دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بنیاد مسکن

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بنیاد مسکن

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بنیاد مسکن

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بنیاد مسکن در اطلاعیه جدید سایت جهاد دانشگاهی hrtc.ir منتشر شد. برای آگاهی از زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه مطلب زیر را بخوانید.

برای شرکت در آزمون به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخذامی بنیاد مسکن احتیاج هست. در کارت ورود به جلسه اطلاعاتی مثل ساعت، تاریخ، محل برگزاری آزمون، اطلاعات هویتی درج شده است و به همراه داشتن آن سر جلسه الزامی است و بدون کارت ورود به جلسه اجازه حضور سر جلسه را نداریم. برای اطلاع از نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بنیاد مسکن با ما همراه باشید.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بنیاد مسکن

داوطلبانی که در آزمون استخدامی بنیاد مسکن شرکت کرده اند. برای انجام آزمون باید کارت ورود به جلسه خود را همراه داشته باشند. زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بنیاد مسکن روز یکشنبه 15 اسفند 1400 در پروفایل هر داوطلب قابل دریافت می باشد.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بنیاد مسکن

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بنیاد مسکن به این صورت است که داوطلبان با ورود به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir مراجعه کنید و وارد پروفایل خود شوید و نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بنیاد مسکناقدام نمایید.

تذکرگر داوطلب به دلیل در اختیار نداشتن کد رهگیری مورد نیاز موفق به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بنیاد مسکن نمی تواند بشود  وارد سامانه شود و گزینه آزمون را انتخاب کند و گزینه کد رهگیری را بزند سپس کد ملی و شماره تلفن خود را وارد کند کد رهگیری دریافت می شود.

راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بنیاد مسکن

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بنیاد مسکن ابتدا در مرورگر خود وارد سایت جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir وارد شوید.


راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بنیاد مسکن


صفحه جدیدی باز می شود در خانه آزمون تامین نیروی انسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی- حساب 100 امام (ره) از سمت چپ گزینه پروفایل را بزنید.


کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بنیاد مسکن


داوطلب روی گزینه ورود به پروفایل را زد صفحه ای باز می شود که باید کد ملی و کد رهگیری خود را وارد نماید و در نهایت بتواند کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بنیاد مسکن را دریافت و چاپ نماید.


ورود به پروفایل کاربری جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بنیاد مسکن


 رفع نقض دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بنیاد مسکن

در صورت وجود  مغایرت در اطلاعات درج شده در کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بنیاد مسکن  مشاهده نمودید، و یا اینکه کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بنیاد مسکن دارای اشکالاتی مانند، واضح نبودن عکس، درج عکسی به جز عکس داوطلب و… بود ضروری است در روز سه شنبه 17 اسفند 1400 از ساعت 9 الی 13 با همراه داشتن کارت شناسایی خود(کارت ملی یا شناسنامه عکس دار و همراه داشتن 2 قطعه عکس  ۴×۳ در صورتی که عکس ایراد دارد) به نماینده مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مستقر در نزدیک ترین باجه رفع نقض که آدرس آنها در جدول بیان شده است مراجعه کنید و اقدام به اصلاح کنید.

نتایج آزمون استخدامی بنیاد مسکن چه زمانی اعلام می شود؟

نتایج آزمون استخدامی بنیاد مسکن روز شنبه 1401/01/20 اعلام شده است. نتایج آزمون استخدامی بنیاد مسکن در سامانه اعلام نتایج آزمون استخدامی بنیاد مسکن بارگذاری شده است. داوطلبین عزیز دقت نمایند چنانچه به عنوان پذیرفته شده جهت حضور در مراحل بعدی، انتخاب شده‌اند، جهت انجام سایر مراحل از روز شنبه (۲۷ فروردین) اطلاع‌رسانی های لازم صورت خواهد گرفت.

سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی بنیاد مسکن کدام است؟

اعلام نتایج آزمون استخدامی بنیاد مسکن در سایت جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir می باشد.

اعلام نتایج آزمون استخدامی چه مراحلی دارد؟

اعلام نتایج آزمون استخدامی مراحلی مانند کسب حدنصاب در ازمون کتبی تخصصی، مصاحبه های عمومی و تخصصی و با انعقاد قرارداد وطی مراحل لداری در صورت قبولی گزینش دارد

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بنیاد مسکن

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی