آخرین رتبه قبولی های رشته زبان آلمانی سراسری 97 در شهرهای مختلف

آخرین رتبه قبولی رشته زبان آلمانی سراسری 97  : 

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه قبولی های رشته زبان آلمانی سراسری 97 در شهرهای مختلف

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آخرین رتبه قبولی رشته زبان آلمانی سراسری 97  : زبان آلمانی یکی از رشته هایی است که در زیر مجموعه کنکور زبان قرار دارد و داوطلبان کنکور انسانی می توانند در فرایند انتخاب رشته زبان این رشته را در دانشگاههای سراسری، آزاد و پردیس های بین الملل انتخاب نمایند. 


2013757167حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی رشته مترجمی زبان انگلیسی دولتی روزانه کنکور 95 96


آخرین رتبه قبولی رشته زبان آلمانی سراسری 97  :  رتبه قبولی زبان آلمانی در دانشگاههای مختلف متفاوت است و هر فرد می تواند بر اساس هدف خود برای قبولی در یکی از این کد رشته محل ها تخمین رتبه قبولی زبان آلمانی را انجام دهد.

گرایش‌ مترجمی‌ رشته زبان آلمانی :

آخرین رتبه قبولی رشته زبان آلمانی سراسری 97  :  دانشجوی‌ مترجمی‌ زبان‌ آلمانی‌ طی‌ چهار سال‌ مکالمه‌، نگارش‌ و گرامر زبان‌ آلمانی‌ را از پایه‌ و به‌ طور اصولی‌ فرا می‌گیرد و در نتیجه‌ می‌تواند نامه‌های‌ اداری‌ و بازرگانی‌ و متون‌ مطبوعاتی‌ را ترجمه‌ کرده‌ و در مراحل‌ پیشرفته‌تر، یک‌ اثر ادبی‌ یا یک‌ کتاب‌ را از زبان‌ آلمانی‌ به‌ فارسی‌ یا برعکس‌ ترجمه‌ کند.

آخرین رتبه قبولی رشته زبان آلمانی سراسری 97  :    البته‌ دانشجویان‌ برای‌ رسیدن‌ به‌ این‌ مرحله‌ باید تلاش‌ پیگیر و مستمر داشته‌ باشند زیرا بیشتر آنها در دانشگاه‌ از صفر شروع‌ می‌کنند و حتی‌ حروف‌ الفبای‌ آلمانی‌ را در دانشگاه فرا می‌گیرند، پس‌ باید وقت‌ زیادی‌ صرف‌ کرده‌ و مطالعه‌ آزاد داشته‌ باشند تا بعد از فارغ‌التحصیلی‌ مترجم‌ خوبی‌ شوند. آخرین رتبه قبولی رشته زبان آلمانی سراسری 97 /

درس‌های‌ رشته زبان آلمانی در طول‌ تحصیل:

دروس‌ مشترک‌ در‌ گرایش‌های‌ زبان‌ آلمانی‌:

آخرین رتبه قبولی رشته زبان آلمانی سراسری 97  :   دستور زبان‌ آلمانی‌، درک‌ مفهوم‌ متن‌ و تمرین‌ بیان‌، گفت‌ و شنود و آزمایشگاه‌، تجزیه‌ و تحلیل‌ دستوری‌ متن‌، تمرین‌ واژگان‌ و اصطلاحات‌، دستور پیشرفته‌، اصول‌ تحقیق‌ .

دروس‌ تخصصی‌ گرایش‌ مترجمی‌:

آخرین رتبه قبولی رشته زبان آلمانی سراسری 97  :    زبان‌شناسی‌ همگانی‌، جمله‌نویسی‌ و مقدمات‌ انشاء، ترجمه‌ ساده‌ از آلمانی‌، زبان‌ دوم‌ (یک‌ زبان‌ اروپایی‌)، اصول‌ ترجمه‌، مبانی‌ نگارش‌ فارسی‌، انشا، درآمدی‌ بر ادبیات، ترجمه‌ ساده‌ از فارسی‌، ترجمه‌ نامه‌های‌ اداری‌ و بازرگانی‌، بررسی‌ ترجمه‌های‌ متون‌ اسلامی‌، تلخیص‌ متون‌، ترجمه‌ پیشرفته‌ از فارسی‌، ترجمه‌ متون‌ علوم‌ انسانی‌، ترجمه‌ متون‌ مطبوعاتی‌، بررسی‌ تطبیقی‌ ساختمان‌ دستور زبان‌ فارسی‌ و زبان‌ آلمانی‌.

گرایش‌ زبان آلمانی:

آخرین رتبه قبولی رشته زبان آلمانی سراسری 97  :   دانشجوی‌ گرایش‌ زبان‌ و ادبیات‌ آلمانی‌ پس‌ از آنکه‌ مکالمه‌، نگارش‌ و گرامر زبان‌ آلمانی‌ را در حد فهمیدن‌ زبان‌ و توانایی‌ سخن‌ گفتن‌ و نوشتن‌ آن‌ فراگرفت‌ تا حدودی‌ با تاریخ‌ آلمانی‌، نمایشنامه‌، شعر و رمان‌ آلمانی‌ آشنا می‌شود . همچنین‌ با ساختار لغوی‌ و صرف‌ و نحو زبان‌ آلمانی‌ آشنا شده‌ و به‌ مطابقت‌ آن‌ با زبان‌ فارسی‌ می‌پردازد که‌ این‌ قیاس‌، خود فنِ پایه‌ای‌ ترجمه‌ است‌. در واقع‌ دانشجوی‌ زبان‌ و ادبیات‌ آلمانی‌ طی‌ دروس‌ متعدد با ترجمه‌ نیز آشنا می‌گردد اما تأکید‌ اصلی‌ این‌ گرایش‌ بر روی‌ ادبیات‌ است‌.

دروس‌ تخصصی‌ گرایش‌ زبان‌ آلمانی‌:

آخرین رتبه قبولی رشته زبان آلمانی سراسری 97  :    زبان‌شناسی‌ همگانی‌، جمله‌نویسی‌ و مقدمات‌ انشا، ترجمه‌ ساده‌ از آلمانی‌ به‌ فارسی‌، خواندن‌ متون‌ ساده‌ ، خواندن‌ متون‌ پیشرفته‌، انشا، ترجمه‌ پیشرفته‌، خواندن‌ با تفسیر، درآمدی‌ بر ادبیات‌، تلخیص‌ متون‌، بررسی‌ چند نمایشنامه‌ ، گزیده‌ای‌ از ادبیات‌ مردمی‌ جهان‌، بررسی‌ آثار منثور، اصول‌ نامه‌نگاری‌ ، ترجمه‌ متون‌ اسلامی‌، بررسی‌ و نقد شعر، سخنرانی‌ و بحث‌ ، بررسی‌ آثار ترجمه‌ شده‌ از آلمانی‌ به‌ فارسی‌.

توانایی‌های‌ لازم  رشته زبان آلمانی :

آخرین رتبه قبولی رشته زبان آلمانی سراسری 97  :    زبان‌ آلمانی‌ یکی‌ از زبان‌های‌ مشکل‌ دنیا است‌ و اگر دانشجو با عشق‌ و علاقه‌ آن‌ را مطالعه‌ نکند، نمی‌تواند در این‌ رشته‌ موفق‌ شود؛ یعنی‌ دانشجویی‌ که‌ رشته‌ زبان‌ آلمانی‌ را یک‌ منبع‌ درآمد بداند، در نهایت‌ نمی‌تواند مترجم‌ خوبی‌ شود چون‌ چنین‌ دانشجویی‌ اهل‌ مطالعه‌، تحقیق‌ و تفکر نیست‌ و درس‌ها را به‌ صورت‌ طوطی‌وار یاد می‌گیرد و در نهایت‌ نیز فقط‌ یک‌ مدرک‌ تحصیلی‌ به‌ دست‌ می‌آورد.

موقعیت‌ شغلی‌ رشته زبان آلمانی در ایران:

فرصت‌های‌ شغلی‌ زبان‌ آلمانی‌ مانند رشته‌ زبان‌ فرانسه‌ است‌.

توانایی های لازم: زبان آلمانی یکی از زبانهای مشکل دنیا است و اگر دانشجو با عشق و علاقه آن را مطالعه نکند، نمی تواند در این رشته موفق شود.

یعنی دانشجویی که رشته زبان آلمانی را یک منبع درآمد می داند، در نهایت نمی تواند مترجم خوبی بشود چون چنین دانشجویی اهل مطالعه، تحقیق و تفکر نیست و درسها را به صورت طوطی وار یاد می گیرد و در نهایت نیز فقط یک مدرک تحصیلی به دست می آورد.

موقعیت شغلی در ایران : یک فارغ التحصیل توانمند مترجمی زبان آلمانی می تواند در مطبوعات، صدا و سیما، صنعت توریسم یا شرکتهایی که نیاز به مترجمی یا منشی زبان آلمانی دارند، مشغول به کار گردد و در صورت تبحر کافی نیز می تواند به صورت آزاد به کار ترجمه بپردازد.
یک فارغ التحصیل زبان و ادبیات آلمانی نیز علاوه بر فرصت های شغلی فوق می تواند در آموزشگاههای آزاد زبان تدریس کند. مهم تر از همه این که یک فارغ التحصیل زبان می تواند از تحصیلات خود در زندگی شخصی اش بسیار استفاده کند چون آشنایی با یک زبان خارجی، دریچه ای بر روی انسان می گشاید که به یاری آن می توان تازه ترین اطلاعات را به دست آورد و از میان کتب و رسانه های گروهی امکان انتخاب داشت.

توانایی‌های‌ لازم‌ رشته زبان آلمانی  :

آخرین رتبه قبولی رشته زبان آلمانی سراسری 97  :    زبان های خارجه جزو رایج‌ترین رشته‌های دانشگاهی است و دانشجویان بسیاری بویژه در دانشگاه آزاد اسلامی در این رشته‌ها تحصیل می‌کنند. اما آیا تمامی این دانشجویان در طی تحصیل و پس از آن در بازار کار موفق خواهد شد؟ به گفته استادان متاسفانه تعداد قابل توجهی از این دانشجویان در طی تحصیل توانمندی‌های لازم را به دست نمی‌آورند چون اولین و مهمترین امر برای موفقیت در یک رشته تحصیلی یعنی انگیزه و علاقه لازم را ندارند.

آخرین رتبه قبولی رشته زبان آلمانی سراسری 97  :    یعنی دانشجویی که رشته زبان آلمانی را یک منبع درآمد می‌داند، در نهایت نمی‌تواند مترجم خوبی بشود چون چنین دانشجویی اهل مطالعه‌، تحقیق و تفکر نیست و درسها را به صورت طوطی‌وار یاد می‌گیرد و در نهایت نیز فقط یک مدرک تحصیلی به دست می‌آورد. دکتر البرزی نیز معتقد است که دانشجوی زبان آلمانی باید به زبان آلمانی علاقه‌مند باشد و هدفش از ورود به دانشگاه ، آشنایی با پشتوانه فرهنگی و علمی این زبان باشد تا بتواند با پشتکار و علاقه واحدهای درسی را با موفقیت پشت‌سر گذارد.

بدون شک آشنایی با یک زبان اروپایی دیگر به دانشجو کمک می‌کند تا زبان آلمانی را راحتتر فرار بگیرد و در ضمن باید با زبان فارسی به خوبی آشنا بوده و قدرت نگارش خوبی داشته باشد تا بتواند ترجمه‌ای شیوا و رسا ارائه دهد.

اگر دانشجویی ذوق ادبی نداشته باشد و به زبان آلمانی علاقه‌مند نباشد، در کلاس نمی‌تواند همراه با استاد پیش برود و حتی سطح علمی کلاس را پایین خواهد آورد.

آخرین رتبه قبولی رشته زبان آلمانی سراسری 97  :   اگر به زبان به عنوان یک فرصت تجاری و شغلی نگاه کنیم، در آن موفق نخواهیم شد. اما اگر زبان را به منظور آشنایی با یک فرهنگ و تمدن مطالعه کنیم، هم در دانشگاه و هم در بازار کار موفق خواهیم شد. در ضمن دانشجوی رشته زبان باید در مرحله اول به زبان فارسی مسلط باشد یعنی خوب صحبت کند و خوب بنویسد. همچنین لازم است که استعداد فراگیری زبان را داشته باشد چون یادگیری زبان نیاز به حافظه قوی، دستور زبان خوب، توانایی فراگیری لهجه و آشنایی با لغات زیاد دارد.

آینده شغلی ،‌ بازار کار ، درآمد رشته زبان آلمانی   :

آخرین رتبه قبولی رشته زبان آلمانی سراسری 97  :   پیش از این گفتیم که صرف داشتن لیسانس زبان فرانسه یا آلمانی تضمین کننده موقعیت کاری مناسب نیست بلکه دانشجوی رشته زبان خارجی باید علاوه بر مطالعه دقیق دروس دانشگاهی ، به مطالعه آزاد بپردازد تا پس از فارغ‌التحصیلی ، فرصت شغلی مناسبی در زمینه رشته تحصیلی خود به دست آورد. برای مثال یک فارغ‌التحصیل توانمند مترجمی زبان آلمانی می‌تواند در مطبوعات، صدا و سیما، صنعت توریسم یا شرکتهایی که نیاز به مترجم یا منشی زبان آلمانی دارند، مشغول به کار گردد و در صورت تبحر کافی نیز می‌تواند به صورت آزاد به کار ترجمه بپردازد.

آخرین رتبه قبولی رشته زبان آلمانی سراسری 97  :    یک فارغ‌التحصیل زبان و ادبیات آلمانی نیز علاوه بر فرصت‌های شغلی فوق می‌تواند در آموزشگاههای آزاد زبان تدریس کند. مهم‌تر از همه این که یک فارغ‌التحصیل زبان می‌تواند از تحصیلات خود در زندگی شخصی‌اش بسیار استفاده کند چون آشنایی با یک زبان خارجی، دریچه‌ای را بر روی انسان می‌گشاید که به یاری آن می‌توان تازه‌ترین اطلاعات را به دست آورد و از میان کتب و رسانه‌های گروهی امکان انتخاب داشت.

ثبت نام بدون کنکور : رشته زبان آلمانی

آخرین رتبه قبولی رشته زبان آلمانی سراسری 97  :    یکی از راه های ثبت نام کنکور رشته زبان آلمانی ، ثبت نام بدون کنکور رشته زبان آلمانی است.

ثبت نام بدون کنکور زبان : کارشناسان زبان‌ های خارجه به عنوان پل ارتباطی بین زبان‌ ها ، فرهنگ‌ ها و تمدن‌ های گوناگون ، نقش مهمی را به عهده دارند و ما را با تفکرات و آثار نویسندگان ،‌ دانشمندان‌ ، متفکران و فیلسوفان دنیا آشنا می کنند.

خدمات مرکز مشاوره تلفنی مشاور گروپ در زمینه رشته زبان آلمانی

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی و حضوری مشاور گروپ پیشنهاد می کنند که مطالب زیر را هم درباره رشته زبان آلمانی بخوانید:

مشاوره کنکور رشته زبان آلمانی

انتخاب رشته کنکور رشته زبان آلمانی

ثبت نام بدون کنکور رشته زبان آلمانی

ثبت نام کنکور رشته زبان آلمانی

انتخاب رشته زبان آلمانی

برنامه ریزی کنکور رشته زبان آلمانی

معرفی رشته زبان آلمانی

رتبه ی قبولی زبان آلمانی

زبان آلمانی

رتبه ی قبولی زبان آلمانی در تهران

رتبه کشوری رتبه در سهمیه سهمیه در منطقه جنسیت شهر رشته قبولی
۷۹۶ ۴۲۹ منطقه ۱ دختر تهران زبان المانی – دانشگاه شهیدبهشتی -تهران – روزانه

میانگین 70 درصد عمومی = قبولی در رشته زبان آلمانی دانشگاه دولتی روزانه

حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم جهت قبولی رشته زبان آلمانی دانشگاه دولتی کنکور 95 – 96 در منطقه 1

حداقل درصد دروس و رتبه لازم قبولی رشته زبان آلمانی دولتی کنکور 95 96  در منطقه 1

ادبیات فارسی

82%

عربی

48%

دین و زندگی

75%

زبان انگلیسی

95%

زبان تخصصی

74%

رتبه در منطقه 1

429

رتبه کشوری

796

شهر محل سکونت

تهران

رشته محل قبولی

 ( روزانه )

دانشگاه شهید بهشتی – تهران

حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم جهت قبولی رشته زبان آلمانی دانشگاه دولتی کنکور 95 – 96 در منطقه 2

آخرین رتبه قبولی رشته زبان آلمانی سراسری 97  :   با توجه به این که آمار در دسترس از قبولی های سال گذشته همین مقدار می باشد ، برای تخمین زدن رتبه قبولی رشته زبان آلمانی در منطقه 2 می توانیم قبولی های مناطق دیگر را بررسی کنیم که بر این اساس ، بازه قبولی ، حداکثر تا رتبه 796 کشوری می باشد . از آن جا که این بازه تقریبی بوده و به دلیل افزایش یا کاهش ظرفیت ها تغییر می یابد ، بهترین راه برای کسب رتبه قبولی برنامه ریزی درست و هدفمند می باشد .

میانگین 75 درصد اختصاصی = قبولی در رشته زبان آلمانی دانشگاه دولتی روزانه

رتبه قبولی زبان آلمانی دانشگاه سراسری

آخرین رتبه قبولی رشته زبان آلمانی سراسری 97  :   همواره در کنکور سراسری اولویت اول داوطلبان برای قبولی دانشگاههای سراسری می باشند که رقابت برای پذیرش در این کد رشته محل ها بسیار بالاتر از سایر سهمیه های دانشگاهی است. در جدول زیر می توانید رتبه قبولی زبان آلمانی دانشگاههای دولتی را مشاهده کنید و سپس بر اساس این رتبه های قبولی زبان آلمانی تخمین رشته مناسبی را با توجه به رتبه خود در کنکور سراسری انجام دهید.آخرین رتبه قبولی رشته زبان آلمانی سراسری 97 /

گرایش دانشگاه دوره رتبه در منطقه 1 رتبه در منطقه 2 رتبه در منطقه 3
مترجمی زبان آلمانی دانشگاه تهران – تهران روزانه 337
مترجمی زبان آلمانی دانشگاه اصفهان روزانه 2424 6581 11168
زبان آلمانی دانشگاه شهید بهشتی-تهران روزانه 618 696

متداول ترین پرسش ها تخمین رتبه

  • برای تخمین رتبه خود در کنکور باید به کجا رجوع کنیم؟
  • درصد خطای تخمین رتبه‌ های کنکور چه میزان است؟
  • اگر درباره درصدهای خود در هر درس مطمئن نباشیم و حدود آن را بدانیم، باز هم امکان تخمین رتبه کنکور ما وجود دارد؟
  • این تخمین زدن به چه صورت انجام می‌ شود؟ آیا به تبلیغات تخمین رتبه کدام مؤسسه می‌ توان اعتماد کرد؟
  • فواید تخمین رتبه زودتر از اعلام آن توسط سازمان سنجش چیست؟
  • با توجه تخمین‌ های سال گذشته، احتمال دقیق بودن این تخمین‌ ها چه میزان است؟
  • آیا در صورت آگاهی از رتبه احتمالی خود، امکان تخمین قبولی در دانشگاه‌ ها هم وجود دارد؟

کافیست با این شماره ها با مشاوران ما  در ارتباط باشید تا با کمک آنها بتوانید رتبه خود را در کنکور سراسری امسال تخمین بزنید و شرایط خود را آماده و مهیا سازید.

ثبت نام بدون کنکور سایر گرایش های رشته زبان

برای آگاهی از ثبت نام بدون کنکور سایر رشته های زبان می توانید از طریق شماره تماس زیر با مشاورین مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید.

مشاور گروپ

  • ثبت نام بدون کنکور رشته زبان روسی
  • ثبت نام بدون کنکور رشته زبان چینی
  • ثبت نام بدون کنکور رشته زبان و ادبیات ارمنی
  • ثبت نام بدون کنکور رشته زبان و ادبیات اردو
  • ثبت نام بدون کنکور رشته زبان فرانسه
  • ثبت نام بدون کنکور رشته زبان ژاپنی
  • ثبت نام بدون کنکور رشته زبان ایتالیایی
  • ثبت نام بدون کنکور رشته زبان انگلیسی
  • ثبت نام بدون کنکور رشته زبان اسپانیایی
  • ثبت نام بدون کنکور رشته زبان آلمانی

خدمات حرفه ای مشاوره تلفنی مشاور گروپ در زمینه مشاوره کنکور سراسری

  • مشاوره کنکور تجربی تلفنی
  • مشاوره کنکور انسانی تلفنی
  • مشاوره کنکور ریاضی تلفنی
  • مشاوره کنکور هنر تلفنی
  • مشاوره کنکور زبان تلفنی

خدمات تخصصی مشاوره تلفنی مشاور گروپ در زمینه مشاوره تحصیلی تلفنی

  • مشاوره برنامه ریزی درسی
  • مشاوره برنامه ریزی کنکور
  • مشاوره کنکور تلفنی (مشاوره کنکور سراسری)
  • مشاوره تحصیلی تلفنی
  • مشاوره انتخاب رشته تلفنی
  • مشاوره تحصیل در خارج از کشور
  • مشاوره معافیت تحصیلی
  • مشاوره معرفی رشته های دانشگاهی
  • مشاوره معرفی دانشگاه های کشور
  • مشاوره پذیرش دانشگاه بدون کنکور
  • مشاوره کنکور کارشناسی ارشد
  • مشاوره کنکور دکتری تلفنی
  • مشاوره انتخاب رشته ارشد
  • مشاوره انتخاب رشته دکتری

زبان آلمانی یاد بگیرید تا درآمد بیشتری کسب کنید


امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه قبولی های رشته زبان آلمانی سراسری 97 در شهرهای مختلف

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. moh

    با سلام
    کسانی که رتبه آنها را گذاشته اید زبان عمومی و تخصصی را آلمانی انتخاب کردند یا انگلیسی؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403