کارت ورود به جلسه آزمون مدارس فرهنگ کرمان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

کارت ورود به جلسه آزمون مدارس فرهنگ کرمان

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون مدارس فرهنگ کرمان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کارت ورود به جلسه آزمون مدارس فرهنگ کرمان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش آموزش و پرورش استان کرمان قابل دریافت است. داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون ورودی مدارس فرهنگ را دارند؛ باید در زمان اعلام شده کارت ورود به جلسه آزمون مدارس فرهنگ را دریافت نموده و به همراه خود داشته باشند. راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس فرهنگ کرمان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ به منظور آگاهی بیشتر داوطلبان در ادامه بیان شده است.

کارت ورود به جلسه آزمون مدارس فرهنگ کرمان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

کارت ورود به جلسه آزمون مدارس فرهنگ کرمان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ به صورت اینترنتی قابل دریافت است. داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون ورودی دبیرستان فرهنگ استان کرمان را دارند برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون باید در زمان اعلام شده به سایت سنجش آموزش و پرورش استان کرمان مراجعه نموده و کارت خود را دریافت نمایند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان فرهنگ کرمان

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان فرهنگ کرمان سال ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳، از تاریخ 12 تیرماه اعلام شده است.  کارت ورود به جلسه آزمون مدارس فرهنگ کرمان از تاریخ 12 تیرماه به مدت 5 روز قابل دریافت خواهد بود. به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون مدارس فرهنگ ، برای شرکت در جلسه آزمون الزامی است لذا در زمان اعلام شده نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایید.

داوطلبان تا یک ساعت قبل از آغاز برگزاری آزمون فرصت دارند کارت ورود به آزمون خود را دریافت کنند.

سایت دریافت کارت ورود به جلسه مدارس فرهنگ کرمان

سایت دریافت کارت ورود به جلسه مدارس فرهنگ کرمان ، .sanjesh.kermanedu.ir می باشد. داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون ورودی مدارس خاص فرهنگ، رشته ادبیات علوم انسانی، می توانند با مراجعه به سایت سنجش آموزش و پرورش استان کرمان به نشانی اینترنتی www.sanjesh.kermanedu.ir نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

آزمون مدارس فرهنگ استان کرمان در مورخ 25 تیرماه ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در حوزه ای که در کارت ورود به جلسه ثبت می شود برگزار خواهد شد. در صورت تغییر زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس خاص فرهنگ استان کرمان، از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس فرهنگ کرمان

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس فرهنگ کرمان به منظور آگاهی بیشتر دانش آموزان در ادامه بیان شده است. داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون ورودی مدارس فرهنگ را دارند، به منظور دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان فرهنگ استان کرمان ، لازم است از 12 تیرماه با مراجعه به سایت سنجش آموزش و پرورش استان کرمان ، کارت ورود به جلسه خود را به صورت اینترنتی دریافت نمایند.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان فرهنگ استان کرمان :

✔️برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون در ابتدا لازم است به سایت آموزش و پرورش استان کرمان به نشانی sanjesh.kermanedu.ir مراجعه نمایید.

✔️پس از ورود به سامانه ، از طریق منوی بالای صفحه، بر روی گزینه “کارت ورود به جلسه” کلیک نمایید.

✔️اطلاعات خواسته را در قسمت مربوطه درج کنید. (در صورت فراموشی رمزعبور برای ورود به سایت می توانید راهنمایی های لازم را از طریق شماره 9099071613 دریافت نمایید.)

✔️پس از ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه، یک نسخه پرینت از کارت ورود به جلسه خود تهیه نمایید.

داوطلبان برای آگاهی زمان برگزاری آزمون، محل برگزاری آزمون و شروع برگزاری آزمون باید نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس فرهنگ کرمان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ اقدام نمایند.

داوطلبان در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در اطلاعات درج شده (نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد و …) در کارت ورود به جسله آزمون، لازم است به مدرسه فرهنگ موردنظر مراجعه نموده و اطلاعات درج شده را تصحیح نمایند.

ورود به سایت سنجش آموزش و پرورش استان کرمان



داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون ورودی مدارس فرهنگ استان کرمان را دارند، برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس فرهنگ کرمان باید در زمان اعلام شده به سایت سنجش آموزش و پرورش کرمان مراجعه نموده و کارت ورود به جلسه آزمون خود را به صورت اینترنتی دریافت نمایند. ورود به جلسه آزمون بدون کارت ورود به جلسه ممنوع می باشد. در صورت بروز مشکل برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان فرهنگ استان کرمان ، می توانید راهنمایی های لازم را با شماره گیری 9099071613 دریافت نمایید.

سوالات متداول

نشانی سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس فرهنگ کرمان چیست؟

آدرس سایت دریافت کارت ورود به جلسه مدارس فرهنگ استان کرمان sanjesh.kermanedu.ir می باشد.

چگونه کارت ورود به جلسه آزمون مدارس فرهنگ کرمان را دریافت کنیم؟

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ورودی دبیرستان فرهنگ در این مقاله ارائه داده شده است.

آزمون ورودی مدارس فرهنگ استان کرمان چه زمانی برگزار می شود؟

براساس اطلاعیه منتشر شده آزمون مدارس فرهنگ استان کرمان در مورخ 25 تیرماه 1400 در حوزه ای که در کارت ورود به جلسه ثبت می شود برگزار خواهد شد.

2/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون مدارس فرهنگ کرمان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی