پورتال فنی حرفه ای

فنی حرفه ای

جهت مشاوره در زمینه پورتال فنی حرفه ای

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

متقاضیان ثبت نام دوره های فنی حرفه ای برای ثبت نام به صورت غیرحضوری، باید به پورتال فنی حرفه ای به نشانی portaltvto.com مراجعه نمایند و فرآیند نام نویسی خود را انجام دهند. لازم به ذکراست، تمامی مراحل ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و اعلام نتایج آزمون، به صورت اینترنتی و صرفا از طریق پورتال فنی حرفه ای portaltvto.com انجام می پذیرد.

راهنمای ورود به سایت فنی حرفه ای و ثبت نام دوره های آموزشی به صورت کامل در این مقاله ارائه داده شده است. با ما همراه باشید.

پورتال فنی حرفه ای

پورتال فنی حرفه ای کشور برگزار کننده دوره ها و آزمون های فنی حرفه ای و مهارتی است و علاقه مندان می توانند با توجه به حرفه و تخصص خود ، در کلاسهای آموزشی ثبت نام کنند و پس از گذراندن ساعات مشخص ، در آزمون پایان دوره نیز شرکت کنند تا به آنها گواهینامه اعطا شود.

متقاضیان ثبت نام دوره های فنی حرفه ای به منظور آگاهی از دوره های آموزشی، باید به نشانی http://reg.portaltvto.com/ مراجعه نمایند پس از مشاهده و انتخاب دوره های آموزشی داوطلبان باید نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی اقدام نمایند.

آزمون های پورتال سازمان فنی و حرفه ای portaltvto.com به سه دسته کلی تقسیم می شود :

  1. آزمون ادواری فنی حرفه ای
  2. آزمون های هماهنگ فنی حرفه ای
  3. آزمون تفاهم نامه صنایع دستی و صنعت ساختمان

متقاضیان می توانند پس از بررسی مراکز آموزشی معتبر زیر نظر سازمان فنی حرفه ای، در یکی از مراکز ثبت نام و در زمانبندی های اعلام شده در آزمون های کتبی و عملی شرکت نمایند.

پورتال فنی حرفه ای portaltvto

portaltvto نشانی پورتال سازمان فنی و حرفه ای می باشد. تمامی مراحل ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، مشاهده نتایج آزمون، آگاهی از دوره های آموزشی از طریق پورتال فنی حرفه ای انجام می پذیرد.

برای ثبت نام در پورتال سازمان فنی و حرفه ای باید به سایت reg.portaltvto.com مراجعه نمایند و پس از انتخاب دوره آموزشی خود، هزینه ثبت نام را پرداخت نمایند. سامانه ثبت نام فنی و حرفه ای ، شامل بخش برگزاری دوره های آموزشی مهارتی فنی و حرفه ای ، برگزاری آزمون های مهارتی ، مشاوره آموزشی و هدایت شغلی ، برگزاری مسابقات ملی مهارت می باشد.

راهنمای ورود به پورتال فنی حرفه ای

راهنمای ورود به پورتال فنی حرفه ای portaltvto.com به منظور آگاهی بیشتر داوطلبان در ادامه بیان شده است. داوطلبان ثبت نام دوره های فنی حرفه ای برای ثبت نام و آگاهی از دوره ها باید به پورتال جامع سازمان فنی حرفه ای مراجعه نمایند. داوطلبان برای آگاهی از شرایط و نحوه ثبت نام دوره ها باید دفترچه دوره های آموزشی را که به تفکیک هر استان ارائه داده شده است، دانلود و مطالعه نمایند.

پس از ثبت نام اینترنتی در سایت http://reg.portaltvto.com/، زمان شروع و پایان کلاسها به داوطلب اطلاع داده می شود و باید در کلاس های تئوری و عملی شرکت کرده و در نهایت با شرکت در دو مرحله آزموت کتبی و نهایی و کسب نمره قبولی ، موفق به دریافت مدرک فنی حرفه ای شود.

ورود به پورتال فنی حرفه ای از طریق نام کاربری و رمزعبور امکانپذیر است.

فراموشی رمزعبور پورتال فنی حرفه ای

در صورت فراموشی رمزعبور بر روی گزینه “فراموشی رمزعبور” کلیک نموده و اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید:

فراموشی رمزعبور پورتال فنی حرفه ای

ثبت نام دوره های فنی حرفه ای

راهنمای ثبت نام دوره های فنی حرفه ای در ادامه ارائه داده شده است. مهارت آموزان پس از ورود به پورتال فنی حرفه ای و آگاهی از لیست دوره های آموزشی و همچنین مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام دوره های آموزشی استان مربوطه می توانند فرآیند ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. برای ثبت نام دوره های آموزشی فنی حرفه ای ، لازم است به صورت زیر عمل کنید:

  • مراجعه به سایت ثبت نام به نشانی : portaltvto.com
  • جستجوی دوره آموزشی موردنظر

دوره های از نوع کار و دانش، طرح فاطر و انفال و دوره ها از نوع كارگاه زندان,كارگاه پادگان,كارگاه صنايع,کارگاه جوار دانشگاهی,کمپ,مرکز درمان اجباری,سکونت گاه غیر رسمی در فهرست زیر قابل مشاهده نبوده و تنها توسط کارشناسان مراکز قابلیت رویت و ثبت کاراموز را دارند.

ثبت نام دوره های فنی حرفه ای

  • پس از نمایش دوره، بر روی آن کلیک نموده تا زمان ثبت نام، زمان برگزاری آزمون، هزینه ثبت نام دوره و … برای شما نمایش داده شود.

هزینه ثبت نام دوره های آموزشی فنی حرفه ای مبلغ 50 هزار تومان است و هزینه خدمات مشاوره ای، ثبت نام در آزمون ها و شهریه به صورت جداگانه محاسبه می شود.

لینک ورود به پورتال فنی حرفه ای

آزمون سازمان فنی و حرفه ای

آزمون های سازمان فنی و حرفه ای دارای دو مرحله کتبی و عملی می باشد. نمره قبولی آزمون کتبی فنی حرفه ای 50 از 100 است و افرادی که کمتر از این نمره را کسب نمایند ، مجاز به شرکت در آزمون مرحله دوم نخواهند بود. همچنین نمره لازم برای پذیرش در آزمون کتبی ، 70 از 100 است ولی اگر داوطلبی در مرحله آزمون کتبی نتواند نمره 70 را به دست آورد ، یکبار دیگر مجاز است که در آزمون تکرار شرکت نماید.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فنی حرفه ای

متقاضیان پس از آگاهی از زمان برگزاری آزمون های فنی و حرفه ای (زمان آزمون در زمان ثبت نام اطلاع رسانی می شود.) برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فنی حرفه ای ، باید به پورتال فنی حرفه ای مراجعه نموده و از صفحه اصلی سایت بر روی گزینه کارت ورود به جلسه آزمون کلیک نمایند و از طریق ورود به سایت azmoon.portaltvto.com کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایند.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فنی حرفه ای

استعلام گواهینامه فنی حرفه ای

در ادامه راهنمای استعلام گواهینامه فنی حرفه ای ارائه داده شده است:

حداکثر یک هفته پس از ثبت درخواست متقاضی گواهینامه صادر خواهد شد و مدت اعتبار مدرک فنی حرفه ای، 5 سال می باشد.

  1. در گام اول وارد پورتال فنی حرفه ای به نشانی اینترنتی : portaltvto.com شوید.
  2. از صفحه اصلی پورتال، بر روی گزینه “صدور گواهینامه” کلیک کنید.
  3. کد ملی و نوع آزمون خود را وارد کنید و بر روی گزینه جستجو کلیک کنید تا اطلاعات و مشخصات مربوط به دوره آموزشی و آزمون شما نمایش داده شود.
  4. سپس بر روی گزینه پرداخت هزینه گواهینامه کلیک کنید تا به درگاه واریز هزینه وارد شوید.
  5. پس از واریز هزینه و دریافت کد شناسایی، به صفحه اول سایت بازگردی و بر روی گزینه استعلام گواهینامه کلیک کنید.
  6. سپس بر روی گزینه استعلام گواهینامه جدید کلیک کنید
  7. پس از وارد کردن اطلاعات و زدن دکمه جستجو ، گواهینامه مهارت آموزی نمایش داده می شود که می توانید به صورت فایل pdf آن را ذخیره کنید.

در صورت بروز مشکل برای ثبت نام دوره های فنی حرفه ای می توانید با مشاوران مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول مهارت آموزان فنی حرفه ای

هزینه ثبت نام دوره های آموزشی فنی حرفه ای چه میزان است؟

هزینه ثبت نام دوره های آموزشی مبلغ 50 هزار تومان است و هزینه خدمات مشاوره ای، ثبت نام آزمون مرحله اول و دوم و میزان شهریه به صورت جداگانه محاسبه می شود.

نحوه ثبت نام دوره های آموزشی فنی حرفه ای چگونه است؟

راهنمای ثبت نام دوره های آموزشی فنی و حرفه ای به صورت کامل در این مقاله ارائه داده شده است.

آدرس پورتال فنی حرفه ای چیست؟

نشانی سایت ثبت نام دوره های فنی حرفه ای، portaltvto.com می باشد. لینک ورود به سایت ثبت نام در این مقاله قرار داده شده است.

3.2/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه پورتال فنی حرفه ای

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. تکدو

    عالی بود

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403