آخرین مهلت ثبت نام آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی 98

آخرین مهلت ثبت نام آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی 98

جهت مشاوره در زمینه آخرین مهلت ثبت نام آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آخرین مهلت ثبت نام آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی 98  : مهلت ثبت نام در یازدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان رشته دندانپزشکی خارج از کشور تمدید شد.

6608808 149

مهلت ثبت نام در آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی تمدید شد

به گزارش مشاور گروپ و به نقل از مهر، تمامی داوطلبان متقاضی شرکت در یازدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان رشته دندانپزشکی خارج از کشور که در تاریخ مقرر موفق به ثبت نام نشده اند، می‌توانند از ساعت ١٠ صبح روز شنبه ۲۲ تیر تا ساعت ١٠ صبح روز یکشنبه ۲۳ تیر ۹۸ نسبت به ثبت نام در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام کنند.

تاریخ اعلام شده آخرین مهلت برای ثبت نام داوطلبان خواهد بود.

داوطلبان پیش از ثبت نام اینترنتی، باید در مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت تشکیل پرونده داده یا آن را تکمیل کنند. فقط افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی به دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی معرفی شده باشند، مجاز به شرکت در آزمون ملی هستند.

هزینه شرکت در یازدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان خارج از کشور در رشته دندانپزشکی عمومی یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال (۱۵۰ هزار تومان) است که داوطلب باید به طور اینترنتی و با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شتاب آن را پرداخت کند.

داوطلبان باید مدارک اعلام شده را اسکن کنند و پس از ارسال آن به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به صورت اینترنتی کد رهگیری را دریافت کنند.

منابع آزمون بخش اختصاصی در بخش منابع آزمون ملی دانش آموختگان رشته دندانپزشکی خارج از کشور سال ٩٨ و منابع بخش علوم پایه آزمون در بخش منابع امتحان جامع علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل دسترسی است.

یازدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان خارج از کشور در رشته دندانپزشکی عمومی ۱۰ مرداد ۹۸ برگزار می‌شود و کارت شرکت در آزمون از ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۸ مرداد ۹۸ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

داوطلبان باید پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی خود را در روز آزمون همراه داشته باشند، در غیر این صورت از ورود آنان به سالن برگزاری آزمون جلوگیری خواهد شد.

آزمون دروس اختصاصی رأس ساعت ٩ صبح روز پنجشنبه ۱۰ مرداد و آزمون دروس علوم پایه رأس ساعت ۱۴ (۲ بعد از ظهر) روز پنجشنبه ۱۰ مرداد ۹۸ در یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در تهران برگزار خواهد شد. نشانی دقیق آن روی کارت ورود به جلسه درج می‌شود.

داوطلبانی که پیش از این در آزمون جامع علوم پایه شرکت کرده و قبول شده‌اند، با ارائه درخواست کتبی به مرکز خدمات آموزشی، می‌توانند از نتیجه قبولی قبلی استفاده و در بخش علوم پایه آزمون شرکت نکنند.

پس از آزمون مرحله نظری اسامی قبول شدگان در سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد. قبول شدگان در مرحله نظری آزمون، جهت شرکت در مرحله عملی آزمون به یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران یا شهید بهشتی معرفی خواهند شد.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه آخرین مهلت ثبت نام آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
نصب اپ دانش آموزی