کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98 – 99

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98 - 99

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98 – 99 : امسال برای سال تحصیلی 98-99 ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98 در پایه ششم حذف و در پایه نهم با ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 انجام پذیرفت. در ادامه نحوه ی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98 – 99 را توضیح داده ایم .


کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98 - 99



کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98 – 99 :   مدارس تیزهوشان با توجه به سطح علمی و کیفیت آموزشی بالا همواره مورد استقبال والدین و دانش آموزان بوده است . متقاضیان ثبت نام سنجش هوش تیزهوشان ششم ابتدایی و ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم می بایست پس از اتمام فرایند ثبت نام خود و دریافت کد رهگیری حدودا 5 روز بعد مجددا برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان به سایت Azmoon.medu.ir مراجعه نمایند . به همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای کلیه داوطلبان الزامیست . در ادامه این مقاله راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 99 ارائه می دهیم .کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98 – 99 /


دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان


کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98 – 99 :  داوطلبان باید یک هفته قبل از برگزاری آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی،که رأس ساعت 9 صبح روز جمعه 1398/03/31 در سراسر کشور به صورت همزمان برگزار ميشود. ، از طریق سایت azmoon.medu.ir با وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور اقدام به دریافت و چاپ کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان کنند . برای اطلاع از زمان دقیق انتشار کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 99 توصیه می شود عضو کانال تلگرام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی مشاور گروپ شوید .

1480618076 کانال تلگرام کنکور سراسری



کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98 – 99 : متقاضیان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98 – 99 می بایست پس از ورود به سامانه تیزهوشان و صفحه شخصی خود در گوشه سمت چپ روی قسمت زیر عملیات کلیک نمایند . جزئیات نحوه دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان در تصویر زیر مشخص شده است :

 کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98 - 99


رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 99


کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98 – 99 :  هر ساله داوطلبانی پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان خود با اشکالاتی در درج اطلاعات روی کارت مواجه می شوند که با اطلاعات وراد شده در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان مغایرت دارد . از این رو سازمان آزمون و پرورش استعداد های درخشان ، باجه هایی را تحت عنوان باجه رفع نقص ثبت نام آزمون تیزهوشان در نظر گرفته است .


کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98 – 99 : از جمله اشتباهاتی که ممکن است با آن مواجه شوید عبارت اند از : تصویر داوطلب ، نام و نام خانوادگی ، کد ملی داوطلب و … . لازم به ذکر است که داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان خود می بایست اطلاعات مندرج در آن را به دقت بررسی نمایند تا در صورت مغایرت نسبت به تصحیح آن اقدام نمایند .
داوطلبان در صورت عدم موفقیت در دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98 – 99 می توانند با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی مشاور گروپ از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی مشاور گروپ راهنمایی دریافت نمایند .


زمان برگزاری آزمون تیزهوشان و تاریخ اعلام نتایج 98



کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98 – 99 :  آزمون تیزهوشان سال 98 – 99 رأس ساعت 9 صبح روز جمعه 1398/03/31 برگزار می شود و احتمال می رود طبق روال هر سال نتایج نهایی آزمون تیزهوشان در مردادماه اعلام گردد .
دقت داشته باشید که پس از اعلام نتایج نهایی در مرداد ماه ؛ مهلت کمی برای ثبت نام در مدارس تیزهوشان به داوطلبان داده می شود . در صورتی که داوطلب در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام در واح پذیرش شده اقدام نکند ، ممکن است داوطلب دیگری فرصت ثبت نام را نصیب خود کند . لذا پیشنهاد می کنیم نسبت به زمان اعلام نتایج پیگیر باشید و فورا نسبت به دریافت نتایج نهایی و ثبت نام اقدام کنید .کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98 – 99 /
اگر سوالی در زمینه آزمون تیزهوشان دارید ، می توانید با مشاوران تحصیلی مشاور گروپ تماس بگیرید ...

مشاوره تیزهوشان

ما در امور مرتبط با ثبت‌ نام تیزهوشان و برنامه‌ ریزی تحصیلی جهت قبولی در مدارس و آزمون تیزهوشان مشاور شما هستیم.
معرفی بهترین و به روزترین منابع برای آمادگی آزمون تیزهوشان.
برنامه‌ ریزی درسی برای قبولی در مدارس تیزهوشان.
همراهی فرزند شما برای پایش برنامه درسی و پیشرفت تحصیلی او.
اعلام زمان ثبت‌ نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی را از مرکز مشاوره “مشاورگروپ” بخواهید.

پس کافیست با این شماره ها با مشاوران ما تماس بگیرید تا در تمام این زمینه‌ ها بهترین مشاوره را از آنها دریافت کنید.


قابل توجه دانش آموزان تیزهوش برای موفقیت در تمامی مقاطع تحصیلی نیاز به برنامه ریزی منظم دارید، برای یک برنامه ریزی درسی تیزهوشان، معرفی مدارس تیزهوشان، نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98-99، شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98-99 ثبت نام مدارس شاهد و دیگر سوالات خود در مورد مدارس تیزهوشان و ثبت نام آزمون تیزهوشان در پایه نهم به دهم با مشاوران و کارشناسان مشاور گروپ در ارتباط باشید. شماره ارتباط با کارشناسان و مشاوران مشاور گروپ 9099071613 می باشد.

سامانه مشاوره تحصیلی “مشاور گروپ”

مشاوره‌ دهنده تخصصی سؤالات شما

برای تماس با مشاوران ما با این شماره ها

 

تنها با یک تماس با مرکز “مشاور گروپ”

پاسخ سؤالات خود را در کمترین زمان ممکن دریافت خواهید کرد…

 

در صورت اشغال بودن خطوط، چندین بار شماره گیری را تکرار کنید.
 با مجوز رسمی و دارای مشاوران با تجربه و متخصص

4.9/5 - (8 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی