ویزای کار در ژاپن + شرایط و قوانین جدید پذیرش

japan visa 1

جهت مشاوره در زمینه ویزای کار در ژاپن + شرایط و قوانین جدید پذیرش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ویزای کار در ژاپن :  آیا میخواهید در یک کشور صنعتی و پیشرفته کار کنید؟ ایا بدنبال قوانین کاری در کشور ژاپن هستید؟ ایا از کشور ژاپن اطلاعاتی برای کار دارید؟ مرکز مشاور گروپ با کارشناسان حرفه ای برای پاسخ به سولات شما اماده ارائه مشاوره میباشد. لطفا در ادامه با مشاور گروپ همراه شوید …

ویزای کار در ژاپن

ویزای کار در ژاپن »   تعداد خارجی هایی که در ژاپن به دنبال کار هستند رو به افزایش است، اما در حال حاضر شرایط و رونق کاری مانند گذشته نیست. از کارمندان در ژاپن انتظار می رود که به سختی کار کنند و وفاداری به شرکت را در مقابل مزایایی از قبیل میزان امنیت و مزایای شغلی مانند یارانه های مسکن، بیمه خوب، استفاده از امکانات تفریحی و پاداش ها و حقوق بازنشستگی نشان دهند. میزها در ادارات ژاپنی در یک طرح باز سازماندهی شده اند، که در آن میزها با هم در تیم های همکاران گروه بندی می شوند.ویزای کار در ژاپن /  

اقتصاد ژاپن به کدام سمت می رود؟
آیا امکان کار در ژاپن برای ایرانیان فراهم است؟
طرق اخذ ویزای کار در ژاپن برای ایرانیان چیست؟
شرایط اخذ ویزای کار در ژاپن برای ایرانیان چیست؟
 

ویزای کار در ژاپن »     مهاجرت به کشور ژاپن از طریق ویزای کار ، اخذ اقامت کشور ژاپن از طریق کار ،اخذ ویزای کاری کشور ژاپن ، ویزای کار در کشور ژاپن ، سرمایه گذاری در کشور ژاپن ، کشور ژاپن. کار در کشور ژاپن با توجه به شرایط برای تجار مختلف می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

کشور ژاپن با جمعیتی معادل ۱۲۷ملیون نفر در دورترین نقطه شرق آسیا واقع شده ست که اطراف آن را به طور کامل آب فرا گرفته است . نژاد مردم ژاپن زرد و اکثریت آنها بودایی و یا پیرو آیین شنتو و اقلیتی مسیحی می باشند.

سر فصل ها

مشاور گروپ

مهاجرت به کشور ژاپن از طریق ویزای کار – ویزای کار کشور ژاپن:

ویزای کار در ژاپن »    مهاجرت به کشور ژاپن از طریق ویزای کار، تحت شرایط خاصی برای افراد متخصص خارجی انجام می شود. اگر فردی می خواهد در کشور ژاپن زندگی کند، لازم است ویزایی را که برای فعالیت های مورد نظرش در کشور ژاپن مناسب باشد اخذ نماید. برای ورود به کشور ژاپن، ۲۷ نوع ویزا وجود دارد و الزامات و فعالیت های مجاز برای هر یک از این ویزاها در کشور ژاپن، متفاوت است.

این ۲۷ ویزای کشور ژاپن را می توان به ۳ گروه اصلی تقسیم کرد:

ویزای کار کشور ژاپن : کسانی که پیشنهاد کاری از کشور ژاپن دارند، می توانند درخواست ویزای کار کشور ژاپن را بدهند. ویزای کار کشور ژاپن، مانند ویزای کار کانادا، ویزای کار استرالیا و یا ویزای کار دیگر کشور هاست و تفاوت چندانی ندارد.

ویزای غیر کار در کشور ژاپن : ویزایی که فرد با دریافت آن اجازه کار در ژاپن را ندارد.

ویزای خانوادگی در کشور ژاپن : به کسانی که یکی از اعضای خانواده آنها مانند همسر در کشور ژاپن اقامت دارد و خواهان پیوست به خانواده هستند، بر اساس شرایط خانوادگی آنها داده می شود.

مهاجرت به کشور ژاپن از طریق ویزای کار – شرایط کلی ویزای کار کشور ژاپن:

ویزای کار در ژاپن »    متقاضی لازم است برای اولین بار، یک نوع ویزا را برای کشور ژاپن تعیین کند. دریافت ویزای کار کشور ژاپن، برای تعدادی از فعالیت ها، امکان پذیر نیست. به عنوان مثال، متقاضی نمی تواند ویزای کار کشور ژاپن را برای یک کار ساده، مانند کارگر ساختمان یا یک گارسون دریافت کند.

اغلب موارد در مورد گرفتن ویزای کار کشور ژاپن، لازم است که یک سازمان یا موسسه میزبان در کشور ژاپن (شرکت، سازمان، یا نوعی از سازمان مربوط به کسب و کار) و یا یک دعوتنامه برای فرد (که معمولا به عنوان یک ویزای کار شناخته می شود)داشته باشد تا بتواند ویزای کار کشور ژاپن را از طریق درخواست کار یک کارفرما در مورد ویزای کار در کشور ژاپن، دریافت کند.ویزای کار در ژاپن 

ویزای کار در ژاپن »    شرایطی برای گرفتن ویزای کار کشور ژاپن وجود دارد، بنابراین حتی اگر یک کارفرمای ژاپنی را هم پیدا کنند، اگر فرد این الزامات را برآورده نکند، نمی تواند در کشور ژاپن کار کند. یک شخص می تواند فقط یک نوع ویزا را در کشور ژاپن در یک زمان دریافت کند، بنابراین اگر فرد برای بیشتر از یک ویزا (مانند ویزای کار در کشور ژاپن و ویزای همسر در کشور ژاپن) واجد شرایط باشد، باید یکی از انواع ویزا را در کشور ژاپن، بین گزینه های خود انتخاب کند.

ویزای کار در ژاپن »    ویزای کار کشور ژاپن، فقط کاری را که به سطح بالایی از دانش و مهارت های حرفه ای نیاز دارد، پوشش می دهد. بنابراین، خارجی ها نمی توانند در کارهای دستی ساده، تحت ویزای کار کشور ژاپن فعالیت کنند، مگر در شرایط خاص در انواع ویزای اخذ شده در کشور ژاپن، با توجه به نوع ویزا، خانوادگی (همسر یا فرزند ملیت ژاپنی، ساکن بلند مدت و غیره)، ویزای کارآموزی، کارگران نیمه وقت یا در ویزای دانشجویی مجاز به کار هستند.ویزای کار در ژاپن 

مهاجرت به کشور ژاپن از طریق ویزای کار – مزایای مهاجرت به کشور ژاپن از طریق ویزای کار :

ویزای کار در ژاپن »   شهروندان عضو کشورهای اتحادیه اروپا و همچنین کشورهای وابسته که تمایل به مشارکت و یا ثبت نام برای تحصیلات اموزش عالی، یا به زبان دیگر خواهان اقامت در کشور ژاپن برای بیش از ۱۸۰ روز هستند مستلزم گرفتن ویزای کشور ژاپن از سفارت یا کنسولگری کشور خود قبل از ورود به کشور ژاپن هستند. مجوز برای ورود به یک کشور بر اساس ویزا و پاسپورت اعطا می شود و در همان حال مدت و وضعیت اقامت شخص مشخص می شود. ویزای اخذ شده پس از شفاف سازی توسط مقامات ژاپنی موافقت و مجوز آن صادر می شود. در موارد عادی اجازه ورود از روی ویزا و کارت اقامت فرد صادر می شود.ویزای کار در ژاپن  

مهاجرت به کشور ژاپن از طریق ویزای کار – مزایای ویزای کار در کشور ژاپن:

ویزای کار در کشور ژاپن بر اساس میزان سطح تحصیلات متقاضی، پیشینه حرفه ای و درآمد وی صادر می شود و مزایای زیر را داراست.

اجازه شرکت در فعالیت های متعدد در کشور ژاپن را پوشش می دهد.
ویزای کار کشور ژاپن ۵ ساله است.
دسترسی سریع تر به ویزای اقامت دائم در کشور ژاپن
پردازش تدریجی روش مهاجرت به کشور ژاپن
امکان کار در کشور ژاپن به صورت تمام وقت برای همسر تحت شرایط خاص
امکان به همراه آوردن پدر و مادر خود به کشور ژاپن تحت شرایط خاص
امکان استخدام یک کمک خانگی در کشور ژاپن در شرایط خاص

مهاجرت به کشور ژاپن از طریق ویزای کار – شرایط مهاجرت به کشور ژاپن از طریق اقامت موقت:

ویزای کار در ژاپن »    به گردشگران و بازدید کنندگان اتحادیه اروپا برای کشور ژاپن مجوز اقامت ۹۰روزه تحت عنوان مجوز اقامت موقت کشور ژاپن ارائه می شود. در صورتی که این ویزای ۹۰ روزه به ۱۸۰ روز تغییر یابد و تمدید شود، مسافر باید اجازه اقامتش را در دفتر مهاجرتی در منطقه ای که مقیم آن است درخواست دهد و پاسپورتش را مجدد مهر کند . اقدام برای چندین دوره اقامت کوتاه مدت بدون ویزا در کشور ژاپن، به عنوان نقض قوانین حاکم بر اقامت طولانی مدت است و قابل قبول نیست. مسافرانی که کشور ژاپن را پس از یک دوره اقامت بدون ویزا، ترک کرده اند و پس از مدت کوتاهی سعی به بازگشت دوباره و بدون ویزا دارند ممکن است در موقع ورود تا زمانی که هزینه ها را پرداخت کنند بازداشت شوند.ویزای کار در ژاپن    

مهاجرت به کشور ژاپن از طریق ویزای کار – قوانین ویزای کار کشور ژاپن:

الف) انواع ویزا های کاری در ژاپن که به آنها اجازه کار کردن داده می شود عبار تند از:

ویزای کار در ژاپن »    کسانی که اقامت دائم دارند و یا فرزند یا همسر شخص ژاپنی باشند و یا همسر یا فرزند یک شخص ژاپنی یا کسی که اقامت دائم کشور ژاپن را دارد باشند، این امکان را دارند که در هر یک از مشاغل به صورت آزادانه مشغول به کار شوند.

دارندگان اقامت های زیر اجازه کار کردن در یک سری از مشاغل را خواهند داشت از آن جمله میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

پرفسورها، سرمایه گذاران، وکلا و همه اشخاصی که در زمینه های حقوقی مشغول به کار هستند و همچنین پزشکان و کلیه افرادی که به نوعی با رشته های پزشکی در ارتباط هستند، همچنین معلمین و محققین آموزشی فقط باید به این نکته اشاره کرد که تمامی این اشخاص برای اینکه بتوانند شروع به کار کنند باید از اداره مهاجرت محلی اجازه نامه رسمی را دریافت کنند.

ب ) دارندگان ویزاهای زیر اجازه کار را نخواهند داشت مگر اینکه در ساعات محدود و مشخص بتوانند کار کنند.

اشخاصی که اقامت آنها از طریق فعالیت های فرهنگی، جهانگردی، دانشجوی کالج، دانشجوی پری کالج می باشد.

برای اینکه این اشخاص بتوانند شروع به کار کنند باید اول اجازه اداره کار محلی را اخذ کنند که با این اجازه نامه بتوانند در ساعات مشخصی مشغول به کار شوند.

ج) افراد زیر حق کار کردن در ژاپن را نخواهند داشت:

اشخاصی که با توجه به اینکه اجازه کار به آنها داده میشود ولی از اداره مهاجرت کسب اجازه نکرده اند.
اشخاصی که ویزای آنها به پایان رسیده است.
اشخاصی که نوع ویزای آنها ویزای کار نیست و اجازه اشتغال به فعالیت های خارج از شرایط اقامت را از اداره مهاجرت محلی ندارند.

افراد فوق الذکر بر اساس قوانین کشور ژاپن مجبور به ترک کشور ژاپن هستند و همچنین شامل مجازات کیفری هم خواهند بود.

ویزای کار در ژاپن »    با این شکل باید گفت که کشور ژاپن سومین کشور قدرتمند از نظر اقتصادی پس از آمریکا و چین در دنیا محسوب می شود. آمریکا و چین، بزرگترین شریکان تجاری کشور ژاپن هستند. با وجود اینکه کشور ژاپن از نظر منابع و ذخایر طبیعی با محدودیت رو به رو است اما در بخش صنعت و فناوری ‌های پیشرفته، اقدام به سرمایه گذاری های بزرگ و متعددی کرده و نتیجه ی آن این است که امروزه تجهیزات حمل و نقل، اتومبیل، ماشین آلات الکتریکی، صنایع الکترونیک و صنایع شیمیایی، بخش عمده ی صادرات کشور ژاپن را شامل میشود. به همین دلیل امروزه کشور ژاپن به عنوان چهارمین کشور صادر کننده در کل جهان شناخته شده است.ویزای کار در ژاپن  

روابط اقتصادی ایران با کشور ژاپن نیز قابل توجه متقاضیان ایرانی کار در کشور ژاپن است. باید گفت که کشور ایران همواره از سرمایه‌گذاری کشور ژاپن در صنایع داخلی اش به ویژه در صنعت نفت و گاز استقبال کرده است.

افراد مذکور در زیر، برای مهاجرت به کشور ژاپن از طریق ویزای کار در اولویت اداره ی مهاجرت هستند:

الف ) دارندگان مدرک دانشگاهی مرتبط با کار در ژاپن.

ب ) افرادی که حداقل ۱۰ سال سابقه ی حرفه ای در مشاغل مهندسی دارند.

پ ) افرادی که حداقل ۳ سال سابقه ی کاری حرفه ای در خدمات بین المللی دارند.

ت ) سرمایه گذاران خارجی با داشتن حداقل ۵ میلیون ین دارایی برای سرمایه گذاری در کشور ژاپن.

مهاجرت به کشور ژاپن از طریق ویزای کار – انواع ویزای کار کشور ژاپن و شرایط هر کدام از ویزاها:

رایج ترین ویزاهای کار برای اخذ ویزای کار در کشور ژاپن را در ادامه به آن اشاره میکنیم:

ویزای کار مهندسین / متخصص در زمینه علوم انسانی / خدمات بین المللی در کشور ژاپن

ویزای کار مهندسین : این ویزا به اشخاصی که در زمینه علوم فیزیکی، مهندسی و یا سایر علوم طبیعی که مدارک دانشگاهی در رشته های مربوطه و یا ۱۰ سال سابقه کاری به طور تجربی دارند اعطا میشود.

متخصصین در زمینه علوم انسانی : به افرادی که در حوزه حقوقی، اقتصادی، اجتماعی یا علوم انسانی مدرک دانشگاهی دارند و یا ۱۰ سال تجربه حرفه ای در این زمینه دارند داده می شود.

خدمات بین المللی : در زمینه ترجمه، تفسیر، آموزش زبان، روابط عمومی، تجارت بین المللی، طراحی مد، طراحی داخلی، توسعه محصول به افرادی با ۳ سال تجربه و سابقه حرفه ای در همین زمینه ها داده میشود اما در زمینه تفسیر/ ترجمه یا آموزش زبان نیاز به یک مدرک دانشگاهی حتما الزامی است.

ویزای کار کشور ژاپن برای کسانی که کارگزاران شرکت های خارجی یا شرکت های تابعه شرکت های ژاپنی در خارج از کشور ژاپن هستند. شخص باید بیش از یک سال در شرکت های خارج از کشور ژاپن کار کرده باشد.

ویزای کار برای مهارت های کاری : پخت و پز، معماری و یا مهندسی، پردازش سنگ های قیمتی، فلزات، خز، آموزش حیوانات، تیراندازی، آموزش ورزش شامل این نوع ویزا در کشور ژاپن خواهد شد. باید متقاضی ۳ تا ۱۰ سال تجربه حرفه ای (تعداد سال ها بسته به نوع کار) در زمینه های گفته شده داشته باشند.
ویزای شروع یا سرمایه گذاری در یک کسب و کار در کشور ژاپن ، یا مدیریت کسب و کار . داشتن یک دفتر خصوصی در کشور ژاپن و سرمایه گذاری در کسب و کار برای برنامه جدید در کشور ژاپن برای این نوع ویزا نیاز است.ویزای کار در ژاپن  

در زیر انواع ویزاهای کار در کشور ژاپن برای کسانی که دارای وضعیت خاص، دانش یا مهارت خاصی دارند اعطا میشود:

پرسنل سفارتخانه ها و ادارات کنسولی، ماموریت های دیپلماتیک، کارمندان دولتی و خانواده های آنها برای ویزای کار کشور ژاپن، می توانند اقدام کنند. این درخواست از طریق وزارت امور خارجه، نه از اداره مهاجرت انجام می شود.

ویزای کار استادان در کشور ژاپن برای تحقیق و آموزش در موسسات آموزشی دانشگاهی یا معادل آن داده می شود.

ویزای کار برای مربیان در کشور ژاپن برای آموزش زبان های خارجی یا آموزش های دیگر در مدارس ابتدایی، دبیرستان ها، و غیره. مربیان مدارس خصوصی باید برای ویزای “متخصص در علوم انسانی / خدمات بین المللی” در کشور ژاپن درخواست بدهند.

ویزای کار برای هنرمندان در زمینه فعالیت های هنری که درآمد کافی برای تامین هزینه های زندگی هنرمندان (نقاش، مجسمه ساز، عکاس، نویسنده، آهنگساز، ترانه سرا، و غیره …) را تامین کند.

ویزای کار برای روزنامه نگاران کشور ژاپن، روزنامه نگاراند که قراردادهایی با سازمان های رسانه های خارجی را امضا کردند، از جمله روزنامه نگاران آزاد میتوانند این ویزا را برای کشور ژاپن دریافت کنند.

ویزای کار برای خدمات حقوقی/ حسابداری در کشور ژاپن برای وکلا، حسابداران رسمی و متخصصین دیگر با مدارک حقوقی است.

ویزای کار برای خدمات درمانی: پزشکان، دندانپزشکان و یا سایر تخصص های پزشکی با مدارک ژاپنی می توانند اقدام کنند.

ویزای کار برای پژوهشگران : برای کسانی که تحقیقات آنها تحت قرارداد با سازمان ها یا ارگان های دولتی یا خصوصی در کشور ژاپن انجام شده است.

ویزای کار در کشور ژاپن برای نمایش های تئاتر، اجرای موسیقی، ورزش و یا هر گونه نمایش کسب و کار در کشور ژاپن صادر خواهد شد.

متقاضی ممکن است تحت یک ویزای غیر کار در کشور ژاپن کار کند، اما فقط می تواند کمتر از ساعتهای محدود و مشخص در هفته کار کند (به غیر از صاحبان ویزای موقت و متقاضی) و اگر مجوز از اداره مهاجرت دریافت کند می تواند یرای این نوع ویزا اقدام کند.

ویزای کار افراد حرفه ای و ماهر : این نوع ویزا براساس رزومه کاری و تحصیلی برای افراد حرفه ای و ماهر صادر میشود در صورتی که حداقل ۷۰ امتیاز را در ارزیابی اولیه دریافت کرده باشند، داده می شود. بر اساس این ویزا موارد زیر شامل فرد متقاضی می شود:

اقامت ویزای کار حرفه ای افراد به مدت ۵سال در کشور ژاپن صادر می شود
بعد از گذشت ۵ سال در صورت حضور مستمر اقامت دائم کشور ژاپن اعطا می شود.
همسر و فرزندان و حتی والدین فرد متقاضی می توانند وارد کشور ژاپن شوند.

مهاجرت به کشور ژاپن از طریق ویزای کار – شرایط ویزای کار در کشور ژاپن :

بر اساس قوانین مهاجرتی ژاپن اتباع کشورهای دیگر اجازه کار در کشور ژاپن را تا وقتی که پیشنهاد کاری از سوی یک کارفرمای معتبر در کشور ژاپن نداشته باشند ندارند و در ضمن شرایط اخذ ویزای کار کشور ژاپن بسیار سخت است و افراد متقاضی باید شرایط زیر را داشته باشند:

ویزای کار موقت ۳ماهه(Working holiday):

این نوع ویزا که به مدت ۹۰ روز به افراد متقاضی اعطا می شود نوعی ویزای کاری موقت برای افرادی است که تبعه کشورهایی همچون :

  ویزای کار در ژاپن »   کانادا، استرالیا، انگلستان، نیوزیلند، فرانسه، آلمان، دانمارک، تایوان و هنگ کنگ و کره جنوبی هستند. مزیتی که این نوع از ویزا برای اتباع این کشورها به نسبت دیگر کشورها دارد این است که اتباع این کشورها امکان تمدید ویزا را در خاک کشور ژاپن دارند ولی اتباع دیگر کشورها برای تمدید مجدد این نوع از ویزای کار باید به کشور مبدا خود برگردند و مجدد درخواست صدور ویزا را نمایند.

اتباع کشورهای دیگر در صورتی که بخواهند ویزای خود را در خاک کشور ژاپن تمدید نمایند باید یک پیشنهاد کاری از سوی کارفرمایی معتبر داشته باشند. این قانون پیش از این وجود نداشت و افراد در صورت داشتن پیشنهاد کاری می بایست باز هم کشور ژاپن را ترک میکردند و مجدد درخواست صدور ویزا می دادند اما امروزه این کار انجام می شود.ویزای کار در ژاپن    

پیشنهاد کاری از سوی کارفرما(JOB OFFER):

ویزای کار در ژاپن »    در بسیاری از کشورها از جمله کشور ژاپن افرادی که قصد ورود به بازار کار یک کشور و اخذ ویزای کاری آن کشور را دارند، باید از سوی یک کارفرما یا یک شرکت و موسسه معتبر پیشنهاد کاری (job offer) در همان کشور را داشته باشند.

ویزای کاری که برای افراد صادر می شود به مدت ۳ سال اعتبار دارد و افراد می توانند پیش از تمام شدن مدت زمان مقرر اقدام به درخواست و تمدید ویزا و اقامت خود نمایند. فرد برای تمدید ویزای کاری پیش از اتمام موعد ویزا باید به اداره مهاجرت کشور ژاپن مراجعه کرده و درخواست تمدید ویزای کاری خود را نمایند.

مهاجرت به کشور ژاپن از طریق ویزای کار – تعدادی از مشاغل و فعالیتهای کاری مورد نیاز در کشور ژاپن:

۱- مشاغل فنی مهندسی : حوزه کاری افراد در خصوص مشاغل فنی مهندسی و فیزیک یا علوم پایه است و در این زمینه حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی(لیسانس) با ۱۰سال سابقه کار حرفه ای و مهارتی مورد نیاز است.

۲- مشاغل اداری : رشته های علوم انسانی مانند حقوق و اقتصاد و مدیریت با داشتن حداقل کارشناسی(لیسانس) و ۱۰ سال سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی مورد نیاز است.

مهاجرت به کشور ژاپن از طریق ویزای کار – صدور ویزا و اجازه اقامت در ژاپن:

بر اساس قوانین مهاجرتی کشور ژاپن افراد متقاضی که قصد ورود به کشور ژاپن را دارند و تمایل به اخذ ویزای کار کشور ژاپن دارند باید دارای یکسری شرایط و الزامات خاص باشند که شامل :

پاسپورت معتبر و مدارک درخواست ویزا
افراد باید هدف از ورودشان و همچنین شرایط اقامت خود را در کشور ژاپن مشخص و اثبات نمایند.

کار در کشور ژاپن

 
مهاجرت به کشور ژاپن از طریق ویزای کار – مدارک مورد نیاز اخذ ویزای کار کشور ژاپن:

پاسپورت معتبر
فرم تکمیل شده ویزای کاری
یک قطعه عکس رنگی
ترجمه مدارک شناسایی به زبان انگلیسی
اسناد و مدارکی که نشان دهنده پیشنهاد کاری از سوی کارفرما باشد به همراه مدت زمان اقامت کاری فرد متقاضی

افراد می توانند تا زمانی که در کشور ژاپن حضور دارند شغل و کارفرمای خود را در همان حوزه و رشته کاری تغییر بدهند و این را یاد آور میشویم متقاضیان تا زمانی که ویزای کار آنها منقضی نشده اجازه اقامت و کار در کشور ژاپن را دارند.

ویزای کار در ژاپن »    نکته بعدی که باید بدان اشاره کرد این است که کشور ژاپن یکی از قویترین کشور ها از نظر صنعتی در جهان به شمار میرود که در حال حاضر از این تب و تاب افتاده است و یک رکود از نظر اقتصادی را طی میکند. در گذشته افراد بسیاری برای کار در کشور ژاپن اقدام میکردند که در حال حاضر این شرایط و در خواست بسیار کم تر شده است ولی نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که هنوز هم کشور ژاپن از نظر اقتصادی و شرایط ویزای کاری با توجه به رکودی که در کل جهان حاکم است از شرایط خوبی برخوردار است.

مشاور گروپ

در صورتی که تمایل دارید برای دانشگاه های برتر کشور ژاپن اقدام نمایید، موسسه آتیه آفرینان ایرانیان شما را در این زمینه همراهی می نماید . برای کسب اطلاعات تکمیلی تر و دریافت مشاوره اولیه رایگان می توانید با موسسه ”  مشاور گروپ ” تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در موسسه مشاور گروپ  بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی ژاپن، تابعیت و اقامت کاری در کشور ژاپن را ارائه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه ویزای کار کشور ژاپن می توانید با ما در ارتباط باشید.

مشاور گروپ

 

ویزای کار چیزی بالغ بر ۱۲ نوع دارد که هر کدام از آنها به اتباع داوطلب اجازه میدهد در فعالیت های مختلف با درآمد و مزایا در زمینه شغل های تعریف شده مشغول شوند به طور مثال به عنوان یک مهندس، مربی یا هنرمند. پیشنهاد شغلی در ژاپن برای موفقیت بیشتر در مورد انواع ویزاهای کاری ضروری است.

دولت ژاپن تعدادی بالغ بر ۵۰۰ هزار نفر نیروی کار از اتباع خارجی را تا سال ۲۰۲۵ میلادی استخدام خواهد کرد.

مهم است بدانید

که تمدید ویزای کاری در ژاپن توسط خود کارفرما انجام میشود تمامی مراحل تنها یک بار برای اخذ ویزای کاری شما می باشد.بقیه آن به عهده شما نیست حتی در مراحل اولیه کسانی که اطلاعات کافی ندارند می توانند به شرکت هایی که زبان زد هستند و کارنامه خوبی در این امر دارند مراجعه و با خیال راحت برای اخذ ویزا کاری ژاپن و … اقدام کنند.

 

4/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ویزای کار در ژاپن + شرایط و قوانین جدید پذیرش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. شعیب

    میخایم برای کار سفر کنم

    پاسخ
  2. عبدالسلام رویان

    با سلام می تونم اونجا کار جوشکاری انجام بدم لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی