چگونه کارنامه نهم را دریافت کنیم؟

چگونه کارنامه نهم را دریافت کنیم؟

جهت مشاوره در زمینه چگونه کارنامه نهم را دریافت کنیم؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

چگونه کارنامه نهم را دریافت کنیم؟ کارنامه امتحانات نهایی نهم چه زمانی منتشر می شود؟ برای دریافت کارنامه پایه نهم به چه سایتی مراجعه کنیم؟ در این مقاله به تعدادی از سوالات متداول دانش آموزان پایه نهم در رابطه با نحوه دریافت و مشاهده کارنامه دانش آموزان در پادا پاسخ داده ایم. با ما همراه باشید.

چگونه کارنامه نهم را دریافت کنیم؟

چگونه کارنامه پایه نهم را دریافت کنیم؟ دانش آموزان پایه نهم برای دریافت کارنامه امتحانات نهایی نهم در زمان مقرر باید به سامانه پادا مراجعه نمایند و کارنامه الکترونیکی نهم را دریافت نمایند. دانش آموزان و والدین توجه داشته باشند، برای دریافت کارنامه نهم نیازی به مراجعه حضوری به مدارس نخواهد بود. دریافت و مشاهده نمرات دانش آموزان از طریق سایت پادا و به صورت غیرحضوری امکانپذیر است.

زمان دریافت کارنامه نهم

زمان دریافت کارنامه نهم ، حدود 2 هفته پس از برگزاری آخرین امتحان اعلام شده است. زمان دقیق اعلام نتایج پایه نهم از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد. به محض اینکه معلمان مدارس، ورود اطلاعات به سامانه سیدا (درگاه پادا) را انجام دهند 24 ساعت بعد از آن کارنامه فعال می شود و در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

چگونه کارنامه نهم را دریافت کنیم؟ راهنمای ورود به سامانه سیدا (ورود به درگاه پادا) و دریافت کارنامه الکترونیکی پایه نهم در ادامه بیان شده است.

چگونه کارنامه الکترونیکی نهم را دریافت کنیم؟

چگونه کارنامه الکترونیکی نهم را دریافت کنیم؟ ارائه کارنامه دانش آموزان پایه نهم به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به حضور در مدرسه صورت می پذیرد. زمان اعلام نتایج امتحانات پایه نهم 2 هفته پس از برگزاری آخرین امتحان انجام می شود. پس از درج نمرات دانش آموزان در پادا، دانش آموزان 24 ساعت بعد می توانند کارنامه خود را مشاهده نمایند. برای ورود به سامانه پادا و دریافت کارنامه الکترونیکی نهم ، باید به نام کاربری و رمزعبور دسترسی داشته باشید. نام کاربری برای ورود به پادا، همان کدملی دانش آموزان می باشد.

سایت دریافت کارنامه امتحانات نهایی نهم

سایت دریافت کارنامه امتحانات نهایی نهم چیست؟ دانش آموزان و والدین برای مشاهده کارنامه الکترونیکی نهم باید در زمان اعلام شده به سایت پادا به نشانی pada.medu.ir مراجعه نمایند. ورود به سامانه پادا pada.medu.ir از طریق نام کاربری و رمزعبور پادا امکانپذیر است.

در صورت فراموشی رمزعبور پادا و بازیابی آن، می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

چگونه کارنامه پایه نهم را دریافت کنیم؟

چگونه کارنامه پایه نهم را دریافت کنیم؟ برای دریافت کارنامه الکترونیکی نهم ، لازم است به سایت پادا مراجعه نمایید و پس از درج اطلاعات خواسته شده، می توانید نمرات خود را مشاهده نمایید.

راهنمای دریافت کارنامه الکترونیکی نهم:

✅ برای دریافت کارنامه الکترونیکی نهم لازم است به سامانه سیدا ، درگاه پادا به نشانی pada.medu.ir مراجعه نمایید.

✅ پس از ورود به سامانه بر روی گزینه “مشاهده کارنامه” کلیک کنید.

✅ نام کاربری و رمزعبور پادا را وارد کنید.

✅ بر روی گزینه “ورود کاربران” کلیک کنید.

✅ درصورت لزوم و داشتن پرینتر میتوانید با کلیک روی علامت پرینتر در گوشه سمت چپ صفحه کارنامه رو پرینت یا بصورت پی دی اف ذخیره کنید.

ورود به سامانه دریافت کارنامه الکترونیکی نهم

لازم به ذکر است، در سال تحصیلی 1400، ثبت نام مدارس از طریق سایت پادا انجام می شود. برای آگاهی از نحوه ثبت نام مدارس سال 1400 می توانید به مقاله راهنمای الکترونیکی ثبت نام دانش آموزان در پادا مراجعه نمایید.

در این مقاله به یکی از سوالات دانش آموزان در رابطه با چگونه کارنامه نهم را دریافت کنیم؟ پاسخ داده ایم. در صورت بروز مشکل برای دریافت کارنامه الکترونیکی نهم می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071614 تماس بگیرید.

سوالات متداول دریافت کارنامه الکترونیکی نهم

اطلاعات لازم برای دریافت کارنامه الکترونیکی نهم چیست؟

دریافت کارنامه الکترونیکی نهم از طریق نام کاربری و رمزعبور امکانپذیر است.

برای دریافت کارنامه نهم به صورت الکترونیکی به چه سایتی مراجعه کنیم؟

سایت دریافت کارنامه پایه نهم، سایت پادا می باشد. لینک ورود به سامانه در این مقاله قرار داده شده است.

چگونه کارنامه نهم را دریافت کنیم؟

راهنمای دریافت کارنامه و مشاهده نمرات پایه نهم به صورت کامل در این مقاله بیان شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه چگونه کارنامه نهم را دریافت کنیم؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی