دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانش آموزان برای دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید به نشانی my.medu.ir مراجعه نمایند. کارت ورود به جلسه المپیاد، 3 روز قبل از برگزاری آزمون از طریق سامانه المپیاد دانش آموزی قابل دریافت و مشاهده می باشد.

همراه داشتن کارت ورود به جلسه در جلسه المپیاد الزامی است. لذا کارت ورود به جلسه آزمون را پرینت گرفته و حتما به همراه داشته باشید. در پاسخ به این سوال که «چگونه کارت ورود به جلسه المپیاد بگیریم» نحوه دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزان شرح داده شده است.

امکان دریافت کارت ورود به جلسه المپیادهای علمی در سال تحصیلی 1401 – 1402 آغاز گردید. بر این اساس دانش آموزانی که در موعد مقرر با پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام نموده اند می توانند نسبت به دریافت کارت خود اقدام نمایند.

دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی

جهت دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی صرفا از منوی “ورود دانش آموزان” با استفاده از نام کاربری و رمز عبور دانش آموز استفاده نمائید. در صورت استفاده از منوی “ورود فرهنگیان یا عموم مردم” با خطا مواجه خواهید شد.

برای ورود به جلسه المپیاد علمی، به همراه داشتن کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی عکس دار ضروری می باشد. تمامی دانش آموزانی که در المپیاد علمی دانش آموزی ثبت نام نموده اند، برای دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی، باید حداقل 3 روز قبل از برگزاری آزمون به سامانه  my.medu.ir مراجعه نمایند و نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد اقدام نمایند.

لازم به ذکر است، محل حوزه امتحانی و زمان دقیق برگزاری آزمون، در کارت ورود به جلسه المپیاد قابل مشاهده است. همچنین آن دسته از داوطلبانی که در مهلت مقرر ثبت نام،‌ موفق به پرداخت هزینه ثبت نام نشده‌اند، ضمن  مراجعه به سامانه و انجام عملیات پرداخت،‌ثبت نام را تکمیل وکارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

المپیاد دانش آموزی

زمان دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد مرحله اول

آزمون المپیاد دانش آموزی دارای چند مرحله می باشد. زمان دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد مرحله اول، مرحله دوم، دوره تابستان و دوره طلایی کشور چند روز پیش از برگزاری آزمون آغاز می گردد و کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی از طریق سامانه my.medu.ir  قابل مشاهده و دریافت است.

زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی از طریق سامانه my.medu.ir منتشر خواهد شد. بر اساس تجربه پیش بینی می کنیم دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد مرحله اول اواخر دی ماه امکان پذیر شده و از این طریق در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت.

امکان دریافت کارت ورود به جلسه المپیادهای علمی در سال تحصیلی 1402-1401 آغاز گردید. بر این اساس دانش آموزانی که در موعد مقرر با پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام نموده اند می توانند با وارد کردن کد ملی و رمز عبور خود از طریق سامانه my.medu.ir نسبت به دریافت کارت خود اقدام نمایند. 


زمان دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد مرحله اول
کارت ورود به جلسه المپیاد کامپیوتر 1401/10/28
کارت ورود به جلسه المپیاد جغرافیا 1401/10/28
کارت ورود به جلسه المپیاد زمین شناسی 1401/10/28
کارت ورود به جلسه المپیاد شیمی 1401/10/29
کارت ورود به جلسه المپیاد تفکر و کار آفرینی 1401/10/29
کارت ورود به جلسه المپیاد نجوم 1401/10/30
کارت ورود به جلسه المپیاد سلول های بنیادی 1401/10/30
کارت ورود به جلسه المپیاد فیزیک 1401/11/1
کارت ورود به جلسه المپیاد سواد رسانه ای 1401/11/1
کارت ورود به جلسه المپیاد ریاضی 1401/11/2
کارت ورود به جلسه المپیاد اقتصاد و مدیریت 1401/11/2
کارت ورود به جلسه المپیاد ادبی 1401/11/3
کارت ورود به جلسه المپیاد نانو 1401/11/3
کارت ورود به جلسه المپیاد زیست شناسی 1401/11/4
کارت ورود به جلسه المپیاد مرحله دوم متعاقبا در همین مقاله اعلام می گردد

سایت دریافت کارت ورود به جلسه my.medu.ir

دانش آموزانی که می خواهند در آزمون المپیاد علمی دانش آموزی شرکت نمایند، به منظور مشاهده و پرینت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش اموزی باید سه روز قبل از برگزاری آزمون به سایت my.medu.ir مراجعه نمایند و کارت خود را پرینت نمایند.

حوزه امتحانی و زمان حضور دانش آموزان در جلسه آزمون در کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی ذکر شده است.

سایت المپیاد دانش آموزی my.medu.ir

برای ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی کلیک کنید

(لینک ورود به سامانه دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد 1402 در این مقاله فعال گردیده است)

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی

چگونه کارت ورود به جلسه المپیاد بگیریم؟ دانش آموزان قبل از حضور در جلسه آزمون، باید برای دریافت کارت ورود به جلسه خود به سایت my.medu.ir مراجعه نمایند. به همراه داشتن کارت ورود به جلسه المپیاد الزامی است. لذا توصیه می شود در زمان مقرر حتما به سامانه مذکور مراجعه نمایید و کارت خود را پرینت نمایید. نحوه دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی به شرح زیر است:

سایت دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی Moshavergroup.com

  • مطابق تصویر زیر در بخش انتخاب نقش گزینه دانش آموز را انتخاب نمایید.

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی Moshavergroup.com

  • با وارد کردن کد ملی به عنوان نام کاربری و 6 رقم شماره سریال شناسنامه به عنوان رمز عبور، کد امنیتی را در کادر مربوطه بنویسید و روی گزینه ورود کلیک کنید.

ورود دانش آموز به سایت دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی Moshavergroup.com

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی Moshavergroup.com

  • حالا از بخش ثبت نام و گواهی روی گزینه المپیاد علمی بزنید تا کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی برای شما به نمایش در آید.
  • با دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ مراحل گرفتن کارت ورود به جلسه المپیاد به پایان می رسد.

توجه: پس از دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی ، لازم است برای ممهور نمودن آن، به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه نمایید. دانش آموزان توجه داشته باشند، در صورتی که کارت آنها بدون عکس یا مهر مدرسه باشد، اجازه شرکت در آزمون داده نخواهد شد.

***در صورتی که کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی فاقد عکس یا عکس دیگری به اشتباه آپلود شده است ضمن به همراه داشتن یک قطعه عکس پرسنلی، جهت الصاق و تایید آن به مدیر مدرسه محل تحصیل خود مراجعه نمایید.

اطلاع از حوزه های امتحانی و دریافت کارت ورود به جلسه به چه صورت است ؟

برای دریافت اطلاعات بیشتر درخصوص زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی ، چند روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون های المپیاد به سایت معاونت دانش پژوهان جوان به نشانی  http://ysc.ac.ir و یا سامانه ثبت نام المپیادهای علمی دانش اموزی به نشانی http://my.medu.ir   مراجعه نمایید. لازم به ذکر است که کارت ورود به جلسه ، پس از حوزه بندی و مطابق برنامه زمان بندی شده ازطریق همین سامانه ثبت نام المپیادها قابل دریافت میباشد.

دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی

مشاوره شرکت در جلسه آزمون المپیاد دانش آموزی

دانش آموزان لازم است برای شرکت در جلسه آزمون المپیاد دانش آموزی به نکات زیر توجه نمایند:

  • سه روز قبل از برگزاری آزمون برای دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی به سامانه my.medu.ir مراجعه نمایید.
  • به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون الزامی می باشد.
  • به اطلاع  شرکت کنندگان عزیز المپیاد زیست شناسی می رساند: مطابق روال سال های گذشته و تصمیم کمیته علمی استفاده از ماشین حساب در جلسه آزمون مرحله دوم بلامانع می باشد.

همه چیز در مورد المپیاد دانش آموزی

زمان برگزاری آزمون المپیاد علمی دانش آموزی

زمان برگزاری آزمون المپیاد علمی دانش آموزی در جدول زیر قرار گرفته است. با توجه به اینکه آزمون ها از 1 بهمن تا 7 بهمن در سراسر کشور برگزار می شوند کلیه داوطلبان باید سه روز پیش از تاریخ برگزاری المپیاد خود به my.medu.ir مراجعه و کارت ورود به جلسه را دریافت نمایند.

***مسئولیت هرگونه مغایرت در ثبت اطلاعات و بارگذاری عکس، بر عهده داوطلب است.

مرحله / دوره شروع / ثبت نام  شرکت کنندگان نوع آزمون شروع آزمون / دوره اعلام نتایج اعلام نتایج درخواست رسیدگی مجدد
مرحله اول دی ماه 1401 دانش آموزان واجد شرایط چند گزینه ای – کوتاه پاسخ بهمن 1401 اسفند 1401 فروردین 1402

زمان برگزاری المپیاد دانش آموزی

بعد از برگزاری آزمون متقاضیان در انتظار فرا رسیدن زمان اعلام نتایج هستند. برای دریافت اعلام نتایج المپیاد علمی دانش آموزی کلیک کنید.


ما در این مقاله مشاور گروپ نحوه دریافت کارت ورود به جلسه my.medu.ir را بررسی کردیم و از اهمیت کارت ورود به جلسه المپیاد در زمان برگزاری آزمون مطلع شدیم.

در صورت بروز هرگونه مشکل برای دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش اموزی می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان مجرب مشاور گروپ به شماره 9099071613 دریافت نمایید. ما همه روزه از 8 صبح تا 12 پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

سوالات متداول دانش آموزان

✔️نحوه دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش اموزی چگونه است؟

✔️دریافت کارت ورود به جلسه صرفا به صورت اینترنتی (غیر حضوری) و از طریق سامانه ثبت نام المپیاد دانش آموزی می باشد. برای مشاهده راهنمای دریافت کارت المپیاد دانش آموزی مقاله را مطالعه نمایید.

✔️سایت دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی چیست؟

✔️سایت انتشار کارت ورود به جلسه my.medu.ir می باشد و کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی از طریق این سایت قابل دریافت می باشد.

✔️زمان انتشار کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی چه تاریخی می باشد؟

✔️دانش آموزان سه روز قبل از برگزاری هر مرحله آزمون می توانند به سامانه my.medu.ir مراجعه نمایند و کارت ورود به جلسه المپیاد خود را دریافت نمایند.

4.1/5 - (8 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403