ثبت نام ارشد استعداد درخشان پزشکی 1401

ثبت نام ارشد استعداد درخشان پزشکی

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام ارشد استعداد درخشان پزشکی 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای ثبت نام ارشد استعداد درخشان پزشکی 1401 ، به منظور آگاهی بیشتر متقاضیان در این مقاله ارائه داده شده است. متقاضیان شرکت در دوره های بدون آزمون (استعدادهای درخشان) گروه پزشکی در صورت دارا بودن شرایط لازم می توانند در زمان اعلام شده با مراجعه به سایت سنجش پزشکی ، ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. زمان و نحوه ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی در ادامه مقاله بیان شده است. با ما همراه باشید.

ثبت نام ارشد استعداد درخشان پزشکی 1401

ثبت نام ارشد استعداد درخشان پزشکی 1401 به صورت غیرحضوری و از طریق سایت سنجش پزشکی انجام می پذیرد. لازم به ذکر است، ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی در دو مرحله انجام می شود. تاریخ ثبت نام مرحله اول ارشد استعدادهای درخشان وزارت بهداشت  همزمان با ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 می باشد.

لازم به ذکر است؛ سهمیه استعداد های درخشان برای داوطلبان به دو صورت با آزمون و بدون آزمون اعمال خواهد شد. داوطلبان برای استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان گروه پزشکی، باید دارای یکسری شرایط باشند، که در ادامه بیان شده است.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون وزارت بهداشت 1401

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون وزارت بهداشت 1401 ، از ۱۹ تیرماه آغاز می‌ شود و ۲۲ تیرماه پایان می‌ یابد. متقاضیان لازم است در بازه زمانی اعلام شده برای ثبت نام اینترنتی به سایت سنجش پزشکی مراجعه نمایند. تاکنون اطلاعیه ای در رابطه با تمدید زمان ثبت نام ارشد استعداد درخشان پزشکی 1401 منتشر نشده است. لذا لازم است متقاضیان در بازه زمانی اعلام شده نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند.

در ضمن، متقاضیان مهلت دارند از ۲۳ تا ۲۷ تیرماه برای تکمیل فرم خود اظهاری بیماری کرونا، ویرایش معدل و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور مراجعه کنند.

شرایط ثبت نام ارشد استعداد درخشان پزشکی

شرایط ثبت نام ارشد استعداد درخشان پزشکی 1401 برای سهمیه بدون آزمون و سهمیه با آزمون در ادامه بیان شده است. داوطلبان در صورت دارا بودن شرایط بیان شده می توانند از 16 تا 22 تیرماه با مراجعه به سایت sanjeshp.ir ثبت نام خود را انجام دهند.

شرایط ثبت نام ارشد استعداد درخشان پزشکی (سهمیه بدون آزمون)

شرایط ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
دانشجوی ممتاز دوره کارشناسی پیوسته که رتبه اول را با معدل حداقل 17 کسب نموده و حداکثر در مدت 8 نیمسال تحصیلی فارغ التحصیل شود.
دانشجوی ممتاز دوره کارشناسی ناپیوسته که رتبه اول را با معدل حداقل 17 کسب نموده و در مدت 4 نیمسال تحصیلی فارغ التحصیل شود.
دانشجوی نمونه کشوری گروه پزشکی در مقطع کارشناسی

لازم به ذکر است، در صورتی که در میان متقاضیان واجد شرایط برای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون در یک رشته محل، امتیازات کسب شده یکسان باشد، معدل بالاتر در اولویت خواهد بود و در صورت برابری امتیازات و معدل کل، هر دو نفر پذیرش خواهند شد.

 کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سهمیه با آزمون
شرکت در کنکور سراسری گروه آزمایشی تجربی و کسب رتبه کشوری مساوی و کمتر از 500
رتبه های اول تا سوم جشنواره رازی و جشنواره های خوارزمی و جوان خوارزمی در زمینه علوم پزشکی
دارندگان مدال طلا، نقره و برنز کشوری از المپیاد های علمی
نفرات اول تا سوم انفرادی و رتبه اول تیمی کشوری المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی 
دانشجویان نمونه کشوری گروه پزشکی در هر یک از مقاطع
مالکان ابداع یا اختراع ثبت شده در زمینه علوم پزشکی
5/2 درصد از پذیرفته شدگان برتر کشوری در هر یک از آزمون های متمرکز جامع علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی جامع پیش کارورزی پزشکی

برای آگاهی از سایر شرایط کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سهمیه با آزمون (سهمیه استعدادهای درخشان) می توانید راهنمایی های لازم را از طریق شماره 9099071614 دریافت نمایید.

نحوه ثبت نام ارشد استعداد درخشان پزشکی

نحوه ثبت نام ارشد استعداد درخشان پزشکی 1401 از طریق سایت سنجش پزشکی در ادامه بیان شده است. متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط بیان شده می توانند به سایت sanjeshp.ir مراجعه نمایند. ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون وزارت بهداشت در دو مرحله انجام می شود:

تمامی متقاضیان استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون واجد شرایط که در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی ثبت نام و کد رهگیری دریافت کرده‌اند، باید در زمان اعلام شده از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی sanjeshp.ir نسبت به ثبت نام این سهمیه با انتخاب گزینه الف اقدام کنند.

افراد متقاضی سهمیه استعداد درخشان بدون آزمون واجد شرایط که موفق به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد نشده اند، ابتدا باید ثبت نام اولیه را انجام دهند و برای این کار گزینه ب را انتخاب و ثبت نام را نهایی کرده و کد رهگیری دریافت کنند. سپس در همان زمان از طریق گزینه الف با وارد کردن کد رهگیری نسبت به ثبت نام استعداد درخشان اقدام کنند.

متقاضیانی که موفق به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد نشده اند باید توجه کنند که ثبت نام اولیه (مرحله ب) فقط یک بار انجام پذیر بوده و قابل ویرایش نیست، ولی مرحله الف قابل ویرایش خواهد بود.

نحوه ثبت نام ارشد استعداد درخشان پزشکی

لینک ورود به سامانه ثبت نام ارشد استعداد درخشان پزشکی

پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت sanjeshp.ir امکانپذیر است.


شرایط ثبت نام ارشد استعداد درخشان پزشکی 1401 به همراه نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون وزارت بهداشت در این مقاله ارائه داده شد. در صورت هرگونه ابهام در رابطه با ثبت نام بدون آزمون ارشد وزارت بهداشت (استعدادهای درخشان گروه پزشکی) می توانید با شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

نشانی سایت ثبت نام ارشد استعداد درخشان پزشکی چیست؟

داوطلبان برای ثبت نام بدون آزمون ارشد وزارت بهداشت باید به سایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir مراجعه نمایند.

ثبت نام بدون آزمون ارشد وزارت بهداشت 1400 تا چه زمانی ادامه دارد؟

ثبت نام داوطلبان از ۱۹ تیرماه آغاز می‌ شود و ۲۲ تیرماه 1400 ادامه دارد.

مراحل ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد پزشکی چگونه است؟

مراحل ثبت نام متقاضیان در این مقاله بیان شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام ارشد استعداد درخشان پزشکی 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. saranikzad

    سلام
    وقت به خیر
    طبق انچه گفته شده، من رتبه اول فارغ التحصیل کارشناسی علوم ازمایشگاهی دانشگاهمون هستم.
    با این تفاسیر میتونم در رشته هایی مثل کاردرمان.بینایی سنجی یا فیزیوتراپی شرکت کنم؟؟

    با تشکر

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی