آزمون شفاهی دانشنامه رشته های بالینی علوم پزشکی در سال 97 – 98

آزمون شفاهی دانشنامه

جهت مشاوره در زمینه آزمون شفاهی دانشنامه رشته های بالینی علوم پزشکی در سال 97 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله آموزشی سعی دارد بصورت کاربردی به مبحث آزمون شفاهی دانشنامه رشته های بالینی علوم پزشکی در سال 97 – 98 بپردازد. شما می توانید نکات تکمیلی را در این مقاله مشاهده نمایید. با ما همراه باشید.

آزمون شفاهی دانشنامه

آزمون شفاهی دانشنامه

آزمون شفاهی به‌صورت مصاحبه، PMP, OSCE و سایر روش‌های نوین ارزشیابی برگزار خواهد شد نکات ذیل را جهت شرکت در آزمون شفاهی با دقت رعایت فرمانید.

1- صرفاً قبول‌شدگان آزمون کتبی دانشنامه می‌توانند در آزمون شفاهی شرکت نمایند.

2- حضور به‌موقع مطابق جدول زمان‌بندی مربوط به در محل آزمون شفاهی هر رشته الزامی و در صورت تأخیر به دلیل حساسیت آزمون امکان شرکت در آزمون شفاهی این دوره جهت پذیرش داوطلب وجود نخواهد داشت.

3- درج نام، نام خانوادگی و شماره ایستگاه‌های آزمون شفاهی در اوراق مربوطه ضروری و عدم دقت به آن موجب تضرر و حذف نمره ایستگاه مربوطه خواهد گردید.

4- همراه داشتن هرگونه جزوه، کتاب، موبایل، ساعت هوشمند، حافظه جانبی و سایر وسایل ارتباطی، الکترونیکی و رایانه‌ای در محل آزمون شفاهی تخلف و تقلب محسوب می‌گردد و با آن برابر قوانین و مقررات برخورد قاطع خواهد شد.

5- کلیه داوطلبین که تمایل به استفاده از امتیاز مربوطه در زمینهٔ ارائه مقاله و یا پایان‌نامه خود در آزمون شفاهی رادارند می‌بایست یک نسخه از مقاله و یا پایان‌نامه خود را در روز آزمون شفاهی و قبل از آغاز آن به مسئولین مربوطه که در محل حاضر می‌باشند ارائه نمایند. بدیهی است به مستندات ارائه‌شده پس از موعد مذکور هیچ امتیازی تعلق نخواهد گرفت.

٭توجه:

کلیه دستیاران رشته تخصصی جراحی مغز و اعصاب دانش‌آموخته سال 1396 در صورت کسب قبولی در مرحله کتبی آزمون جهت شرکت در مرحله شفاهی آزمون دانشنامه تخصصی سال جاری موظف هستند Logbook تخصصی تکمیل‌شده خود را در جلسه آزمون شفاهی ارائه نمایند.

٭توجه:

در این دوره با توجه به مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی و تصمیمات شورای دبیران کلیه شرکت‌کنندگان مرحله کتبی رشته تخصصی جراحی عمومی ملزم به شرکت در آزمون مرحله شفاهی رشته مربوطه مطابق جدول زمان‌بندی پیوست می‌باشند (اعم از کسب و یا عدم کسب حدنصاب قبولی در مرحله کتبی آزمون دانشنامه). اعلام نتایج آزمون کتبی این گروه از داوطلبان منوط به شرکت در آزمون شفاهی خواهد بود. دقت شود نمره کسب‌شده این گروه از داوطلبان در آزمون شفاهی صرفاً در صورت کسب قبولی در آزمون کتبی دانشنامه قابل‌بررسی می‌باشد.

لذا با توجه به‌مراتب فوق آزمون شفاهی PMP در رشته جراحی عمومی روز شنبه مورخ 1396/6/20 ساعت 8 صبح در محل مرکز طبی کودکان برگزار می‌گردد. (می‌بایست کلیه داوطلبان ساعت 7 صبح در محل حاضر باشند)

٭توجه:

در سال جاری آزمون شفاهی رشته‌های تخصصی زنان و زایمان و طب اورژانس مانند روال سال‌های گذشته به‌صورت ایستگاهی OSCE یا اسلاید بوده و در یک و یا چند ایستگاه آزمون مذکور، ارزشیابی به‌صورت PMP نیز صورت خواهد پذیرفت.

٭توجه:

آزمون شفاهی رشته تخصصی بیهوشی در سال جاری به‌صورت ایستگاهی OSCE در دو روز برگزار می‌گردد که در یک روز 10 سؤال تشریحی با پاسخ‌دهی الکترونیک و در روز دیگر آزمون در 5 ایستگاه ارزشیابی مهارتی شامل، airway،CPR سونوگرافی و Pre OP و ماشین بیهوشی برگزار می‌شود.

٭توجه:

آزمون شفاهی رشته تخصصی بیماری‌های داخلی مانند سال گذشته با استفاده از روش‌های مبتنی بر رایانه PMP برگزار خواهد شد.

مطالب تکمیلی

برای آگاهی از جدیدترین اخبار آزمون شفاهی دانشنامه رشته های تخصصی بالینی بر روی عکس زیر کلیک نمایید.

مشاور گروپ

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه آزمون شفاهی دانشنامه رشته های بالینی علوم پزشکی در سال 97 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی