کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله به مبحث کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ پرداخته ایم. برای اطلاع از نحوه، زمان و سایت دریافت کارت ورود به آزمون ارشد فراگیر با مشاور گروپ همراه باشید.

در سال ۱۴۰۲ برگ جدیدی به تقویم دانشگاه آزاد اسلامی اضافه و «دوره کارشناسی ارشد فراگیر» برای اولین بار توسط دانشگاه آزاد برگزار شد. به این ترتیب هنوز ممکن است متقاضیان شرکت در این آزمون با ابهامات فراوانی روبرو باشند. ما در مشاور گروپ سعی کردیم اطلاعات مهم و جدید در خصوص دریافت کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر 1402 را به اطلاع شما برسانیم.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد. دانشجویان باید از طریق سایت سازمان سنجش در زمان معین اقدام به دریافت کارت ورود به آزمون ارشد فراگیر ۱۴۰۲ کنند.

✅ برای دریافت کارت ابتدا وارد سایت سازمان سنجش شوید

✅ بعد از سمت راست از منوی بالا گزینه کارشناسی ارشد را کلیک کنید

✅ لینک فعال کارت ورود به جلسه اولین دوره آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ را انتخاب کنید.

✅ یکی از روش های ورود را با کدپیگیری و شماره پرونده انتخاب کنید و وارد صفحه شوید

✅ عملیات دریافت کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ را انجام دهید.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

کارت ورود به جلسه معمولا دو الی سه روز قبل از زمان برگزاری آزمون بر روی سایت قرار می گیرد. کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1401 در تاریخ 21 الی 23 تیرماه در اختیار داوطلبان قرار گرفت. به این ترتیب با توجه به جدول فرآیند آزمون به محض اعلام دقیق زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ این صفحه به روز رسانی خواهد شد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

سایت دریافت کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

دانشجویان برای دریافت کارت ورود به آزمون ارشد باید به صورت اینترنتی اقدام نمایند. دانشجویان برای دریافت کارت باید با داشتن رمز عبور و کد کاربری در زمان اعلام شده به سایت سازمان سنجش وارد به نشانی sanjesh.org شده و اقدام به دریافت و پرینت کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر دانشگاه آزاد کنند.

اگر درباره هر موضوع مرتبط با کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد سوال دارید می توانید با ما در مشاور گروپ تماس بگیرید. آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس با مشاور گروپ

همه روزه (حتی ایام تعطیل) از تلفن ثابت و بدون پیش شماره

۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

از ۸ صبح الی ۱۲ شب

ویرایش کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

دانشجویانی که هنگام دریافت کارت ورود به آزمون فراگیر متوجه شدید که اطلاعات شما به اشتباه درج شده است و اگر اطلاعات هویتی فرد اشتباه باشد زمان آزمون با مشکل رو به رو می شود و حتی ممکن است از ورود داوطلب سر جلسه آزمون جلوگیری شود.

به همین دلیل سازمان سنجش فرصتی را برای ویرایش اطلاعات به داوطلبان داده است تا به صورت اینترنتی ویرایش را انجام دهند و در صورت لزوم با مراجعه به باجه های رفع نقص کارت آزمون به اصلاح آن بپردازند. زمان ویرایش کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ هنوز اعلام نشده است. به محض اعلام این صفحه به روزرسانی خواهد شد.

اگر در مورد ویرایش اطلاعات در باجه های رفع نواقص سوالی دارید با ما در مشاورگروپ تماس بگیرید. 9099071613 از 8 صبح تا 12 شب

ویرایش کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

محل برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

محل برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد بر اساس استان و شهرستان انتخابی متقاضیان مندرج در بند 28 تقاضانامه  ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ تعیین می‌گردد. لذا مقتضی است متقاضیان با مراجعه به جدول شماره 6 دفترچه راهنمای ثبت نام و درج کد مربوط به استان و شهر مورد نظر در تقاضانامه ثبت نام اقدام نمایند.

نـکات و توصیه‌های‌ مـهم‌:

  1. با توجه به تأثیر 20 درصدی معدل دوره‌ کارشناسی، اکیداً توصیه می‌گردد که متقاضیان، معدل دوره کارشناسی خود را با توجه به توضیحات مندرج در دفترچه با دقت درج نمایند. شایان ذکر است که معدل کارشناسی تراز شده و میانگین وزنی آنها تأثیر بیست درصدی در نمره کل متقاضیان خواهد داشت. ضمناً متقاضیانی که در زمان دریافت کارت شرکت در آزمون در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل می شوند، می بایست در مرحله پرینت کارت با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات کارت، نسبت به اصلاح و درج معدل کارشناسی خود اقدام نمایند.
  2. متقاضیان پس از تکمیل تقاضانامه، دریافت شماره پرونده 6 رقمی و کدپیگیری 16 رقمی یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و نزد خود نگهداری نمایند.
  3. در انتخاب کدرشته‌ امتحانی و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود دقت نمایید؛ پس از دریافت کد پیگیری 16 رقمی در این خصوص، به درخواست‌های متقاضیان مبنی بر اصلاح و یا جابجایی ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  4. با توجه به مشکلات بوجود آمده در آزمون های قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس متقاضیان (این موضوع برای متقاضیانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام می شود رخ داده است) تاکید می‌گردد علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس متقاضی دیگری بجای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهدشد.
  5. هرگونه‌ تغییری‌ از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان،‌ نشریه پیک‌ سنجش‌ (هفته‌نامه خبری‌ و اطلاع‌رسانی‌ سازمان ‌سنجش‌) و در صورت لزوم ‌از طریق رسانه‌های جمعی ‌اعلام ‌خواهد شد.

نحوه ارسال درخواست و یا ارتباط غیرحضوری با سازمان سنجش آموزش کشور

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال می‌توانند به سیستم پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس request.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند. به مواردی که از طریق دیگری واصل شود به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد. ضمناً متقاضیان درصورت لزوم می‌توانند سوال یا سوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور با شماره تلفن اعلامی نیز در میان بگذارند.

سوالات متداول کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر آزاد 


❓چگونه کارت ورود به آزمون ارشد فراگیر دانشگاه آزاد را دریافت کنم؟

✔️ در متن مقاله نحوه دریافت کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ در سایت مربوطه را توضیح داده ایم.

❓زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فراگیر چه تاریخی است؟

✔️ حدودا دو الی سه روز قبل از برگزاری آزمون می توان اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ کرد.

❓آیا امکان ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه وجود دارد؟

✔️ بله امکان ویرایش اطلاعات کارت ورود به ازمون در سایت سازمان سنجش وجود دارد.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403