زمان انتشار سوالات و کلید آزمون دکتری ( Ph.D ) نیمه متمرکز 97 – 98

آزمون دکتری

جهت مشاوره در زمینه زمان انتشار سوالات و کلید آزمون دکتری ( Ph.D ) نیمه متمرکز 97 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله سعی دارد به جدیدترین اطلاعیه سازمان سنجش مبنی بر زمان انتشار سوالات و کلید آزمون دکتری ( Ph.D ) نیمه متمرکز 97 – 98 بپردازد. شما می توانید سایر اطلاعات تکمیلی آزمون دکتری نیمه متمرکز را در وب سایت آموزشی مشاور گروپ مشاهده نمایید. با ما همراه باشید.

آزمون دکتری

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت کننده درآزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (ph.D) نیمه متمرکز سال 1398 می رساند که سوالات هریک ازکد رشته های امتحانی آزمون مذکور تاپایان روز دوشنبه 97/12/06 بر روی سایت سازمان به آدرس www.sanjesh.org قرار می گیرد. ضمناً کلید اولیه سوالات آزمون نیز از بعداز ظهر روزسه شنبه 97/12/08 بر روی سایت قرار خواهد گرفت. داوطلبان می توانند هرگونه مطلبی درخصوص سوالات وکلید آزمون دارند، از روز چهارشنبه 97/12/08 لغایت سه شنبه 97/12/14 منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به سازمان ارسال نمایند. بدیهی است تقاضاهایی که از طریق دیگر ویا بعد از تاریخ 97/12/14 واصل گردد قابل بررسی وپاسخگویی نمی باشد.

لذا به داوطلبان گرامی تاکید میگردد که انتشار هرگونه اگهی مبنی برتحلیل سوالات وکلید به هرطریق دیگر مورد تایید این سازمان نمی باشد وبه داوطلبان توصیه می شود برای دریافت هرگونه اطلاعات لازم در این خصوص منحصراً به سایت سازمان مراجعه نمایند.

شما می توانید جدیدترین نکات و سوالات آزمون دکتری را در سایت مشاور گروپ مشاهده نمایید. در صورت لزوم کلید آزمون دکتری در سایت درج خواهد گردید. با ما همراه باشید.

مطالب تکمیلی:

برای آگاهی از جدیدترین آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 97 – 98 بر روی عکس زیر کلیک نمایید.

مشاور گروپ

آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ در دوره های روزانه و شبانه دانشگاه ها، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه ها و موسسات  آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، پردیس های خودگردان دانشگاه ها امروز جمعه سوم اسفند در ۷ گروه و ۲۴۵ کدرشته امتحانی، ۵۸ شهرستان و ۱۰۴ حوزه امتحانی برگزار شد.

برای شرکت در آزمون تعداد ۱۹۶ هزار و ۴۳۷ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۸۴ هزار و ۳۸۰ نفر زن و ۱۱۲ هزار و ۵۷ نفر مرد هستند. به عبارت دیگر ۴۲.۹۶ درصد زن و ۵۷.۰۴ درصد مرد هستند.

از تعداد ۱۹۶ هزار و ۴۳۷ داوطلب ثبت نام کننده، تعداد ۱۱۷ هزار و ۵۱۷ نفر در گروه علوم انسانی، ۱۷ هزار و ۴۷۹ نفر در گروه علوم پایه، ۳۴ هزار و ۶۴۰ نفر در گروه فنی و مهندسی، ۱۰ هزار و ۴۸۵ نفر در گروه کشاورزی منابع طبیعی، ۹ هزار و ۸۸۴ نفر در گروه هنر، ۲ هزار و ۹۹ نفر در گروه دامپزشکی و ۴ هزار و ۳۳۰ نفر در گروه زبان ثبت نام کرده اند.

از تعداد ۱۹۶ هزار و ۴۳۷ داوطلب، تعداد ۱۸ هزار و ۸۵۸ نفر کارت دریافت نکردند و تعداد ۱۷۷ هزار و ۵۷۹ نفر کارت شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ را دریافت کردند.

دفترچه سوالات و کلید آزمون دکتری ( Ph.D ) نیمه متمرکز 97 – 98 هریک از ۲۴۵ کدرشته امتحانی در سایت سازمان سنجش منتشر شده است و از طریق لینک های مربوطه قابل دریافت است.

دفترچه های شماره دوشامل دفترچه سئوالات استعداد تحصیلی و زبان عمومی نیز در ۷ گروه منتشر شده و قابل دریافت است.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه زمان انتشار سوالات و کلید آزمون دکتری ( Ph.D ) نیمه متمرکز 97 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403