کارت ورود به جلسه آزمون استخدام فولاد مبارکه ۱۴۰۲

کارت ورود به جلسه آزمون استخدام فولاد مبارکه اصفهان

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون استخدام فولاد مبارکه ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کارت ورود به جلسه آزمون استخدام فولاد مبارکه اصفهان، زمان و نحوه دریافت آن موضوع اصلی این مقاله است. داوطلبان شرکت در این آزمون استخدامی باید در زمان مقرر به سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مراجعه و نسبت به دریافت آن اقدام نمایند. همانطور که می دانید به همراه داشتن کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار از ضروریات روز برگزاری آزمون است و در غیر این صورت از ورود شما به جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد.

به دلیل اهمیت این مساله، ما در این مقاله مشاور گروپ به کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی فولاد مبارکه پرداخته ایم.

کارت ورود به جلسه آزمون استخدام فولاد مبارکه اصفهان

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام فولاد مبارکه اصفهان برای حضور در جلسه آزمون این رقابت الزامی است. بنابراین داوطلبان واجد شرایط، که مراحل ثبت نام آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان ۱۴۰۲ را با موفقیت پشت سر گذاشته اند باید در زمان مقرر نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام و روز برگزاری آزمون نسخه چاپ شده آن را همراه خود داشته باشند.

مندرجات کارت ورود به جلسه آزمون استخدام فولاد مبارکه به شرح زیر است:

  • نام نام خانوادگی داوطلب
  • تاریخ تولد
  • نام پدر
  • تصویر داوطلب
  • شماره داوطلبی
  • محل حوزه آزمون
  • زمان برگزاری آزمون استخدام فولاد مبارکه
  • کد و نام رشته امتحانی

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام فولاد مبارکه

با توجه به اینکه این آزمون در دو نوبت آذر ماه و دی ماه برگزار می شود مسلما زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام فولاد مبارکه برای شرکت کنندگان هر نوبت متفاوت خواهد بود. مطابق با اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون استخدام فولاد مبارکه اصفهان 1402 آزمون کتبی در روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ آذرماه و همچنین ۱ و ۲ دی ماه برگزار خواهد شد.

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدام فولاد مبارکه اصفهان
نوبت آذر ماه نوبت دی ماه
۱۴۰۲/۰۹/۲۲ ۱۴۰۲/۰۹/۲۸

کلیه داوطلبان باید در این بازه زمانی نسبت به دریافت کارت ورود به آزمون فولاد مبارکه در سایت مربوطه اقدام نمایند. پیشنهاد می کنیم تهیه نسخه چاپی کارت را به روزهای پایانی و پیش از زمان برگزاری آزمون موکول نکنید. برای اطلاع از سایت توزیع کارت ورود به جلسه با ما همراه باشید.

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام فولاد مبارکه

سایت coursereg.iut.ac.ir مسئول برگزاری این آزمون و به نوعی سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام فولاد مبارکه می باشد. داوطلبان شرکت کننده در نوبت آذر ماه باید از تاریخ 22 آذر به سامانه مرکز آموزش های الکترونیکی و آزاد دانشگاه صنعتی اصفهان مراجعه و فایل کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. پرینت کارت را فراموش نکنید!

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام فولاد مبارکه

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام فولاد مبارکه بسیار ساده است. برای این کار تنها کافیست با استفاده از لینک موجود در جدول بالا به سایت coursereg.iut.ac.ir مراجعه کنید یا عبارت coursereg.iut.ac.ir را در نوار آدرس مرورگر خود تایپ نمایید.

مطابق تصویر زیر، روی بخش ورود به حساب کاربری کلیک کنید تا به صفحه جدید هدایت شوید.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام فولاد مبارکه

در این بخش کد ملی خود را به همراه کد داوطلبی وارد کنید و روی گزینه ورود بزنید.

ورود به حساب کاربری کارت ورود به جلسه آزمون استخدام فولاد مبارکه

با وارد شدن به حساب کاربری خود می توانید کارت ورود به جلسه آزمون استخدام فولاد مبارکه را دریافت نمایید.

کد داوطلبی ام را فراموش کردم! حالا چطور کارت ورود به جلسه آزمون استخدام فولاد مبارکه را دریافت کنم؟ در صورت فراموشی کد داوطلب می توانید از قابلیت بازیابی کد داوطلبی خود استفاده کنید. برای این کار مطابق تصویر روی گزینه فراموشی کد داوطلبی کلیک کنید.

کارت ورود به جلسه آزمون استخدام فولاد مبارکه

در این مرحله کد ملی خود را در کادر مربوطه وارد نمایید و گزینه ارسال را بزنید. بدین ترتیب کد داوطلبی برای شما ارسال خواهد شد.

فراموشی کد داوطلبی کارت ورود به جلسه آزمون استخدام فولاد مبارکه

ویرایش کارت ورود به جلسه آزمون استخدام فولاد مبارکه

امکان ویرایش کارت ورود به جلسه آزمون استخدام فولاد مبارکه اصفهان با مراجعه به باجه رفع نقص مرکز آموزش های الکترونیکی و آزاد دانشگاه اصفهان فراهم شده است. بنابراین در صورت وجود هرگونه مغایرت در اطلاعات ثبت شده بر روی کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی فولاد مبارکه مانند نقص هویتی و عکس پرسنلی، ساعت 6 صبح به محل باجه رفع نقص مراجعه و به تصحیح کارت داوطلبی خود بپردازید.

محل حوزه امتحانی آزمون استخدام فولاد مبارکه

در این قسمت محل حوزه امتحانی آزمون استخدام فولاد مبارکه و شماره صندلی داوطلبان ارائه شده است. بسته به زمان برگزاری آزمون خود اطلاعات حوزه امتحانی را از تصاویر زیر برداشت نمایید.

حوزه امتحانی آزمون استخدام فولاد مبارکه

حوزه امتحانی آزمون استخدام فولاد مبارکه اصفهان

مشاوره آزمون استخدام فولاد مبارکه اصفهان

بعد از دریافت نتیجه آزمون کتبی از طریق سایت ثبت نام coursereg.iut.ac.ir، در صورت پذیرش در آزمون کتبی باید برای حضور در آزمون ارزیابی مهارتی و مصاحبه (ویژه مشاغل اپراتوری) و کانون ارزیابی ش (ویژه مشاغل کارشناسی) آماده شوید. اگر از این مرحله هم با موفقیت عبور کنید نوبت به مرحله معاینات طب صنعتی و فرایند گزینش می رسد.

در نهایت با تکمیل پرونده شامل استعلام مدرک تحصیلی، استعلام کارت پایان خدمت یا معافیت دائم، گواهی عدم سوء پیشینه و سایر مدارک موردنیاز از پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام فولاد مبارکه برای عقد قرارداد موقت کار، شروع به کار و آموزش های توجیهی بدو استخدام دعوت به عمل می آید.

کارت ورود به جلسه آزمون روان شناختی استخدام فولاد مبارکه اصفهان

بعد از اعلام نتایج اولیه، نوبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون روان شناختی استخدام فولاد مبارکه اصفهان می رسد. مطابق با اطلاعیه ستاد استخدام فولاد مبارکه، آزمون روانشناختی در راستای ادامه فرآیند ارزیابی استخدام شرکت فولاد مبارکه راس ساعت 8 صبح روز جمعه 14 بهمن با کارت شناسایی معتبر عکسدار در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

کلیه کسانی که حد نصاب نمره آزمون کتبی را به دست آورده اند و مجاز به حضور در ادامه فرآیند استخدام شده اند، به منظور دریافت کارت ورود به جلسه آزمون روان شناختی فولاد مبارکه، باید از روز سه شنبه 11 بهمن 1402، به سایت ثبت نام دانشگاه صنعتی اصفهان coursereg.iut.ac.ir مراجعه نمایند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون روان شناختی استخدام فولاد مبارکه اصفهان
از روز سه شنبه 11 بهمن 1402 تا روز پنجشنبه 13 بهمن
 
لازم به ذکر است عدم حضور داوطلب در جلسه آزمون روان شناختی به منزله انصراف از ادامه فرآیند استخدام خواهد بود.

ما در این مقاله مشاور گروپ به زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام فولاد مبارکه اصفهان از سایت coursereg.iut.ac.ir پرداختیم. ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی شما عزیزان اعلام می داریم در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام در این زمینه می توانید با استفاده از تلفن ثابت همه روزه حتی ایام تعطیل با ما تماس بگیرید.

ما از 8 صبح تا 12 آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم

مشاور گروپ

9099071613

امکان خرید بسته های تماس مشاور گروپ برای آن دسته از عزیزانی که به هر دلیلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند، فراهم شده. با خرید بسته تماس و ثبت اطلاعات خود، مشاوران ما در اسرع وقت (بلافاصله بعد از خرید بسته و کمتر از یک ساعت) با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

✔️کارت ورود به جلسه آزمون استخدام فولاد مبارکه 1402 چه زمانی منتشر می شود؟

✔️با توجه به اینکه این آزمون در دو نوبت آذر ماه و دی ماه برگزار می شود مسلما زمان دریافت کارت ورود به جلسه برای شرکت کنندگان هر نوبت متفاوت خواهد بود. زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی فولاد مبارکه اصفهان در این مقاله ارائه شده است.

✔️سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی فولاد مبارکه چیست؟

✔️سامانه مرکز آموزش های الکترونیکی و آزاد دانشگاه صنعتی اصفهان به نشانی coursereg.iut.ac.ir مسئولیت برگزاری این آزمون و انتشار کارت ورود به جلسه را بر عهده دارد.

✔️نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام فولاد مبارکه چگونه است؟

✔️برای دریافت راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام فولاد مبارکه به مقاله مراجعه نمایید.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون استخدام فولاد مبارکه ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی