پیگیری اعتراضات بیمه تکمیلی فرهنگیان

پیگیری اعتراضات بیمه تکمیلی فرهنگیان rfap.ir

جهت مشاوره در زمینه پیگیری اعتراضات بیمه تکمیلی فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اعتراض در خصوص نحوه ارزیابی خسارت در بیمه تکمیلی فرهنگیان،‌ خدمتی است که از سوی آموزش و پرورش و تحت اجرای سامانه رفاپ،‌ در نظر گرفته شده است. فرهنگیان عزیزی که دارای بیمه تکمیلی هستند و نسبت به ارزیابی خسارت بیمه خود اعتراض دارند،‌ در پایان این مقاله پاسخ تمامی سوالات خود در این زمینه را خواهند گرفت.

همچنین اگر میخواهید با شیوه پیگیری اعتراضات بیمه تکمیلی فرهنگیان ، و سامانه رفاپ آشنا شوید،‌ این مقاله را از دست ندهید. مشاور گروپ،‌ مرکز تخصصی مشاوره تحصیلی.

نحوه پیگیری اعتراضات بیمه تکمیلی فرهنگیان

بیمه و بیمه شدن در مقابل بیماری یکی از مواد مهم در بین مردم از جمله فرهنگیان است. اینکه افراد باید بیمه ای را انتخاب کنند که خدمات بیشتری نسبت به بیمه های دیگر داشته باشد و موارد زیادی از خدمات درمان را شامل شود. بیمه تکمیلی یک نوع تقریبا کامل نسبت به انواع بیمه های مختلف است. از این رو وزارت آموزش و پرورش برای فرهنگیان بیمه تکمیلی را در نظر گرفته است.

فرهنگیان عزیز می توانند در مهلت مشخص شده نسبت به ثبت نام برای بیمه تکمیلی خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است که طرف قرار داد در طرح بیمه تکمیلی فرهنگیان،‌ بیمه دانا است. با ثبت نام و فعال شدن بیمه تکمیلی برای فرهنگیان،‌ در صورتی که بیمه شوندگان به خسارت دریافتی از سوی بیمه گذار خود دارند،‌می توانند به دو شیوه نسبت به پیگیری اعتراضات بیمه تکمیلی فرهنگیان،‌ اقدام نمایند.

شیوه اول مراجعه به سامانه پیگیری اعتراضات بیمه تکمیلی فرهنگیان، و شیوه دوم تماس با تلفن پیگیری اعتراضات بیمه تکمیلی فرهنگیان، که در ادامه به بررسی این دو راهکار خواهیم پرداخت.

سامانه پیگیری اعتراضات بیمه تکمیلی فرهنگیان

سامانه پیگیری اعتراضات بیمه تکمیلی فرهنگیان، سایت رفاپ به نشانی rfap.ir می باشد. سامانه رفاپ بر گرفته از رفاه فرهنگیان آموزش و پرورش است که توسط شرکت ارزیابی خسارت مستقل بیمه ای ارزیابان ایرانیان پوشش با همکاری اداره کل رفاه وزارت آموزش جهت ارتقا رضایت و جلوگیری از تضییع حق و حقوق بیمه ای فرهنگیان و دانش آموزان راه اندازی گردیده است.

معلمان و  دانش آموزان می‌ توانند از طریق ورود به سامانه رفاپ rfap.ir ، ضمن اطلاع از شرح خدماتی که می‌ توانند از بیمه دریافت کنند، از نشانی مراکز طرف قرارداد نیز مطلع شوند و از این طریق به صورت رایگان و صرفا با پرداخت فرانشیز از خدمات درمانی مورد نیاز استفاده کنند.

اگر فرهنگیان راجع به پرداخت خسارت خود اعتراض دارند، می‌توانند مدارک خود را به صورت آنلاین یا آفلاین در سامانه مذکور بارگذاری کنند تا همکاران ارزیاب بررسی کرده و پاسخ افراد را در سریع‌ ترین زمان ممکن بدهند. شرکت بیمه‌ گر نیز ملزم به تمکین از نظرات و داوری عملکرد ارزیابان است.

در ادامه راهنمای تصویری ثبت اعتراضات بیمه تکمیلی فرهنگیان در سامانه رفاپ را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بیمه تکمیلی برای فرهنگیان، می توانید مقاله بیمه تکمیلی فرهنگیان را مطالعه نمایید.

کارشناسان ما در مرکز مشاور گروپ،‌آماده پاسخ گویی در زمینه  پیگیری اعتراضات بیمه تکمیلی فرهنگیان،‌ به شما عزیزان خواهند بود. کافی است با شماره  9099071613 تماس حاصل فرمایید.

راهنمای ثبت اعتراضات بیمه تکمیلی فرهنگیان در سامانه رفاپ

  • ابتدا لازم است به سامانه رفاپ با آدرس rfap.ir مراجعه کنید.  در صفحه اصلی مطالبق تصویر روی گزینه اعتراض به پرونده خسارت،‌ کلیک کنید.

بیمه تکمیلی فرهنگیان

  • وارد صفحه جدید می شودی که در آن باید اطلاعات مشخص شده در تصویر را وارد کرده و در پایان مدارک و مستندات خود به منظور اعتراض به پرونده را بارگزاری نمایید و در پایان روی گزینه ثبت،‌ کلیک کنید.

اعتراض بیمه تکمیلی فرهنگیان

بدین ترتیب،‌ اعتراض شما به میزان خسارت همراه مدارکی که ارائه کردید،‌ به ارزیاب پرونده ارسال خواهدشد و پس از بازبینی مجدد،‌ شما را از نتیجه مطلع خواهند کرد.

تلفن پیگیری اعتراضات بیمه تکمیلی فرهنگیان

همانطور که پیشتر دهم اشاره کردیم،‌ تلفن پیگیری اعتراضات بیمه تکمیلی فرهنگیان،‌ شیوه دیگری است که افراد می توانند از طریق آن نسبت به پیگیری اعتراضات بیمه تکمیلی فرهنگیان اقدام کنند. در این شیوه شما از مراحل کار و روند رسیدگی، توسط کارشناسان تماس این مرکز،‌ آگاه خواهید شد و پاسخ گوی سوالات شما در این زمینه خواهند بود.

شماره تلفن ۱۴۰۱ (بدون پیش‌شماره) به صورت شبانه‌روزی جهت پاسخگویی به سوالات بیمه شدگان در نظر گرفته شده است.

بیمه تکمیلی فرهنگیان

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول پیگیری اعتراضات بیمه تکمیلی فرهنگیان

❓سایت پیگیری اعتراضات بیمه تکمیلی فرهنگیان،‌ کدام است؟

✔️ سامانه پیگیری اعتراضات بیمه تکمیلی فرهنگیان، سایت رفاپ به نشانی rfap.ir می باشد.

❓راهنمای پیگیری اعتراضات بیمه تکمیلی فرهنگیان، در سامانه رفاپ را از کجا دریافت کنم؟

✔️ راهنمای پیگیری اعتراضات فرهنگیان در سامانه رفاپ را در مقاله قرار داده ایم. در صورت بروز هرگونه سوالی،‌ با ما در مشاور گروپ در تماس باشید.

❓پیگیری اعتراضات بیمه تکمیلی فرهنگیان، به چه صورت است؟

✔️ پیگیری اعتراضات به دو شیوه انجام خواهد شد. شیوه اول مراجعه به سامانه پیگیری اعتراضات بیمه تکمیلی فرهنگیان، و شیوه دوم تماس با تلفن پیگیری اعتراضات بیمه تکمیلی فرهنگیان،‌ خواهد بود.

5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه پیگیری اعتراضات بیمه تکمیلی فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403