مدارک لازم برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1400

مدارک لازم برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور

جهت مشاوره در زمینه مدارک لازم برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مدارک لازم برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1400 چیست؟ داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور سراسری 1400 را دارند، به منظور شرکت در جلسه آزمون سراسری، باید در زمان اعلام شده به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه نموده و پس از درج اطلاعات خواسته شده ، کارت ورود به جلسه کنکور را دریافت نمایند.

ورود به جلسه آزمون، بدون به همراه داشتن کارت ورود به جلسه ممنوع است. لذا لازم است داوطلبان در زمان اعلام شده نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند. به منظور آگاهی بیشتر داوطلبان، اطلاعات و مدارک لازم برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1400 در ادامه بیان شده است. با ما همراه باشید.

مدارک لازم برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1400

مدارک لازم برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1400 به منظور تسهیل دسترسی داوطلبان در ادامه بیان شده است. یکی از مدارک لازم برای شرکت در جلسه آزمون می باشد. کلیه داوطلبان کنکور سراسری در هریک از گروه های آزمایشی پیش از حضور در جلسه آزمون باید کارت ورود به جلسه خود را دریافت و پرینت نمایند. حضور در جلسه کنکور بدون کارت ورود به جلسه آزمون سراسری ممنوع است.

هر یک از داوطلبان لازم است پس دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 تمامی اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه از جمله نام و نام خانوادگی ، سال تولد ، گروه آزمایشی ، سال اخذ و عنوان دیپلم ، جنس ، شماره شناسنامه ، دین ، زبان امتحانی ، محل برگزاری آزمون را بررسی نمایند. دریافت کارت ورود به جلسه از طریق سایت سازمان سنجش کشور امکان پذیر است.

کارت‌ ورود به جلسه آزمون همه متقاضیان به همراه نحوه شرکت در آزمون از روز یکشنبه، 6 تیر لغایت روز سه‌ ­شنبه، 8 تیر برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع­ رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور چه اطلاعاتی لازم است؟

برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور چه اطلاعاتی لازم است؟ داوطلبان پس از ورود به سایت سازمان سنجش کشور، از 4 روش می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

روش 1 : در این روش شما می توانید با وارد کردن شماره پرونده و کد رهگیری موجود در رسید ثبت نامی اولیه کنکور سراسری خود ، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید .
روش 2 : در این روش شما با وارد کردن شماره پرونده و کد ملی خود می توانید کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید .
روش 3 : در این روش شما می توانید با وارد کردن شماره پرونده و شماره داوطلبی خود کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید .
روش 4 : در صورتی که داوطلب هیچ یک از اطلاعات رسید ثبت نامی خود را در دسترس ندارد می تواند در این روش با وارد کردن شماره سریال شناسنامه و شماره شناسنامه ، کارت ورود به جلسه کنکور سراسری را دریافت نماید .

مدارک لازم برای رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور

مدارک لازم برای رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور در ادامه بیان شده است. داوطلبان در صورت مشاهده مغایرت در برخی اطلاعات می بایست به سایت سازمان سنجش ، باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری و آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصيلی خود مراجعه و نسبت به ویرایش اطلاعات نادرست اقدام کنند.

متقاضیان برای رفع نقص کارت ورود به جلسه لازم است با كارت ملی و يا شناسنامه عكسدار به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص مراجعه نمایند.

مدارک لازم برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

اطلاعات و مدارک لازم برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری از طریق سایت سازمان سنجش کشور به صورت زیر است. ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور و پرینت کارت ورود به جلسه کنکور  sanjesh.org ، از طریق شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (12 رقمی) و شماره شناسنامه، شماره پرونده،، سریال شماره شناسنامه، کد ملی و کد پیگیری ثبت نام (16 رقمی) امکانپذیر است.  برای پرینت کارت ورود به جلسه آزمون یکی از اطلاعات زیر لازم است:

مدارک لازم برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور :

  1. شماره پرونده ، کد رهگیری و شماره شناسنامه
  2.  شماره پرونده ، کد ملی و شماره سریال شناسنامه
  3. شماره پرونده ، شماره داوطلبی
  4. شماره سریال ، شماره شناسنامه

داوطلبانی که شماره پرونده یا سایر اطلاعاتی که برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ضروری می باشد را فراموش کرده اند ، لازم است که با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و وارد شدن به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش ، به نشانی darkhast.sanjesh.org  ، مشکل خود را با ارسال درخواست به ثبت برسانند.


اطلاعات و مدارک لازم برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1400 در این مقاله بیان شد. لازم است داوطلبان پیش از ورود به سایت سنجش اطلاعات زیر را به همراه خود داشته باشند. کارت ورود به جلسه کنکور به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش کشور منتشر خواهد شد. داوطلبان لازم است از 6 تیرماه 1400 با تهیه مدارک و اطلاعات لازم برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه نمایند.

در صورت فراموشی اطلاعات فوق می توانید با مشاوران مجموعه به شماره 9099071614 تماس گرفته و اطلاعات خود را بازیابی نمایید.

سوالات متداول داوطلبان


کارت ورود به جلسه کنکور 1400 چه زمانی منتشر می شود؟

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری از روز یکشنبه 6 تیرماه 1400 منتشر خواهد شد.

اطلاعات لازم برای دریافت کارت ورود به جلسه از طریق سایت سنجش چیست؟

اطلاعات و مدارک لازم برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1400 در این مقاله بیان شده است.

مدارک لازم برای رفع نقص کارت ورود به جلسه در حوزه های رفع نقص چیست؟

متقاضیان برای رفع نقص کارت ورود به جلسه لازم است با كارت ملی و يا شناسنامه عكسدار به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص مراجعه نمایند.

5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه مدارک لازم برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403