کارت ورود به جلسه ازمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

دفترچه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور | دانلود دفترچه ارشد فراگیر پیام نور

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه ازمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله آموزشی به بیان توضیحاتی در رابطه با زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه ازمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور پرداخته ایم. هر یک از داوطلبان، به منظور شرکت در جلسه آزمون باید در بازه زمانی مقرر، (1402/04/21 لغایت 1402/04/23) با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی sanjesh.org نسبت به دریافت کارت آزمون خود اقدام نمایند. داوطلبان به یاد داشته باشند، به همراه داشتن کارت آزمون در جلسه ضروری می باشد.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه ازمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

کارت شرکت در ازمون کلیه داوطلبان از تاریخ 1402/04/21 لغايت روز پنجشنبه مورخ 1402/04/23 برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین‌شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری و …) از کارت شرکت در ازمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین‌شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس ‌دار و ارائه آن الزامی است.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه ازمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

براساس برنامه زماني پيش ‌بينی شده، آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور سال 1402 (نوبت بیست و دوم) در روز جمعه مورخ 1402/04/24 برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است كه از تاریخ 1402/04/21 لغايت روز پنجشنبه مورخ 1402/04/23 ، که زمان دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور می باشد، با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني اين سازمان نسبت به تهيه پرينت كارت شركت در آزمون و برگ راهنماي شركت در آزمون اقدام نمايند. محل آزمون داوطلبان براساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند 28 تقاضانامه تعيين مي‌گردد، لذا مقتضي است كه داوطلبان با مراجعه به جدول دفترچه راهنمای ثبت‌نام و درج كد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت‌ نام اقدام نمايند.

کارت ورود به جلسه ازمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه ازمون فراگیر

داوطلبان پیش از حضور در جلسه آزمون لازم است در بازه زمانی بیام شده به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و کارت ورود به جلسه ازمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور خود را پرینت نمایند. داوطلبان به روش زیر می توانند کارت جلسه ازمون خود را دریافت نمایند:

  1. جست و جو براساس شماره سریال ثبت نامی
  2. جست و جو براساس شماره پرونده و کد پیگیری
  3. جست و جو براساس مشخصات فردی
  4. جست و جو براساس شماره پرونده و شماره داوطلبی

داوطلبان در صورت بروز مشکل برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر پیام نور می توانند با کارشناسان ارشد مجموعه مشاور گروپ تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایند.

اصلاح اطلاعات و رفع نقص کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر

چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1، 2، 4، 5، 6، 9، 10، 11، 12 و 15 (شامل نام ­خانوادگی، نام، سال تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، مؤسسه فارغ التحصیلی، تاریخ فارغ التحصیلی، معدل مقطع کارشناسی، معدل مقطع کاردانی “مربوط به دانشجویان یا فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ناپیوسته” و کد رشته محل های انتخابی براساس اولویت علاقه داوطلب) کارت ورود به جلسه ازمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مشاهده کردند باید آن را اصلاح کنند.

داوطلبان لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور در تاریخ مقرر به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند و در صورتیکه نسبت به بندهای 3 و 8 (جنس و معلولیت) تفاوتی مشاهده کردند ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند.

رفع نقص کارت ورود به جلسه ازمون ارشد فراگیر

چنانچه عکس الصاقی به کارت ورود به جلسه ازمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور داوطلب با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در سهمیه ثبت نامی (بند 7) کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور شما وجود دارد (برای داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان، سپاه پاسداران «سازمان بسیج مستضعفین»، وزارت جهاد كشاورزی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و ستاد كل نیروی مسلح) جهت اعلام مغایرت باید به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در سایت نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند.

نحوه ارسال درخواست و یا ارتباط غیر حضوری با سازمان سنجش آموزش کشور

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال می‌توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می‌توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

 داوطلبان درصورت لزوم می‌توانید سوالات خود را در خصوص دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد فراگیر ، همه روزه حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب با کارشناسان مجرب مجموعه در میان بگذارید و با توجه به شرایط اختصاصی مطرح شده از جانب شما، پاسخ خود را دریافت نمائید.

سوالات متداول داوطلبان


کارت ورود به جلسه ازمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور چه زمانی منتشر می شود؟

کاارت ورود به جلسه ارشد فراگیر از تاریخ 1402/11/14 لغايت روز پنجشنبه مورخ 1402/11/16 قابل مشاهده و دریافت می باشد.

کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر از چه سایتی قابل دریافت است؟

سایت سازمان سنجش کشور به نشانی sanjesh.org

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر چگونه است؟

نحوه دریافت کارت در این مقاله شرح داده شده است.


5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه ازمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403