مهلت ثبت نام کتاب های درسی مدارس 1402

آخرین مهلت ثبت سفارش کتاب های درسی دانش آموزان

جهت مشاوره در زمینه مهلت ثبت نام کتاب های درسی مدارس 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مهلت ثبت نام کتاب های درسی مدارس 1402 تا اواخر شهریور تمدید شد. ثبت نام کتاب های درسی دانش آموزان که از 9 اردیبهشت 1402 آغاز شده بود،به دلیل جا ماندن برخی دانش آموزان و اولیا از خرید کتاب، تمدید گردید.

بنابر آخرین آمار خرید کتاب های درسی، بیش از دو میلیون دانش آموز هنوز کتاب های خود را خریداری نکرده اند؛ متحمل است که خانواده ها و دانش آموزان به دلیل فروش اینترنتی کتاب های درسی و عدم ثبت نام کتاب های درسی مدارس 1402 در کتاب فروشی ها، از خرید کتاب های درسی مدارس در فروشگاه های اینترنتی، عاجز مانده اند.

آخرین مهلت ثبت نام کتاب درسی مدارس

آخرین مهلت ثبت نام کتاب های درسی 1402

آخرین مهلت ثبت نام کتاب های درسی 1402 به دلیل درخواست های متعدد متقاضیان، پنج روز دیگر تمدید شد. امسال هیچ کتاب فروشی یا کتاب خانه ای ثبت نام کتاب های درسی انجام نمیدهد. دانش آموزان و اولیا می بایست از سایت های اینترنتی معرفی شده کتاب های درسی یعنی irtextbookو یا my.medu.ir خرید کتب درسی مقطع مورد نظر را ثبت کنند.


   مهلت ثبت نام کتاب های درسی مدارس 1402 تمدید شد؛ بشتابید!
امکان دارد ثبت نام کتاب های درسی مدارس 1402 مجددا تمدید نشود


به گفته محمد علوی تبار معاون سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی سازمان آموزش و پرورش، به دلیل توزیع سراسری کتاب های درسی به مدارس دانش آموزان و اولیایی که دیرتر نسبت به ثبت نام اقدام می کنند، کتاب های درسی خود را نیز به همان میزان دیرتر از مدارس تحویل خواهند گرفت.


مراحل ثبت نام کتاب های درسی مدارس 1402 چگونه است؟

ثبت نام کتاب های درسی 1402 از سامانه فروش و توزیع  مواد آموزشی انجام میشود؛ اما  قبل از ورود به این سایت باید در سامانه سیدا ثبت نام خود را انجام داده باشید


بیش از 95 درصد کتاب های درسی مدارس 1402 در استان ها توزیع شده است.

  کتاب های درسی مدارس 1402 جز ثبت نام در این سایت ها به دست دانش آموزان نخواهد رسید.

با مراجعه به سامانه سیدا و سپس سامانه  فروش و توزیع مواد درسی و با وارد کردن  کد ملی دانش آموز، نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال  شناسنامه دانش آموز که رمز عبور ورود به سامانه محسوب میشود نسبت به ثبت نام کتاب های درسی 1402 اقدام نمایید.

از سال تحصیلی 1402 – 1403 سفارش ثبت نام کتاب درسی از طریق my medu.ir مای مدیو پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش هم امکان پذیر شده است.

⚠️ برای دریافت راهنمای تصویری و جامع خرید کتاب درسی my medu.ir کلیک نمایید. ⚠️

مهلت ثبت نام کتاب های درسی مدارس 1402 = برگشت به آغوش مای مدیو

چرا ثبت نام در سامانه سیدا اهمیت بالایی دارد؟

سامانه سیدا برای یکپارچه سازی سیستم های عملیاتی و اطلاعاتی طراحی شده است. هدف از طراحی این سامانه این است که کودک از مرحله ورود به دبستان که مرحله آموزش را شروع میکند، پرونده تحصیلی وی همراه با پرونده های بهداشتی و سلامت، درج نمرات، اخذ کارنامه های سالانه و … در این سیتم ثبت شود.


برای نمایش ثبت نام در سیدا به صورت گام به گام کلیک کنید

یا برای دریافت راهنمایی و مشاوره با شماره 9099071613 تماس بگیرید


با وجود این سیستم، ثبت نمرات و مشاهده کارنامه سالانه در این سایت فراهم شده است که این بخشی از خدماتی است که سیدا میتواند به دانش آموزان و مدارس ارائه دهد. دانش آموزان برای دیدن کارنامه خود از طریق سیدا، به سامانه سیدا مراجعه می کنند، در اولین مرحله نام کاربری، کلمه عبور و کد امنیتی را وارد می کنید،( توضیحات کلمه عبور در بالا توضیح داده شده است)؛ سپس گزینه عملیات ضمن سال را از قسمت راست صفحه انتخاب کرده و بعد به روی گزینه کارنامه که در زیر گرینه لیست کلاس و گزینه نتایج درج خواهد شد  کلیک می کنید.

بعد از کلیک، گزینه کارنامه تحصیلی تربیتی و کیفی که در گزینه دوم مشاهده خواهد شد را انتخاب می کنید. پنجره ای که برای شما باز خواهد شد؛ در قسمت بالایی صفحه خود عبارت انتخاب دیده خواهد شد.بعد از کلیک به روی آن، در صفحه تازه ای که باز خواهد شدپایه خود را انتخاب میکنید و سپس در قسمت پایین صفحه نیز انتخاب را می فشارید.

در مرحله بعد، با مشاهده کارنامه خود، به قسمت چپ صفحه بروید و در بالای قسمت چپ آیکون پرینتر یا چاپگر را بزنید.

توجه داشته باشید که در کارنامه تحصیلی خود، اطلاعات کادر آموزشی مدرسه، اعم از معاون، مدیر و معلم مربوطه حتما نمایش داده شود.

3.3/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه مهلت ثبت نام کتاب های درسی مدارس 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. آرمین خدادادی

    سایت بسته و من نمی توانم ثبت نام کتاب کنم و لطف کنی راهنمای کنی

    پاسخ
  2. آرمین خدادادی

    مشکل کتاب درسی سایت باز نمی شیه

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403