آخرین رتبه لازم قبولی کار درمانی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی

رتبه لازم برای قبولی کاردرمانی 98

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه لازم قبولی کار درمانی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 رتبه لازم برای قبولی کاردرمانی 98 : این‌ رشته‌ از زیر مجموعه‌های‌ علوم‌ توانبخشی‌ است‌ که‌ وظیفه‌ آن‌ بررسی‌ و ارزیابی‌ توانائی‌ها، درمان‌ و آموزش‌ معلولینی‌ است‌ که‌ در اثر سکته‌های‌ مغزی‌، بیماری‌های‌ مختلف‌، حوادث‌، تصادفات‌، جنگ‌، عقب‌ماندگی‌های‌ ذهنی‌ و … دچار معلولیت‌ شده‌اند.

 رتبه لازم برای قبولی کاردرمانی 98

آخرین رتبه قبولی کار درمانی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

یکی از مهم‌ترین مسئله‌های کنکور، آخرین رتبه قبولی سال گذشته، کارنامه و تراز است. به این ترتیب بیشتر افرادی که قصد شرکت در کنکور تجربی را دارند، بایستی از آخرین رتبه قبولی کار درمانی مطلع شوند زیرا از اهمیت خاصی برخوردار است. داوطلبان کنکور تجربی باید از اینکه می‌خواهند در یکی از بهترین دانشگاه‌های دولتی درس بخوانند، اطمینان حاصل نمایند. زیرا درصد پذیرش دانشگاه‌ها بر اساس تراز قبولی و کارنامه با یکدیگر فرق می‌کند. مسلما میزان ظرفیت دانشگاه آزاد با میزان ظرفیت دانشگاه دولتی کار درمانی یکسان نیست! به این ترتیب در ادامه قصد داریم به آخرین رتبه لازم قبولی کار درمانی ۱۴۰۲ بپردازیم.

رتبه های قبولی کار درمانی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

به طور کلی دغدغه اصلی کنکوری‌های تجربی، رتبه است. میزان اهمیت این مسئله باعث شده که پس از برگزاری آزمون سراسری تجربی، سازمان سنجش کشور دفترچه سوالات کنکور به علاوه پاسخنامه و همچنین در آخر رتبه های قبولی کار درمانی را اعلام کند. افراد برای شرکت در کنکور بایستی با میزان درصد های لازم برای قبولی کار درمانی، ظرفیت دانشگاه‌های دولتی شهر تهران و تراز قبولی داوطلبان اطلاعات کسب کنند.

آخرین رتبه لازم قبولی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲ به یکی از طلایی‌ترین سوالات کنکوری‌های 1403 تبدیل شده است. در هر حال داوطلبان رشته کار درمانی بایستی از حداقل و حداکثر قبولی کنکور تجربی اطلاع داشته باشند تا با نهایت تلاش و کوشش، کلیه کتاب تست‌های زیست و شیمی و فیزیک را انجام دهند. به این ترتیب برای راهنمایی بهتر و درک بیشتر این مطلب، قصد داریم رتبه های قبولی کار درمانی دانشگاه دولتی روزانه(منطقه ۱ و ۲ و ۳) را در جدول زیر شرح دهیم:

اگر سوالی درباره جزئیات موضوع آخرین رتبه قبولی کار درمانی ۱۴۰۲  | کارنامه + تراز قبولی دارید، می‌توانید با مشاوره از پشتیبانان مجرب مشاور گروپ به شماره 9099071613 ارتباط برقرار کنید. هر روز هفته حتی در ایام تعطیل از سراسر کشور با تلفن ثابت بدون نیاز به پیش شماره از ساعت 8 صبح الی 12 شب با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

کارنامه قبولی کار درمانی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

داوطلبان کنکور سراسری تجربی با مشاهده کارنامه قبولی کار درمانی کنکور دانشگاه دولتی روزانه، می‌توانند از تراز قبولی، رتبه لازم قبولی دولتی روزانه ۱۴۰۲ را در کارنامه پیدا می‌کنند. یکی از سوالات اساسی افراد برای ورود به دانشگاه‌های کار درمانی دولتی، رتبه و تراز و کارنامه است که در بندهای پیشین به صورت مفصل درباره آخرین رتبه قبولی کار درمانی دانشگاه دولتی روزانه به ترتیب منطقه ۱ و ۲ و ۳ و رتبه های قبولی کار درمانی دانشگاه دولتی روزانه صحبت کردیم. اکنون می‌خواهیم برای اینکه بدون استرس و اضطراب در آزمون کار درمانی شرکت کنید، کارنامه قبولی کار درمانی دانشگاه دولتی روزانه را به واسطه آخرین رتبه بیاوریم:

شهرهایی که رشته کار درمانی را پذیرش میکنند

رشته کار درمانی از رشته‌های معروف و معتبر تجربی است که تقاضای ورود به آن هر سال بیشتر از سال گذشته می‌شود. بنابراین داوطلبان برای ورود به این رشته بایستی به آخرین رتبه لازم قبولی کار درمانی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی توجه داشته باشند. همچنین لیست شهرهایی که رشته کار درمانی را پذیرش می‌کند را دربیاورند تا با توجه به هزینه، مسافت رفت و آمد، گرفتن خوابگاه و یا خانه‌های دانشجویی رشته مورد نظر کار درمانی را با در نظر گرفتن موارد گفته شده انتخاب کرده و یکی از دانشگاه‌های دولتی روزانه را انتخاب نمایند. به این ترتیب داوطلب باید تراز و کارنامه سال‌های گذشته را که در بندهای پیشین به آن پرداختیم، بررسی و تحلیل کند و نسبت به تراز قبولی دانشگاه دولتی روزانه در هر شهر برای انتخاب رشته تصمیمی نهایی بگیرد. در ادامه لیست شهرهایی که رشته کار درمانی را برای پذیرش دارند را خواهیم آورد:

تراز قبولی دانشگاه دولتی روزانه

دانشگاه دولتی به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین دانشگاه‌های جهان شناخته شده است که هر سال به میزان ظرفیت محدودی دانشجوی کار درمانی، پذیرش می‌کند. افرادی که نبوغ فراوانی در این رشته دارند و نیز سرشار از استعداد و یادگیری می‌باشند، بایستی به تراز قبولی و معدل لازم برای کار درمانی دانشگاه دولتی روزانه در سال‌های گذشته، کارنامه و آخرین رتبه لازم قبولی کار درمانی 1402 توجه کنند.

کلیه داوطلبان کنکور تجربی برای ورود به یکی از معتبرترین دانشگاه‌های دولتی، ضروری است که با تلاش بیشتر دروس تخصصی با ضریب بالا را مطالعه کنند و از کتاب تست‌های معروف و موثق برای قبولی در آزمون کار درمانی، استفاده نمایند. تراز قبولی دانشگاه دولتی همانند سایر موضوعات قبلی که درباره آن‌ها مفصل بحث کردیم، حائز اهمیت است.

نتیجه گیری:

داوطلبان رشته پزشکی برای ورود به دانشگاه معتبر و معروف دولتی، باید شبانه روز برای رسیدن به چنین جایگاهی تلاش کنند و با مشاهده آخرین رتبه لازم قبولی کار درمانی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی، شانس خود را برای قبول شدن در آزمون سراسری کنکور تجربی و ورود به دانشگاه دولتی، افزایش دهند. در این مقاله ما به موضوعاتی نظیر آخرین رتبه قبولی کار درمانی دانشگاه دولتی روزانه، رتبه های قبولی کار درمانی دانشگاه دولتی روزانه، کارنامه قبولی کار درمانی دانشگاه دولتی روزانه و همچنین تراز قبولی به صورت مفصل پرداختیم. اما چنانچه سوالی درباره قبولی کنکور کار درمانی در دانشگاه سراسری، کارنامه و رتبه دارید، می‌توانید از کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ به شماره تماس 9099071613 مشاوره دریافت کنید.


رتبه لازم برای قبولی کاردرمانی 98  »  کشور ما با کمبود متخصص این رشته روبرو است و هر ساله بیمارستان ، کلینیک های توانبخشی سازمان بهزیستی کشور و هلال احمر برای جذب فارغ التحصیلان کاردرمانی اعلام نیاز می کنند.

همچنین فارغ التحصیل این رشته می تواند با مجوز وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و سازمان بهزیستی اقدام به تاسیس کلینیک خصوصی کند.

بر طبق آمار دفتر کار ایالات متحده کاردرمانی یکی از سریع ترین شغل هایی است که به طور بسیار وسیع رو به گسترش است.رتبه لازم برای قبولی کاردرمانی 98   


درس‌های‌ این‌ رشته‌ در طول‌ تحصیل

دروس‌ پایه‌

آناتومی‌ (سر و گردن‌ و تنه‌، اندام‌ فوقانی‌، تحتانی‌، سطحی‌، اعصاب‌) ، استخوان‌شناسی‌، روانشناسی‌ عمومی‌، روانپزشکی‌ عمومی‌، رشد روانی‌ ـ حرکتی‌، بیماری‌های‌ داخلی‌.

دروس‌ تخصصی‌

آشنایی‌ با اصول‌ توانبخشی‌ و طب‌ فیزیکی‌، واحد رادیولوژی‌، کاردرمانی‌ در بیماری‌های‌ مغز و اعصاب‌ ، کاردرمانی‌ در بیماری‌های‌ ارتوپدی‌، کاردرمانی‌ در بیماری‌های‌ روماتولوژی‌ ، کینزیولوژی‌ و بیومکانیک‌، تکنیک‌های‌ حرکت‌ درمانی‌، کاردرمانی‌ در بیماری‌های‌ کودکان‌ ، ارزشیابی‌ و اندازه‌گیری‌ قدرت‌ عضلانی‌، کارآموزی‌ بالینی‌، زبان‌ تخصصی‌.

درصدها و ترازهای لازم برای قبولی در رشته ی کاردرمانی کنکور سراسری 98 تجربی

رتبه لازم برای قبولی کاردرمانی 98  »  در این مقاله سعی کردیم حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی رشته کاردرمانی در کنکور سراسری 98 -97 را براساس آمار انتخاب رشته 97 قرار دهیم ولی این نکته را بخاطر داشته باشید که جداول زیر بر اساس آمار انتخاب رشته 97 پیشبینی شده است تا یک دید کلی نسبت به رتبه ها و درصد های مورد نیاز جهت قبولی در رشته کار درمانی داشته باشید.

بنابراین دانش آموزان باید به نحوی برنامه ریزی کنند که به قبولی ۱۰۰%برسند.

رتبه لازم برای قبولی کاردرمانی 98  »   در جداول زیرطلاعاتی از کارنامه آخرین قبولی های هر یک از مناطق (۱و۲و۳) آورده شده است که براساس اطلاعات در دسترس در کنکور سراسری 97 توانسته اند در رشته کاردرمانی در دانشگاه دولتی روزانه مورد پذیرش قرار گیرند . و این درصد ها و تراز ها تخمینی می باشند چرا که با کاهش یا افزایش ظرفیت های قبولی ممکن است این پیشبینی دچار تغییر شود . ولی می توانیم این نوید را به شما بدهیم که اگر درصدها ورتبه شما بهتر از جداول زیر باشد شانس زیادی برای قبولی در رشته ی کاردرمانی داشته باشند.

حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی رشته کاردرمانی سراسری و آزاد ، درصد و رتبه لازم برای قبولی کاردرمانی
تراز و رتبه لازم قبولی رشته کاردرمانی کنکور سراسری، تراز و رتبه لازم قبولی رشته کاردرمانی دانشگاه آزاد
مشاوره و برنامه ریزی دقیق کنکور برای کسب درصدهای لازم جهت قبولی رشته کاردرمانی
مشاوره تلفنی و برنامه ریزی کنکور پیرامون تمامی سؤالات شما

دانشگاه های دولتی روزانه پذیرنده رشته کاردرمانی در کنکور سراسری 98 – 97

رتبه لازم برای قبولی کاردرمانی 98  »   رشته کاردرمانی از زیرمجموعه های کنکور تجربی در انتخاب رشته کنکور سراسری است . طبق دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ، پذیرش در رشته کاردرمانی در دانشگاه های دولتی روزانه ، ظرفیت مازاد و پردیس خودگردان صورت می گیرد . دانشگاه های سراسری معروف که در دوره روزانه در رشته کاردرمانی پذیرش دانشجو دارند شامل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی , علوم پزشکی تهران , علوم پزشکی ایران , علوم پزشکی اصفهان , علوم پزشکی تبریز , علوم پزشکی شیراز , علوم پزشکی البرز – کرج , علوم پزشکی اردبیل و … می باشند .

به کلیه داوطلبانی که علاقه مند به شرکت در انتخاب رشته تجربی هستند توصیه می شود که دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 را مطالعه نمایند تا لیست رشته ها و دانشگاه هایی که در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 پذیرش دارند را مشاهده کنند .

این درصد ها و تراز ها تخمینی می باشند، چرا که با کاهش یا افزایش ظرفیت های قبولی ممکن است این پیشبینی دچار تغییر شود. ولی می توانیم این نوید را به شما بدهیم که اگر درصدها و رتبه شما بهتر از جداول زیر باشد شانس زیادی برای قبولی در رشته ی داروسازی پردیس خودگردان داشته باشید.

رتبه های برتر

حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم جهت قبولی رشته کاردرمانی دانشگاه دولتی کنکور 98 – 97 در منطقه های۳،۲،۱

حداقل درصد دروس و رتبه لازم قبولی رشته کاردرمانی دولتی کنکور 98 – 97 در منطقه ۱
ادبیات فارسی ۶۶% ۶۳% ۵۶% ۷۵% ۵۴%
عربی ۵۴% ۵۸% ۲۲% ۵۴% ۶۰%
دین و زندگی ۴۸% ۶۶% ۷۹% ۷۹% ۹۵%
زبان انگلیسی ۱۸% ۳۲% ۳۸% ۲۶% ۳۰%
زمین شناسی ۰% ۰% ۰% ۰% ۰%
ریاضی ۳۲% ۱۲% ۱۷% ۳۳% ۳۷%
زیست شناسی ۴۴% ۳۸% ۵۱% ۳۳% ۳۴%
فیزیک ۱۰% ۳۵% ۲۷% ۳۸% ۲۰%
شیمی ۲۹% ۳۱% ۳۱% ۲۵% ۳۲%
رتبه در منطقه ۱ ۶۹۹۷ ۶۹۴۳ ۶۰۴۲ ۵۵۵۹ ۵۴۷۲
رتبه کشوری ۲۴۱۴۰ ۲۳۹۱۴ ۲۰۴۶۲ ۱۸۶۹۵ ۱۸۳۲۶
شهر محل سکونت شیراز مشهد فلاورجان شیراز تهران
رشته محل قبولی کاردرمانی زنجان کاردرمانی همدان کاردرمانی اراک کاردرمانی تبریز کاردرمانی تبریز
حداقل درصد دروس و رتبه لازم قبولی رشته کاردرمانی دولتی کنکور 98 – 97 در منطقه ۲
ادبیات فارسی ۵۵% ۳۵% ۴۶%   ۵۶ % ۴۰%
عربی ۲۸% ۳۵% ۴۷% ۳۶% ۴۳%
دین و زندگی ۳۰% ۶۲% ۳۹% ۸۰% ۶۲%
زبان انگلیسی ۳۱% ۳۸% ۴۴% ۷۲% ۶۰%
زمین شناسی ۰% ۰% ۱۱% ۰% ۰%
ریاضی ۳۲% ۳۴% ۳۳% ۳۶% ۲۳%
زیست شناسی ۳۸% ۴۷% ۴۱% ۳۸% ۳۹%
فیزیک ۳۸% ۲۶% ۳۲% ۴۳% ۲۸%
شیمی ۲۹% ۳۰% ۲۳% ۱۱% ۳۸%
رتبه در منطقه ۲ ۱۲۶۲۷ ۱۱۵۳۲ ۱۱۳۹۴ ۱۱۲۲۸ ۱۱۱۶۵
رتبه کشوری ۲۷۰۶۱ ۲۴۷۳۳ ۲۴۴۴۳ ۲۴۰۵۰ ۲۳۹۱۴
شهر محل سکونت گرگان قائم شهر کاشان ارومیه قم
رشته محل قبولی کاردرمانی اراک کاردرمانی زنجان کاردرمانی زنجان کاردرمانی همدان کاردرمانی اراک
حداقل درصد دروس و رتبه لازم قبولی رشته کاردرمانی دولتی کنکور 98 – 97 در منطقه ۳
ادبیات فارسی ۴۳% ۷۸% ۴۶% ۵۶% ۶۰%
عربی ۳۶% ۴۷% ۴۰% ۴۴% ۴۰%
دین و زندگی ۶۷% ۷۵% ۶۳% ۴۸% ۵۹%
زبان انگلیسی ۲۶% ۳۰% ۲۷% ۴۴% ۳%
زمین شناسی ۰% ۰% ۱۱% ۰% ۰%
ریاضی ۲۴% ۱۸% ۰% ۲۶% ۳۹%
زیست شناسی ۳۸% ۳۶% ۵۴% ۴۰% ۳۰%
فیزیک ۲۷% ۲۹% ۳۰% ۲۴% ۳۶%
شیمی ۲۷% ۱۵% ۴۹% ۲۹% ۲۷%
رتبه در منطقه ۳ ۶۶۵۶ ۶۲۴۹ ۵۹۲۷ ۵۸۸۰ ۵۸۳۴
رتبه کشوری ۲۸۶۰۳ ۲۷۱۲۸ ۲۵۹۴۵ ۲۵۷۹۸ ۲۵۶۵۲
شهر محل سکونت مهاباد عباس آباد مهاباد دورود بم
رشته محل قبولی کاردرمانی زنجان کاردرمانی همدان کاردرمانی همدان کاردرمانی همدان کاردرمانی زنجان

حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم جهت قبولی رشته کاردرمانی دانشگاه دولتی کنکور 98 – 97 در منطقه های۳،۲،۱


برنامه ریزی کنکور برای قبولی رشته کاردرمانی دانشگاه دولتی 98

رتبه لازم برای قبولی کاردرمانی 98  » با وجود صحت اطلاعاتی که در جداول آمده است اما داوطلبان نمی‌توانند فقط با اتکا بر این اطلاعات تصمیم‌گیری کنند زیرا این اطلاعات مربوط به سال های قبل است و فقط می‌تواند یک دید کلی در مورد رشته به فرد بدهد و اگر هرگونه تغییر در ظرفیت پذیرش برای هر کد رشته محل وجود بیاید ممکن است تغییراتی در روند گفته شده داشته باشد. ولی به طور کلی داوطلبان با آگاهی از درصد های خود می‌توانند یک دیدی برای انتخاب رشته پیدا کنند تا بتوانند بهتر تصمیم گیری کنند. البته شرایطی مثل سهمیه و موارد دیگر می تواند در پذیرش دانشجو ها تاثیر گذار باشد


مشاور گروپ


کارشناسان مرکز “ مشاور گروپ ” آماده اند همه روزه از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی ، پاسخگوی سوالات و ابهامات شما پیرامون برنامه ریزی کنکور 98 ، تاثیر سهمیه مناطق و سهمیه ایثارگران ، تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران ، تاثیر بومی گزینی ، نحوه صحیح انتخاب رشته 98 و سایر مباحث مرتبط با آن جهت کسب موفقیت شما در کنکور سراسری باشند .

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه لازم قبولی کار درمانی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی