آزمون جبرانی دانش آموزان کرونایی

آزمون جبرانی دانش آموزان کرونایی

جهت مشاوره در زمینه آزمون جبرانی دانش آموزان کرونایی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله به بیان توضیحاتی پیرامون زمان ثبت نام و برگزاری آزمون جبرانی دانش آموزان کرونایی پرداخته ایم. دانش آموزان مبتلا به کرونا در صورت ارائه گواهی می توانند در آزمون جبرانی که در مرداد و شهریور برگزار می شود شرکت نمایند.

مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی با توجه به شروع فصل امتحانات و تاکید بر حفظ سلامت دانش آموزان در این ایام، تصریح کرد: حفظ سلامت دانش آموزان در برگزاری این امتحانات، اولویت اصلی وزارت آموزش و پرورش و از اهمیت فوق العاده‌ ای برخوردار است و مطابق ضوابط و پروتکل‌ های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا و غربالگری دانش آموزان، برگزار خواهد شد.

تاکنون اطلاعیه ای مبنی بر تغییر زمان و نحوه برگزاری امتحانات نهایی اعلام نشده است و امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم در زمان مقرر برگزار خواهد شد.

آزمون جبرانی دانش آموزان کرونایی

زمان ثبت نام و برگزاری آزمون جبرانی دانش آموزان کرونایی در ادامه بیان شده است. برای دانش‌ آموزان مبتلا و یا مشکوک به کرونا در امتحانات نهایی حضوری، (پایه نهم و دوازدهم) امکان آزمون جبرانی پیش‌ بینی شده است. براساس اطلاعیه منتشر شده، دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم مبتلا به کرونا یا مشکوک به کرونا آزمون جبرانی دارند و نیازی به شرکت در امتحانات خرداد ماه ندارند.

دانش آموزان  پایه دوازدهم می‌ توانند در آزمون جبرانی شهریور شرکت کنند و اگر مدارک پزشکی ارائه داده و کمیسیون شورای عالی آموزش و پرورش  مصوب کند نمره شهریور برای خرداد ثبت می‌ شود.

زمان ثبت نام امتحانات جبرانی دانش آموزان مبتلا به کرونا

زمان ثبت نام امتحانات جبرانی دانش آموزان مبتلا به کرونا در خرداد ماه اعلام شده است. براساس آخرین اخبار منتشر شده، باتوجه به شیوع ویروس کرونا، ممکن است دانش آموزان به کرونا مبتلا شده و شرایط شرکت در امتحانات نهایی را نداشته باشند. این دسته از دانش آموزان با ارائه مدارک پزشکی می توانند در آزمون جبرانی دانش آموزان کرونایی ثبت نام و در زمان تعیین شده شرکت نمایند.

زمان دقیق و نحوه ثبت نام امتحانات جبرانی دانش آموزان مبتلا به کرونا از طریق این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

زمان برگزاری آزمون جبرانی دانش آموزان کرونایی

زمان برگزاری آزمون جبرانی دانش آموزان کرونایی برای پایه نهم، پایان تیر و اوایل مرداد ماه اعلام شده است. بناربراین دانش آموزان مبتلا و یا مشکوک به کرونا در پایه نهم می توانند در خرداد ماه در آزمون جبرانی دانش آموزان مبتلا به کرونا ثبت نام نمایند و در پایان تیر و اوایل مرداد در آزمون شرکت نمایند.

دانش آموزان پایه دوازدهم مبتلا به کرونا نیز می‌ توانند در امتحانات جبرانی شهریور شرکت کنند و اگر مستندات پزشکی ارائه داده و کمیسیون شورای عالی آموزش و پرورش  مصوب کند نمره شهریور برای خرداد ثبت می‌شود. ثبت نام دانش آموزان برای شرکت در امتحانات جبرانی دانش آموزان کرونایی ، در خرداد ماه انجام می گیرد.

آزمون جبرانی دانش آموزان کرونایی 1400

آخرین اخبار آزمون جبرانی دانش آموزان کرونایی 1400 به شرح زیر است:

اگر دانش آموزی در پایه نهم کرونا دارد اشکالی ندارد و می‌ تواند در امتحان شرکت نکند ما یک آزمون جبرانی در اواخر تیر و اوایل مرداد داریم که می تواند در همان آزمون شرکت کند. اگر نتوانست می تواند در آزمون شهریور شرکت کند. اگر گواهی داشته باشد که در خرداد کرونا داشته است، نمره اش در بخش امتحانات خرداد ثبت می شود.

برای پایه دوازدهم هم همین طور است و اگر دانش آموزی کرونا داشت و نتوانست در امتحانات نهایی 1400 شرکت کند می تواند در امتحانات شهریور شرکت کند و یک کمیسیون خاص مدارک را بررسی می کند و اگر تایید شد نمره اش برای خرداد ثبت می شود. بنابراین خانواده ها نگرانی از این بابت نداشته باشند.

برگزاری امتحانات جبرانی دانش آموزان مبتلا به کرونا

برگزاری امتحانات جبرانی دانش آموزان مبتلا به کرونا :

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش: از غایبان موجه امتحانات حضوری پایه نهم دو هفته بعد از آخرین امتحان و پایه دوازدهم در شهریور دوباره آزمون گرفته می‌شود.

سوالات متداول امتحانات جبرانی دانش آموزان مبتلا به کرونا

ثبت نام در امتحانات جبرانی دانش آموزان مبتلا به کرونا چه زمانی انجام می شود؟

ثبت نام آزمون جبرانی دانش آموزان مبتلا به کرونا در خردادماه انجام می شود. زمان دقیق ثبت نام از طریق این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

ازمون جبرانی دانش آموزان مبتلا به کرونا پایه نهم چه زمانی برگزار می شود؟

زمان برگزاری آزمون جبرانی دانش آموزان مبتلا به کووید در پایه نهم، پایان تیر و اوایل مرداد اعلام شده است.

امتحانات جبرانی دانش آموزان کرونایی پایه دوازدهم چه زمانی برگزار می شود؟

امتحانات جبرانی دانش آموزان مبتلا به کرونا پایه دوازدهم، در شهریور ماه برگزار می شود.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه آزمون جبرانی دانش آموزان کرونایی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی