آخرین مهلت ثبت نام ارشد ۱۴۰۲

تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد

جهت مشاوره در زمینه آخرین مهلت ثبت نام ارشد ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آخرین مهلت ثبت نام ارشد ۱۴۰۲ اعلام شده و متقاضیان فقط تا این تاریخ می توانند در آزمون کارشناسی ارشد شرکت نمایند. برای اطلاع از زمان نهایی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد با ما همراه باشید.

آیا می توان در کنکور دو رشته کاملا متفاوت شرکت کرد؟ یکی به عنوان رشته اصلی و دیگری رشته شناور؟
رشته های شناور کدام رشته ها هستند؟
آیا می توان در کنکور ارشد رشته ای به جز رشته دوره کارشناسی شرکت کرد؟
هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ چقدر است؟

سوالات خود را از مشاوران تحصیلی ما بپرسید.

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

تمدید مهلت ثبت نام ارشد ۱۴۰۲ :  سازمان سنجش هر سال علاوه بر فرصت اولیه ، تمدید مهلت ثبت نام ارشد رو واسه داوطلبایی که از ثبت نام کنکور ارشد جا می مونن در نظر می گیره تا متقاضیایی که موفق نشدن تو مهلت اولیه وارد سایت sanjesh.org بشن و ثبت نامشون رو انجام بدن ، تو این فرصت تو کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ شرکت کنن .

تمدید مهلت ثبت نام ارشد ۱۴۰۲ :   داوطلبایی که قصد دارن تو آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ شرکت کنن ، می تونن تو مهلت ثبت نام ارشد وارد سایت سنجش بشن و ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ رو انجام بدن و اولین قدم واسه ورود به دانشگاه های سراسری و آزاد رو بردارن . به خاطر ادغام آزمون سراسری و دانشگاه آزاد ، متقاضیای دانشگاه آزاد هم باید تو مهلت ثبت نام کنکور ارشد وارد سایت سنجش بشن و دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ رو دانلود و واسه کنکور ارشد دانشگاه آزاد ثبت نام کنن . سازمان سنجش هر سال تمدید مهلت ثبت نام ارشد رو واسه رفاه حال متقاضیایی که از ثبت نام کنکور ارشد جا می مونن در نظر می گیره تا داوطلبایی که به هر دلیلی موفق نشدن تو مهلت اولیه وارد سایت ثبت نام کنکور ارشد sanjesh.org بشن و ثبت نامشون رو انجام بدن ، تو این فرصت وارد سایت سنجش بشن و فرم اینترنتی ثبت نام ارشد رو تکمیل کنن .

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون ارشد ناپیوسته ۱۴۰۲ می رسانیم ثبت نام در آزمون ارشد، از روز چهارشنبه 1401/09/16 آغاز شده و تا روز سه شنبه 1401/09/22 ادامه خواهد یافت.

تمدید مهلت ثبت نام ارشد ۱۴۰۲ :   طبق اطلاعیه سازمان سنجش ، مهلت ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۲ ، از 16 تا 25 آذر ماهه که داوطلبا می تونن به همراه مدارک مورد نیاز و بعد از پرداخت هزینه ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۲ ، وارد سایت بشن و ثبت نامشون رو انجام بدن . احتمالا امسال هم طبق روال سالای قبل سازمان سنجش علاوه بر این مهلت اولیه ، دو فرصت تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۲ و فرصت مجدد ثبت نام ارشد رو در اختیار داوطلبای جا مونده از ثبت نام قرار بده ، به همین خاطر به داوطلبان توصیه می کنیم که عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد مشاور گروپ باشن تا به محض اینکه خبری در این مورد اعلام بشه ، با خبر بشن و از ثبت نام جا نمونن .

سال قبل ، بعد از تموم شدن زمان ثبت نام ، تمدید ثبت نام کنکور ارشد رو نداشتیم و داوطلبا فقط تونستن تو مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد که تو اواخر بهمن ماه بود به عنوان آخرین مهلت واسه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد اقدام کنن .

تمدید مهلت ثبت نام ارشد ۱۴۰۲ : داوطلبایی هم که ثبت نام کنکور ارشد رو انجام دادن ، ولی به دلیل بی دقتی اطلاعاتشون رو به اشتباه ثبت کردن ، نگران نباشن ! چون امکان ویرایش ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۲ وجود داره و داوطلبا می تونن مجدد وارد سایت سنجش بشن و اطلاعاتشون رو ویرایش کنن . مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی مشاور گروپ آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ پاسخ بدن و به شما واسه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری ۱۴۰۲ و یا ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ ( که البته با هم یکی شده ) مشاوره بدن و شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی مشاور گروپ با این کارشناسان در ارتباط باشین و تموم سوالاتتون رو از کارشناسای مجرب این مرکز بپرسن .

کلیه متقاضیان شرکت در آزمون ارشد دانشگاه های سراسری، موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی، دانشگاه های آزاد و همچنین متقاضیان بیست و چهارمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور، می توانند در تاریخ معین شده، برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ اقدام کنند.

ثبت نام منحصرا به صورت اینترنتی توسط سازمان سنجش انجام می شود و علاقمندان واجد شرایط ثبت نام در این آزمون می بایست بعد از مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام که همزمان با شروع فرایند ثبت نام بر روی پایگاه اطلاع رسانی سنجش قرار می گیرد، برای ثبت نام در آزمون ارشد، اقدام نمایند.

مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

تمدید مهلت ثبت نام ارشد ۱۴۰۲ :  برای ثبت نام در آزمون ارشد، داوطلب می بایست ابتدا کارت اعتباری ۱۲ رقمی خریداری کند. متقاضی می بایست بعد از مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام، برای خرید کارت اعتباری اقدام نمایند.

داوطلبانی که قصد دارند در دو رشته امتحان بدهند (رشته اصلی و شناور) می بایست برای رشته دوم نیز کارت اعتباری جداگانه تهیه کنند.

افرادی که علاقمند به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دانشگاه های پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر دولتی و غیر انتفاعی هستند نیز می بایست، علاوه بر پرداخت هزینه ثبت نام ، هزینه انتخاب این علاقمندی ها را نیز پرداخت کنند.

هزینه انتخاب این علاقمندی ها در دفترچه راهنمای ثبت نام ذکر شده است.

لازم به ذکر است وجه مورد نیاز برای ثبت نام از طریق کارت های معتبر عضو شبکه شتاب قابل پرداخت است.

برای ثبت نام داوطلب نیازمند یک عکس اسکن شده با مشخصات ذکر شده در دفترچه است.

مدارک و اطلاعات مورد نیاز را قبل از اقدام برای ثبت نام، تهیه کنید.

فرایند ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۲

تمدید مهلت ثبت نام ارشد ۱۴۰۲ :  توصیه می شود قبل از شروع فرایند ثبت نام، دفترچه راهنمای ثبت نام را به طور کامل مطالعه کنید.

طبق دستور العمل نوشته شده در دفترچه راهنمای انتخاب رشته، به داوطلب توصیه می شود ابتدا فرم پیش تقاضانامه درج شده در دفترچه مذکور را پر کند و سپس به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و بر اساس فرم پیش نویس تقاضانامه، اطلاعات لازم را بر طبق بندهای برنامه نرم افزاری ثبت نام، وارد نماید.

توصیه می شود در زمان وارد کردن اطلاعات، دقت کنید؛ مشاهده هر گونه مغایرت در اطلاعات وارد شده با اطلاعات ثبت شده در مدارک فرد پس از قبولی، باعث لغو قبولی فرد می شود و از ادامه تحصیل وی جلوگیری خواهد شد.

توصیه می شود یک نسخه پرینت از تقاضا نامه تهیه کنید و اطلاعات وارد شده را کنترل کرده نزد خود نگه دارید.
لازم به ذکر است بعد از اتمام فرایند ثبت نام و دریافت کد رهگیری ۱۶ رقمی، به درخواست داوطلبان برای تصحیح و یا جابجایی کد رشته های امتحانی (اول و دوم) و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی ترتیب اثر داده نخواهد شد؛ پس در هنگام وارد کرد اطلاعات، دقت کنید.

برای اطلاع از شرایط ثبت نام اتباع خارجی، شرایط و ضوابط سهمیه ایثارگران و مقررات وظیفه عمومی حتما دفترچه راهنمای انتخاب رشته را مطالعه کنید و یا با مشاورین و کارشناسان تحصیلی ما تماس بگیرید.

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

بر اساس پیش بینی ها و برنامه ریزی های انجام شده، کنکور فوق لیسانس ۱۴۰۲ عصر پنجشنبه 1401/12/11 و صبح و عصر جمعه 1401/12/12 برگزار خواهد شد.

کارت ورود به جلسه آزمون به صورت اینترنتی توزیع می شود. داوطلب می بایست پرینت کارت خود را از سایت سازمان سنجش دریافت کند.

محل و ساعت برگزاری آزمون، در کارت ورود به جلسه، ذکر شده است.
محل آزمون بر کد استان و شهرستان محل اقامت داوطلب که در زمان ثبت نام وارد شده است، تعیین می شود.
با مراجعه به جدول شماره ۲ دفترچه راهنمای ثبت نام، کد مربوط به استان و شهرستان محل اقامت خود را پیدا کرده و در زمان ثبت نام به درستی وارد کنید.

برنامه ریزی برای کنکور ارشد ۱۴۰۲

تمدید مهلت ثبت نام ارشد ۱۴۰۲ :  هر متقاضی بر اساس رشته انتخابی خود در آزمون ارشد، می بایست منابع کنکور ارشد همان رشته را تهیه کرده و برای مطالعه منابع با کارشناسان تحصیلی مشورت کند و به صورت هدفمند و با برنامه ریزی، برای مطالعه اقدام نماید.

توجه داشته باشید که برای هر کد ضریب، عناوین دروس امتحانی و ضرایب دروس ممکن است متفاوت باشد. توصیه می شود قبل از شروع مطالعه منابع، حتما در مورد ضرایب دروس اطلاعاتی کسب کنید و بر اساس اهمیت دروس، برنامه ریزی نمایید.

بعضی از رشته ها، مانند نقاشی، تصویرسازی، انیمیشن، معماری، طراحی صنعتی و … علاوه بر آزمون تئوری، آزمون عملی هم دارند. داوطلب می بایست بعد از اعلام نتایج اولیه و بعد از انجام فرایند انتخاب رشته، در صورت دارا بودن شرایط، در زمان تعیین شده توسط سازمان سنجش، برای آزمون عملی ثبت نام نمایند.

اگر می خواهید در مورد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ اطلاعات و راهنمایی های کامل تری دریافت کنید، می توانید، با مشاورین تحصیلی ما در مشاور گروپ تماس بگیرید و اطلاعات جامع تر را از آن ها بخواهید.

سوالات متداول

1- آیا امکان ویرایش اطلاعات هم تو بازه تمدید ثبت نام وجود داره ؟
بله ، داوطلبا می تونن تو زمان تمدید ثبت نام هم اطلاعاتشون رو ویرایش کنن که واسه اطلاع از تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد می تونین این مقاله رو مطالعه کنین .

2- مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد چند بار تمدید میشه ؟
بعد از تموم شدن بازه قانونی ثبت نام ارشد ، اطلاعیه تمدید ثبت نام از طرف سازمان سنجش منتشر میشه که تو این مقاله تعداد دفعات تمدید مهلت ثبت نام نوشته شده .

3- آیا مهلت ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد هم تمدید میشه ؟
بله ، به خاطر ادغام آزمون سراسری و دانشگاه آزاد ، متقاضیای دانشگاه آزاد هم می تونن تو بازه تمدید ، واسه ثبت نام اقدام کنن که با مطالعه این مقاله می تونین از جزئیات تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد مطلع بشین .

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه آخرین مهلت ثبت نام ارشد ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی