کدام داوطلبان می توانند در رشته های پزشکی کاردانی به کارشناسی ثبت نام کنند ؟

ثبت نام رشته های پزشکی کاردانی به کارشناسی 98  :

جهت مشاوره در زمینه کدام داوطلبان می توانند در رشته های پزشکی کاردانی به کارشناسی ثبت نام کنند ؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام رشته های پزشکی کاردانی به کارشناسی   : داوطلبان جهت ثبت نام و شرکت در رشته های با آزمون کارشناسی ناپیوسته باید فارغ التحصیل رشته ای متجانس باشند و فارغ التحصیلان گروه آموزشی غیر پزشکی نمی توانند در کنکور کاردانی به کارشناسی پزشکی شرکت کنند.


ثبت نام رشته های پزشکی کاردانی به کارشناسی



ثبت نام رشته های پزشکی کاردانی به کارشناسی   : داوطلبان مدرک کاردانی قابل قبول برای هر کدام از رشته های گروه پزشکی متفاوت هست که اگر نمی دانید که آیا مدرک کاردانی شما با رشته مورد علاقه تان تجانس دارد یا خیر، نحوه ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی می توانید با مشاوران مرکز مشاور گروپ از طریق شماره گیری شماره های درج شده در سایت و (بدون کد و از تلفن ثابت) در ارتباط باشید.ثبت نام رشته های پزشکی کاردانی به کارشناسی   :

دفترچه ثبت نام کاردانی به کارشناسی


توجه :   داوطلبانی مجاز به شرکت در این آزمون هستند که مدرک کاردانی خود را دریافت نموده و قصد ادامه تحصیل مقاطع بالاتر تحصیلی را دارند، همچنین داوطلبان رشته های پزشکی (پیراپزشکی)، فنی مهندسی، منابع طبیعی، کشاورزی، علوم انسانی و هنر می توانند با داشتن شرایط شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت، شرکت نمایند.

بسیاری از علاقمندان به شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی در تماس با مرکز مشاور گروپ  سوالاتی از قبیل راهنمای تصویری ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ؛ زمان و نحوه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی، زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی و زمان اعلام نتایج آزمون مذکور را سوال می کنند به همین منظور مطلبی را برای رفع ابهامات شما ارائه نموده ایم.


  • تاریخ ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی چه زمانی است؟
  • زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی چه زمانی است؟(کنکور کاردانی به کارشناسی 11مرداد برگزار می شود)
  • رشته های کاردانی به کارشناسی کدامند؟(رشته های با آزمون و بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته )
  • شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی (گروه پزشکی و غیرپزشکی) چگونه است؟(مطالب قبلی مشاور گروپ)
  • ثبت نام کاردانی به کارشناسی شامل چه کسانی می شود؟ (فارغ التحصیلان کاردانی یا فوق دیپلم، دانشجویان مقطع کاردانی و…)


چه کسانی در ثبت نام کاردانی به کارشناسی نمی توانند شرکت کنند؟

متقاضیانی که دارای مدرکی بالاتر از کارشناسی هستند حق شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی را ندارند.

آیا ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی آزمون دارد؟

ثبت نام رشته های پزشکی کاردانی به کارشناسی   : در کنکور کاردانی به کارشناسی پذیرش در 16 رشته امتحانی شامل 7 رشته گروه پزشکی و 9 رشته غیر پزشکی از طریق آزمون صورت می پذیرد و در 50 رشته از طریق بدون آزمون یا صرفا بر اساس سوابق تحصیلی است که از این میزان 4 رشته گروه پزشکی است، برای اطلاع از لیست رشته های کاردانی به کارشناسی کلیک نمایید.ثبت نام رشته های پزشکی کاردانی به کارشناسی   :

شرایط ثبت نام رشته های پزشکی کاردانی به کارشناسی

ثبت نام رشته های پزشکی کاردانی به کارشناسی   : قبل از اینکه در مورد شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی پزشکی  بپردازیم باید ببینیم که گروه پزشکی شامل رشته های با آزمون و بدون آزمون هست که رشته های با آزمون کارشناسی ناپیوسته  گروه پزشکی شامل:

  1. تکنولوژی اتاق عمل
  2. بهداشت عمومی
  3. تکنولوژی پرتوشناسی
  4. علوم آزمایشگاهی
  5. مامایی
  6. هوشبری
  7. فوریت های پزشکی

شرایط ثبت نام رشته های غیرپزشکی کاردانی به کارشناسی

ثبت نام رشته های پزشکی کاردانی به کارشناسی   : گروه های غیر پزشکی شامل: گروه های آموزشی کشاورزی و منابع طبیعی ، فنی و مهندسی، ، دامپزشکی، علوم پایه، علوم انسانی وهنر می باشد که داوطلبان متقاضی ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته فارغ از رشته فارغ التحصیلی خود می توانند در هر یک از رشته های غیر پزشکی شرکت نمایند چه بر اساس آزمون و چه بر اساس سوابق تحصیلی.ثبت نام رشته های پزشکی کاردانی به کارشناسی   :

ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی غیر پزشکی شامل چه کسانی میشود؟

ثبت نام رشته های پزشکی کاردانی به کارشناسی   : همانطور که اشاره شد داوطلبان جهت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی 13 غیر پزشکی باید دارای مدرک کاردانی مورد تایید باشند لذا فارغ التحصیلان دوره کاردانی به شرط اخذ مدرک خود تا تاریخ 31/6/ می توانند برای رشته های نیمسال اول و دوم در آزمون کاردانی به کارشناسی شرکت نمایند و در صورت اخذ مدرک تا 30/11/ فقط مجاز به انتخاب رشته نیمسال دوم آزمون کاردانی به کارشناسی می باشند.ثبت نام رشته های پزشکی کاردانی به کارشناسی   :

ثبت نام رشته های پزشکی کاردانی به کارشناسی   : همچنین دانشجویانی که در کنکور کارشناسی ناپیوسته 97 در رشته های روزانه پذیرفته شده اند در صورتی می توانند در کنکور کاردانی به کارشناسی شرکت کنند که انصراف دهند و در صورت شرکت در کنکور کارشناسی ناپیوسته فقط مجاز به انتخاب رشته های غیر روزانه هستند، برای اطلاع از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول کلیک نمایید.ثبت نام رشته های پزشکی کاردانی به کارشناسی   :

مشاوره انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی سال 13 مشاور گروپ

برای مشاوره انتخاب رشته های با آزمون و با سوابق تحصیلی کارشناسی ناپیوسته 13 و شرایط و نحوه ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ، مشاوره معرفی رشته و معدل لازم برای قبولی، ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور .. می توانید با مشاوران مرکز مشاور گروپ از طریق شماره گیری شماره 9099071613 (بدون کرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس) حاصل نمایید.

زمان ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی

ثبت نام رشته های پزشکی کاردانی به کارشناسی   :     طبق اطلاعیه سازمان سنجش زمان ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۸ ، از 10 تا 16 اردیبهشت  می باشد و آزمون رشته های با کنکور این مقطع 11 مرداد برگزار می شود . لازم به ذکر است رشته های تكنولوژي اتاق عمل ، بهداشت عمومي ، تكنولوژي پرتوشناسي ، علوم آزمايشگاهي ، مامايي ، هوشبري ، فوريت هاي پزشكي ، برق ، كامپيوتر ، معماري ، مكانيك ، مهندسي اجرايي ، عمران ، علوم ورزشي ، حسابداري ، تكنولوژي و طراحي دوخت ، هنرهاي تجسميبا آزمون و مابقی رشته ها بدون ازمون می باشد . ما نیز به منظور رفاه حال داوطلبان اخبار مربوط به کنکور کاردانی به کارشناسی را از طریق کانال تلگرام بدون کنکور مشاور گروپ اطلاع رسانی می کنیم . ثبت نام رشته های پزشکی کاردانی به کارشناسی   :  

نحوه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی

ثبت نام رشته های پزشکی کاردانی به کارشناسی   :   ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی سراسری و دانشگاه آزاد توسط سازمان سنجش صورت گرفته و داوطلبان بدین منظور می بایست در مهلت مقرر به سایت این سازمان به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و پس از دانلود دفترچه ثبت نام ثبت نام  کنکور کاردانی به کارشناسی می توانند نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند

ثبت نام رشته های پزشکی کاردانی به کارشناسی   :    از تفاوت های بارز کنکور کاردانی به کارشناسی نسبت به اکثر آزمون هایی که سازمان سنجش برگزار می کند زمان انتخاب رشته داوطلبان دانشگاه های سراسری ( روزانه ، شبانه ، غیر انتفاعی ، پردیس خودگردان ) است . انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی این دسته از داوطلبان بر خلاف متقاضیان تحصیل در دانشگاه آزاد که بعد از برگزاری آزمون و اعلام نتایج نهایی کنکور به صورت جداگانه از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org اقدام به انتخاب رشته می نمایند .

ثبت نام رشته های پزشکی کاردانی به کارشناسی   :    انتخاب رشته این دسته از افراد همزمان با ثبت نام آزمون انجام می شود و متقاضیان در صورت داشتن شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی می توانند بعد از مشخص کردن گروه امتحانی از بین گروه های آموزشی فنی و مهندسی ، كشاورزی و منابع طبيعی ، علوم پايه ، علوم انسانی ، هنر و يا دامپزشكی بدون توجه به مدرک کاردانی فرم ثبت نام و انتخاب رشته را تکمیل نمایند .

ثبت نام رشته های پزشکی کاردانی به کارشناسی   :   در نظر داشته باشید شرایط انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی در رشته های پزشکی ، بر خلاف سایر گروه های آموزشی این است که داوطلبان میبایست با در نظر گرفتن جدول مربوط به رشته های امتحانی و مدرک کاردانی مورد پذیرش هر رشته نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند . این فرم از بند های مختلفی تشکیل شده که بند 24 و 37 آن برای درج رشته امتحانی و رشته محل های مورد علاقه داوطلب می باشد .

ثبت نام رشته های پزشکی کاردانی به کارشناسی   :   به عبارت دیگر متقاضیان بدون توجه به رشته فارغ التحصیلی کاردانی خود رشته امتحانی مورد علاقه خود را انتخاب نموده و در بند 24 درج می کنند . پس از آن رشته محل های مرتبط با این رشته امتحانی را استخراج نموده و به ترتیب اولویت علاقه مندی در بند 37 درج می کنند . تصویر زیر فرم پیش نویس ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی ۹۸ است که در ادامه به توضیح سایر بند های فرم پیش نویس پرداخته ایم .

ثبت نام رشته های پزشکی کاردانی به کارشناسی   :   در نظر داشته باشید شرکت در این مرحله مستلزم پرداخت هزینه ای تحت عنوان هزینه ثبت نام بوده که پرداخت هزینه نیز از طریق سایت سازمان سنجش صورت می گیرد . هزینه ثبت نام سال گذشته 340000 ریال بوده است که احتمالا در سال جدید با افزایش هزینه رو به رو است در صورت اعمال تغییرات مقاله به روز رسانی می شود .

طبق مصوبه جدید هیئت وزیران ، هزینه ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته مبلغ 340000 ریال معادل 34 هزار تومان و هزینه خدمات پیامکی سازمان سنجش ( اختیاری ) 6000 ریال معادل 600 تومان است .

مشاور گروپ

شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

ثبت نام رشته های پزشکی کاردانی به کارشناسی   :   مهم ترین شرایط برای شرکت در کنکور کاردانی به کارشناسی  رشته های امتحانی گروه های آموزشی فنی و مهندسی ، كشاورزی و منابع طبيعی ، علوم پايه ، علوم انسانی ، هنر و يا دامپزشكی و گروه پزشکی داشتن مدرک کاردانی مورد تایید وزارت علوم یا وزارت بهداشت می باشد .

ثبت نام رشته های پزشکی کاردانی به کارشناسی   :   در نظر داشته باشید متقاضیان از نظر وضعیت تحصیلی در شرایط متفاوتی قرار دارند و همین موضوع محدودیت ها و یا ممنوعیت هایی را برای آن ها ایجاد کرده است . سازمان سنجش با انتشار دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۸ کلیه شرایط ممکنه را مورد بررسی قرار داده است .

ثبت نام رشته های پزشکی کاردانی به کارشناسی   :    به دلیل وجود سایر شرایط هم چون مقررات وظیفه عمومی و تبصره های ویژه شرایط خاص فرهنگیان و انتخاب رشته گروه پزشکی توصیه می کنیم شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی  را با دقت مطالعه کرده و در صورت وجود ابهام در هر قسمت با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی مشاور گروپ تماس بگیرید . کارشناسان این مرکز از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی مشاور گروپ پاسخگوی سوالات شما در این زمینه خواهند بود .

 

مشاور گروپ

زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی

معمولا نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش کشور اعلام می شود، اما زمان دقیقی از اعلام نتایج سال در دسترس نمی باشد. داوطلبان بعد از دریافت نتایج خود باید در زمان های مشخص شده با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به دانشگاه پذیرش شده جهت ثبت نام حضوری مراجعه کنند.

4/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه کدام داوطلبان می توانند در رشته های پزشکی کاردانی به کارشناسی ثبت نام کنند ؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. دریا

    سلام
    من الان کاردانی فنی عمرانم میخوام بدونم میتونم کنکور کاردانی ب کارشناسی رشته های پزشکی شرکت کنم ؟ و این ک میتونم رشته های با سوابق کنکور کاردانی ب کارشناسی رشته های پزشکی انتخاب رشته کنم؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403