آزمون پایش تحصیلی سمپاد sampad-lpm.ir

آزمون پایش تحصیلی sampad-lpm.ir

جهت مشاوره در زمینه آزمون پایش تحصیلی سمپاد sampad-lpm.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

برگزاری آزمون پایش تحصیلی سمپاد sampad-lpm.ir ، هر ۶‌ماه یکبار برگزار خواهد شد.

آزمون پایش تحصیلی سمپاد

مرحله اول آزمون پیشرفت تحصیلی سمپاد کشور (پایش عملکرد یادگیری دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان) در سال تحصیلی 1400 – 1401 در تاریخ های اعلامی در جدول به صورت غیرحضوری (آنلاین) برگزار می شود.

پیش آزمون دانش آموزان پایه هفتم:
روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ کلیه دانش آموزان پایه هفتم رأس ساعت ۹ صبح در وبگاه sampad-lpm.ir ملزم به شرکت در پیش آزمون آزمایشی هستند. لازم به ذکر است از ساعت ۸:۳۰ صبح امکان دسترسی به وبگاه وجود دارد.

مرحله دوم در اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می شود.

نمونه سؤالات آزمون های پیشرفت تحصیلی سال‌های گذشته در  جدول مربوطه در ادامه همین مقاله موجود است.

شرکت کلیه دانش آموزان در آزمون الزامی است.

بودجه بندی آزمون مطابق بودجه بندی کتاب وزارتی تا پایان دی ماه (ترم اول) می باشد.

دانش آموزان پایه هفتم ابتدا قبل از آزمون مرحله اول در ۱۶ بهمن در پیش آزمون که شامل سوالات عمومی (غیر درسی) می باشد شرکت می کنند.

sampad-lpm.ir

کلیه دانش آموزان از طریق آدرس sampad.lpm.ir با وارد نمودن کد ملی دانش آموز وارد آزمون می شوند.

آزمون شامل کتب تکمیلی سمپاد نیز می گردد.

اگر سامانه آزمون پایش تحصیلی sampad-lpm.ir  در حین آزمون قطع شد (قطع برق و…) دانش آموز می تواند از طریق موبایل آزمون را ادامه دهد و در صورت قطع سامانه آزمون پایش تحصیلی sampad-lpm.ir می توانند بعدا به صورت آفلاین در آزمون شرکت کنند، که در این صورت کارنامه برای دانش آموز صادر نمی گردد.

پس از پاسخ به یک سوال امکان بازگشت به سوال قبلی وجود ندارد ولی اگر سوالی بدون پاسخ باشد می توان در بازگشت به سوالات نزده پاسخ داد.


دانلود نمونه سوالات آزمون پایش تحصیلی sampad-lpm.ir

نمونه سوالات پیشرفت تحصیلی

پایه هفتم پایه هشتم پایه نهم
نمونه سوالات آزمون پایش تحصیلی نمونه سوالات پیشرفت تحصیلی نمونه سوالات آزمون پایش تحصیلی
نمونه سوالات آزمون پایش تحصیلی نمونه سوالات پیشرفت تحصیلی نمونه سوالات آزمون پایش تحصیلی
نمونه سوالات آزمون پایش تحصیلی نمونه سوالات پیشرفت تحصیلی نمونه سوالات آزمون پایش تحصیلی

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گقت: قبل از انقلاب تنها ۲ مدرسه در تهران برای استعدادهای درخشان داشتیم در حالی که اکنون حدود ۶۸۰ مدرسه در سراسر کشور داریم و تعداد مدال آوران  المپیادهای جهانی به ویژه در حوزه دختران و در شهرستان‌های کم برخوردار، پیشرفت خوبی داشته است.

به گزارش مشاور گروپ برگرفته از ایسنا، الهام یاوری در مراسم تقدیر از تلاش‌های علمی دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان، برگزیده در سطح ملی و جهانی و فعالیت‌های پژوهش محور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه امروز تجلیل از مدال آوران المپیادهای علمی و برگزیدگان کنگره قرآن کریم و برگزیدگان جشنواره خوارزمی بود که در یک مراسم واحد انجام شد که از جمله پیام‌های این برنامه این است که ما به تمام فعالیت‌های علمی و فرهنگی و هنری در سمپاد اهمیت می‌دهیم.

وی ادامه داد: ما برای شکوفایی بچه‌ها در تمام ابعاد ارزش قائلیم و تمام بچه‌های کشور اسلامی ایران عزیزان دل ما هستند و خواه این دانش آموزان در مدارس سمپاد تحصیل کنند و خواه در مدارس بیرون از سمپاد تحصیل کنند، ما مسئول شکوفایی آنها هستیم. در واقع ما تمام این بچه‌ها را صاحبان استعدادهای درخشان می‌دانیم و مقیدیم که خدمات خود را به اینها ارائه دهیم.

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان با بیان اینکه برنامه‌های توانمندسازی مدیران و معلمان مدارس استعدادهای درخشان را در دست اقدام داریم، افزود: از سوی دیگر برنامه‌های متمرکز کشوری برای ارائه محتواهای فاخر در استان‌ها و نهایتا آزمون پایش تحصیلی بچه‌ها هر شش ماه یک بار را در دست اقدام داریم تا به این بچه‌ها کمک کند که مسیر را به درستی طی کنند. 

جدول زمان آزمون پایش تحصیلی sampad-lpm.ir

به گفته رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، این سازمان در سال گذشته تلاش‌هایی را در راستای تشویق بچه‌های کم بضاعت کشور به حضور در آزمونهای ورودی این مدارس انجام داده است.

یاوری با بیان اینکه در یک سال گذشته تلاش‌های متفاوتی در سه حوزه المپیادهای علمی، جشنواره‌ها و کنگره‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی سازمان ملی استعدادهای درخشان انجام شد، اظهار کرد: در حوزه المپیادهای علمی تلاش شد تغییرات ساختاری و شکلی در برخی کمیته‌های علمی رخ دهد تا کم انگیزگی های گذشته جبران شود.


وی با اشاره به باز طراحی اساسنامه باشگاه دانش‌پژوهان جوان، این وعده را داد که طی روزهای آینده خبر تاسیس مستقل این باشگاه پس از تصویب اساسنامه آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام می‌شود. 

یاوری با بیان اینکه در حوزه گسترش آموزشهای سمپاد به لحاظ کمی و کیفی پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم، افزود: آموزشهای جدید علاوه بر بچه‌های مدارس سمپاد شامل بچه‌های دارای استعدادهای درخشان بیرون از مدارس سمپاد هم می‌شود و از این نظر هم در کمیت و هم در کیفیت گسترش خوبی داشته‌ایم. 

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان درباره تغییرات اعمال شده طی یک سال گذشته در جشنواره خوارزمی، تصریح کرد: پیش از این افراد تنها به نمایش اقدامات قبلی خود در این جشنواره بسنده می‌کردند اما از سال گذشته بستری مناسب برای آموزش روش پژوهش و روش‌های علمی معتبر در حوزه های مختلف انجام شده است و امیدواریم شرکت در جشنواره خوارزمی تجربه عمیق و ارزشمندی برای دانش آموزان باشد.

به گفته وی، در جشنواره خوارزمی از سال گذشته شاید برای اولین بار توجه ویژه به بجث بازار کار و کارآفرینی شده است.

یاوری همچنین درباره فعالیت‌های فرهنگی تربیتی انجام شده طی یک سال گذشته توضیح داد: تلاش شده دامنه شرکت کنندگان مسابقات فرهنگی هنری گسترش یابد، برنامه‌های متعددی را برگزار کردیم. در کنگره قرآن با پیوند عمیق تر بچه‌ها با فهم عمیق مفاهیم قرآنی گامی برداشته شده تا پژوهشگران قرآنی ما زندگی خود را به این کلام آسمانی گره بزنند.

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، در پایان سخنان خود گفت: همچنین در برنامه “بی‌نهایت” با همکاری آستان قدس تلاش شده است که بچه‌ها با مفاهیم عمیق دینی و اسلامی آشنا شوند. در جشنواره فردوسی یا همکاری فرهنگستان زبان و ادب فارسی نیز برای تقویت عرق ملی و درخشش استعدادهای خوب بچه‌ها در حوزه زبان و ادب فارسی تلاش شده است. جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی نیز گسترش کمی و کیفی داشته است.

برنامه زمان بندی پایش عملکردی مدارس استعداد های درخشان

جدول آزمون پایش تحصیلی sampad-lpm.ir
آزمون پایش تحصیلی پایه هفتم
شنبه ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
آزمون پایش تحصیلی پایه هشتم
یک شنبه ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
آزمون پایش تحصیلی پایه نهم
دو شنبه ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
آزمون پایش تحصیلی پایه دهم
سه شنبه ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
آزمون پایش تحصیلی پایه یازدهم
چهار شنبه ۱۴۰۰/۱۱/۲۰

✔️زمان برگزاری آزمون پایش تحصیلی دانش‌آموزان چه موقع است؟

✔آزمون پایش تحصیلی دانش‌آموزان، هر ۶‌ماه یکبار ️برگزار می شود.

✔ سامانه آزمون پایش تحصیلی دانش‌آموزان کدام است؟

✔️کلیه دانش آموزان از طریق آدرس sampad.lpm.ir با وارد نمودن کد ملی دانش آموز وارد آزمون می شوند.

✔️از کجا به برنامه زمان بندی پایش عملکردی مدارس استعداد های درخشان دسترسی داشته باشیم؟

✔️جدول آزمون پایش تحصیلی در این مقاله برای شما عزیزان آورده شده است.

4/5 - (7 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه آزمون پایش تحصیلی سمپاد sampad-lpm.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی