ثبت نام آزمون انتقال دانشجویان خارج به داخل وزارت بهداشت

ثبت نام آزمون انتقال دانشجویان خارج به داخل وزارت بهداشت

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون انتقال دانشجویان خارج به داخل وزارت بهداشت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام آزمون انتقال دانشجویان خارج به داخل وزارت بهداشت، را در این مقاله مورد بررسی قرار داده ایم. دانشجویان مشغول به تحصیل در خارج از کشور،‌ معمولا برای بازگشت به دانشگاه های داخلی باید از این آزمون عبور کنند و بیشتر آنها نیز سوالات بسیاری در این زمینه دارند. دراینجا تلاش کردیم تا به سوالات شما در این زمینه پاسخ داده و نکات لازم برای ثبت نام را به شما عزیزان ارائه دهیم.

در پایان نیز،‌در صورتی که هنوز سوالی درباره ثبت نام آزمون انتقال دانشجویان خارج به داخل وزارت بهداشت،  داشتید، می توانید با ما در تماس باشید تا با توجه به شرایط ویژه خودتان راهنمایی تان کنیم. مشاور گروپ، مرکز تخصصی مشاوره تحصیلی.

ثبت نام آزمون انتقال دانشجویان خارج به داخل وزارت بهداشت

آزمون انتقال دانشجویان خارج به داخل وزارت بهداشت، همانطور که نامش پیداست برای دانشجویانی طراحی شده است که بنا به دلایلی پس از مدتی تحصیل در خارج از کشور،‌ تصمیم به بازگشت گرفته و می خواهند در دانشگاه داخلی ادامه تحصیل بدهند. ثبت نام آزمون انتقال دانشجویان خارج به داخل وزارت بهداشت، در سایت سنجش آموزش پزشکی کشور انجام می شود و دارای شرایط و ضوابط خاصی است.

زمان ثبت نام ازمون انتقال دانشجو از خارج به داخل وازرت بهداشت، آغاز شده است. شما می توانید با مراجعه به سایت ثبت نام فرآیند ثبت نام خود در این آزمون را تکمیل نمایید.

🔔

 

ثبت نام آغاز شده است!

برای ثبت نام آزمون انتقال دانشجویان خارج به داخل وزارت بهداشت،‌ کلیک کنید.

زمان ثبت نام آزمون انتقال دانشجویان خارج به داخل وزارت بهداشت

زمان ثبت نام آزمون انتقال دانشجویان خارج به داخل وزارت بهداشت،‌ از تاریخ 23 آذر آغاز شده و تا 30 آذر 1401 نیز ادامه خواهد داشت. متقاضیان ثبت نام در این آزمون می بایستتا پیش از اتمام مهلت ثبت نام اقدام نمایند.

به داوطلبان عزیز توصیه می کنیم که پیش از ثبت نام،‌ نسبت به مطالعه دقیق شرایط و ضوابط این آزمون،‌ که در همین مقاله قید شده است،‌ اقدام کنند. چرا که این عمل موجب آگاهی کامل شما از زوایا و نکتن مربوط به گزینش از طریق این آزمون خواهد شد.

📢

مهلت ثبت نام آزمون انتقال دانشجویان خارج به داخل وزارت بهداشت

از 23 تا 30 آذر 1401

می باشد.

شرایط انتقال دانشجو از خارج به داخل وزارت بهداشت

شرایط انتقال دانشجو از خارج به داخل وازرت بهداشت، در دو گروه شرایط اختصاصی و شرایط عمومی دسته بندی می شود.

شرایط عمومی انتقال دانشجو از خارج به داخل وازرت بهداشت

  • خروج قانونی از کشور
  •  معتبر بودن دانشگاه محل تحصیل متقاضی با توجه به آخرین مصوبات شورای عالی ارزشیابی
  • نداشتن منع قانونی برای ادامه تحصیل در دانشگاه مبدا و دانشگاه های داخل از نظر مقررات آموزشی و خدمت نظام وظیفه
  •  دارا بودن دیپلم کامل متوسطه دوره 4 ساله نظام قدیم آموزش و پرورش و یا دیپلم کامل متوسطه و گواهی دوره پیش دانشگاهی نظام جدید آموزش و پرورش (یا معادل ارزشیابی شده آنها به تایید وزارت آموزش و پرورش)
  •  دارا بودن مدرک تحصیلی هر دوره برای ورود به دوره بعد که مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فنآوری یا وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی باشد.

شرایط اختصاصی آزمون انتقال دانشجویان خارج به داخل وزارت بهداشت

  • انتقال دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور که پس از اول ژانویه ۲۰۱۹ وارد دانشگاه شده‌اند، با گذارندن ۷۲ واحد درسی مرتبط و از طریق شرکت و قبولی در آزمون ارزیابی صلاحیت علمی صورت می‌پذیرد.
  • میانگین نمرات امتحان کتبی دوره متوسطه نظام قدیم یا میانگین کل پایان دوره پیش دانشگاهی نظام جدید متقاضی نباید برای انتقال به دوره های کاردانی از 12 و دوره های کارشناسی پیوسته و ناپیوسته از 14 کمتر باشد.
  •  میانگین نمرات امتحان پایان دوره متوسطه متقاضیان ثبت نام آزمون انتقال دانشجویان خارج به داخل وزارت بهداشت، دیپلمه نظام قدیم در مقاطع دکترای عمومی (پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی) نباید کمتر از 16 و میانگین کل پایان دوره پیش دانشگاهی دیپلمه های نظام جدید نباید کمتر از 17 باشد.
  •  میانگین نمرات پایان مقطع کارشناسی برای متقاضیان انتقال در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته نباید کمتر از 15 باشد.

حداقل واحد گذرانده شده متقاضیان آزمون انتقال دانشجویان خارج به داخل وزارت بهداشت، یا معادل آن در نظام تحصیلی سالانه و حداقل میانگین قابل قبول در دانشگاه مبدا در مقاطع مختلف تحصیلی به شرح ذیل است :

  • برای انتقال در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته ، دانشجو می بایست حداقل 18 واحد درسی یا یک نیمسال تحصیلی در نظام سالانه را با حداقل میانگین نمرات 14 در دانشگاه مبدا گذرانده باشد.
  •  برای انتقال درمقطع کارشناسی پیوسته ، دانشجو می بایست حداقل 36 واحد درسی یا دو نیمسال تحصیلی در نظام سالانه را با حداقل میانگین نمرات 14 در دانشگاه مبدا گذرانده باشد.
  •   برای انتقال در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته ، دانشجو باید حداقل 16 واحد درسی یا دو نیمسال تحصیلی درنظام سالانه راباحداقل میانگین کل نمرات 15دردانشگاه مبدا گذرانده باشد.
  •  برای انتقال در مقاطع دکترای عمومی (پزشکی ، داروسازی و دندانپزشکی) دانشجو باید حداقل72 واحد درسی یا 4 نیمسال تحصیلی در نظام سالانه را با حداقل میانگین کل نمرات 15 در دانشگاه مبدا گذرانده باشد

 

بیشتر بخوانید: وام دانشجویی وزارت بهداشت

سایت ثبت نام آزمون انتقال دانشجویان خارج به داخل وزارت بهداشت

سایت ثبت نام آزمون انتقال دانشجویان خارج به داخل وزارت بهداشت، سامانه سنجش آموزش پزشکی کشور است که نشانی اینترنتی آن،‌ sanjeshp.ir می باشد. داوطلبان برای ثبت نام آزمون انتقال دانشجویان خارج به داخل وزارت بهداشت، باید به این سامانه مراجعه کرده و در مهلت مشخص شده برای ثبت نام،‌ نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

در ادامه راهنمای تصویری ثبت نام آزمون انتقال دانشجو از خارج به داخل وزارت بهداشت،  را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

  • ابتدا لازم است به سامانه ثبت نام آزمون انتقال دانشجویان خارج به داخل وزارت بهداشت، به نشانی sanjeshp.ir ، وارد شوید. و مطابق تصویر روی گزینه ثبت نام ازمون انتقال به داخل،‌ کلیک کنید.

انتقال دانشجو از خارج به داخل وزارت بهداشت

  • وارد صفحه جدیدی خواهید شد. با انتخاب گزینه مشخص شده ، وارد مرحله بعد می شوید و با وارد کردن کدملی تان فرایند ثبت نام را آغاز خواهید نمود.

انتقال دانشجویان پزشکی به داخل کشور

ما در مرکز مشاور گروپ،‌آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان  در مورد انتقال دانشجویان پزشکی به داخل کشور یا شرایط انتقال دانشجو از خارج به داخل وزارت بهداشت و…  هستیم. کافی است با شماره 9099071613 تماس بگیرید. مشاور گروپ، مرکز تخصصی مشاوره تحصیلی

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول ثبت نام آزمون انتقال دانشجویان خارج به داخل وزارت بهداشت

 

❓زمان ثبت نام آزمون انتقال دانشجویان خارج به داخل وزارت بهداشت، کی هست؟

✔️ مهلت ثبت نام آزمون انتقال دانشجویان پزشکی از خارج به داخل، از 23 تا 30 آذر 1401 ، می باشد.

❓ شرایط انتقال دانشجویان خارج به داخل وزارت بهداشت، چیست؟

✔️ شرایط انتقال دانشجویان خارج به داخل وزارت بهداشت را در مقاله به طور کامل توضیح داده ایم. مطالعه بفرمایید.

❓ سامانه ثبت نام آزمون انتقال دانشجویان پزشکی از خارج به داخل، کدام است؟

✔️ سایت ثبت نام آزمون انتقال دانشجویان خارج به داخل وزارت بهداشت، سامانه سنجش آموزش پزشکی کشور است که نشانی اینترنتی آن،‌ sanjeshp.ir می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون انتقال دانشجویان خارج به داخل وزارت بهداشت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی