یکتا علمی کاربردی

علمی کاربردی

جهت مشاوره در زمینه یکتا علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای ورود به سایت یکتا علمی کاربردی اصفهان yekta.iut.ac.ir در این مقاله ارائه داده شده است. سامانه یکتا به منظور برگزاری کلاس های درسی برخط دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی اصفهان راه اندازی شده است. دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی می توانند با مراجعه به سامانه یکتا ، به صورت غیرحضوری و آنلاین در کلاسهای درسی خود شرکت نمایند همچنین اساتید می توانند محتوای کلاس های درسی را در سامانه yekta.iut.ac.ir بارگذاری نمایند و دانشجویان با ورود به سایت یکتا، فایل های آموزشی را دانلود و ذخیره نمایند.

ورود به سامانه یکتا علمی کاربردی ، از طریق شماره دانشجویی و شماره استادی امکانپذیر است. برای آگاهی از نحوه وورد به سامانه یکتا و شرکت در کلاس ها به صورت آنلاین و آفلاین با ما همراه باشید.

یکتا علمی کاربردی

کلیه کلاس های آنلاین و آفلاین دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی اصفهان، از طریق سامانه یکتا علمی کاربردی قابل دسترسی می باشد. باتوجه به شیوع ویروس کرونا به منظور برگزاری کلاس های درسی دانشجویان، دانشگاه علمی کاربردی اصفهان، اقدام به راه اندازی سامانه یکتا نموده است. سامانه یکتا خدمات گوناگونی را برای دانشجویان و اساتید فراهم کرده است. دانشجویان و اساتید برای استفاده از سامانه یکتا دانشگاه علمی کاربردی اصفهان باید با درج اطلاعات خواسته شده وارد سامانه yekta.esfahan-uast.ac.ir شوند.

لازم به ذکر است، سامانه یکتا فقط مختص به دانشجویان و اساتید دانشگاه علمی کاربردی اصفهان می باشد و برای دانشجویان دیگر استان ها کاربردی ندارد. سامانه یکتا دارای خدمات گوناگونی به صورت ریر است:

  • برگزاری کلاس های درسی آنلاین و آفلاین
  • برگزاری آزمون
  • دانلود و ذخیره محتوای آموزشی
  • ایجاد تکلیف در سامانه یکتا

yekta.esfahan-uast.ac.ir

آدرس سامانه یکتا علمی کاربردی ، yekta.esfahan-uast.ac.ir می باشد. دانشجویان و اساتید دانشگاه علمی کاربردی اصفهان برای برگزاری و شرکت در کلاس های درسی به صورت غیرحضوری و آنلاین باید به نشانی yekta.esfahan-uast.ac.ir مراجعه نمایند. ورود به سامانه یکتا با استفاده از نام کاربری و رمزعبور امکانپذیر است. نام کاربری دانشجویان برای ورود به سایت یکتا، شماره دانشجویی و نام کاربری اساتید  محترم، شماره استادی و کلمه عبور هر دو دسته کد  ملی می باشد.

در ضمن، دانشجویان می توانند برای دریافت اطلاعیه های سایت یکتا، آدرس ایمیل خود را در قسمت مشخصات فردی سامانه yekta.esfahan-uast.ac.ir درج نمایند.

سایت یکتا علمی کاربردی اصفهان

سایت یکتا علمی کاربردی اصفهان برای تسهیل دسترسی دانشجویان علمی کاربردی و برگزاری کلاس های درسی دانشجویان طراحی شده است. دانشجویان و اساتید دانشگاه علمی کاربردی برای ورود به سامانه یکتا باید به نشانی yekta.esfahan-uast.ac.ir مراجعه نمایند و با درج اطلاعات خواسته شده، وارد سامانه شوند. استفاده از امکانات سایت یکتا ، منوط به ورود به سامانه می باشد.

برای ورود به سامانه یکتا به اطلاعاتی از قبیل نام کاربری و رمزعبور نیاز است. در صورت عدم دسترسی به نام کاربری و رمزعبور؛ امکان ورود به سایت یکتا وجود ندارد. در صورت فراموشی اطلاعات مذکور برای ورود به سایت یکتا علمی کاربردی اصفهان ، می توانید راهنمایی های لازم را از طریق شماره 9099071613 دریافت نمایید.

نحوه ورود به سامانه یکتا علمی کاربردی

نحوه ورود به سامانه یکتا علمی کاربردی به منظور آشنایی بیشتر کاربران در ادامه بیان شده است. ورود به سامانه یکتا از طریق مراجعه به نشانی yekta.esfahan-uast.ac.ir و درج اطلاعات خواسته شده، (نام کاربری و رمزعبور یکتا) امکانپذیر است. تنها دانشجویان و اساتید دانشگاه علمی کاربردی اصفهان ، می توانند از خدمات سایت یکتا استفاده نمایند.

نحوه ورود به سامانه یکتا:

  1. برای ورود به سامانه آموزش مجازی یکتا ابتدا در مرورگر خود نشانی yekta.esfahan-uast.ac.ir را جستجو کنید.
  2. سپس قسمت ورود به سایت را کلیک کنید. در صفحه ظاهر شده نام کاربری و رمز ورود خود را وارد کنید.
  3. سپس وارد صفحه میزکار سامانه مجازی یکتا دانشگاه می شوید.
  4. پس از ورود به سامانه یکتا می توانید به بخش موردنظر خود مراجعه نمایید.

نام کاربری دانشجویان برای ورود به سامانه یکتا شماره دانشجویی و رمزعبور یکتا برای دانشجویان کدملی می باشد. نام کاربری اساتید برای ورود به یکتا علمی کاربردی ، شماره استادی و رمزعبور اساتید، کدملی آنها می باشد.

فراموشی رمزعبور سایت یکتا

در صورت فراموشی رمزعبور سایت یکتا لازم است مراحل زیر را انجام دهید. برای بازنشانی رمز ورودتان، نام کاربری یا آدرس پست الکترونیک خود را وارد نمائید. در صورتی که مشخصات ورودی شما در پایگاه داده پیدا شود، یک نامه الکترونیکی شامل دستورالعمل‌ هایی در مورد نحوه دسترسی دوباره به آدرس پست الکترونیک شما ارسال خواهد شد.

فراموشی رمزعبور سایت یکتا

ورود به یکتا علمی کاربردی yekta.esfahan-uast.ac.ir

راهنمای ورود به یکتا علمی کاربردی yekta.esfahan-uast.ac.ir به صورت تصویری در ادامه ارائه داده شده است. برای ورود به سایت یکتا لازم است به صورت زیر عمل کنید:

  • مراجعه به سایت یکتا به نشانی : yekta.esfahan-uast.ac.ir
  • انتخاب گزینه ورود به سایت ، از منوی سمت چپ صفحه

ورود به یکتا علمی کاربردی yekta.esfahan-uast.ac.ir

  • نام کاربری (شماره دانشجویی یا شماره استادی) و رمزعبور (کدملی) را در قسمت مشخص شده درج کنید و بر روی گزینه “ورود به سایت” کلیک کنید:

ورود به یکتا علمی کاربردی yekta.esfahan-uast.ac.ir

  • پس از درج صحیح اطلاعات خواسته شده، وارد صفحه “میزکار” سامانه یکتا می شوید:

در قسمت راست بالای صفحه میزکار می توانید زبان فارسی یا انگلیسی را انتخاب کنید.

ورود به یکتا علمی کاربردی yekta.esfahan-uast.ac.ir

  • با رفتن روی قسمت مشخصات فردی یک چرخ دنده ظاهر می شود که در این قسمت با انتخاب ویرایش مشخصات فردی می توانید در صورت داشتن مجوز، ایمیل و مشخصات و عکس خود را ویرایش کنید.

ورود به یکتا علمی کاربردی yekta.esfahan-uast.ac.ir

راهنمای شرکت در کلاس در سایت یکتا

پس از ورود به سایت یکتا، با انتخاب گزینه کارگاه آموزشی سامانه دروس در سمت راست سایت ، دروس و جلسات برگزار شده و در حال برگزاری برای شما نمایش داده می شود.

راهنمای شرکت در کلاس در سایت یکتا

  • پس از کلیک بر روی گزینه “جلسه اول” می توانید فایل های بارگذاری شده توسط استاد را دانلود و ذخیره نمایید:

راهنمای شرکت در کلاس در سایت یکتا

در صورتی که بر روی گزینه “کلاس آنلاین” کلیک نمایید، اگر در این ساعت کلاس آنلاینی داشته باشید وارد کلاس خواهید شد و ارتباط شما با استاد و سایر دانشجویان حاضر در کلاس به صورت آنلاین برقرار خواهد شد.

اساتید می توانند در قسمت پیکربندی مواردی مانند خلاصه ای از درس مانند درصد نمرات میان ترم، منابع، سرفصل درس و عکسی مرتبط با درس را وارد نمایند و نوع قالب بندی درس و نوع تقویم مورد را مشخص کنند.

برای آگاهی از نحوه ایجاد و مشاهده تکالیف در سایت یکتا علمی کاربردی بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

ایجاد و مشاهده تکالیف در سایت یکتا

دانلود فیلم آموزشی کلاس آنلاین در یکتا

نحوه دانلود فیلم آموزشی کلاس آنلاین در یکتا در ادامه بیان شده است:

  • برای دانلود فیلم آموزشی کلاس های آنلاین در سایت یکتا علمی کاربردی به نشانی yekta.esfahan-uast.ac.ir مراجعه کنید.
  • بعد از اتمام کلاس و گذشت چند ساعت روی کلاس مربوطه کلیک کنید.
  • در صفحه باز شده، بر روی گزینه presentation کلیک کنید.
  • سپس روی علامت کلاس آنلاین جلسه اول کلیک کنید.
  • با انتخاب mp4 download می توانید کلاس ضبط شده را دانلود نمایید.

راهنمای دانلود فیلم کلاس آنلاین در سایت یکتا علمی کاربردی

دانلود اپلیکیشن یکتا علمی کاربردی

دانشجویان و اساتید با دانلود اپلیکیشن یکتا علمی کاربردی نیز می توانند از خدمات سایت یکتا استفاده نمانید. اپلیکیشن یکتا تنها قابلیت نصب بر روی گوشی های اندروید را دارد. اپلیکیشن یکتا دانشگاه علمی کاربردی اصفهان تنها برای دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی اصفهان قابل استفاده است و دانشجویان دانشگاه های سایر استان ها نمی توانند این اپلیکیشن را بر روی گوشی های خود نصب نمایند. برای دانلوداپلیکیشن یکتا می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

دانلود اپلیکیشن یکتا

راهنمای ورود به سایت یکتا علمی کاربردی به صورت کامل در این مقاله ارائه داده شد. دانشجویان و اساتید دانشگاه علمی کاربردی اصفهان برای شرکت و برگزاری کلاس های آنلاین می توانند به سایت یکتا مراجعه نمایند. همچنین امکان دانلود کلاس های آموزشی برگزار شده در سایت یکتا برای دانشجویان وجود دارد. ورود به سایت یکتا از طریق درج نام کاربری و رمزعبور امکان پذیر است. در صورت بروز مشکل برای ورود به سامانه یکتا و یا مشاهده اخطار کاربر مورد نظر یافت نشد ، می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول سایت یکتا

برای ورود به سایت یکتا به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟

ورود به سایت یکتا از طریق نام کاربری و رمزعبور امکان پذیر است.

نشانی سایت یکتا چیست؟

آدرس سایت یکتا علمی کاربردی yekta.esfahan-uast.ac.ir می باشد.

نحوه ورود به سایت یکتا چگونه است؟

راهنمای ورود به سایت یکتا به صورت تصویری در این مقاله توضیح داده شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه یکتا علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی