کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی مترجم رسمی قوه قضاییه 1401

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی مترجم رسمی قوه قضاییه 1401 - 1402

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی مترجم رسمی قوه قضاییه 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی مترجم رسمی قوه قضاییه  ۱۴۰۱ در این مقاله ارائه داده شده است. داوطلبان برای شرکت در جلسه آزمون باید کارت ورود به جلسه مترجم رسمی قوه قضاییه را به همراه داشته باشند. شرکت در جلسه آزمون بدون کارت ورود به جلسه ممنوع است. لذا لازم است در زمان مقرر به سایت سنجش مراجعه نموده و کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1401 را دریافت نمایید. با ما همراه باشید.

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی مترجم رسمی قوه قضاییه

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی مترجم رسمی قوه قضاییه برای کاربران شرکت کننده در آزمون جذب مترجمان رسمی قوه قضائیه سال ۱۴۰۱ آماده دانلود و پرینت است، لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است.

زمان برگزاری آزمون استخدامی مترجم رسمی قوه قضاییه  از ساعت‌ ۸:۳۰ صبح روز جمعه ۱۴۰۱/۰۶/۱۸ است.

پرینت کارت آزمون استخدامی مترجم رسمی قوه قضاییه

ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبانی که در آزمون جذب مترجمان رسمی قوه قضائیه سال 1401 ثبت‌نام نموده‌اند، نظر شما داوطلبان عزیز را به موارد مهم نحوه‌ و زمان پرینت کارت آزمون استخدامی مترجم رسمی قوه قضایی که در ادامه آمده است جلب می نماید:

لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی مترجم رسمی قوه قضاییه  و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه 1401/06/15 بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت آزمون استخدامی مترجم رسمی قوه قضایی، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی مترجم رسمی قوه قضاییه

درخصوص مندرجات کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی مترجم رسمی قوه قضاییه چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت آزمون استخدامی مترجم رسمی قوه قضاییه  ، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای  1، 2، 4، 5 ، 6 ، 8 ،9 و 10 (شامل نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، عنوان رشته تحصیلی تاریخ فارغ التحصیلی تاریخ فارغ التحصیلی و معدل) کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی مترجم رسمی قوه قضاییه مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ 1401/06/18  منحصراً به درگاه اطلاع رسانی فوق مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند و در صورتی که نسبت به بندهای 3 و 11 (جنس و عنوان محل جغرافیایی مورد تقاضا) تفاوتی مشاهده نمودند ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده مسئول رفع نقص مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه به شرح ذیل مراجعه نمایند.
چنانچه عکس الصاقی به کارت آزمون استخدام مترجم رسمی قوه قضاییه  ورودی داوطلب با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده مسوول رفع نقص مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمایند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.
چنانچه کارت ورود به جلسه آزمون مترجم رسمی قوه قضاییه فاقد عکس باشد و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی مترجم رسمی قوه قضاییه  ، 2 قطعه عکس 4 ×3 و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده مسئول رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی مترجم رسمی مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.

لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی مترجم رسمی قوه قضاییه

ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون مترجم رسمی قوه قضاییه  هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود داوطلب تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.

تذکر: داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که همزمان با پرینت کارت آزمون استخدامی مترجم رسمی قوه قضایی بر روی سایت sanjesh.org  قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی مترجم رسمی قوه قضاییه 

نماینده مسوول رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی مترجم رسمی قوه قضاییه  از روز پنجشنبه 1401/06/17  صبح از ساعت 8:30 الی 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 الی 18:00 در باجه‌ی رفع نقص حوزه ذیربط مندرج در ذیل مستقر خواهد شد. برای اطلاع آن دسته از داوطلبانی که براساس توضیحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماینده مسئول رفع نقص کارت می‌گردند، آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون به شرح ذیل می‌باشد.

آدرس محل‌ رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی مترجم رسمی قوه قضاییه  : تهران: میدان فردوسی – خیابان انقلاب – بین خیابان استاد نجات اللهی و سپهبد قرنی – بن بست شاهرود – دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره

نکات مهم‌ :

  1. پیرو اطلاعیه مورخ 1401/06/12 ، با توجه به اعلام مدیریت نظارت بر وکلا، مشاوران، کارشناسان و مترجمان رسمی قوه قضاییه به اطلاع می رساند، در زبان های هلندی، اسلونیایی، تایلندی، لهستانی، مالایی، پرتغالی، سوئدی، فنلاندی، گرجی، اکراینی، رومانیایی، صربی و ترکمنی به دلیل حدنصاب نرسیدن تعداد متقاضیان، آزمون برگزار نمی شود. لازم به توضیح است مبالغ واریزی افراد ثبت نام کننده در این زبان ها در اسرع وقت به حساب آنها عودت خواهد شد.
  2. در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت آزمون استخدامی مترجم رسمی قوه قضایی، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.
  3. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ 8:30 (هشت وسی دقیقه) صبح روز جمعه 1401/06/18  آغاز می‌گردد.
  4. در ورودی حوزه های امتحانی رأس‌ ساعت‌ 8:00 (هشت) بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.
  5. هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر کارت آزمون استخدامی مترجم رسمی قوه قضایی، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.
  6. داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رفتار خواهد شد.
  7. لازم به تاکید است همراه داشتن هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاههای حافظه دار از جمله تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند درجلسه آزمون طبق قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمونهای سراسری، موجب محرومیت از گزینش در آزمون می شود.
  8. مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب می گردد و با داوطلبان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.
  9. داوطلبان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری برای آنها لازم است، حداکثر تا تاریخ 1401/06/24 از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی https://request.sanjesh.org با این سازمان مکاتبه نمایند. درخواست‌های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.

راهنمای دریافت کارت آزمون استخدامی مترجم رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۱

تبصره: در زمان برگزاری آزمون تستی (دفترچه شماره یک) استفاده از کتاب، جزوه، فرهنگ لغت و … ممنوع بوده و منحصراً زمان برگزاری آزمون تشریحی (دفترچه شماره دو)، منحصراً استفاده از فرهنگ لغت زبان امتحانی، بدون حاشیه و توضیح (اعم از دست نویس یا چاپی) مجاز است.

لینک کارت آزمون استخدامی مترجم رسمی

در صورت بروز مشکل برای ورود به سایت و کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی مترجم رسمی قوه قضاییه می توانید با کارشناسان مجرب مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

✔️️ سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی مترجم رسمی قوه قضاییه چیست؟

✔️همان طور که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شد، سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضاییه سایت سازمان سنجش sanjesh.org است.

✔️رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی مترجم رسمی قوه قضاییه چگونه امکان پذیر است؟

✔️نماينده مسوول رفع نقص در روز پنجشنبه 1401/06/17  صبح از ساعت 8:30 الی 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 الی 18:00 در باجه‌ رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی مترجم رسمی قوه قضاییه مستقر خواهد بود.

✔️دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی مترجم رسمی قوه قضاییه 1401 چگونه امکانپذیر است؟

✔️لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی مترجم رسمی قوه قضاییه  و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه 1401/06/15 بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد

✔️زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی مترجم رسمی قوه قضاییه

✔️زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی مترجم رسمی قوه قضاییه 1401 از روز سه شنبه ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی مترجم رسمی قوه قضاییه 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403