آخرین فرصت انتخاب رشته کنکور ارشد

آخرین فرصت انتخاب رشته کنکور ارشد

جهت مشاوره در زمینه آخرین فرصت انتخاب رشته کنکور ارشد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آخرین فرصت انتخاب رشته کنکور ارشد ۱۴۰۰ چه زمانی خواهد بود؟ پس از دریافت نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد 1400، داوطلبانی که نمره لازم را کسب نموده اند، باید در زمان مقرر به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه نموده و فرآیند انتخاب رشته خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند. داوطلبان می توانند حداکثر 100 کد رشته محل را براساس اولویت خود انتخاب و در فرم انتخاب رشته اینترنتی وارد نمایند.

تمامی داوطلبانی كه مجاز به انتخاب رشته باشند می توانند برای پذيرش در رشته محل های كليه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، نسبت به انتخاب رشته اقدام نمايند.

انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد

آخرین فرصت انتخاب رشته کنکور ارشد چه زمانی می باشد؟ پس از انتشار کارنامه اولیه داوطلبانی که نمره لازم را کسب نموده اند و مجاز به انتخاب رشته شده اند، می توانند با مراجعه به سایت سنجش انتخاب رشته خود را انجام دهند. داوطلبان 10 الی 15 روز فرصت دارند فرآیند انتخاب رشته خود را انجام دهند.

نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه در  دهه اول شهریور ماه 1400 اعلام می گردد. داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند فرآیند انتخاب رشته خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد در اواخر شهريور ماه 1400 اعلام می گردد.

باتوجه به تعویق کنکور کارشناسی ارشد 1400، پیش بینی می شود نتایج اولیه آزمون در تیرماه اعلام شود. پس از اعلام نتایج اولیه داوطلبان می توانند انتخاب رشته خود را انجام دهند. زمان دقیق انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ از طریق این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

داوطلبانی که نمره لازم را کسب کرده اند، پس از آگاهی از زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند و پس از دانلود و مطالعه دفترچه انتخاب رشته ارشد 1400 و انتخاب حداکثر 100 کد رشته محل به صورت اینترنتی اقدام نمایند. باتوجه به تعویق زمان برگزاری ارشد 1400، ممکن است نتایج اولیه ارشد کمی دیرتر اعلام شود. زمان دقیق اعلام نتایج اولیه ارشد و شروع فرآیند انتخاب رشته کارشناسی ارشد از طریق این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

مهلت مجدد انتخاب رشته ارشد

داوطلبانی که در زمان اعلام شده موفق به انتخاب رشته ارشد 1400 نشده اند، می توانند در مهلت مجدد انتخاب رشته ارشد و آخرین فرصت انتخاب رشته کنکور ارشد ، با مراجعه به سایت سنجش انتخاب رشته خود را انجام دهند. همچنین داوطلبان می توانند، در مهلت مجدد انتخاب رشته ارشد نسبت به ویرایش انتخاب رشته خود اقدام نمایند.

پس از انتشار اطلاعیه، در رابطه با آخرین فرصت انتخاب رشته کنکور ارشد ۱۴۰۰، این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

آخرین فرصت انتخاب رشته کنکور ارشد ۱۴۰۰

جدید ترین اخبار مربوط به آخرین فرصت انتخاب رشته کنکور ارشد ۱۴۰۰ ، از طریق این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد. داوطلبانی که در مهلت اعلام شده انتخاب رشته خود را انجام نداده اند، می توانند در مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد انتخاب رشته خود را انجام دهند.

داوطلبان همچنین می توانند در آخرین فرصت انتخاب رشته کنکور ارشد ، با مراجعه به سایت سنجش، نسبت به ویرایش انتخاب رشته ارشد 1400 اقدام نمایند.

ورود به سامانه انتخاب رشته ارشد از طریق درج اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده، شماره داوطلبی، کدرهگیری ثبت نام و کدملی) امکانپذیر است. پس از ورود به سامانه انتخاب رشته ارشد 1400، بر روی گزینه “انتخاب رشته” کلیک نمایید و حداکثر 100 کد رشته محل را براساس اولویت و علاقه در فرم انتخاب رشته وارد نمایید.

در انتها کدپیگیری انتخاب رشته را دریافت نمایید. توجه داشته باشید، فرآیند انتخاب رشته شما زمانی تکمیل می شود، که از سامانه کدرهگیری را دریافت کرده باشید.

برای دریافت مشاوره انتخاب رشته ارشد و آگاهی از آخرین فرصت انتخاب رشته کنکور ارشد 1400 می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول مهلت مجدد انتخاب رشته کارشناسی ارشد

انتخاب رشته کنکور کاشناسی ارشد از طریق چه سایتی می باشد؟

پس از اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد، داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند، برای انجام فرآیند انتخاب رشته باید به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه نمایند.

آخرین فرصت انتخاب رشته کنکور ارشد چه زمانی است؟

آخرین اخبار در رابطه با مهلت مجدد انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1400 در این مقاله بیان شده است.

انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1400 چه زمانی آغاز می شود؟

زمان دقیق شروع فرآیند انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1400 از طریق این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه آخرین فرصت انتخاب رشته کنکور ارشد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی