دانشگاه غیر انتفاعی امام صادق | شرایط و نحوه ثبت نام

پذیرش دانشجو در دانشگاه غیر انتفاعی امام صادق (ع) | شرایط و نحوه ثبت نام

جهت مشاوره در زمینه دانشگاه غیر انتفاعی امام صادق | شرایط و نحوه ثبت نام

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو در دانشگاه غیر انتفاعی امام صادق (ع) در این مقاله آموزشی ارائه داده شده است. داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه غیر انتفاعی امام صادق (ع) را دارند، باید دارای یکسری شرایط لازم برای پذیرش باشند. دانشگاه غيرانتفاعی امام صادق بر اساس اهداف متعالی خود و با امتياز وزارت علوم، تحقيقات و فناوری برای سال تحصيلی 1402 – 1403 در دوره های کارشناسی ارشد پيوسته (ويژه برادران) و کارشناسی (ويژه خواهران) ، دانشجو می پذیرد.

در ادامه این مقاله  مراحل ثبت نام و شرایط پذیرش دانشجو و توضیحاتی در رابطه با مراحل آزمون شفاهی ارائه داده شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دانشگاه غیر انتفاعی امام صادق (ع)، تا انتهای این مقاله آموزشی با ما همراه باشید.

دانشگاه های دارای شرایط خاص | لیست دانشگاه های با شرایط پذیرش خاص

دانشگاه غیر انتفاعی امام صادق

دانشگاه غیر انتفاعی امام صادق در سال 1402 – 1403، اقدام به جذب و پذیرش داوطلبان آقا در دوره کارشناسی ارشد پیوسته و پذیرش داوطلبان خانم در دوره کارشناسی می نماید. در ادامه این مقاله شرایط پذیرش دانشجو در دانشگاه غیر انتفاعی امام صادق (ع) به صورت کامل و جامع ارائه داده شده است.

دانشگاه غیر انتفاعی امام صادق

داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه غیر انتفاعی امام صادق (ع) را دارند، علاوه بر دارا بودن شرایط عمومی کنکور ، باید دارای شرایط اختصاصی زیر نیز باشند:

  1. تدين به دين مبين اسلام و مذهب شيعه اثنی عشری.
  2. التزام به نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران و ولایت مطلقه فقيه.
  3. متولد سال 80 ، 81 و بعد از آن، انجام خدمت سربازی يا تحصيل در حوزه علميه و مانند آن تأثيری در شرط سنی ندارد.
  4. برخورداری از سلامت و توانايی جسمی و روانی.
  5. گذراندن پایه های تحصيلی يازدهم و دوازدهم و يا داشتن گواهی ديپلم و پيش دانشگاهی و شركت در يكی از گروه های
    آزمايشی علوم رياضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی آزمون سراسری.

***متقاضيان نظام جديد آموزشی (دبستان، دبيرستان،3-3-6 ) لازم است بعد از مشخص شدن معدل كتبی سال دوازدهم حداكثر تا پايان شهریور 1402 با وارد كردن كد ملی و رمز عبور مجددا وارد سامانه ثبت نام دانشگاه شده و معدل كتبی خود را ثبت نمايند.

نحوه ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی امام صادق (ع)

داوطلبان پس از آگاهی از پذیرش دانشجو در دانشگاه غیر انتفاعی امام صادق (ع) می توانند ثبت نام خود را انجام دهند. ثبت نام در دانشگاه غيرانتفاعی امام صادق (ع) دو مرحله دارد كه انجام هر دو مرحله ضروری است:

  1. ثبت نام در آزمون سراسری و انتخاب گزينه علاقه مندی به دانشگاه غير انتفاعی امام صادق (ع)، مندرج در بند 45 فرم تقاضانامه ثبت نام اینترنتی.
  2. مراجعه به سامانه ثبت نام اينترنتی دانشگاه غير انتفاعی امام صادق (ع) به نشانی: gzn1.isu.ac.ir و تکمیل اطلاعات لازم در آن.

پذیرش دانشجو در دانشگاه غیر انتفاعی امام صادق 1402

در ادامه مراحل پذیرش دانشجو و مراحل تكميل اطلاعات در سامانه ثبت نام دانشگاه غيرانتفاعی امام صادق (ع) به صورت کامل شرح داده شده است. متقاضيان پس از ثبت نام در آزمون سراسری و دريافت شماره پرونده آزمون سراسری لازم است با مراجعه به پايگاه اينترنتی دانشگاه قسمت پذيرش دانشجو حداكثر تا تاريخ 20 اردیبهشت 1402 به شرح زیر اقدام به ثبت نام نمایند. توصیه می شود مدارک لازم را قبل از ثبت نام آماده نمایید و ثبت نام خود را به روز های آخر موکول ننمایید.

مراحل تکمیل اطلاعات در سامانه ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی امام صادق به شرح زیر است:

  • وارد نمودن كد ملی متقاضی در قسمت مربوطه.
  • وارد نمودن شماره پرونده متقاضی در آزمون سراسری.
  • تعيين نظام آموزشی متقاضی (جديد: دبستان-دبيرستان، يا قديم: دبستان-راهنمايی-دبيرستان) در قسمت مربوطه.
  • وارد نمودن مشخصات فردی، معدل های تحصيلی، آدرس دقيق منزل متقاضی، نام و كد مركز پيش دانشگاهی/ پايه دوازدهم و دبيرستان/ پايه يازدهم، مندرج در بالای كارنامه تحصيلی متقاضی و…
  • پرداخت اينترنتی هزينه ثبت نام.
  • دريافت رمز عبور و كد رهگيری در پايان ثبت نام. (:چنانچه متقاضیان پس از تكميل ثبتنام و واريز هزينه آن، موفق به دريافت رمز عبور و كد رهگيری نشوند، ثبت نام آنها تكميل نشده است و بايد دوباره جهت تكميل ثبت نام به سامانه مراجعه نمايند.)

***در صورتی كه پيش از ثبت نام آزمون سراسری اقدام به ثبت نام در دانشگاه غيرانتفاعی امام صادق می کنيد، لازم است تا تاريخ 20 اردیبهشت 1402 با وارد كردن كد ملی و رمز عبور مجددا وارد سامانه ثبت نام دانشگاه شده و شماره پرونده آزمون سراسری خود را ثبت كنيد.

آزمون شفاهی دانشگاه غیر انتفاعی امام صادق (ع)

یکی از شرایط پذیرش دانشجو در دانشگاه غیر انتفاعی امام صادق ، شرکت در مصاحبه شفاهی و کسب حد نصاب نمره برای قبولی می باشد. پس از ثبتنام متقاضيان در آزمون سراسری و سپس در سامانه ثبت نام گزينش دانشگاه غيرانتفاعی امام صادق، پذيرش دانشگاه، با محوريت فهرست متقاضيان چند برابر ظرفيت اعلامی توسط سازمان سنجش آموزش كشور، از متقاضيان، آزمون شفاهی به عمل خواهد آورد. در اين مرحله صلاحیت های  عمومی و علمی متقاضيان مورد بررسی قرار می گيرد.

اصلی ترین معيارهای علمی پذيرش که به صورت جدی در مرحله آزمون شفاهی مورد بررسی قرار می گيرند، به شرح زیر است:

  1. سوابق تحصيلی اعم از ريز نمرات و معدل ساليانه.
  2. معدل كل و معدل کتبی نهايی.
  3. نمره و رتبه كل آزمون سراسری.

**بالاتر بودن این عوامل به معنای کسب امتياز بيشتر در صلاحیت های علمی متقاضی است که قدرت رقابت وی با ديگر متقاضيان را افزايش می دهد.

***متقاضيان معرفی شده سازمان سنجش آموزش كشور به دانشگاه با ضرايب خاص مربوط به اين دانشگاه تعيين می شوند. اين ضرايب در دروس زبان و ادبيات فارسی (4 ) ، معارف اسلامی (4)، زبان عربی (4)، زبان خارجی (2 ) و در ساير دروس همان ضرايب آزمون سراسری است.

انتخاب رشته و اعلام نتايج دانشگاه غیر انتفاعی امام صادق

شرایط پذیرش دانشجو در دانشگاه غیر انتفاعی امام صادق در این مقاله ارائه داده شده است. ثبت نام و قبولی در اين دانشگاه محدوديتی برای متقاضی در انتخاب رشته های آزمون سراسری ايجاد نمی كند و در صورت پذيرش در اين دانشگاه، رشته قبولی متقاضی در آزمون سراسری نيز پابرجا بوده و متقاضی می تواند از ميان آن دو رشته پذيرفته شده، رشته و دانشگاه مورد علاقه خود را انتخاب نمايد.

انتخاب رشته اين دانشگاه در مرحله آزمون شفاهی صورت می پذيرد. لذا نيازی به انتخاب رشته های این دانشگاه، هنگام انتخاب رشته در آزمون سراسری نيست.

**نتايج نهايی پذيرفته شدگان به همراه نتايج پذيرفته شدگان ساير دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از طريق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

نکات پذیرش دانشجو در دانشگاه غیر انتفاعی امام صادق

متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل در رشته های دانشگاه امام صادق (ع) را دارند، لازم است به نکات زیر توجه لازم را داشته باشند:

  • طول دوره آموزشي كارشناسی ارشد پيوسته ويژه برادران حدود 7 سال و دوره آموزشی كارشناسی خواهران حدود 4/5 سال و به صورت تمام وقت روزانه است.
  • واحد های كارشناسی ارشد (فوق ليسانس) در دوره کارشناسی ارشد پيوسته برادران به دانشجويانی ارائه خواهد شد كه حداقل معدل لازم را در دروس كارشناسی كسب نموده باشند يا از عهده امتحان جامع داخلی كه از بعضی دروس كارشناسی صورت می گيرد، برآيند.
  • هزينه تحصيل از دانشجويانی كه مطابق ضوابط دانشگاه فارغ التحصيل شوند دريافت نمی شود و صرفا دانشجو به طور رسمی متعهد می شود كه پس از پايان دوره آموزشی به ميزان نيمی از مدت تحصيل خود را با نظر دانشگاه در داخل يا خارج دانشگاه، خدمت نمايد.

نشانی واحد گزینش دانشگاه غیر انتفاعی امام صادق (ع)

واحد گزینش برادران : تهران، بزرگراه شهيد چمران، پل مديريت، برادران دانشگاه  امام صادق (ع)، پذیرش دانشجو. / نشانی اینترنتی برادران : سایت دانشگاه امام صادق تهران isu.ac.ir

واحد گزینش خواهران : تهران، شهرک قدس، بلوار شهید فرحزادی، خيابان شهید طاهرخانی، دانشگاه امام صادق (ع)، پذيرش دانشجو. / نشانی دانشگاه امام صادق پردیس خواهران isuw.ac.ir

برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با پذیرش دانشجو در دانشگاه غیر انتفاعی امام صادق می توانید با کارشناسان مجرب مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول داوطلبان دانشگاه غیر انتفاعی امام صادق

✔️اصلی ترین معیار های پذیرش دانشگاه غیر انتفاعی امام صادق چیست؟

✔️سوابق تحصیلی داوطلبان / معدل کل و معدل کتبی نهایی / نمره و رتبه کل آزمون سراسری

✔️شرایط پذیرش دانشجو در دانشگاه غیر انتفاعی امام صادق چیست؟

✔️شرایط و نحوه ثبت نام متقاضیان به صورت کامل در این مقاله ارائه داده شده است.

✔️نحوه ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی امام صادق (ع) چگونه است؟

✔️راهنمای ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی امام صادق را در همین مقاله مشاور گروپ بخوانید.

4/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دانشگاه غیر انتفاعی امام صادق | شرایط و نحوه ثبت نام

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی