کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالياتی

کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالياتی

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالياتی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی 1401 باید در زمان مقرر به سایت سنجش مراجعه نمایند. با توجه به نزدیک شدن تاریخ برگزاری آزمون مشاوران رسمی مالیاتی 1401 داوطلبان ملزم هستند از تاریخ کارت ورود به جلسه آزمون آگاهی کامل داشته باشد. دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی 1401 یکی از مهم ترین مراحلی است که برای شرکت در آزمون باید آن را انجام داد. در ادامه اطلاعات کاملی راجع به دریافت کارت ورود به جلسه مشاوران رسمی مالیاتی ارائه داده شده است.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی

لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی که پنجمین دوره ی آزمون ورودی انتخاب اعضاء جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران می باشد برای دانلود در همین صفحه قرار داده شده است .

كارت‌ شركت در‌ آزمون‌ از روز سه شنبه 1401/07/19 برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا متقاضیان‌ آزمون‌، برای شركت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذكور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام ، نام خانوادگی ، کد ملی ، سال تولد و…) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده ، شماره سریال و كد پیگیری و …) از كارت شركت در آزمون خود یك نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. برای شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت كارت شركت در آزمون و هم چنین اصل كارت ملی و یا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامی است.


شرایط آزمون مشاوران رسمی مالیاتی

  1. دارا بودن تابعیت ایرانی.
  2. اعتقاد و التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  3. حسن شهرت به رعایت موازین شرعی، اخلاقی، رفتاری و مالی.
  4. دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی یا بالاتر در رشته های امورمالی و مالیاتی، حسابداری، حسابرسی، اقتصادی، بازرگانی، حقوقی، و مدیریت (مالی، بازرگانی، دولتی، صنعتی و بانکی). ملاک تاریخ فارغ التحصیلی 99/03/18 می‌باشد.
  5. نداشتن رابطه استخدام رسمی یا غیررسمی دائم یا موقت با دستگاههای اجرایی موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۱۳۸۶ (تدریس در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی اشتغال محسوب نمی‌شود)
  6. داشتن حداقل ده سال سابقه اشتغال تمام وقت در یکی از رشته‌های امور مالی و مالیاتی، حسابرسی، مالی، حقوقی، محاسباتی و تدریس امور مالیاتی، مالی محاسباتی و اقتصادی در دانشگاهها و مراکز علمی و آموزشی.

زمان برگزاری آزمون مشاوران رسمی مالیاتی

به اطلاع همه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران در سال 1401 می‌رساند که آزمون مذکور صبح روز جمعه مورخ 1401/07/22 در 31 شهرستان كشور به شرح جدول مندرج در ذیل این اطلاعیه برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:30 صبح آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

پرینت کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی

کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی همه‌ متقاضیان ‌از روز سه‌شنبه‌ مورخ 1401/07/19 برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار داده شده است. لذا همه متقاضیان شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به پایگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد و …) از کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون مشاوران رسمی مالیاتی، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است.

بیش از 15000 داوطلب متقاضی شرکت در آزمون تعیین سطح مأموران مالیاتی سازمان امور مالیاتی و بیش از 4000 داوطلب متقاضی شرکت در آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی سال ۱۴۰۱ هستند.

رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی

زمان رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی روز پنجشنبه 1401/07/21 صبح و از ساعت 8:30 الی 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 الی 18:00 در باجه‌ی رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی (به شرح آدرس ذیل) مستقر خواهد شد. برای اطلاع آن دسته از متقاضیانی که براساس توضیحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماینده مسوول رفع نقص کارت می‌گردند.

شهرستانهای محل برگزاری آزمون به شرح جدول مندرج در ذیل این اطلاعیه می باشد كه آدرس و محل تشكیل باجه رفع نقص كارت شركت در ‌آزمون هر شهرستان در جدول مذکور مشخص گردیده است.

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی

  1.  با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه مغایرتی در اطلاعات کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور در تاریخ 1401/07/21 با به همراه داشتن مدارک مربوطه (کارت ملی و اصل شناسنامه عکسدار) به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص مندرج در بند «ج» مراجعه نمایند.
  2.  چنانچه کارت شرکت در آزمون متقاضی فاقد عکس می باشد و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، 2 قطعه عکس 4 ×3 و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.

ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر متقاضی بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود وی تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.

یادآوری: متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در‌ آزمون به شرح ذیل می‌باشد:

تهران: میدان فردوسی، خیابان انقلاب، مابین خیابان استاد نجات اللهی و سپهبد قرنی، بن بست شاهرود، دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره.

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی به 5 روش ذیل امکانپذیر خواهد بود.

توجه داشته باشید که کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی بدون عکس و مهر فاقد اعتبار می باشد.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالياتی

  1. روش اول : جستجو بر اساس شماره شماره پرونده و سریال ثبت نامی
  2. روش دوم : جستجو بر اساس شماره پرونده و کد پیگیری
  3. روش سوم : جستجو بر اساس شماره پرونده و کد ملی
  4. روش چهارم : جستجو بر اساس شماره پرونده و شماره داوطلبی
  5. روش پنجم : تماس با شماره های موجود در سایت و یا خرید بسته مشاوره زمانبندی شده.

لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی

داوطلبانی که شماره پرونده و یا شماره  سریال ثبت نامی خود یا کد رهگیری آزمون مشاوران رسمی مالیاتی را فراموش کرده اند می بایست با ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده ، و یا کد پیگیری ثبت نام اقدام نمائید لازم به ذکر است این امکان برای داوطلبانی فراهم می باشد که در سیستم پاسخگویی دارای عضویت باشند . لذا ضرورت دارد داوطلبانی که اطلاعات فوق را مفقود نموده اند با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام نمایند .

سوالات متداول

✔️زمان پاسخ گویی به سوالات آزمون مشاوران مالیاتی چقدر است؟

✔️به هریک از داوطلبان آزمون، یک بسته آزمونی بصورت شخصی سازی تحویل داده خواهد شد که برای داوطلبان الزمی است به 100 سوال مندرج در دفترچه آزمون در مدت 130 دقیقه پاسخ دهند. تعداد سوالات مربوط به هریک از عناوین شغلی به شرح جدول موجود در مقاله می باشد.

✔️نحوه بازیابی رمز عبور و کد رهگیری آزمون به چه صورت است؟

✔️داوطلبانی که رمز عبور و کرد رهگیری خود را فراموش کرده اند می توانند با مجموعه مشاور گروپ تماس گرفته تا مشاوران ما رمز عبور را بازیابی نموده و کارت ورود به جلسه را برای شما دریافت نمایند.

✔️آدرس باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی کجاست؟

تهران: میدان فردوسی، خیابان انقلاب، مابین خیابان استاد نجات اللهی و سپهبد قرنی، بن بست شاهرود، دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره.

✔️زمان برگزاری آزمون مشاوران رسمی مالیاتی چه موقع است؟

✔️آزمون مذکور صبح روز جمعه مورخ 1400/08/07 در شهر تهران برگزار می‌شود. کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی بدون عکس و مهر فاقد اعتبار می باشد.

3.5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالياتی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی