ویژگی های آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم

ویژگی های آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 98 - 99

جهت مشاوره در زمینه ویژگی های آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مدارس تیزهوشان به دلیل داشتن ویژگی های بارزی از جمله کیفیت آموزشی عالی، امکانات خوب و همچنین کادر آموزشی گزینش شده بسیار مورد توجه دانش آموزان و والدین قرار گرفته اند. این مدارس دارای سطح کیفی بالایی بوده و با داشتن یک آزمون متفاوت، گروه خاصی از داوطلبان را پذیرش می کند. از سال گذشته در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم تغییراتی اعمال شده است. این تغییرات در نحوه برگزاری آزمون تیزهوشان و همچنین منبع سوالات دیده شده است. طبق اطلاعات این آزمون دیگر بر اساس مفاد درسی دانش آموزان نبوده، بلکه در آن هوش و استعداد دانش آموزان مورد ارزیابی قرار می گیرد. تغییر در منابع آزمون باعث شده است که نام این آزمون به آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم تغییر یابد. طبق دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99، محتوای این سنجش «هوش»، «استعداد» و «خلاقیت» می باشد که ابزارهای سنجش آن توسط متخصصان مربوطه طراحی و ارزیابی می گردد. این موضوع یکی از مهم ترین ویژگی های آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به فهتم 98 – 99 می باشد.

ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان امسال

با توجه به اینکه دانش آموزان با آزمونی با سوالات چندگزینه ای و تشریحی رو به رو خواهند شد، هدف سنجش هوش و توانایی دانش آموزان در حل مسئله می باشد و این آزمون فقط به منظور استعدادیابی برگزار نخواهد شد. با توجه به اینکه در این آزمون هوش دانش آموزان مورد ارزیابی قرار می گیرد، شاهد ورود فقط دانش آموزان سخت کوش نخواهیم بود، بلکه با استفاده از این آزمون می توان به استعدادیابی و گزینش هوش های برتر پرداخت. بنابراین می توان گفت سنجش هوش روشی بهتر و بهینه تر از پیشرفت تحصیلی می باشد. مدارس تیزهوشان با وجود افرادی با قدرت توانایی حل مسئله، ادراک بالا و تحلیل بهتر بیشتر مفهوم خود را نشان می دهد، تا اینکه در این مدارس شاهد دانش آموزانی باشیم که با استفاده از کلاس های آموزشی و سخت کوشی توانسته اند گزینش پیدا کنند. بنابراین با وجود تغییراتی که در آزمون انجام شده است، امید داریم افرادی که دارای هوش و استعداد بالاتری هستند انتخاب شوند. فراموش نکنید عدم گزینش افراد به این معنی نیست که آن ها دارای هوش پایینی هستند. گاهی اوقات این امکان وجود دارد که تعداد داوطلبانی که دارای هوش و استعداد بالایی هستند، از ظرفیت مدارس تیزهوشان بیشتر بوده و این مدارس نتوانند تمامی آن ها را پذیرش کنند.

تمامی اطلاعات مربوط به آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99 از قبیل مهلت ثبت نام آزمون، زمان آزمون، ثبت نام، کارت ورود به جلسه، اعلام نتایج و غیره از طریق سایت و همچنین کانال رسمی مشاور گروپ در اختیار داوطلبان و کاربران گذاشته می شود. اگر به دنبال اطلاعات خاصی راجع به آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99 هستید، پیشنهاد می شود با مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید یا اینکه با جستجو در سایت آن را بیابید.

3/5 - (56 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ویژگی های آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی