آزمون توجیهی بدو خدمت

آزمون توجیهی بدو خدمت

جهت مشاوره در زمینه آزمون توجیهی بدو خدمت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ما در این مقاله به موضوع آزمون توجیهی بدو خدمت وزارت بهداشت پرداخته ایم. برای اطلاع از نحوه و زمان، شرایط و مراحل ثبت نام بدو خدمت با مشاور گروپ همراه باشید.

آزمون توجیهی بدو خدمت

دوره‌ توجیهی بدو خدمت برای تمامی کارمندان مشمول آموزش اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی و قرارداد پزشک خانواده با حداقل مدرک تحصیلی دیپلم ضروری است. آزمون توجیهی بدو خدمت وزارت بهداشت برای کارکنان و کارمندان و  آن دسته از افرادی است که به تازگی در دانشگاه قبول شده اند و برای ان ها کلاس توجیهی چند ساعته برگزار شد.

این دوره کارورزی برای آشنایی با نحوه کار در مراکز درمانی گذرانده شد و در پایان دوره یک ازمون توجیهی بدو خدمت از کسانی که در این دوره ها شرکت کرده بودند انجام گردید. این آزمون به صورت هماهنگ کشوری در سال گذشته انجام شد. برای آشنایی با این ازمون توجیهی بدو خدمت در ادامه همراه باشید.

نحوه برگزاری دوره توجیهی بدو خدمت وزارت بهداشت

نحوه برگزاری دوره توجیهی بدو خدمت به این صورت است که کارمندانی که به تازگی استخدام شده اند، مکلف هستند در شش ماه ابتدایی خدمت خود در این دوره ثبت‌ نام کنند و حداکثر در دو سال ابتدای خدمت خود این دوره را با موفقیت بگذرانند.

مدت‌ زمان آموزشی ۱۸۰ ساعت در نظر گرفته‌ شده است و خارج از سقف سالانه آموزش کارمندان لحاظ می‌شود، گفت: افراد تا زمانی که که موفق به گذراندن این دوره نشده‌اند، اجازه شرکت در سایر دوره‌های آموزشی را نخواهند داشت.

حد نصاب قبولی در این دوره کسب حداقل ۶۰ درصد نمره آزمون جامع نهایی است و امتیاز ناشی از آن، همانند سایر دوره‌های آموزشی در امتیازات و سازوکار های انگیزشی لحاظ می‌شود. آزمون توجیهی بدو خدمت وزارت بهداشت به‌طور هماهنگ کشوری از طریق معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت برگزار می شود.

مرکز سنجش آموزش پزشکی به‌عنوان متولی برگزاری این آزمون، با همکاری و مشارکت معاونت توسعه مدیریت و منابع، اداره کل منابع انسانی، دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و سازمان‎های وابسته از طریق قطب‎های دانشگاهی کشور اقدام به برگزاری آزمون می کند.

نحوه برگزاری دوره توجیهی بدو خدمت وزارت بهداشت

سرفصل های آزمون توجیهی بدو خدمت

سر فصل های ازمون توجیهی بدو خدمت شامل: دوره در هفت فصل تنظیم شده است که سه فصل ابتدایی آن به آشنایی با کلیات نظام سلامت و مجموعه وزارت بهداشت، مباحث قانونی حاکمیتی، عمومی و مباحث اختصاصی تخصیص‌یافته است،

فصل چهارم به آموزش مباحث کار با رایانه در مجموعه وزارت بهداشت می‌پردازد و فصل پنجم و ششم به آموزش مهارت‌های زندگی کاری و مفاهیم و ارزش‌های سازمانی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پرداخته است.

فصل هفتم نیز توسط هر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و سازمان وابسته به‌طور اختصاصی تنظیم شده است تا کارمندان به‌طور ویژه با محل خدمت خود آشنا شوند.

ثبت نام آزمون توجیهی بدو خدمت وزارت بهداشت

آزمون توجیهی بدو خدمت برای کارکنان رسمی، پیمانی، قرار دادی لازم و ضروری است. کارکنان وزارت بهداشت چه جدید الورودی ها و چه قدیمی ها باید در این دوره ها و آزمون های توجیهی شرکت کنند تا اطلاعات و تسلطشان در حیطه کاری بالا رود.

داوطلبان و مشولان برای شرکت در این دوره ها و آززمون توجیهی باید طبق اعلام سازمان سنجش پزشکی کشور اقدام به ثبت نام آزمون توجیهی بدو خدمت وزارت بهاشت کنند.

ثبت نام آزمون توجیهی بدو خدمت وزارت بهداشت

زمان ثبت نام آزمون توجیهی بدو خدمت

ثبت نام آزمون توجیهی بدو خدمت وزارت بهداشت در سال گذشته اسفند ماه انجام شد. هنوز زمان ثبت نام آزمون توجیهی بدو خدمت وزارت بهداشت به صورت دقیق برای سال 1402 اعلام نشده است و به محض اعلام  سنجش پزشکی این صفحه به روز رسانی خواهد شد.

غیبت در آزمون توجیهی به منزله ی مردودی می باشد

مراحل ثبت نام آزمون توجیهی بدو خدمت

مراحل ثبت نام آزمون توجیهی بدو خدمت: داوطلب باید با مراجعه به سایت سنجش و اموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir  وارد شوید. در صفحه نخست از منوی سمت راست گزینه آزمون توجیهی بدو خدمت را انتخاب کرده.

مراحل ثبت نام آزمون توجیهی بدو خدمت

در این صفحه دفترچه راهنما و اصلاحیه های ثبت نتم ازمون توجیهی بدو خدمت را مطالعه کرده و اگر شرایط را دارا می باشد فرم ثبت نام نام را تکمیل نمایید و مراحل خواسته شده برای ثبت نام را طی کنید.

مراحل ثبت نام آزمون توجیهی بدو خدمت

پس از تکمیل فرم ثبت نام و ارسال مدارک، بلافاصله پس از فشار دادن دکمه ی ثبت توسط داوطلب، برای وی کد رهگیری پیامک می شود. با دریافت کد رهگیری میتوان کارت ورود به جلسه را دریافت کرد.

داوطلبان موظفند پس از صدور کد رهگیری، آن را به همراه نسخه ی چاپ شده از فرم ثبت نامشان برای مراحل بعدی آزمون نزد خود محفوظ نگه دارند.

نکته: هیچ گونه مدرکی به صورت حضوری یا کتبی یا ارسال از طریق پست و یا اتوماسیون دریافت نخواهد شد. همچنین به مدارکی که با پست الکترونیکی ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد. بنابراین، داوطلبان باید همه مدارک لازم را به صورت اسکن شده همراه با فرم ثبت نام به صورت اینترنتی ارسال نمایند.

در صورت عدم ارسال مدارک یا نقص در مدارک، کارت ورود به جلسه صادر نخواهد شد.

مدارک جهت ثبت نام آزمون توجیهی بدو خدمت

برای ثبت نام ازمون توجیهی باید مدارک در اختیار داشته باشید تا روند ثبت نام طی شود. مدارک جهت ثبت نام آزمون توجیهی بدو خدمت به شرح زیر است:

  1. اصل مدارک شامل موارد زیر باید اسکن و با فرمت ipg و حداکثر حجم 300kb ذخیره و بارگذاری شود
  2. مشخصات داوطلب باید در فرم ثبت نام به زبان فارسی درج شود.
  3.  فایل عکس پرسنلی که در سال جاری گرفته شده
مدارک ثبت نام آزمون توجیهی بدو خدمت وزارت بهداشت
اسکن عکس از روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و…) قابل قبول نمی باشد. عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد. درصورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در امتحان از وی سلب می گردد. تاکید می گردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت ها انجام می دهید، علاوه بر کنترل اطلاعاتثبت نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد، بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف داوطلب، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

سایت ثبت نام آزمون توجیهی بدو خدمت وزارت بهداشت

مشمولان برای شرکت در آزمون بدو خدمت باید به صورت مجازی و اینترنتی اقدام کند. سایت ثبت نام آزمون توجیهی بدو خدمت وزارت بهداشت سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir می باشد که با ورود به سایت مراحل ثبت نام را انجام می دهند

برای ورود به سایت سنجش پزشکی روی لینک زیر بزنید.

شرایط ثبت نام آزمون توجیهی بدو خدمت

برای شرکت در ازمون باید شرایط ثبت نام آزمون توجیهی بدو خدمت را داشته باشید تا بتوانید ثبت نام خود را انجام دهید.

افرادی که مجاز به شرکت در این آزمون توجیهی بدو خدمت نیستند عبارتند از:

  1. داوطلبانی که موفق به گذراندن محتوای آموزشی بارگذاری شده در دوره ی آموزشی توجیهی بدو خدمت نشده اند.
  2. عدم گذراندن حتی یک مبحث از بسته ی آموزشی
  3. داوطلبانی که فایل سوگند نامه را طبق مراحل معرفی شده در سامانه آموزش و توانمندسازی کشوری قبل از برگزاری آزمون تهیه، بارگذاری و تحویل کارگزینی محل خدمت خود نداده باشند.
  4. دارندگان مدارک تحصیلی پایین تر از دیپلم.
  5. داوطلبانی که در یکی از حالت های استخدامی رسمی، پیمانی، قرارداد کار معین و قرارداد پزشک خانواده نباشند.
  6. داوطلبانی که در طول خدمت خود دوره ی آموزشی توجیهی بدو خدمت را گذرانده اند.

شرایط ثبت نام آزمون توجیهی بدو خدمت

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون توجیهی بدو خدمت

افراد با کارت ورود به جلسه آزمون توجیهی بدو خدمت وارد جلسه ازمون می شوند. با توجه به اینکه اعلام نتیجه بر اساس اطلاعات ثبت نامی (خوداظهاری) داوطلبان صورت می گیرد، به دلیل اینکه در هنگام بررسی مدارک، هرگونه تغییر در اطلاعات وارد شده، کل فرایند اعلام نتیجه را با اختلال مواجه می سازد.

برای همین لازم است ورود اطلاعات مذکور در فرم تقاضانامه ثبت نام (به خصوص اگر در کافی نت صورت می گیرد) با دقت و صداقت صورت گیرد چرا که با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های قبلی، امکان اصلاح اطلاعات مذکور در هنگام بررسی مدارک به هیچ وجه امکان پذیر نمی باشد و داوطلب حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت.

هنوز زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون توجیهی بدو خدمت به صورت دقیق اعلام نشده است. به محض اعلام این ضفحه به روز خواهد شد.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون توجیهی بدو خدمت

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون توجیهی بدو خدمت وزارت بهداشت (به جز شغل محل انتخابی) در زمان پرینت کارت ورود به جلسه خواهد بود. تاریخ دقیق منتشر نشده به محض اطلاع در این صفحه تاریخ ئبرایش اطلاعات قرار می گیرد.

اعلام نتایج آزمون توجیهی بدو خدمت وزارت بهداشت

اعلام نتایج آزمون برای هر داوطلبی مهم و هیجان انگیز است برای همین خاطر همه منتظر اعلام نتایج ازمون هستند. با اطلاع از زمان اعلام نتایج آزمون توجیهی بدو خدمت وزارت بهداشت می توانند وارد سایت شده و نتیجه ازمون خود را مشاهده کنند.

اعلام نتیجه، تعیین حد نصاب و قبولی افراد در آزمون توجیهی بدو خدمت به ترتیب زیر صورت می پذیرد:

مبنای قبولی کسب حداقل 60 نمره از 100 نمره می باشد.

کارنامه ای از طرف مرکز سنجش آموزش پزشکی صادر نخواهد شد و نمرات کلیه داوطلبان توسط اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سامانه آموزش و توانمندسازی کشوری به و در صفحه شخصی داوطلبان درج خواهد شد.

اعلام نتایج آزمون توجیهی بدو خدمت وزارت بهداشت

سایت اعلام نتایج آزمون توجیهی بدو خدمت

برای دیدن اعلام نتایج ازمون داوزلبان در زمان تعیین شده از سوی سنجش و آموزش پزشکی وارد سامانه شده و با در دست داشتن کد رهگیری و کد ملی نتیجه ازمون خود را مشاهده می کند. سایت اعلام نتایج آزمون توجیهی بدو خدمت به نشانی karmand.behdasht.gov.ir می باشد.


برای ورود به سایت اعلام نتایج آزمون توجیهی بدو خدمت روی لینک زیر بزنید.

منابع آزمون توجیهی بدو خدمت وزارت بهداشت

داوطلبان برای موفق شدن در آزمون باید از منابع سوالات اطلاع داشته باشند تا به خوبی مطالعه کنند ما در اینجا منابع آزمون توجیهی بدو خدمت وزارت بهداشت را برای شما آورده ایم.

منابع آزمون از طریق پروفایل شخصی داوطلبان در سامانه آموزش و توانمندسازی منابع انسانی قابل‌ دسترس است و نتایج نیز از طریق همین سامانه به کارمندان اعلام خواهد شد.

به هر یک از داوطلبان، یک دفترچه سوال داده خواهد شد. کلیه دروس آزمون به صورت چهارگزینه ای با ضریب یک ( 1) برای سوالات طراحی خواهد شد. ضمنا آزمون توجیهی بدو خدمت نمره منفی نخواهد داشت

منابع آزمون توجیهی بدو خدمت وزارت بهداشت

در این مطلب سعی کردیم هر آنچه مربوط به ازمون توجیهی بدو خدمت وزارت بهداشت است را برای شما توضیح دهیم. شما می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا به محض اطلاع از زمان ثبت نام و زمان برگزاری شما ر مطلع سازیم. اگر در خصوص این ازمون سوالی داشتید می توانید با شماره 9099071613 تماس بگیرید و از راهنمایی های کارشناسان مجرب مجموعه بزرگ مشاور گروپ استفاده کنید.

 

❓آزمون توجیهی بدو خدمت به چه صورت برگزار می شود؟

✔️ نحوه برگزاری آزمون را در متن توضیح داده ایم.

❓شرایط شرکت در آزمون بدو خدمت وزارت بهداشت چیست؟

✔️ برای دیدن شرایط ثبت نام در بدو خدمتن متن را مطالعه فرمایید.

❓نحوه ثبت نام آزمون توجیهی وزرات بهداشت چگونه است؟

✔️ نحوه ثبت نام به صورت اینترنتی از طریق سایت سنجش است. به طور کامل در متن وجود دارد

❓برای شرکت در آزمون توجیهی بدو خدمت از چه منابعی باید استفاده کرد؟

✔️ منابع آزمون توجیهی در پروفایل شخصی داوطلب قرار خواهد گرفت.

❓برای ثبت نام در آزمون توجیهی از کدام سایت باید اقدام کرد؟

✔️ سایت سنجش پزشکی برای ثبت نام ازمون بدو خدمت می باشد.

❓برای ثبت نام در آزمون توجیهی بدو خدمت چه مدارکی لازم است؟

✔️ مدارک لازم جهت ثبت نام بدو خدمت وزارت بهداشت درون مقاله ذکر شده است.

❓برای دیدن اعلام نتایج آزمون توجیهی به کدام سایت مراجعه کنم؟

✔️ لینک سایت اعلام نتایج ازمون توجیهی بدو خدمت را در مقاله قرار داده ایم.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه آزمون توجیهی بدو خدمت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی