چگونه رتبه برتر کنکور سراسری 1402 شویم ، استارت حرفه ای

چگونه رتبه برتر کنکور سراسری 1402 شویم

جهت مشاوره در زمینه چگونه رتبه برتر کنکور سراسری 1402 شویم ، استارت حرفه ای

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

  چگونه رتبه برتر کنکور سراسری 1402 شویم ، استارت حرفه ای از دی ماه : اکثر داوطلبان وقتی برایشان از رتبه های برتری که با تلاش زیاد رتبه شده بودند،صحبت میکنیم همه این حرف را میزنند که این ها افراد با استعدادی هستند و باید هم رتبه ی برتر شوند.


رتبه برتر


رتبه برتر کنکور سراسری 1402

رتبه برتر کنکور سراسری 1402 :   ولی از دید و برنامه ی افراد با تحصیلات بالاتر و نیز با تجربه تر این گفته درست نیست و به آن اعتقادی ندارند و در واقع با این طرز فکر میخواهند نقش تلاش و پشتکار راکمرنگتر و نقش نبوغ و استعداد را پر رنگتر کنند.

اما در این بین داوطلبانی هستند که بجای بهونه تراشی و انداختن تقصیر قبول نشدن و رتبه ی بد خودگردن اطرافیان و آزمون و منابع و…

کمی منطقی تر به دنبال یافتن ضعف ها و بستن کمر همت برای کنکور سال بعد هستند.
بسیار واضح است اصولا و الزاما افرادی که امروز رتبه شده اند و یا با رتبه ی خوبی قبول شده اند حتما در جهت اهداف و برنامه ریزی های خاصی حرکت و تلاش نموده اند که در اینجا بی مقدمه و توضیح دیگری مشاور گروپ  به  این اصول منتخب موفقیت داوطلبان برتر میپردازد سپس ویژگیها و وظایف هر یک از گروه ها را توضیح می دهیم:

1-مشاوران و برنامه ریزان باتجربه و باهوش
2- اساتید و مدرسین دروس کنکوری
3-شرکت در آزمون های آزمایشی با جامعه ی آماری شبیه به کنکور
4-اولیای پیگیر و محیط علمی خانواده
5-منابع استاندارد و با کیفیت کنکوری
6-سبک های مطالعه و برنامه ریزی نفرات برتر


رتبه برتر کنکور سراسری 1402 :  مشاوران و برنامه ریزان با تجربه و باهوش برای رتبه برتر شدن :


مشاوران و کارشناسان حرفه ای کنکور بخوبی میدانند که باید با توجه به شرایط علمی و شخصی و دیگر موارد برای هر داوطلبی جداگانه برنامه ریزی کنند . برنامه ریزی برای کنکور باید به شکلی چیده شود که در حین اینکه داوطلب فرصت مطالعه با فهم و دقت را باید داشته باشد ، بتواند مباحث و دروس را نیز چند بار مرور کند. و در واقع برنامه ی مرورها کاملا مشخص و شفاف باشد تا داوطلب نگرانی این را نداشته باشد که این برنامه نتواند آنگونه که او میخواهد مرور داشته باشد.از طرفی مشاور کنکور باید از طرق مختلفی همیشه وضعیت درسی داوطلب را ارزیابی کند و فقط به یک کارنامه ی آزمونی بسنده نکند.

کارشناسان مرکز مشاور گروپ با ارائه راهنمایی های مشاوره ای و برنامه ریزی حرفه ای میتوانند به شما داوطلب عزیز در رسیدن به رتبه برتر کمک کنند و تا پایان مسیر با شما هستند .

رتبه برتر کنکور سراسری 1402 : رتبه شدن با اساتید و مدرسین کنکوری :

شرکت در برخی کلاس های معتبر و در دروسی که لازم است جهت کسب رشته ی خاص ، قوی شوند یکی دیگر از برنامه های قبولی های خوب کنکور و حتی در برخی موارد رتبه های برتر بوده است.داوطلب هر رشته ای با توجه به اهمیت و ضرایب دروس رشته ی خود همیشه باید به این مسئله توجه داشته باشد که پایه ی قوی داشتن در دروس شاخص گروه امتحانی ،یعنی افزایش اطلاعات علمی و نیز افزایش درصدهای تاثیرگذار.

اطلاع از آخرین اخبار کنکور سراسری و آزاد با کلیک بر روی لینک زیر:

5465

رتبه برتر کنکور سراسری 1402 :  شرکت در آزمون های آزمایشی با جامعه ی آماری شبیه به کنکور لازم رتبه شدن :

رتبه برتر کنکور سراسری 1402 :  شرکت در آزمون آزمایشی جدا از اینکه کدام آزمون ها برای داوطلبان خوب هستند ، مزایای زیادی در افزایش تلاش و انگیزه یک کنکوری دارند.

البته باید توجه داشت که با توجه به حضور چندین موسسه ی کنکوری و چندین آزمون آزمایشی ،قبل از ثبت نام در هر یک از این آزمون های آزمایشی حتما با مشاور کنکور خودمشورت داشته باشید چرا که متاسفانه برخی موسسات اطلاعات چندان دقیقی در مورد سیاست ها و برنامه ریزی های خود به داوطلبان ارائه نمی دهند و این موجب دلزدگی داوطلب از آزمون های آزمایشی ،تحلیل آزمون ها ،جمع بندی ها و…خواهد شد.

ولی در کل جهت ارزیابی وضعیت درسی ، شرکت در آزمون های آزمایشی از بایدها ی برنامه ریزی درسی برای موفقیت در کنکوراست و غیر قابل چشم پوشی است.


رتبه برتر کنکور سراسری 1402 :  اولیای پیگیر و محیط علمی خانواده :


رتبه برتر کنکور سراسری 1402 :  اولیای صبور و با روحیه ی پرتلاش و انگیزه ی بالا بسیار میتوانند در یاری رساندن با داوطلب نه تنها از نظر تامین نیازهای مادی،بلکه روحی که از هر امکانات گرانقیمت دیگری برای یک داوطلب ارزشمندتر است.موثر واقع شوند. تعیین و نمایان شدن زحمت ها ی چندسال تحصیل تنها در 3ساعت جلسه ی کنکور،فرصت ظهور دارند واین خود باعث ایجاد فشار روحی و روانی برای داوطلب بی تجربه میشود که در مقابل فضای آرام و علمی در خانه تا درصد زیادی می تواند از این فشار کم نماید.

رتبه برتر کنکور سراسری 1402 : رتبه برتر شدن با کمک منابع استاندارد و با کیفیت کنکوری :

خواندن بهترین منابع کنکوری برای چندمین بار یکی از فاکتورهای مهم رتبه شدن است…

رتبه برتر کنکور سراسری 1402 :  سبک طرح تست طراحان کنکور هر ساله در حال تغییر است .گاه این تغییرات همسو با ویرایش جدید کتب درسی است و گاه جهت سنجش حرفه ای تر داوطلبان اعمال میشود . استفاده از منابع معتبر کنکوری و تالیف و تدریس شده توسط اساتید برتر کنکور میتواند تا حدودی باعث ارتقای سطح علمی و ایجاد سبک های متفاوت درسی شود.پیشرفت در طرح تست های با سبک های مختلف و تیپ تست های متفاوت را همچون دنیای موبایل بدانید که هرلحظه گوشی های با امکانات بهتر و بیشتری به بازار می آید.تست های کنکورهای سالهای گذشته تا به امروز گویای این تغییرات است.


دریافت آخرین اخبار سهیمه های کنکور سراسری با کلیک بر روی عکس زیر:

657 2

رتبه برتر کنکور سراسری 1402 : سبک مطالعه و برنامه ریزی نفرات برتر:::

 واقعا ، خدایی ،  رتبه ها چجوری درس خوندن؟؟؟

رتبه برتر کنکور سراسری 1402 :  تمامی نفرات برتر چه در کنکور امسال و چه سالهای گذشته بر داشتن و پیروی از یک برنامه ریزی درسی مختص به خودشان مقیدو متعهد بودند و این نشان میدهد که اکثر رتبه ها با یک برنامه ی منحصر به خودشان درس خواندند .

رتبه ها چون اکثرا با یک برنامه ی شخصی سازی شده ای درس خواندند لذا توانستند زودتر از بقیه ی داوطلبان ،سرفصل های اصلی و مهم کنکور را به پایان برسانند و در نتیجه فرصت مرور بیشتری هم داشته باشند.

شرکت در آزمون های آزمایشی را جهت ارزشیابی خود می دیدند و در کنار اینکه ساعات مطالعه ی زیادی داشته اند همیشه سعی در فهم دقیق مطالب و نیز به دنبال کیفیت در مطالعه بودند.

در نهایت باید متذکر شد که برای کسب نتایج خوب در رقابت چندین هزار نفری کنکور باید هوشمندانه و حرفه ای درس بخوانید و با چشمانی باز و با یک دید واقع بینانه در مسیر کنکوری خود پیوسته در حرکت باشید.



پشت نکن به آرزوهات!
هر کسی آرزوی پزشکی تهران و دندون بهشتی و… رو نداره
هرکسی آرزوی برق شریف و مکانیک امیرکبیر رو نداره..
فقط کافیه باور کنی، شوق سوزان برای رسیدن بهش رو داشته باشی، ایمان بیاری که اگه راهی رو که افراد موفق رفتن رو طی کنی
رسیدن به موفقیت حتمیه…
تو که این آرزو ها رو داری پس حتما لیاقت رسیدن بهش رو داشتی که این رویا سراغت اومده
تو این دنیای پر از فراوانی به راستی سهم تو چیه…


پیروز باشید و سربلند …مهندس علیزاده

4.5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه چگونه رتبه برتر کنکور سراسری 1402 شویم ، استارت حرفه ای

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی