کارت ورود به جلسه دکتری ۱۴۰۲

دریافت کارت ورود به جلسه دکتری Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه دکتری ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کارت ورود به جلسه دکتری ۱۴۰۲ موضوع اصلی این مقاله است. در این مقاله به توضیح مندرجات کارت ورود به جلسه دکتری می پردازیم و زمان انتشار و نحوه دریافت آن از سایت sanjesh.org را توضیح خواهیم داد. برای کسب اطلاعات جامع درباره کارت ورود به آزمون دکتری با ما در مشاور گروپ همراه باشید.

کارت ورود به جلسه دکتری

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه دکتری ۱۴۰۲ و ارائه اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه در زمان ورود به جلسه آزمون دکتری الزامی است، در غیر این صورت سازمان سنجش به عنوان عامل برگزاری این آزمون از حضور شما در جلسه امتحان ممانعت به عمل خواهد آورد. بنابراین اخذ کارت ورود به جلسه کنکور دکتری ۱۴۰۲ یکی از مهم ترین اقداماتی است که هر داوطلب پس از ثبت نام دکتری 1402 و نزدیک شدن به زمان برگزاری آزمون، باید انجام دهد.

اطلاعاتی که بر روی کارت ورود به جلسه دکتری درج می شود شرح زیر است:

  • اطلاعات فردی و هویتی داوطلب
  • نام نام خانوادگی
  • تاریخ تولد
  • نام پدر
  • تصویر داوطلب
  • شماره داوطلبی
  • شماره پرونده
  • وضعیت سهمیه
  • محل حوزه امتحانی
  • زمان برگزاری آزمون دکتری
  • کد و نام رشته امتحانی
  • معدل مقطع کاردانی و کارشناسی
  • تاریخ و محل فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی

کارت ورود به جلسه دکتری

زمان انتشار کارت ورود به جلسه دکتری ۱۴۰۲

زمان انتشار کارت ورود به جلسه دکتری ۱۴۰۲ هم مانند آزمون دکتری سال های گذشته سه الی چهار روز پیش از زمان برگزاری آزمون فرا می رسد. با توجه به اینکه آزمون دکتری 1402 در روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۱۱ برگزار می گردد مطابق با اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام دکتری داوطلبان می توانند از ۷ اسفند ۱۴۰۱ نسبت به دریافت کارت داوطلبی خود اقدام نمایند. آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه دکتری ۱۴۰۲، ۱۰ اسفند ماه (یعنی روز قبل از برگزاری آزمون) خواهد بود.

زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری
روز یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ تا روز چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱

سایت کارت ورود به جلسه دکتری

همانطور که می دانید sanjesh.org مسئولیت توزیع کارت ورود به جلسه دکتری را دارد بنابراین داوطلبان باید در بازه زمانی انتشار کارت با مراجعه به این سایت کارت ورود به جلسه دکتری خود را دریافت و پرینت نمایند. توجه داشته باشید که توزیع کارت منحصرا اینترنتی بوده و فقط از طریق سازمان سنجش قابل دریافت است.

توصیه می کنیم بلافاصله بعد از شروع فرآیند انتشار کارت ورود به جلسه دکتری نسبت به دریافت و پرینت آن اقدام نمایید و این امر مهم را به روز یا ساعات پایانی قبل از برگزاری آزمون دکتری موکول نکنید.

با هدف دسترسی هر چه سریع تر و راحت تر شما عزیزان، لینک مستقیم ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری در جدول زیر قرار گرفته است. با کلیک بر روی لینک به بخش دریافت کارت sanjesh.org هدایت می شوید.

برای ورود به سامانه دریافت کارت ورود به جلسه دکتری ۱۴۰۲ کلیک نمایید.

(با توجه به اینکه زمان توزیع اینترنتی کارت ورود به جلسه دکتری آغاز شده است، اعلام می داریم که لینک ورود به سامانه به محض انتشار کارت در این بخش فعال و در دسترس شما عزیزان قرار گرفت)

دریافت کارت ورود به جلسه دکتری

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه دکتری

در این بخش راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه دکتری ارائه شده است. همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم توزیع کارت منحصرا اینترنتی و از سایت سازمان سنجش صورت می گیرد. برای دریافت کارت ابتدا باید به sanjesh.org مراجعه نمایید.

با استفاده از لینک موجود در جدول بالا مستقیما به بخش دریافت کارت وارد شوید یا اینکه آدرس sanjesh.org را در نوار آدرس مرورگر خود تایپ کنید و روی لینک سایت سنجش کلیک نمایید. از ستون میانی سایت سنجش به بخش دکتری تخصصی بروید.

🔻برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دکتری در زمان اعلام شده (8 اسفند 1401) به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید و از طریق منوی سایت روی گزینه “دکتری تخصصی” کلیک کنید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری Moshavergroup.com


🔻سپس روی گزینه کارت ورود به جلسه دکتری سال 1402 بزنید.

مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری Moshavergroup.com


🔻حالا لینک فعال ” کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۲ “ را انتخاب نمایید.

ورود به سیستم دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری Moshavergroup.com

🔻در این صفحه جدید می توانید کارت ورود به جلسه دکتری را با استفاده از کد ملی و شماره پرونده ثبت نام دریافت کنید. کافیست اطلاعات لازم را وارد کرده و بعد از درج کد امنیتی روی گزینه ورود بزنید تا به سیستم کارت آزمون دکتری وارد شوید.

سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری Moshavergroup.com

اگر هیچ یک از اطلاعات شماره پرونده، سریال ثبت نام یا کد پیگیری را نداشتید یا فراموش کرده بودید می توانید از روش تماس با متخصصان و مشاوران مجموعه مشاور گروپ استفاده کنید. ما کمک می کنیم تا مجددا به اطلاعات داوطلبی خود دسترسی پیدا کنید.

ساعت پاسخگویی همه روزه حتی ایام تعطیل از 8 صبح تا 12 شب

مشاور گروپ

9099071613

امکان خرید بسته های تماس مشاور گروپ برای آن دسته از عزیزانی که به هر دلیلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند، فراهم شده است. با خرید بسته تماس و ثبت اطلاعات خود، مشاوران ما متناسب با موضوع درخواستی شما در اسرع وقت (همین حالا و کمتر از یک ساعت) با شما تماس خواهند گرفت.

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه دکتری

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه دکتری یکی از مهم ترین فعالیت هایی است که در زمان انتشار کارت صورت می پذیرد. همانطور که می دانید اگر مغایرتی در اطلاعات ثبت شده در هنگام نام نویسی با اطلاعات هویتی فرد داوطلب وجود داشته باشد سازمان سنجش حق محروم کردن داوطلب از شرکت و حضور در جلسه آزمون دکتری را خواهد داشت.

بنابراین بسیار مهم است که برای آخرین بار از فرصت ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه دکتری استفاده کنید و از صحت اطلاعات خود اطمینان حاصل نمایید. ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه دکتری به دو صورت اینترنتی در سایت sanjesh.org و حضوری در باجه های رفع نقص انجام می پذیرد. برای استفاده از روش اینترنتی باید به سامانه جامع آزمون دکتری در sanjesh.org مراجعه کرده و پس از ورود به حساب کاربری خود به ویرایش اطلاعات کارت بپردازید.

اطلاعات قابل ویرایش در کارت ورود به جلسه دکتری  به صورت اینترنتی عبارتند از:

  • معدل مقطع کارشناسی
  • تاریخ فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی
  • موسسه فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی
  • معدل مقطع کارشناسی ارشد (برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به بخش ویرایش معدل در زمان انتشار کارت ورود به جلسه دکتری در انتهای مقاله مراجعه نمایید)
  • تاریخ فارغ‌ التحصیلی مقطع کارشناسی‌ارشد
  • مؤسسه فارغ‌التحصیلی مقطع کارشناسی‌ ارشد
  • هیئت علمی (مربی آموزشی رسمی)
  • دانشگاه محل خدمت مربیان آموزشی رسمی
  • وضعیت سهمیه داوطلب (اطلاعات بیشتر در این زمینه در انتهای مقاله ذکر شده است)

رفع نقص کارت ورود به جلسه دکتری

امکان رفع نقص کارت ورود به جلسه دکتری برای تمامی داوطلبان این آزمون فراهم شده است چون گاهی اوقات ممکن است در کارت ورود به جلسه دکتری داوطلبان نواقص و یا مغایرت هایی وجود داشته باشد که با مراجعه به پایگاه اینترنتی sanjesh.org قابل رفع نیست. در این صورت باید در زمان و ساعت مقرر شده توسط سازمان سنجش حضورا به باجه های رفع نقص مراجعه و نسبت به رفع نواقص کارت ورود به جلسه دکتری اقدام نمایید. اطلاعات زمان و آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه دکتری متعاقبا در همین مقاله اعلام می گردد.

ویرایش حضوری کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

مراجعه حضوری به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه دکتری

  • مغایرت در زبان خارجی
  • مغایرت در جنسیت
  • مغایرت در شرایط معلولیت داوطلب (نابینایی، کم بینایی، ناشنوایی و …)
  • مغایرت در تصویر داوطلب یا عدم وجود عکس کارت ورود به جلسه دکتری *

* چنانچه کارت ورود به جلسه دکتری داوطلب فاقد عکس می‌باشد یا عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله فاقد مهر بودن عکس، تار بودن عکس و … می‌باشد ضروری است در ساعات مشخص شده توسط سازمان سنجش شخصاً با در دست داشتن دو قطعه عکس 4*3 (که در سال جاری تهیه شده باشد) و همچنین کارت شناسایی ملی یا شناسنامه عکسدار به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط مراجعه نمایند.

به روز رسانی: لیست آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه دکتری به منظور ویرایش اطلاعات حضوری منتشر شده است. برای دریافت آدرس باجه رفع نقص کارت آزمون دکتری ۱۴۰۲ کلیک نمایید.

اطلاعات غیر قابل ویرایش در کارت ورود به جلسه دکتری

توجه: با توجه به اینکه اطلاعات نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره سریال شناسنامه مستقیما از سازمان ثبت احوال کشور به سازمان سنجش ارسال می گردد، در صورت وجود مغایرت در این نوع اطلاعات باید نسبت به ثبت درخواست الکترونیکی سیستم پاسخگویی سازمان سنجش اقدام نمایید. برای این کار باید تا روز چهارشنبه 10 اسفند 1401 به آدرس request.sanjesh.org مراجعه نموده و درخواست ویرایش کارت ورود به جلسه دکتری خود را ثبت کنید.

توجه: نام رشته امتحانی و محل برگزاری آزمون به هیچ عنوان قابل تغییر نیست و به گفته سازمان سنجش آموزش کشور هیچگونه تقاضایی در رابطه با تغییر رشته امتحانی و محل برگزاری آزمون دکتری پذیرفته نخواهد شد.

ویرایش معدل کارت ورود به جلسه دکتری

امکان ویرایش معدل کارت ورود به جلسه دکتری برای آن دسته از داوطلبانی که سهوا معدل خود را در فرم ثبت نام دکتری اشتباه وارد کرده اند، یا مطابق مندرجات دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۲ حداکثر تا 30 بهمن 1401 یا 31 شهریور 1402 در مقاطع کارشناسی ارشد یا دکتری عمومی فارغ التحصیل می شوند می توانند در زمان دریافت کارت، به ویرایش معدل کارت ورود به جلسه دکتری و درج معدل فارغ التحصیلی یا میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده تا 30 بهمن 1401 بپردازند.

ویرایش معدل کارت ورود به جلسه دکتری

ویرایش سهمیه کارت ورود به جلسه دکتری

امکان ویرایش سهمیه کارت ورود به جلسه دکتری برای داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه ایثارگران (بنیاد شهید و امور ایثارگران) و سهمیه رزمندگان (واحدهای تابعه ستاد کل نیروهای مسلح، سپاه پاسداران و وزارت جهاد کشاورزی) فراهم شده است.

این دسته از داوطلبان کنکور دکتری باید برای مشخص شدن وضعیت سهمیه خود به ارگان مربوطه مراجعه نموده و با ورود به بخش ویرایش کارت آزمون دکتری ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش sanjesh.org نسبت به اصلاح سهمیه ثبت نام کنکور دکتری اقدام نمایند. لازم به ذکر است تنها در صورت تأیید سهمیه از طریق ارگان های ذیربط، تاثیر سهمیه ایثارگران و رزمندگان در رتبه و تراز متقاضیان اعمال می گردد. در غیر این صورت مانند سایر داوطلبان با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد و هیچ گونه اعتراضی قابل قبول و پذیرفته نخواهد بود.

برای دریافت راهنمای شرکت در کنکور دکتری ۱۴۰۲ و همچنین محل برگزاری آزمون دکتری آدرس حوزه های امتحانی کلیک نمایید.


ما در این مقاله مشاور گروپ به بررسی مهم ترین اطلاعات کارت ورود به جلسه دکتری ۱۴۰۲ پرداختیم. از زمان انتشار کارت ورود به جلسه دکتری در سایت سازمان سنجش sanjesh.org گفتیم و نحوه ویرایش کارت ورود به جلسه آزمون دکتری چه به صورت اینترنتی و چه به صورت حضوری در باجه های رفع نقص را با هم بررسی کردیم.

امیدواریم مطالعه این مطلب راهنمای شما در مسیر آزمون دکتری بوده باشد. در صورت وجود هر گونه سوال یا ابهام درباره کارت ورود به جلسه می توانید از 8 صبح تا 12 شب با ما در مشاور گروپ تماس بگیرید. ما همه روزه و مشتاقانه پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

9099071613

اگر به هر دلیلی دسترسی به تلفن ثابت ندارید با خرید بسته های تماس، مشاوران مجرب حوزه درخواستی شما در کمترین زمان ممکن یعنی بلافاصله بعد از خرید بسته و در صورت شلوغی خطوط تماس نهایتا تا یک ساعت بعد، با شماره تلفن همراه شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

✔️کارت ورود به جلسه دکتری ۱۴۰۲ چه زمانی منتشر می شود؟

✔️معمولا سه الی چهار روز پیش از برگزاری آزمون دکتری کارت ورود به جلسه به صورت اینترنتی توزیع می گردد و داوطلبان می توانند با مراجعه به sanjesh.org کارت داوطلبی خود را دریافت نمایند. برای اطلاع از زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1402 به مقاله مراجعه نمایید.

✔️نحوه دریافت کارت ورود به جلسه دکتری ۱۴۰۲ چگونه است؟

✔️راهنمای جامع اخذ کارت ورود به آزمون دکتری در این مقاله ارائه شده است.

✔️ویرایش کارت ورود به جلسه دکترا امکان پذیر است؟

✔️ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه دکتری به دو صورت اینترنتی و حضوری با مراجعه به باجه های رفع نقص امکان پذیر است. برای اطلاع از اینکه کدام اطلاعات به کدام روش قابل ویرایش هستند به مقاله مراجعه کنید. نحوه ویرایش کارت دکتری شرح داده شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه دکتری ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی