راهنمای شرکت در آزمون سراسری مقطع دکتری سال 97 – 98

آزمون سراسری مقطع دکتری

جهت مشاوره در زمینه راهنمای شرکت در آزمون سراسری مقطع دکتری سال 97 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای شرکت در آزمون سراسری مقطع دکتری سال 97 – 98 مطلبی می باشد که ما قصد داریم در این مقاله به آن بپردازیم. تمامی نکات مربوط به مقطع دکتری از قبیل تهیه پایان نامه، پروپوزال، منابع امتحانی، سوالات و راهنمای مطالعه در وب سایت آموزشی مشاور گروپ موجود بوده و شما می توانید با مراجعه به صفحات مختلف از آنها دیدن نمایید. در صورت داشتن سوالات خاص می توانید با مشاورین مرکز تماس گرفته و با آنها مشورت نمایید. با ما همراه باشید.

آزمون سراسری مقطع دکتری

آزمون سراسری مقطع دکتری 97:

1- با توجه به اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغايرتي در اطلاعات مندرج در بندهاي 1، 2، 4، 5، 6، 9، 10، 11، 14، 15، 16، 17 و 18 (شامل نام خانوادگي و نام، سال تولد، شماره شناسنامه، كدملي، معدل مقطع كارشناسي، تاريخ فارغ التحصيلي مقطع كارشناسي، موسسه فارغ التحصيلي مقطع كارشناسي، معدل مقطع كارشناسي ارشد، تاريخ فارغ‌التحصيلي كارشناسي‌ارشد، مؤسسه فارغ‌التحصيلي كارشناسي‌ارشد، هيأت علمي (مربي آموزشي رسمي)، دانشگاه محل خدمت مربيان آموزشي رسمي) كارت شركت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است براي اصلاح مورد يا موارد مذكور از طريق لينك مربوط حداكثر تا تاريخ 96/12/04 منحصراً به پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور مراجعه و با ورود به قسمت ويرايش اطلاعات، نسبت به اصلاح موارد اقدام نمايند.

داوطلبان در صورتي كه نسبت به بندهاي 3، 7 و 13 (جنس، معلوليت و زبان خارجي) كارت شركت در آزمون مغايرتي مشاهده نمودند، لازم است در يكي از روزهاي چهارشنبه مورخ 96/12/02 و يا پنج‌شنبه مورخ 96/12/03 به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (براساس جدول شماره 2) مراجعه نمايند و موضوع را پيگيري نموده تا مشكل برطرف گردد. ضمناً درخصوص بندهاي 12 و 21 (نام رشته امتحاني و محل برگزاري آزمون) هيچگونه تقاضايي پذيرفته نخواهد شد.

تبصره:

 آن دسته از دانشجويان سال آخر كه حداكثر تا تاريخ 96/11/30 در مقاطع كارشناسي ارشد و يا دكتري حرفه‌اي فارغ‌التحصيل شده و يا تا تاريخ 97/06/31 در مقاطع مذكور فارغ‌التحصيل مي‌شوند، در اين مرحله مي‌بايست نسبت به ويرايش و يا درج معدل فارغ‌التحصيلي (براي فارغ‌التحصيلان 96/11/30) و يا ميانگين نمرات واحدهاي درسي گذرانده شده (براي فارغ‌التحصيلان تا تاريخ 97/06/31) خود تا تاريخ 96/11/30 اقدام نمايند. اين داوطلبان مي بايست اصل گواهي تكميل و تاييد شده توسط دانشگاه محل تحصيل، مربوط به معدل واحدهاي گذرانده تا تاريخ 96/11/30 (نمونه فرم در فایل ضمیمه ذيل اين اطلاعيه درج گرديده) را در زمان مصاحبه همراه داشته و ارائه نمايند.

نکات مهم برای شرکت در آزمون سراسری مقطع دکتری: 

2- چنانچه مغايرتي در اطلاعات مندرج در بند 8 (سهميه ثبت نامي) كارت شركت در آزمون شما وجود دارد، با توجه به نوع ارگان به شرح ذيل اقدام نماييد: 

2-1- براي داوطلبان متقاضي استفاده از سهميه رزمندگان (سپاه پاسداران و ستاد كل نيروهاي مسلح) لازم است براي روشن شدن وضعيت سهميه خود تا تاريخ 96/12/05 به ارگان مربوطه مراجعه نماييد.

2-2- داوطلبان متقاضي استفاده از سهميه ايثارگران (بنياد شهيد و امور ايثارگران) و سهميه رزمندگان (وزارت جهاد كشاورزي) لازم است حداكثر تا تاريخ 96/12/04 به قسمت ويرايش كارت آزمون ورودي دوره دكتري «Ph.D» (نيمه‌متمركز) سال 1397 در پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان وارد شده و سهميه مذكور را اصلاح نمايند تا در صورت تأييد نهايي توسط ارگان ذيربط، سهميه براي شما اعمال گردد، در غير اين صورت با سهميه آزاد گزينش خواهند شد و هيچ گونه اعتراضي قابل قبول نمي‌باشد.

3- به داوطلبان توصيه مي‏شود كه مندرجات برگ راهنماي شركت در آزمون را كه همراه با كارت شركت در جلسه آزمون بر روي سايت سازمان قرار گرفته و قابل پرينت مي‌باشد، دقيقاً مطالعه نمايند. و با توجه به شماره داوطلبي مندرج در كارت ورودي و براساس آدرس حوزه‏هاي امتحاني كه بر روي كارت شركت در آزمون درج گرديده است حوزة امتحاني خود را شناسائي نمايند.

4- چنانچه كارت شركت در آزمون داوطلب فاقد عكس مي‌باشد يا عكس روي كارت داراي اشكالاتي از جمله فاقد مهر بودن عكس، واضح نبودن عكس و … مي‌باشد ضروري است در ساعات مشخص شده در بند «ب» شخصاً ضمن همراه داشتن دو قطعه عكس 4*3 (كه در سال جاري تهيه شده باشد) و كارت شناسايي ملي يا شناسنامه عكسدار به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع‌نقص حوزه مربوط (براساس جدول شماره 2‌) مراجعه نمايند و موضوع را پيگيري نموده تا مشكل برطرف گردد. درغير اينصورت فرد به عنوان متخلف تلقي مي گردد. 

داوطلبان آزمون سراسری مقطع دکتری سال 97 – 98 بخوانند

5- داوطلبان براي حضور در جلسه آزمون بايد علاوه بر پرينت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملي و يا شناسنامه عكسدار و چند مداد سياه نرم پر رنگ، مداد پاكن، مدادتراش و سنجاق به همراه داشته باشند. از ورود داوطلباني كه كارت شركت در آزمون و كارت شناسايي (كارت ملي يا شناسنامه) به همراه نداشته باشند به جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد.

6- از آوردن وسائل اضافي به جلسه آزمون (بجز مدارك مندرج در بند 5 فوق) و هرگونه وسيله ارتباطي، الكترونيكي، و محاسباتي ( از قبيل تلفن همراه، ساعت هوشمند، انگشتر هوشمند، دستبند هوشمند، پيجر و ماشين حساب)، كيف دستي، ساك دستي،كتاب، جزوه، هرگونه نُت و يادداشت و نظاير آن اكيداً خودداري نمايند. بديهي است كه به همراه داشتن هركدام از وسايل مندرج دراين بند به عنوان تقلب و تخلف تلقي و با داوطلبان ذيربط برابر آيين نامه تقلب و تخلف رفتار خواهد شد.

7- با توجه به اينكه سازمان سنجش آموزش كشور در جهت بهبود و ارتقاء كيفي حوزه هاي برگزاري آزمون، نياز به نظرات شما به عنوان معتبرترين منبع اخذ داده و اطلاعات براي ارزيابي حوزه ها دارد، خواهشمند است نسبت به تكميل نمودن پرسشنامه ارزيابي حوزه امتحاني خود در آزمون ورودي دوره دكتري «Ph.D» (نيمه متمركز) سال 1397 از تاريخ 96/12/04 لغايت 96/12/11 بصورت اينترنتي از طريق پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان اقدام نمائيد.

برای آگاهی از جدیدترین اخبار آزمون سراسری مقطع دکتری phd بر روی عکس زیر کلیک نمایید.

مشاور گروپ

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه راهنمای شرکت در آزمون سراسری مقطع دکتری سال 97 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403