چگونه عربی را 100 بزنیم ؟ ویژه کنکور 1400

چگونه عربی را 100 بزنیم

جهت مشاوره در زمینه چگونه عربی را 100 بزنیم ؟ ویژه کنکور 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

چگونه عربی را 100 بزنیم ؟ ویژه کنکور 1400 , اگر به دنبال کسب رتبه خوب در کنکور هستید نباید درسی را حذف و یا کم کار کنید بخصوص درس عربی رو که بدجور رتبه ساز هست. هر درسی روش و قلق خوندن خودشو داره پس بهتره به جای حذف یک درس به دنبال روش های بهتر برای یادگیری اون درس باشید.

چگونه عربی را 100 بزنیم

چگونه عربی را 100 بزنیم


چگونه عربی کنکور 1400 را 100 بزنیم ؟


چگونه عربی را 100 بزنیم , اگر از تابستان شروع به درس خوندن کردین که توصیه می کنیم از تابستان عربی رو حرفه ای کار کنید. توصیه میشه عربی را درس به درس بخوانید به این صورت که متن درس و ترجمه و قواعد و معنی لغات یک درس را کاملا کار کنید و می توانید از کتاب لقمه مهر و ماه برای تحلیل صرفی های استفاده کنید.


چگونه عربی را 100 بزنیم , برای تسلط بر متون عربی نیز می توانید از کتاب به همین سادگی انتشارات گاج که متون سطح بندی شده ای داره استفاده کنید . از کتاب تیک 8 عربی گاج برای لغات یا عربی سفید گاج هم خوب هستند.

برای اطلاع از آخرین اخبار و مقالات کنکوری عضو کانال تلگرام مشاور گروپ شوید

657 2


توجه : اگر از قبل قواعد رو خوب کار کردین و سطح خوبی دارید ، کتب فوق را تهیه کار کنید اما اگر در قواعد ضعیف هستید به جای عربی سفید ، عربی کامل گاج یا خیلی سبز رو بگیرید.

روزانه یک متن عربی برای ترجمه و تعریب از کتاب تیک8 گاج که فقط 30 دقیقه زمان می خواهد ، می تواند باعث پیشرفت و تسلط در درس عربی شود.


چگونه عربی را 100 بزنیم , اما برای خوندن قواعد توصیه میشه اگه در آزمون آزمایشی هستید که طبق بودجه بندی و برنامه آزمون مباحث را از روی کتاب خیلی سبز و یا عربی سفید گاج بخونید و تست زنی داشته باشید اگر در طول بازه ی زمانی قبل از آزمون ، فرصت بیشتری داشتید می توانید علاوه بر خوندن مبحث این آزمون ، مبحث آزمون بعدی رو هم کار کنید.

اما اگر آزمون نمی روید کافی روزانه و به طور مستمر روزی یک ساعت برای عربی وقت بذارید و البته تا میتونید قواعد رو کار کنید.

تذکر : اگه سرعتتو در یادگیری مباحث عربی کند هست ، اصلا مهم نیست حتی اگه تا کنکور نرسید همه ی مباحث رو تموم کنید مهم اینکه که دروس خوانده شده رو مسلط باشید و مطمئن باشید که می تونید تست هاشو بزنید.

مشاوره تلفنی ویژه کنکور تجربی توسط دانشجویان پزشکی ، دندان پزشکی و داروسازی
از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071613 تماس بگیرید
پاسخگویی از ۸ صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل


چگونه عربی را 100 بزنیم , با هر کتابی که شروع کردین وقتی دو بار کل مطالبشو کامل خوندین می تونید برید سراغ کتاب دوم . این دو کتاب بهترین های عربی کنکور هستند.


وقتی هر تو کتاب رو تموم کردین باید هر روز یک مجموعه تست عربی رو بصورت آزمون استاندارد و مثل کنکور از خودتون بگیرید که برای این کار می توانید از کتاب نشر الگو( انرژی اتمی ) که فقط آزمون های درس عربی رو داره هم استفاده کنید.

کتاب دور دنیا در چهار ساعت عمومی گاج هم برای همه دروس هست که توصیه میشه وقتی می خوایین برای مرور و جمعبندی عمومی ها کتاب بخرید ، همینو تهیه کنید و مطمئن باشید اگه به همین روش گفته شده عربی رو بخونید به راحتی میتونید درصد بالای 80 در این درس تاثیر گذار و رتبه ساز کسب کنید.


چنانچه باز هم سوال و یا اشکالی در زمینه چگونه عربی را 100 بزنیم ؟ داشتید
می توانید از مشاورین مرکز مشاور گروپ و از طریق شماره تماس 9099071613( بدون گرفتن کد و از طریق خط ثابت) تماس حاصل فرمایید.

مشاورین با تجربه و حرفه ای مرکز مشاور گروپ به شما راههای صد زدن در دروس کنکور را می گویند.


مطالب تکمیلی

تا روز کنکور در کنار شما هستیم…


هدفهاتو بساز
تو پادشاه زندگی خود هستی
فرمانروای اهدافت هستی
حکم ران ذهنت هستی
بساز
کسی غیر خودت لایق این ساختن نیست


امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه چگونه عربی را 100 بزنیم ؟ ویژه کنکور 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403