چگونه رتبه برتر کنکور شدند ؟ راز تک رقمی شدن رتبه های برتر 97

چگونه رتبه برتر کنکور شدند

جهت مشاوره در زمینه چگونه رتبه برتر کنکور شدند ؟ راز تک رقمی شدن رتبه های برتر 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

چگونه رتبه برتر کنکور شدند ؟ هر ساله خیلی از داوطلبان کنکور سراسری با آرزوی رتبه برتر شدن در کنکور سراسری مطالعه خود را آغاز می کنند و اما ناگهان وسط راه عشق و علاقه خود را از یاد می برند و سرگرم روزمرگی ها و خوشی های گذرا می شوند و آخرشم میگن “ایشالله سال بعد!”


چگونه رتبه برتر کنکور شدند : کسی که آرزوی رتبه برتر شدن رو تو سرش داره باید توجه داشته باشه که برای کسب چنین موفقیت بزرگی باید از خیلی چیز ها دل بکنه و تمام ذکر و فکر خودش رو معطوف موفقیت در کنکور سراسری بکنه. دنیا پر از فراوانی است؛ مطمئن باشید تحصیل در رشته پزشکی تهران یا برق شریف و حقوق علامه آرزوی هر کسی نیست پس اگر تو چنین آرزویی داری مطمئن باش لیاقت و توانایی رسیدن به این آرزو رو داشتی که تونستی بهش فکر کنی و خودت رو تو اون شرایط در نظر بگیری. چگونه رتبه برتر کنکور شدند

از طرفی با توجه به تعداد زیاد شرکت کنندگان در آزمون سراسری و ظرفیت محدود دانشگاه های برتر برای رشته های خوب قبولی در این رشته ها و رتبه برتر شدن شرایط خاص خودش رو می طلبه که در نوشته زیر سعی داریم به این نکات و شرایط اشاره کنیم تا با شما در کسب این موفقیت بزرگ یعنی رتبه برتر شدن سهیم باشیم.

چگونه رتبه برتر کنکور شدند : الان فرقی نمیکنه که کجایی و داری چیکار می کنی! الان مهم اینه که میخوای سرنوشت چند ده ساله خودتو با یک معیار سنجشی به نام کنکور بسنجی و میخوای با این معیار وارد یکی از بهترین دانشگاه های کشور (مخصوصا تهران) بشی ، ازت میخوام همین اول مقالمون یکم برای خودت رویا پردازی کنی و تصور اینو داشته باشی که پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران قبول شدی و اون روپوش سفید رو پوشیدی ، داری میری سر آزمایشاتی که استاد بهت به عنوان تمرین گفته که انجام بدی و بعد از حدود ۸ سال داری یک پزشک واقعی میشی و واسه ی خودت مطب زدی ، مشتری داری (اما بدونید یک پزشک واقعی، هیچ وقت هیییییچ وقت به بیمارانی که بهش نیاز دارن به چشم مشتری نگاه نمیکنه!!) و داری برای خودت یه کسی میشی (البته شمایی که موقع کنکور دادن تلاشتو انجام دادی حقت هم هست که الان این وضعیت رو داشته باشی).

این یه تصوری بود برای اون سری از کسایی که میخوان پزشکی قبول بشن. حالا اگه رشتت میخوای یه چیز دیگه باشه اونا رو هم رویا پردازیشون بکن چرا که هر انسانی حق رویا پردازی داره و هرکسی اگه تمام سعی و ایمان و تلاش و شکست های خودشو به نحو احسن انجام بده ، به جرات و با قاطعیت تمام من بهتون میگم که موفق میشه ?

توجه: تو باید از همین الان راهکارهایی رو بلد باشی که تو رو برای کسب رتبه برتر در کنکور آماده بکنه چراکه این آزمون یکی از آزمون های بزرگ زندگیته ، آره ?

چگونه رتبه برتر کنکور شدند : با تمام رویاهایی که در ذهنت داری ، بجنگ

چگونه رتبه برتر کنکور شدند : میخوام وقتی داری این مقاله رو میخونی و یاد می گیریش ، بتونی یه شروع طوفانی رو واسه ی خودت رقم بزنی و هیچ وقت از شکست نترسی ، از همین الان بگم ، دنبال این نیستم که از یه سری بدیهیات براتون بگم ، اینکه مثلا چطوری درس بخونید و تست بزنید و فلان بهمان … به حد کافی در مورد اینا براتون مقاله نوشتم می تونید از قسمت سرچ موجود توو سایت ، دنبال این موضوعات بری و مقاله های مربوط به خودشو بخونی. میخوام کمکت کنم و تا آخرین نقطه هم باهات باشم تا بتونی بدون هیچ گونه توقفی با رویاهات بجنگی.

پس اگه به همه ی این اهداف و رویاهات ارزش قائلی و اعتقاد داری که قدرت اینو داری بهشون برسی ، پس تا آخر این مقاله همراهم باشین.



452452


سفارش اول من برای تویی که میخوای وارد میدان نبرد کنکور بشی : از همون اولش جدی باش

با تمام رویاهایی که در ذهنت داری ، بجنگ

چگونه رتبه برتر کنکور شدند : از همین الان شاید یه سال وقت داری شاید هم دو سال ، که خودتو نشون بدی چند مرده حلاجی! حرفایی که بقیه بهتون میگن که اگه از اولش زیاد سعی و تلاش بکنی خسته میشی ، از ذهنت بریز بیرون. اگه واقعا میخوای موفق شی از همون اول به صورت طوفانی و جدی شروع کن ، خیلی محکم و مقتدرانه.

هیچ وقت هم نباید زمانو از دستش بدیش . اول سال آخر سال نکن! توو هر بازه زمانی از کنکور که هستی مطمئن باش که اون بازه زمانی اهمیت خاص خودشو داره و تو نباید این زمانو به سادگی از دستش بدی حواست باشه که رقبای زیادی داری و برای پیمودن این راه باید زحمات و تلاش های زیادی رو بکشی و نباید خودتو از چرخه ی رقابت چندین هزار نفره خارج کنی.چگونه رتبه برتر کنکور شدند

چگونه رتبه برتر کنکور شدند : حواست باشه که امسال جزو مهمترین سال های توئه . و نباید زیاد خودتو درگیر آزمون سعی خطا بکنی و ضمنا از تجربیات کسایی که بیشتر از تو می دونن نهایت استفاده رو بکن از مشاوره تحصیلی و حتی مشاوره انگیزشی استفاده کن. این مشاوره ها برای تو مثل یک سرمایه مهم تویه زندگیت هست. این سرمایه ها رو پر رنگترش کن و بهترین مسیر رو بزار برات نشون بدن تا یک استفاده بهینه با بهترین نتیجه ی ممکن رو برای خودت بگیری ?

سفارش بعدی من : سیاهی لشکر در کنکور زیاده!

باید بگم که خوشبختانه یا متاسفانه سیاهی لشکر در کنکور به حدی زیاده که بسیاری از کنکوری ها وسط راه جا میزنن و جلسه رو ترک می کنن و دیگه ادامه نمیدن. کسایی که یکی دو دفعه تلاش کردن و نتیجه ای نگرفتن بیخیالی و ناامیدی سراغشونو میگیره و جا میزنن. پس اگه میخوای برای کسب رتبه برتر در کنکور تلاش بکنی باید توو این مسیری که تا روز آزمون هست ، تداوم کافی رو داشته باشی و با تمام جان و دلت تلاش کنی و بگی که من میخوام رتبه برتر کنکور بشم ، با این تفکر بهت اطمینان میدم که در آینده ای نزدیک ، رو یکی از صندلی های دانشگاه تهران نشستی و داری درس میخونی.

سفارش بعدی من: عمل نکردن به برنامه ریزی کنکور

چگونه رتبه برتر کنکور شدند : شاید وقتی که استارت خوندن برای کنکور رو زدی بعد از چن روز متوجه شی که طبق برنامه اصلا پیش نمیری و نا امید بشی و رویاهاتو رها کنی. خیلیا اینجورین که نصف راه نرسیده همه چیو رها میکنن.
اما من دوست دارم که نه ناامید بشی نه رویاهایی که داری رو رهاشون کنی و اصلا جزو اون دسته از آدمایی نشو که اینجوری دلسرد میشن!

در این دنیا خیلی از آدما روزی آرزوهای بزرگی داشتن اما یه جایی از کارشون لنگیده و کم آوردن یا شایدم که زمین خوردن و نخواستن که پاشن. دقت کنید که خودشون نخواستن بلند شن و گرنه هیچ چیزی در این دنیا غیر ممکن برای این سری از کارا نیست و فقط تلاش واراده میخواد.چگونه رتبه برتر کنکور شدند

بالاخره می خواد از راه برسه : شماره معکوس برای کنکور

 

چگونه رتبه برتر کنکور شدند : خیلی وقتا باید یکم کم شنوا باشی یا بهتره بگم (بلا به دور) کر بشی. شاید وسط راهت که داری برای کنکورت میجنگی از طرف خانوادت یا اطرافیانت انرژی منفی بگیری و ناامیدی سراغت بیاد و دلسرد بشی. بهت بگن که تو نمیتونی و یا نمیشه که تو به این هدفت برسی! سخته رسیدن به هدفی که تو رویاهات داری براش میجنگی ، اما امکان پذیره و من میگم میشه. آره اینجور وقتاست که باید هیچی نشنوی.

اما یه سوال اینکه ، اگه به حرف این سری از اطرفیانت گوش بدی چه اتفاقی ممکنه که بیفته؟

هیچی! شما هم میشید عین اونا. لطفا یه نگاه به چشمای اون سری از آدما بکن و از خودت اینو بپرس که آیا این همون آینده ای هستش که همیشه آرزوشو داشتی؟!!

مهندسی برق شریف – پزشکی – حقوق علامه طباطبایی …اینو با جرات و قطعیت تمام میگم که بهترین دانشگاه ها نصیب کسایی میشه که بارها و بارها شکست خوردن ولی تسلیم نشدن.
برای رویاهایی که توو سرت داری مبارزه کن چون اگه نخوای برای این رویاهات بجنگی به اون رویاهای بزرگی که رسیدن به اونا خیلی لذت بخشه ، اون موقع هست که مجبور میشی اون آرزوهای بزرگتو با رویاهای کوچیک و ناچیز جایگزین کنی.

کنکور رو شما همیشه یه میدون جنگ بدونید اما باید اینو هم بدونید که این میدون جنگ هنر جنگیدنم میخواد. استارتتو بزن شروع کن ، میتونی و مطمئنا موفق خواهی شد.چگونه رتبه برتر کنکور شدند



چگونه رتبه برتر کنکور شدند : دواطلبان موفق کنکور همیشه:

الف) راهکار مطالعه یک درس رو کاملا بلدند ، میدونن که چطوری باید این درس رو مطالعه کنن.

ب) میتونه برای خودش یه برنامه ریزی روزانه یا هفتگی تدوین کنه و طبق اون عمل کنه.

ج) روش های تست زنی رو بارها و بارها تمرین کرده و میدونه که چطوری باید به سوالا پاسخ بده.

د) به خوبی یک انضباط شخصی و مدیریت زمان رو توو دستش داره و از زمان خیلی بهینه برای مطالعه ی مفیدش استفاده می کنه.

ه) ساعات مطالعه ی خودش رو همیشه ثبت میکنه و سعی میکنه که هر روز وقتی داره درسشو میخونه به تایم مطالعاتیش اضافه کنه .

انگیزه لازم نیست ، از همین الان شروع کن

مطمئنا شمایی که میخوای برای کنکورت زحمت بکشی یا به قول گفتنی ، بجنگی! بدون انگیزه ی تشدید شونده برای این کار دراز مدت ، نمیتونه و نمیشه که کار تست زنی و مطالعه ی مفید و شرکت توو آزمون های آزمایشی انجامش داد. ولی این واقیعت رو بدونید که برای شروع ، هیچ نیازی به انگیزه ی تشدید شونده نیست اما اگه آمادگی زیاد و انگیزه ی کافی رو برای کاری که میخوای انجامش بدی ، داشته باشی میشه شروع کرد و اینجاست که وسط کار همون انگیزه ی اصلی به سراغت میاد اما در هر صورت میشه کار رو بدون انگیزه ی زیاد شروعش کرد.

یک نکته ی ارزشمند برای کنکوری ها قانون اینرسی تنبلی

یه نکته ی ارزشمند:

چگونه رتبه برتر کنکور شدند :  اگه شما با قوانین نیوتن کمی آشنایی داشته باشین طبق قانون اینرسی نیوتن جسم در حال ساکن میخواد تو همون وضع بمونه و هیچ تغییری نداشته باشه حالا من این قانون رو تعمیم میدم به قانون اینرسی تنبلی ? اگه از انجام کاری طفره برین مثل یه جسم ساکن میخواین که توو همون وضع تنبلی بمونید و اونو تغییرش ندین. به این واقیعت ایمان داشته باشین که با انرژی اولیه (نه خیلی زیاد) میتونید اینرسی تنبلی رو به اینرسی نظم و فعالیت تبدیلش کنین اون موقع هست که به صورت عجیبی شما عاشق درس خوندن میشین. خیلی با انرژی و عالی ? پس این نکته ی ارزشمند رو همیشه توو ذهنتون داشته باشین.چگونه رتبه برتر کنکور شدند

دوستای جدیدی که میخوای توو دانشگاه تهران ببینیشون ، همین الان دارن با تمام وجودشون درس میخونن ، هنوز دیر نشده یالا شروع کن ….

4.7/5 - (86 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه چگونه رتبه برتر کنکور شدند ؟ راز تک رقمی شدن رتبه های برتر 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. علی

    عاللللللی

    پاسخ
  2. یلدا

    اقا یا خانم نویسنده سایت من در ابتدای خوندن مطلب شما توسط چند کلمه ازرده شدم “..(مطب زدی و) مشتری داری …”لطفا تغییرش بدید . پزشک هیچ وقت هیییییچ وقت به بیمارانی که بهش نیاز دارن به چشم مشتری نگاه نمیکنه.هیچ وقت

    پاسخ
    1. مشاور گروپ

      ممنون از دقت بالاتون، مطلب تکمیل شد.

      پاسخ
    2. محسن

      قابل مشاهده است که پذشک ها به بیمار ها از چه نظر نگاه میکنند!

      پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی