کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی

کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی

جهت مشاوره در زمینه کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی چیست و چگونه آن را دریافت کنیم ؟ در دانشگاه علمی کاربردی، اگر داوطلبی می خواهد خود را شاغل معرفی کند، باید حتما رشته های مرتبط به شغل و حرفه خود را انتخاب کند. شرایط استفاده از سهمیه شاغل دانشگاه علمی کاربردی در ادامه بیان شده است.

کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی

کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی

کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی چیست؟

شاغل به فردی اطلاق می گردد كه در دستگاه های اجرایی و شركت ها اعم از دولتی يا غيردولتی در حرفه منطبق با رشته انتخابی حداقل يكسال سابقه كار مرتبط داشته و مشغول به كار باشد. متقاضیان برای استفاده از سهمیه شاغل، باید کاربرگ 101 سهمیه شاغل دانشگاه علمی کاربردی را دانلود و پس از تکمیل و تایید محل کار به آموزش دانشگاه تحویل دهند.

داوطلبان دارای وضعيت پذيرش شاغلی كه كد اشتغال آنها براساس تعاريف مندرج در جدول شماره 6 دفترچه راهنمای ثبت نام علمی کاربردی، يكی از كد های 101 الی 220 می باشد، در صورت وجود رشته مرتبط در ساير مراكز آموزشی با كد اشتغال 199 ،می توانند از آن مركز آموزشی نيز انتخاب رشته نمايند.

کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی چیست و چگونه آن را دریافت کنیم

کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی چیست و چگونه آن را دریافت کنیم ؟ اگر شاغل هستید و قصد تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی را دارید تا بتوانید از مزایای آن برای شاغلین بهره مند شوید ؛ در ادامه به نحوه دریافت کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی ( کد ۱۹۹ ) با مرکز  مشاورگروپ همراه باشید .

این دسته از افراد، پس از انتخاب گروه آموزشی صنعت از جدول ارائه شده در دفترچه راهنمای ثبت نام، و با توجه به شرايط اختصاصی برخی از رشته های تحصيلی مندرج در جدول شماره (2 ) زيرگروه آموزشی 101 را انتخاب می نمايد. سپس با مراجعه به كدرشته محل های مربوط به اين زيرگروه آموزشی كه در جدول شماره 7 دفترچه ثبت نام، آمده است، حداكثر سی کد رشته محل را كه براساس تعاريف مندرج در جدول شماره 6 مرتبط با زمينه شغلی ايشان می باشد و نيز با توجه به جنسيت پذيرش براساس علاقه و به ترتيب اولويت انتخاب می نمايد.

کد اشتغال در دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه جامع علمی کاربردی یکی از دانشگاه های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که با هدف ارتقاء سطح مهارت شاغلین بخشهای مختلف اقتصادی و افزایش مهارت های حرفه ای فارغ التحصیلان مراکز آموزشی که فاقد تجربه اجرایی هستند، تأسیس شده است. دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد اقدام به پذیرش دانشجو می کند.

هدف دانشگاه علمی کاربردی، فراهم کردن زمینه ی مشارکت سازمانها و دستگاههای اجرایی دولتی و غیر دولتی برای آموزش نیروی انسانی متخصص و مورد نیاز بخشهای مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور است تا به این ترتیب، شکاف میان دانش و مهارت مورد نیاز برای مشاغل مختلف از میان برداشته شود.

پذیرش در دانشگاه علمی کاربردی به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه شاغل انجام می شود. دوره های دانشگاه علمی کاربردی به نحوی است که نیازی به حضور دانشجو در کلاس درس نیست، به این جهت، دانشگاه علمی کاربردی می تواند برای افراد شاغل، کارمندان و زنان خانه داری که نمی توانند در کلاس شرکت کنند، مناسب باشد.

گفتنی است که نتایج انتخاب رشته ی دانشگاه علمی کاربردی، تقریبا یک ماه پس از ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش کشور اعلام می شود.

شرایط استفاده از سهمیه شاغل

شرایط استفاده از سهمیه شاغل چیست؟ داوطلبانی که متقاضی استفاده از کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی می باشند، لازم است دارای شرایط زیر باشند:

داوطلبان شاغل بعد از پذیرفته شدن، باید آخرین فیش حقوقی یا قرارداد همکاری برای متقاضیان استفاده از سهمیه شاغل را به دانشگاه قبولی خود تحویل دهند. هر داوطلب دانشگاه علمی کاربردی می تواند، براساس علاقمندی های خود و با توجه به شرایط اختصاصی هر یک از مراکز آموزشی که در جدول های شماره ی ۲ و ۵ (دفترچه راهنمای ثبت نام) آمده است، در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شرکت کند. این گروه های آموزشی عبارتند از: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر.

داوطلب شاغل مجاز به انتخاب حداکثر 30 کد رشته محل (در صورت وجود) از بین رشته های تحصیلی موجود، صرفا در یک زیرگروه آموزشی مطابق جدول شماره ۲ است.

**در صورت انتخاب از چند زیرگروه آموزشی، تمامی انتخابهای داوطلب حذف خواهد شد. توصیه ای که به داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه شاغل می شود، این است که حتما به تعریف شاغل مراکز آموزشی مندرج در جدول شماره ۲ توجه کنند، سپس اگر از نظر مرکز آموزشی ذیربط شاغل بودند، اقدام به انتخاب آن کدرشته محل نمایند.

مهم ترین شرط استفاده از سهمیه شاغل دانشگاه علمی کاربردی این است که، داوطلب باید در زمینه رشته‌ ای که در دانشگاه مشغول به تحصیل در آن است شاغل باشد. در صورتیکه شغل داوطلب با رشته تحصیلی او مطابقت نداشته باشد، شرایط استفاده از سهمیه شاغل را ندارد.

سوالات متداول کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی

کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی را چگونه دریافت کنیم؟

راهنمای دریافت کد اشتغال علمی کاربردی در این مقاله ارائه داده شده است.

داوطلب شاغل مجاز به انتخاب چند کد رشته محل می باشد؟

داوطلب شاغل مجاز به انتخاب 30 کد رشته محل در یک گروه آزمایشی می باشد.

شرایط استفاده از سهمیه شاغل علمی کاربردی چیست؟

شرایط استفاده از سهمیه شاغل دانشگاه علمی کاربردی در این مقاله بیان شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403