ثبت نام آزمون دانشنامه تخصصی علوم پزشکی وزارت بهداشت 97 – 98

دانشنامه تخصصی علوم پزشکی

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون دانشنامه تخصصی علوم پزشکی وزارت بهداشت 97 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقالهٔ آموزشی سعی دارد به‌صورت کامل به مبحث راهنمای ثبت نام آزمون دانشنامه تخصصی علوم پزشکی وزارت بهداشت 97 – 98 بپردازد. نکات تکمیلی به سمع و نظر شما خواهد رسید. با ما همراه باشید.

تاریخ ثبت نام:

کلیه داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی اعلام‌شده اقدام به ثبت نام اینترنتی جهت شرکت در آزمون و دریافت کد ره‌گیری نمایند. (ثبت نام صرفاً به‌صورت اینترنتی می‌باشد)

توجه: کلیه افرادی که در موعد مقرر ثبت نام نموده‌اند می‌بایست جهت اطلاع از واجد شرایط بودن برای شرکت در آزمون به سایت اینترنتی فوق‌الذکر مراجعه و در صورت لزوم، در مهلت تعیین‌شده نسبت به تکمیل مدارک ارسالی خود اقدام نمایند.

دانشنامه تخصصی علوم پزشکی

ضوابط و شرایط لازم جهت ثبت نام:

کلیه دستیارانی که وفق مقررات واجد شرایط شرکت در آزمون گواهینامه سال جاری بوده موفق به کسب قبولی در آزمون مذکور گردیده‌اند، به‌صورت مشروط مجاز به شرکت در شصت و چهارمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی شناخته می‌شوند.

لازم است کلیه دستیارانی که به‌صورت مشروط در آزمون دانشنامه تخصصی شرکت می‌نمایند، باقیمانده دوره تحصیلی خود را در مراکز آموزشی مربوطه گذرانده و گواهی لازم مبنی بر اتمام دوره تحصیلی خود را ارائه نمایند. اعلام رسمی قبولی در آزمون مذکور منوط به ارائه این گواهی خواهد بود.

افرادی که به آزمون گواهینامه تخصصی سال جاری معرفی نشده و یا در آن شرکت ننموده‌اند به‌عنوان مردود آزمون گواهینامه تخصصی شناخته‌شده و به همراه سایر مردودین آزمون گواهینامه تخصصی مجاز به شرکت در آزمون دانشنامه تخصصی سال جاری نمی‌باشند.

آن دسته از فارغ‌التحصیلان خارج از کشور که پرونده تحصیلی آنان به تائید کمیسیون ارزشیابی مدارک خارجی هیئت ممتحنه رشته مربوطه رسیده و از طریق مرکز خدمات آموزشی واجد شرایط شرکت در آزمون دانشنامه تخصصی شناخته شوند می‌بایست با توجه به مفاد این دستورالعمل و در زمان ثبت نام از طریق سایت مذکور مراحل ثبت نام را به عمل‌آورده و معرفی‌نامه خود جهت شرکت در آزمون را به همراه سایر مدارک ارسال نمایند.

هیچ‌گونه ثبت نامی از طریق این دبیرخانه انجام نمی‌گیرد. داوطلبان شرکت در آزمون دانشنامه تخصصی که فارغ‌التحصیل گواهینامه در سال‌های قبل می‌باشند در هنگام ثبت نام و یا گواهی اتمام جهت شرکت در آزمون مربوطه ملزم به ارائه گواهی اشتغال بکار اخذشده از دانشگاه محل خدمت ضریب K خدمات مربوطه با تائید معاونت درمان دانشگاه محل خدمت به همراه سایر مدارک می‌باشند.

توجه: کلیه دستیاران واجد شرایط شرکت در آزمون دانشنامه تخصصی ملزم به ارائه تائیدیه از دانشکده پزشکی و معاونت آموزشی دانشگاه محل آموزش می‌باشند.


مطالب تکمیلی 

برای آگاهی از جدیدترین اخبار آزمون دانشنامه تخصصی علوم پزشکی بر روی عکس زیر کلیک نمایید.

مشاور گروپ

3/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون دانشنامه تخصصی علوم پزشکی وزارت بهداشت 97 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی