دریافت کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 1402

دریافت کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

برای اینکه بتوانید در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته شرکت کنید، نیاز به کارت شرکت در آزمون دارید. شما می توانید در تاریخ خاصی برای دریافت کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1402 اقدام کنید. در ادامه اطلاعات جامع و کاملی درباره نحوه دریافت، زمان دریافت کارت و رفع ایرادات موجود در کارت شرکت در آزمون ارشد آورده شده است. در صورتی که هر گونه سوال راجع به دریافت کارت شرکت در آزمون ارشد ناپیوسته 1402 دارید، همین حالا با مشاور گروپ تماس بگیرید.

نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1401 – 1402

افرادی که در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1401 – 1402 شرکت کرده اند، وقت آن رسیده است تا کارت آزمون را نیز دریافت کنند. سیستم به منظور راحتی کاربران، دو راه برای دریافت کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته  1401 – 1402 ارائه داده است.

روش اول: در روش اول شما می توانید با استفاده از اطلاعات ثبت نامی خود یعنی شماره پرونده و کد پیگیری وارد سیستم شوید و کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنید.

روش دوم: روش دوم بسیار مناسب افرادی است که اطلاعات ثبت نامی خود را فراموش کرده اند یا بنا به دلایلی این اطلاعات در دسترس نمی باشد. شما در این روش می توانید با استفاده از مشخصات فردی خود وارد سیستم شوید و کارت شرکت در آزمون را پرینت بگیرید.

در صورتی که کد پیگیری یا شماره پرونده خود را فراموش کرده اید می توانید وارد سیستم پاسخگویی شوید یا از طریق تماس با 9099071613 با کمک همکاران مشاور گروپ، به راحتی برای دریافت کد پیگیری یا شماره پرونده خود درخواست دهید.

دریافت کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته

زمان دریافت کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 99-98

متقاضیان لازم است از روز دوشنبه 1401/12/8 لغايت روز چهارشنبه مورخ 1401/12/10 با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی اين سازمان نسبت به تهيه پرينت كارت شركت در آزمون و برگ راهنمای شركت در آزمون اقدام نمايند.

متقاضیانی که قصد دارند در دو کد رشته آزمون دهند، باید دقت داشته باشند در زمان مربوطه کارت هر دو کد رشته را دریافت کنند.

برای آگاهی از زمان دریافت کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1401 – 1402، همین حالا وارد کانال مشاور گروپ شوید.

moshavergroup 5

مغایرت های موجود در کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1401 – 1402

گاهی اوقات این امکان وجود دارد که در کارت شرکت در آزمون داوطلبان نقصی ها و مغایرت هایی وجود داشته باشد. در صورتی که هر گونه مغایرت در کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد خود مشاهده کردید، سریعا باید برای رفع مغایرت ها اقدام کنید. گاهی اوقات این ایرادات موجود در کارت شرکت در آزمون مربوط به زبان خارجی یا معلولیت فرد می باشد. برای مثال زبان خارجی فرد مغایر با زبان انتخابی داوطلب است یا ایراداتی در زمینه معلولیت فرد از قبیل نابینایی، کم بینایی، ناشنوایی و غیره وجود دارد. در بعضی از موارد این نقص ها و مغایرت ها مربوط به اطلاعات شخصی، گروه آزمایشی و غیره است که با اطلاعات ثبت نامی افراد مغایرت دارد.

در این شرایط داوطلبان باید در سریع ترین زمان ممکن به مراکز رفع نواقص و مغایرت ها مراجعه کنند تا با اصلاح اطلاعات مندرج در کارت خود، تمامی ایرادات را بر طرف کنند. آدرس های مورد نظر برای رفع این نواقص در جدول شماره 2 آورده شده است. در صورتی که بخواهید می توانید از همکاران ما در مشاور گروپ سوالات خود را در این زمینه بپرسید.

همین حالا با مشاور گروپ تماس بگیرید تا بتوانید با راهنمایی های ما، به راحتی تمام نقص های موجود در کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 1401 – 1402 خود را رفع کنید.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی