چرا تاکید زیادی بر تمرکز روی پایه دوازدهم میشه ؟

تمرکز روی پایه دوازدهم

جهت مشاوره در زمینه چرا تاکید زیادی بر تمرکز روی پایه دوازدهم میشه ؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تمرکز روی پایه دوازدهم : پس از تغییر در نظام آموزشی قدیم و ایجاد یک نظام جدید، نام و فرمت پایه ها و مقاطع نیز تغییر کرد. و به ۴ دوره، دوره ابتدایی اول، دوره ابتدایی دوم، دوره متوسطه اول، دوره متوسطه دوم تبدیل شد که هر کدام ۳ پایه دارند.

تمرکز روی پایه دوازدهم

تمرکز روی پایه دوازدهم »  پایه دوازدهم در اصل معادل پیش دانشگاهی و یا چهارم دبیرستان می باشد. پایه دوازدهم یک پایه ی بسیار حساس و حیاتی برای کنکور است. با توجه به اینکه در این پایه دانش آموزان باید برای کنکور آمادگی نهایی خود را کسب کنند، پس بهتر است که راهکارهایی جدید نسبت به پایه های دیگر برای آنان در نظر گرفته شود؛ این مسائل باعث شده که پایه دوازدهم در برنامه ریزی آموزشی دارای تمرکز و حساسیت بیشتری باشد.

چگونه می توان یک برنامه خوب برای پایه دوازدهم ارائه داد؟

تمرکز روی پایه دوازدهم »  با توجه به اینکه زمان باقی مانده تا کنکور در این پایه نفس های آخر خود را می کشد و باید به نحو احسن از آن استفاده کرد، همچنین پایه دوازدهم امتحانات نهایی دارد، پس برنامه ریزی ماهرانه تری برای این پایه باید در نظر گرفته شود.

در پایه دوازدهم باید مرورهای مناسبی صورت گیرد و همین طور از مقالات و آموزشهای چکیده ای استفاده کرد، تا زمان را کمتر از دست بدهید. پس انتخاب موسسه و مشاورانی که بتوانند در این برهه کمک کنند بسیار مناسب است.

تمرکز روی پایه دوازدهم »   از این رو افرادی که حس می کنند عقب مانده اند، یا پیشرفت بیشتر و سریع تری را نیاز دارند، می توانند با موسسه مشاور گروپ تماس گرفته و در اسرع وقت برنامه ریزی حرفه ای و اصولی را دریافت کنند .

لازم به ذکر است مشاوره و برنامه ریزی در  موسسه مشاور گروپ برای کلاس دوازدهم کاملا رایگان است . این راهی است تضمین شده که می توان با انجام دادن برنامه ها  و در زمانی کم پیشرفتی قابل توجه را در دانش آموزان پایه دوازدهم به تصویر بکشد.

رتبه های برتر

به شرطی که متفاوت با گذشته باشيد ?

كي گفته زمان كمه ؟؟
هر كس گفته زمان كمه منظورش اين بوده كه خودش ميخواد كم كاري كنه ولي تنبليشو گردن زمان بيچاره ? ميندازه …
زمان به اندازه است منتهي فرصت آزمون و خطا نيست !
بايد با يه برنامه اصولي و مطمئن درس بخوني تا بتوني تو مدت زمان باقي مونده از رقبا جلو بزني و هدفتو بدست بياري ?

? مشاور گروپ براي دانش آموزاني كه ميخوان با مطالعه در نيمسال اول و دوم به پزشكي برسن ، برنامه 7 ماهه شخصي طراحي ميكنه ?
ما اطلاعات تايم هاي كلاس ها ، مدرسه و … شما رو ميگيريم و مطابق با اين تايم ها براتون يه برنامه 7 ماهه شخصي و حرفه طراحي ميكنيم ؛ طوريكه بتونيد طي اين 7  ماه حداقل 18 -15مرتبه درساتونو بخونيد و مرور كنيد و پزشكي رو بدست بيارين ?

 مشاور گروپ

اهمیت پایه دوازدهم و نحوه برنامه ریزی و درس خواندن در این مقطع

تمرکز روی پایه دوازدهم »  کلاس دوازدهم به دلیل اینکه سال آخر میباشد ، دشواری های خاص خود را نیز دارد . بیشتر از سالهای قبل دانش آموزان کنکوری را تحت فشار قرار میدهد،چرا که دانش آموزان میبایست علاوه بر دروس پایه دوازدهم ، دروس پایه یازدهم و پایه دهم را نیز مورد مطالعه ، مرور و تست زنی قرار دهند .که به همین دلیل بیشتر داوطلبین با کمبود زمان مواجه میشوند.

بهترین سبک برای برنامه ریزی در کلاس دوازدهم این است که هفته را به دو بخش تقسیم نماییم. در روزهایی که به مدرسه میرویم به مطالعه و برنامه ریزی برای دروس دوازدهم بپردازیم و روزهایی که تعطیل هستیم برای دروس پایه برنامه ریزی کنیم . البته این کار باید توسط مشاورین و متخصصین انجام بپذیرد و خود دانش آموزان از عهده ی آن بر نمی آیند.

جهت ارتباط با کادر تخصصی مشاوره و برنامه ریزی مشاور گروپ

و دریافت مشاوره و برنامه ریزی رایگان با شماره های

مشاور گروپ

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه چرا تاکید زیادی بر تمرکز روی پایه دوازدهم میشه ؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی