نحوه 100 زدن زیست در کنکور سراسری 1400

چگونه زیست را 100 بزنیم

جهت مشاوره در زمینه نحوه 100 زدن زیست در کنکور سراسری 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نحوه 100 زدن زیست در کنکور سراسری 1400 سوال خیلی از داوطلبان کنکور تجربی است لذا ما در اینجا می خواهیم از صفر تا 100 چگونگی مطالعه ی حرفه ای زیست را با هدف 100 زدن در کنکور برای شما عزیزان بگوییم اگر هدفتان قبولی در رشته های پزشکی دندان و یا داروسازی است خواندن این مطلب را شدیدا به شما توصیه می کنیم.

زیست شناسی را 100 بزنیم

چگونه زیست را 100 بزنیم؟

چگونه زیست را 100 بزنیم : زیست درسی کلیدی و سکوی پرتاپ به سمت رشته های دکتری حرفه ای ( پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی) است. کسب درصد بالا در این درس می توان صندلی شما را در دانشگاه علوم پزشکی تضمین کند.

داوطلبان زیادی در کنکور تجربی از اهمیت این درس اطلاع دارند و بعضا خیلی ها هم از خوندن زیست واقعا لذت می برند . آنچه در مطالعه زیست بسیار مهم است این که اگر برنامه ی درستی داشته باشید در حین مطالعه دچار آشفتگی و بی نظمی نمی شوید.

چگونه زیست را 100 بزنیم : ابتدا از انتخاب منبعی معتبر در این درس نکاتی را می گوییم…

با عضویت در کانال تلگرام مشاور گروپ از آخرین اخبار و مقالات مشاوره و برنامه ریزی با خبر شوید.

657 2

چگونه زیست را 100 بزنیم ، بهترین منبع مطالعاتی را انتخاب کن

چگونه زیست را 100 بزنیم : همیشه و در طول سال این سوال برای داوطلب تجربی پیش میاد که بهترین منبع زیست کدومه و آیا منابع من استاندارد هستن ومیتونم باهاشون به پزشکی برسم؟

شاید فکر کنید بهترین منابع زیست مربوط به موسسات هستن که کتاب های زیست خودشونو دارند ! اما این گونه نیست و شما در اشتباهید دوست من چرا که بهترین منبع برای مطالعه صفر تا 100 زیست فقط کتاب درسی شماست . شما باید مو به مو کتاب درسی رو خوب خوب بخونبد و از هیچ نکته و خطی از کتاب درسی به سادگی رد نشوید . ساده ترین مطالب و نکات از نظر شما می تونه مد نظر طراح تست کنکور باشه . پس با دقت زیست رو بخونید .

چگونه زیست را 100 بزنیم ، مرورهای مکرر و پیوسته داشته باش

چگونه زیست را 100 بزنیم : زیست درسی هست که هر روز باید در برنامه مطالعاتی شما باشه حتی اگه روز آزمون باشه باز هم باید مرور داشته باشید .

بهترین روش مرور زیست به این صورت هست که بعد از مطالعه زمانی را به خود استراحت دهید و سپس مطالب خوانده شده را مرور کنید. مرور دوم را روز بعد انجام دهید و مرور سوم را یک هفته بعد .

در ضمن در زمان مطالعه مباحث جدید ابتدا مطالب قبلی مرور شوند تا فراموش نشن . تسلط در زیست یعنی جوریکه چشم بسته بتونی مطالب کتاب رو بیاد بیاری . صرفا و تنها حفظ کردن طوطی وار فایده ای نداره بلکه باید خوب مطلب را بفهمید.

چگونه زیست را 100 بزنیم ، عمقی و مفهومی خواندن زیست فراموش نشه

چگونه زیست را 100 بزنیم : بسیاری از داوطلبان مدام از اینکه چرا با وجود ساعات مطالعه زیاد در زیست باز هم درصد خوبی ندارند ، شکایت دارند !

در واقع این اشکال کاملا طبیعی هست چون این داوطلبان مطالب را سطحی خوندن و عمقی مطالعه نداشتن شما مجبورید برای 100 زدن ، زیست را عمقی و مفهومی بخوانید تا در تست زنی آزمون و کنکور مشکلی نداشته باشید.

چگونه زیست را 100 بزنیم : مفهومی خواندن یعنی معنی و مفهوم تک تک کلمات را بدانید و متوجه شوید . تفاوت و شباهت را مشخص کنید . نکات را به یکدیگر ربط دهید و مطالب مربط را دسته بندی کنید . اگر مبحثی را خوب یاد بگیرید می توانید به خود و بقیه نیز آنرا توضیح دهید و به پرسش ها پاسخ دهید. اگر مطالعه زیست شما عمقی باشد قادر خواهید شد مباحث را تجزیه و تحلیل کنید.

چگونه زیست را 100 بزنیم ، خودتان تست طرح کنید مثل طراح

چگونه زیست را 100 بزنیم : خودتان را جای طراح بگذارید . این تکنیکی هست که همه رتبه ها و 100 زن های زیست در کنکور اونو انجام دادن.

اگر جای طراح بودید از کدام مباحث بیشتر تست طرح می کردید ؟ برای کدوم نکته ترکیبی تست در نظر می گرفتید؟

مسلما اگر بخواهید جای طراح باشید باشید آنقدر زیست را موشکفانه خوانده بشاید تا بهترین و کلیدی ترین نکات را متوجه شوید در واقع اگه تونستید تست استاندارد و معقولی طرح کنید یعنی به سطخ تسلط در زیست رسیده اید . پس برای 100 زدن زیست اولین شرط اینه که دست طراح رو بخونی و مثل طراح به مباحث نگاه کنی .

برای اطلاع از آخرین اخبار و مقالات کنکوری عضو کانال تلگرام مشاور گروپ شوید

5465

چگونه زیست را 100 بزنیم ، هر تستی را تجزیه و تحلیل کن . حوصله داشته باش

چگونه زیست را 100 بزنیم : تمام تست های آزمون های آزمایشی ، کنکور سراسری ، کتاب تست همه را یکی یکی و بهمراه گزینه و پاسخنامه بررسی کنید . تست هایی که شک داشته اید ، تست هایی که اشتباه پاسخ داده اید و حتی تست هایی که درست جواب داده اید باید گزینه به گزینه بررسی و تحلیل شوند و نکات را سعی کنید در کتاب درسی یا کتابی که در مطالع زیست باهاش راحت هستید ، بنویسید.

جاهایی که شما مطالعه نکرده اید ولی طراح تست طرح کرده ازش ، برگردید و بررسی کنید . تست هایی که در بار اول اشتباه می زنید را علامت بزنید تا مجددا مرور کنید . نکات کنکوری جالب و تست های تله دار را در خود کتاب درسی مشخص کنید و بخوانید . هر نکته ای که به نظرتون میتونه تست بیاد ازش حتما یادداشت کنید.

چگونه زیست را 100 بزنیم ، زمان بیشتری را به مطالعه زیست اختصاص دهید

چگونه زیست را 100 بزنیم: مجموع ساعات مطالعه در هفته برای زیست باید بیشتر از بقیه دروس باشد و ساعات مطالعه پایین در زیست یعنی شکست. اگر به دنبال کسب درصد بالا در این درس هستید باید روزانه 2 ساعت زیست بخوانید.

زیست با ضریب 12 در کنکور تجربی بیشترین تاثیرگذاری را بر کسب نتایج بهتر در رشته تجربی دارد و اگر هدفتان قبولی در رشته های تاپ و عالی است باید بیشتر به زیست اهمیت دهید و برنامه ای برای رسیدن به درصد بالا در این درس داشته باشید.

چگونه زیست را 100 بزنیم ، بهترین و حرفه ای ترین منابع را تهیه کنید

چگونه زیست را 100 بزنیم باید با انتخاب منبعی استاندارد برای مطالعه در کنار کتاب درسی استارت بزنید هر چند که اکثر منابع موجود در بازار آنقدر حجیم هستند که حتی داوطبان برتر نیز با دیدنشان وحشت می کنند!

توصیه می شود منبع کمک آموزشی را حتما با نظر فردی با تجربه در زمینه کنکور تجربی تهیه کنید و حتما از کتابی مطالعه داشته باشید که مطالب را بدون حاشیه و گزاف گویی گفته باشد و نکات تالیفی مولف براساس و همسو با سطح تست های کنکورهای سراسری باشد.

چنانچه در زمینه چگونه زیست را 100 بزنیم سوال و یا اشکالی دارید ، مشاورین مرکز مشاور گروپ آماده ارائه راهنمایی های تخصصی و حرفه ای در این مورد می باشند.

داوطلبان همچنین می توانند با عضویت در کانال تلگرام مشاور گروپ  از آخرین اخبار تحصیلی و کنکور تجربی مطلع شوند.


مطالب تکمیلی

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نحوه 100 زدن زیست در کنکور سراسری 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی