کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ + زمان

ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ + زمان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ در این مقاله ارائه داده شده است. داوطلبان برای شرکت در جلسه آزمون باید کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش را به همراه داشته باشند. شرکت در جلسه آزمون بدون کارت ورود به جلسه ممنوع است. لذا لازم است در زمان مقرر به سایت سنجش مراجعه نموده و کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 را دریافت نمایید. با ما همراه باشید.

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ برای شرکت در جلسه آزمون الزامی است. داوطلبان برای آگاهی از زمان دقیق برگزاری آزمون، زمان حضور در حوزه امتحانی و همچنین آگاهی از محل برگزاری آزمون باید در زمان تعیین شده کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت نمایند.

متقاضیان استخدام در آموزش و پرورش، برای شركت در جلسه باید در تاریخ مقرر به سایت سازمان سنجش مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه ای (نام، نام خانوادگی، كد ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده و كد پیگیری و …) از كارت شركت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه نمایند.

کارت ورود به جلسه آزمون دبیری ۱۴۰۳

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش مشخص شده و به محض انتشار اطلاعیه در رابطه با زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش و انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ این مقاله بروزرسانی خواهد شد. لازم به ذکر است، به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ و همچنین اصل كارت ملی و یا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامی می‌باشد. بنابراین توصیه می شود در زمان مقرر برای پرینت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایید.

همانطور که می دانید کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش، معمولا چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می شود. کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ به صورت اینترنتی قابل دریافت می باشد، لذا از مراجعه حضوری به سازمان سنجش خودداری نمایید.

به روز رسانی: کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳، از سه‌شنبه 15 اسفند ۱۴۰۳ روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به منظور پرینت قرار می‌گیرد و آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش، از روز سه‌شنبه 1402/12/15 در تهران و با توجه به آمار شرکت‌کنندگان، حسب مورد در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
از روز سه‌شنبه 1402/12/15

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش، سایت سازمان سنجش کشور به نشانی sanjesh.org می باشد. داوطلبان برای دریافت و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ باید در زمان مقرر (چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون) به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند و با درج اطلاعات خواسته شده، کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ را دریافت کنند.

در صورتیکه داوطلب به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا كد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت كارت شركت در آزمون خود نمی شود، می تواند راهنمایی های لازم را از مشاوران مجموعه به شماره 9099071613 دریافت نماید.

لینک ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به محض انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 ، لینک فوق فعال می‌گردد.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ به صورت گام به گام در ادامه بیان شده است:

  • مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور در زمان اعلام شده به نشانی اینترنتی : sanjesh.org
  • از طریق منوی میان سایت بر روی گزینه “سایر آزمون های استخدامی” کلیک کنید.

مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش Moshavergroup.com

  • سپس در بخش اطلاعیه های آزمون استخدامی، بر روی گزینه “ كارت شركت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی / آموزگار استثنایی) سال ۱۴۰۳ کلیک کنید.

راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش Moshavergroup.com

  • در صفحه باز شده از طریق چهار روش می توانید کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 را دریافت نمایید:
  1. شماره پرونده و سریال ثبت نامی
  2. شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام
  3. شماره پرونده و کد ملی
  4. شماره پرونده و شماره داوطلبی

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش Moshavergroup.com

  • پس از ورود به صفحه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش می توانید کارت خود را پرینت بگیرید.

آدرس و محل رفع نقص كارت شركت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در ادامه این مقاله قرار دارد.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیری و هنرآموز آموزش و پرورش

داوطلبان رشته دبیری و هنرآموز پس از ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش و تکمیل فرم مربوطه، می‌بایست برای ورود به جلسه آزمون کارت خود را دریافت کنند.
متقاضیان استخدام در آموزش و پرورش برای ورود به جلسه امتحان، به کارت آزمون استخدامی احتیاج دارند. معمولا یک هفته پیش از برگزاری آزمون دبیری و هنرآموزی، کارت ورود به جلسه منتشر می‌گردد.
داوطلبان با دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیری و هنرآموز آموزش و پرورش به صورت پرینت کاغذی، می‌توانند بدون نگرانی برای آزمون حاضر شوند.

نحوه پرینت کارت ورود به جلسه آموزش و پرورش

متقاضیان رشته معلمی و دبیری برای شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش، لازم است به سازمان سنجش مراجعه نمایند تا کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی را دریافت نمایند. در ادامه نحوه پرینت کارت ورود به جلسه آموزش و پرورش شرح خواهیم داد:

نحوه پرینت کارت ورود به جلسه آموزش و پرورش
وارد سایت سنجش sanjesh.org شوید.
بر روی گزینه استخدامی متمرکز دستگاه اجرایی کلیک کنید.
لینک آبی کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش(ویژه آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی)سال 1403 را لمس نمایید.
مشخصات و اطلاعات فردی خود را وارد کنید تا فرآیند ثبت نام انجام شود.

باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

ممکن است بعد از ثبت نام و انتشار کارت ورود به جلسه، متوجه شوید که مشخصاتی که وارد کرده‌اید با هویت شما به عنوان یک داوطلب، مغایرت دارد. به این ترتیب تنها راه چاره برای حل مسئله، مراجعه به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش است.
زمان رفع نقص کارت از شروع فرآیند صدور کارت تا برگزاری آزمون می‌باشد. بنابراین داوطلبان باید از درستی اطلاعات کارت خود به سرعت مطمئن شوند تا در زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش به مشکل برنخورند.

ویرایش کارت ورود به جلسه آزمون استخدام آموزش و پرورش

با ایجاد امکان ویرایش کارت ورود به جلسه آزمون استخدام آموزش و پرورش، در صورت وجود هرگونه مغایرت در اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه آزمون می بایست آن ها را اصلاح کنید. دو روش برای ویرایش کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ تعیین شده است. ویرایش اینترنتی اطلاعات در پروفایل کاربری sanjesh.org (ورود به قسمت ویرایش اطلاعات) و مراجعه حضوری به باجه رفع نقص، که هر کدام مربوط به اطلاعات خاصی هستند.

با مراجعه به حساب کاربری خود در sanjesh.org می توانید نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، سهمیه 5 درصد ایثارگران، تاریخ فارغ‌التحصیلی و معدل آخرین مدرک تحصیلی خود را ویرایش کنید. توجه داشته باشید که برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا مرداد ماه فرصت دارید!

ویرایش کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
ویرایش کارت در sanjesh.org مراجعه حضوری به باجه رفع نقص کارت آزمون آموزش و پرورش
  • نام داوطلب
  • نام خانوادگی
  • تاریخ تولد
  • شماره شناسنامه
  • کد ملی
  • سهمیه 5 درصد ایثارگران
  • تاریخ فارغ‌ التحصیلی
  • معدل آخرین مدرک تحصیلی
  • جنس
  • معلولیت
  • شدت معلولیت
  • کارت بدون عکس داوطلب یا فاقد مهر، عکس اشتباه یا ناواضح و …
تذکر مهم: درخصوص سهمیه 25 درصد ایثارگران (بند 10 کارت شرکت در آزمون) هیچ گونه ویرایشی برای این بند انجام نمی‌ گیرد و این بند به هیچ وجه در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ قابل تغییر نخواهد بود و فقط می توانید سهمیه 5 درصدی ایثاگران را ویرایش کنید.
  • در صورتی که نسبت به بندهای 3، 8 و 9 (جنس، معلولیت و شدت معلولیت) تفاوتی مشاهده نمودید. ضروری است مطابق ساعت و تاریخی که اعلام می‌گردد، به باجه رفع نقص و به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجهٔ رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمایید. با اعلام دقیق زمان ویرایش کارت ورود به جلسه، مطلب به روز رسانی می‌گردد.
  • چنانچه کارت شرکت در آزمون شما فاقد عکس می‌باشد و یا عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله؛ فاقد مُهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس است ضرورت دارد ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، 2 قطعه عکس 4 ×3 و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخی که اعلام می‌گردد، به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجهٔ رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه نمایید و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.

بدیهی است در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی می‌گردد! ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش هر متقاضی براساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود متقاضی تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.

رفع نقص کارت جلسه استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۳

  1. با توجه به دریافت اطلاعات شناسنامه‌ای متقاضیان از سامانه ثبت احوال، امکان ویرایش اطلاعات شناسنامه‌ای وجود ندارد. لذا چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1، 2، 4، 5 و 6 (نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه و کدملی) کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد ضروری است موارد مغایرت را از اداره ثبت احوال منطقه سکونت خود پیگیری نمایید. 
  2. چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 9، 10، 11، 12، 13، 16 و 17 (سهمیه 5 درصد ایثارگران، سهمیه 25 درصد ایثارگران، وضعیت تاهل / تعداد فرزند، اشتغال تمام وقت (مشمول تبصره 2 ماده واحد 83) (تخفیف سنی)، دارای سوابق فعالیت‌های آموزشی و تربیتی، تاریخ فارغ التحصیلی، معدل) كارت شركت در آزمون شما وجود دارد لازم است برای اصلاح موارد مذكور حداكثر تا تاریخ 1402/12/18منحصراً به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: (www.sanjesh.org) قسمت ویرایش اطلاعات مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایید.               
     
  3. درصورتیكه نسبت به موارد مشروح ذیل معترض هستید ضروری است در روز پنجشنبه مورخ 1402/12/17از ساعت 8:30 الی 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 الی 17:00 با همراه داشتن مدارك مربوطه (كارت ملی واصل شناسنامه عكس‌دار) به نماینده سازمان سنجش مستقر در  واحد رفع نقص حوزه مربوطه بر اساس جدول شماره 2 (مندرج در ذیل این اطلاعیه) مراجعه نمایید. در غیر این صورت مطابق ضوابط با شما رفتار خواهد شد.
    3-1- چنانچه نسبت به بند 3 و 8 (جنس و نوع / شدت معلولیت) معترض هستید.
    3-2- چنانچه كارت شركت در آزمون شما فاقد عكس و یا چنانچه عكس روی كارت دارای اشكالاتی از جمله اشتباه عکس، فاقد مهر بودن عكس، واضح نبودن عكس و … است.
    3-3- چنانچه شماره داوطلب شما چه به صورت عددی و یا به صورت حروف ناخوانا است. 
  4. متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شركت در آزمون كه بر روی درگاه این سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند. 
    پ – آدرس و محل‌ رفع نقص كارت شركت در آزمون 
    نماینده این سازمان در روز پنجشنبه  به تاریخ 1402/12/17صبح از ساعت 8:30 الی 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 الی 17:00 در واحد رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. برای اطلاع آن‌‌دسته از داوطلبانی كه براساس توضیحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماینده رفع نقص كارت سازمان می‌شوند، شهرستانهای محل برگزاری آزمون به شرح جدول شماره 1 (مندرج در ذیل این اطلاعیه) است و آدرس و محل تشكیل واحد رفع نقص كارت شركت در ‌آزمون هر شهرستان در جدول شماره 2 (مندرج در ذیل این اطلاعیه) مشخص شده است.


یادآوری های مهم‌ 

  • برای حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی است.
  • فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ ۸ صبح (هشت) شروع خواهد شد.
  • درب ورودی حوزه های امتحانی رأس‌ ساعت‌ ۷:۳۰ (هفت و سی) بسته خواهد شد، لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درب‌های ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.
  • هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد. رد و بدل کردن این موارد در جلسه آزمون تخلف محسوب می‌شود. 
  • داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، ریموت کنترل، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه یادداشت و نظایر آن به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری که بخشی از آن در بند«ث» آمده است، رفتار خواهد شد.
  • به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد. 
  • برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری لازم را بعمل آورید.
  • حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و … معذور هستند، بنابراین اکیداً توصیه می‌شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.
  • داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.
  • با توجه به اینکه سازمان سنجش آموزش کشور در جهت بهبود و ارتقاء کیفی حوزه های برگزاری آزمون، نیاز به نظرات شما به عنوان معتبرترین منبع اخذ داده و اطلاعات برای ارزیابی حوزه‌ها دارد، خواهشمند است نسبت به تکمیل نمودن پرسشنامه ارزیابی حوزه امتحانی خود در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش – ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی – سال 1403 از تاریخ 1402/12/18 لغایت 1402/12/24 بصورت اینترنتی از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام نمایید.
  • داوطلبان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری برای آنها لازم است، حداکثر تا تاریخ 1402/12/24از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی https://request.sanjesh.org با این سازمان مکاتبه نمایند. درخواست‌های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.

در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در اطلاعات درج شده بر روی کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

شهرستان محل برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش 1403

آدرس باجه رفع نقص کارت آزمون استخدامی آموزش پرورش ۱۴۰۳

شماره تماس 9099071613 پل ارتباطی شما و ما در مجموعه مشاور گروپ است 🙂

اگر نیاز به راهنمایی بیشتر و مشاوره در این زمینه دارید می توانید همین حالا تلفن ثابت را برداشته و با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی در روز های تعطیل هم از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم تا در اسرع وقت جامع ترین پاسخ را به سوالات شما ارائه کنیم.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول دریافت کارت ورود به جلسه آزمون آموزش و پرورش ۱۴۰۳

✔️زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 چه تاریخی آغاز می شود؟

✔️زمان دقیق انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 از طریق این مقاله اطلاع رسانی گردیده است. لطفا به متن مقاله مراجعه کنید

✔️برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی اموزش و پرورش به چه سایتی مراجعه کنیم؟

✔️کارت ورود به جلسه آزمون از طریق سایت سازمان سنجش کشور منتشر می شود.

✔️نحوه دریافت کارت ورود به جلسه استخدامی آموزش و پرورش 1403 چگونه است؟

✔️راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون در این مقاله ارائه داده شده است.

5/5 - (6 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ + زمان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403