دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1403

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳ Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله آموزشی سعی دارد بصورت کامل به مبحث دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳ بپردازد. شما می توانید نکات تکمیلی را در این مقاله مشاهده نمایید. با ما همراه باشید.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری سراسری

نحوه‌ دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری سراسری ۱۴۰۳

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری سراسری ۱۴۰۳  جهت شركت در‌ آزمون‌ دکتری به این صورت است که كلیه‌ داوطلبان‌ باید از تاریخ 1403/12/07 برای مشاهده و پرینت کارت که بر روی سایت سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت، اقدام نمایند.

لذا كلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی شركت‌ در آزمون‌، برای پرینت و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری سراسری باید در تاریخ تعیین شده به لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری سراسری ۱۴۰۳ مراجعه نموده و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (شامل نام‌خانوادگی و نام، كد ملی و تاریخ تولد) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و كد پیگیری) از كارت شركت در آزمون پرینت تهیه نمایند و براساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

بدیهی است كه برای شركت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت كارت شركت در آزمون و هم چنین اصل كارت ملی یا اصل شناسنامه عكس دار و ارائه آن الزامی است. ضمناً سایر اطلاعات دیگر در برگ راهنمای شركت در آزمون كه همزمان با كارت شركت در آزمون بر روی وب سایت سازمان سنجش و مشاور گروپ قرار گرفته قابل پرینت و دریافت می‌باشد. 

مراحل دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دکتری ۱۴۰۳:

🔻برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دکتری در زمان اعلام شده (8 اسفند 1403) به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید و از طریق منوی سایت روی گزینه “دکتری تخصصی” کلیک کنید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری Moshavergroup.com

 

🔻سپس روی گزینه کارت ورود به جلسه آزمون دکتری سال 1403 بزنید.

مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری Moshavergroup.com

 

🔻حالا لینک فعال ” کارت آزمون دکتری ۱۴۰۳ “ را انتخاب نمایید.

ورود به سیستم دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری Moshavergroup.com

🔻در این صفحه جدید می توانید کارت ورود به جلسه آزمون دکتری را با استفاده از کد ملی و شماره پرونده ثبت نام دریافت کنید.

سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری Moshavergroup.com

روی لینک ورود به سامانه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دکتری ۱۴۰۳ کلیک کنید

آدرس و محل‌ رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

آدرس و محل تشكیل باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دکتری كلیه داوطلبان بر مبنای شهرستان محل آزمون آنان به شرح جدول شماره 2 می‌باشد و داوطلبان درصورت وجود نقص احتمالی در كارت شركت در آزمون بایستی براساس توضیحات بند د (تذكرات مهم) اقدام و در صورت نیاز صبح از ساعت 8:30 الی 12:00 و بعدازظهر به حوزه‌های‌ رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دکتری مراجعه نمایند.

برای دریافت لیست آدرس باجه رفع نقص کارت آزمون دکتری 1403 کلیک کنید.

زمان برگزاری آزمون دکتری سراسری

بر اساس دفترچه ثبت نام دکتری 1403، زمان برگزاری آزمون مذکور در روز پنجشنبه مورخ 1402/12/11 اعلام شده است.

برای آگاهی از جدیدترین اخبار آزمون دکتری phd  با کارشناسان مجرب مجموعه بزرگ مشاور گروپ تماس بگیرید.

مشاور گروپ

تذکرهای‌ مهم‌ کارت آزمون دکتری سراسری ۱۴۰۳

  1. با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵، ۶، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷ و ۱۸ (شامل نام خانوادگی و نام، سال تولد، شماره شناسنامه، کدملی، معدل مقطع کارشناسی، تاریخ فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی، موسسه فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی، معدل مقطع کارشناسی ارشد، تاریخ فارغ‌التحصیلی کارشناسی‌ارشد، مؤسسه فارغ‌التحصیلی کارشناسی‌ارشد، هیأت علمی (مربی آموزشی رسمی)، دانشگاه محل خدمت مربیان آموزشی رسمی) کارت ورود به جلسه آزمون دکتری مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور از طریق لینک مربوط منحصراً به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات، نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند و داوطلبان در صورتی که نسبت به بندهای ۳، ۷ و ۱۳ (جنس، معلولیت و زبان خارجی) کارت شرکت در آزمون مغایرتی مشاهده نمودند، لازم است به حوزه‌های‌ رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دکتری مراجعه نمایند.(براساس جدول شماره ۲) مراجعه نمایند و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد. ضمناً درخصوص بندهای ۱۲ و ۲۱ (نام رشته امتحانی و محل برگزاری آزمون) هیچگونه تقاضایی پذیرفته نخواهد شد.
  2. چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند ۸ (سهمیه ثبت نامی) کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد، برای داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان (سپاه پاسداران و وزارت جهاد کشاورزی) لازم است برای روشن شدن وضعیت سهمیه خود به ارگان مربوطه مراجعه نمایید، داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه ایثارگران (بنیاد شهید و امور ایثارگران) و سهمیه رزمندگان (واحدهای تابعه ستاد کل نیروهای مسلح) لازم است به قسمت ویرایش کارت آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان وارد شده و سهمیه مذکور را اصلاح نمایند تا در صورت تأیید سهمیه، مشخصات این دسته از داوطلبان از طریق ارگان ذیربط در اختیار این سازمان قرار گیرد، در غیر این صورت با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد و هیچ گونه اعتراضی قابل قبول نمی باشد.
  3.  به داوطلبان توصیه می‏شود که مندرجات برگ راهنمای شرکت در آزمون را که همراه با کارت شرکت در جلسه آزمون بر روی سایت سازمان قرار گرفته است و قابل پرینت می‌باشد دقیقاً مطالعه نمایند و با توجه به شماره داوطلبی مندرج در کارت ورودی و بر اساس آدرس حوزه‏ های امتحانی که بر روی کارت شرکت در آزمون درج گردیده است حوزه امتحانی خود را شناسائی نمایند.
  4. چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس می‌باشد یا عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله فاقد مهر بودن عکس، واضح نبودن عکس و … می‌باشد ضروری است در ساعات مشخص شده در بند «ب» شخصاً ضمن همراه داشتن دو قطعه عکس 4*3 (که در سال جاری تهیه شده باشد) و کارت شناسایی ملی یا شناسنامه عکسدار به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (براساس جدول شماره۲‌) مراجعه نمایند و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.
  5.  داوطلبان برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار و چند مداد سیاه نرم پر رنگ، مداد پاکن، مدادتراش و سنجاق به همراه داشته باشند. از ورود داوطلبانی که کارت شرکت در آزمون و کارت شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه) به همراه نداشته باشند به جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد.
  6.  از آوردن وسائل اضافی به جلسه آزمون (بجز مدارک مندرج در بند ۵ فوق) و هرگونه وسیله ارتباطی، الکترونیکی، و محاسباتی ( از قبیل تلفن همراه، پیجر و ماشین حساب)، کیف دستی، ساک دستی،کتاب، جزوه، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هرکدام از وسایل مندرج دراین بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط برابر آیین نامه تقلب و تخلف رفتار خواهد شد.
  7. با توجه به اینکه سازمان سنجش آموزش کشور در جهت بهبود و ارتقاء کیفی حوزه های برگزاری آزمون، نیاز به نظرات شما به عنوان معتبرترین منبع اخذ داده و اطلاعات برای ارزیابی حوزه ها دارد، خواهشمند است نسبت به تکمیل نمودن پرسشنامه ارزیابی حوزه امتحانی خود در آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال ۱۴۰۳ بصورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام نمائید.

تبصره: آن دسته از دانشجویان سال آخر که در مقاطع  کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه‌ای فارغ‌التحصیل شده و یا تا تاریخ 1403/06/31 در مقاطع مذکور فارغ‌التحصیل می‌شوند، در این مرحله می‌بایست نسبت به ویرایش و یا درج معدل فارغ‌التحصیلی و یا میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده خود اقدام نمایند.  این داوطلبان می بایست اصل گواهی تکمیل و تایید شده توسط دانشگاه محل تحصیل، مربوط به معدل واحدهای گذرانده (نمونه فرم در ذیل این اطلاعیه درج گردیده) را در زمان مصاحبه همراه داشته و ارائه نمایند.

برای دریافت راهنمای شرکت در کنکور دکتری 1402 کلیک نمایید

 

دریافت فرم مخصوص واحدهای گذرانده دانشجویان سال آخر دوره های کارشناسی ارشد و یا دکتری عمومی متقاضی شرکت در آزمون ورودی دکتری (Phd) فرمت PDF

جدول شماره 1- شهرستان‌ محل‌ برگزاري آزمون ورودي دكتري (Ph.D) براساس‌ استان‌ محل‌ا قامت‌ فعلي‌ داوطلبان فرمت PDF محل برگزاری آزمون دکتری 1403 – آدرس حوزه های امتحانی دکترا

جدول شماره 2 – نام و آدرس محل رفع نقص كارت شركت در آزمون ورودي دكتري «Ph.D» (نيمه‌متمركز) براساس استان محل اقامت داوطلبان فرمت PDF

 

سوالات متداول دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

 

✔️زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳ مشخص شده است؟

زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور دکتری 1403 تاریخ 1402/12/03 تعیین شده است. برای اطلاع از نحوه دریافتن کارت ورود به آزمون دکتری مقاله را مطالعه نمایید

✔️سایت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دکتری 1403 کدام است؟

کارت ورود به آزمون دکتری برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی sanjesh.org قرار خواهد گرفت و داوطلبان در تاریخ انتشار کارت باید به این سایت مراجعه نمایند.

✔️دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری دانشگاه آزاد چگونه است؟

آزمون دکتری ۱۴۰۳ سراسری و آزاد یکپارچه برگزار می‌ شود و بنابراین دریافت کارت و مابقی مراحل کنکور دکتری آزاد ۱۴۰۳ ، مشترک با آزمون دکتری 1403 سراسری خواهد بود. برای آشنایی با نحوه دریافت و سایت انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دکتری مقاله را مطالعه نمایید.

4/5 - (7 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403