ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد 1403

ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد

جهت مشاوره در زمینه ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد 1403 چه اهمیتی دارد؟ یکی از سوالات متداول داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد از کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی مشاور گروپ در رابطه با اشتباه وارد کردن اطلاعات ثبت نامی است.

لازم به ذکر است ورود صحیح اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد الزامی است و در صورت ثبت نادرست اطلاعات از حضور داوطلب در جلسه آزمون جلوگیری خواهد شد.

چنانچه بلافاصله پس از  ثبت نام کارشناسی ارشد 1403 و قبل از اتمام زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، متوجه ثبت نادرست معدل خود در فرم ثبت نام شدید این فرصت را خواهید داشت که قبل از اتمام زمان تغییر معدل کنکور ارشد به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه و اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت نام ارشد 1403 خود نمایید.

ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

در این مقاله به اهمیت ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ می پردازیم. یکی از سوالات متداول داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد از کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی مشاور گروپ در رابطه با اشتباه در وارد کردن اطلاعات ثبت نامی است. در این رابطه لازم است بدانید که ورود صحیح اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد  الزامی است و در صورت ثبت نادرست اطلاعات از حضور داوطلب در جلسه آزمون جلوگیری خواهد شد.

چنانچه پس از اتمام زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد  متوجه اشکال در ثبت معدل خود در فرم ثبت نام شده اید و فرصت اصلاح اطلاعات ثبت نامی خود را در بازه زمانی اول از دست داده اید، نگران نباشید. چرا که سازمان سنجش در چندین مرحله این امکان را در اختیار داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد قرار می دهد.

فرصت بعدی که امکان اصلاح اطلاعات ثبت نامی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد، همزمان با مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 است. سازمان سنجش هر ساله پس از اتمام زمان ثبت نام، جهت مساعدت با داوطلبان واجد شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، مهلت مجددی را برای ثبت نام جاماندگان درنظر می گیرد که شما نیز می توانید در این بازه زمانی مجددا به سایت ثبت نام کنکور ارشد مراجعه و اقدام به ویرایش اطلاعات ارشد خود نمایید.

ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد مهلت تغییر اطلاعات

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام ارشد 1403

چنانچه در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد معدل خود را به اشتباه وارد کرده اید، در سه بازه زمانی مختلف می توانید مجددا نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام ارشد 1403 خود اقدام نمایید. ویرایش اطلاعات کنکور ارشد در بازه زمانی نام نویسی، مهلت مجدد ثبت نام جاماندگان کنکور ارشد و زمان دریافت کارت ورود به جلسه امکان پذیر است.

زمان تغییر اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد در جدول زیر ارائه شده است.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد 1403

زمان ثبت نام مهلت مجدد نام نویسی (ثبت نام با تاخیر ویژه جاماندگان) زمان دریافت کارت ورود به جلسه
روز یکشنبه 1402/07/23 تا روز شنبه 1402/07/29 مهلت تغییر اطلاعات کنکور ارشد هنوز اعلام نشده است 1402/12/01 تا 1402/12/03

سایت ویرایش اطلاعات کنکور ارشد

سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org همان سایت ویرایش اطلاعات کنکور ارشد می باشد. با توجه به اهمیت موضوع ویرایش ثبت نام ارشد باز هم هر ساله با داوطلبانی مواجه هستیم که سهوا اطلاعات ثبت نامی خود را در زمان نام نویسی کنکور کارشناسی ارشد به اشتباه در سیستم وارد و ثبت کرده اند.

اگر شما هم با چنین مشکلی مواجه شدید، حتما قبل از اتمام زمان ثبت نام،و یا در مهلت مجددی که برای جاماندگان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 در نظر گرفته خواهد شد، با مراجعه مجدد به سایت سنجش نسبت به ویرایش اطلاعات کنکور ارشد خود اقدام نمایید.

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد

در این بخش از مقاله راهنمای تصویری و گام به گام نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد ارائه شده است. ویرایش ثبت نام کنکور ارشد به دو صورت اینترنتی و حضوری با مراجعه به باجه های رفع نواقص انجام می پذیرد.

برای ویرایش ثبت نام ارشد 1403 به صورت اینترنتی ابتدا باید به سایت سنجش sanjesh.org مراجعه کنید. از منوی رنگی سمت راست روی کارشناسی ارشد بزنید و یا با مراجعه به ستون کارشناسی ارشد در وسط صفحه، روی گزینه سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 کلیک نمایید.

ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد

از منوی سمت راست سیستم جامع کنکور ارشد گزینه ورود به سیستم را انتخاب نمایید.

ورود به سیستم ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد

برای انجام ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد، به دو روش می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید.

  1. شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام
  2. شماره پرونده، کد ملی و سال تولد داوطلب

با درج عبارت امنیتی روی ورود به سیستم بزنید تا به حساب کاربری خود وارد شوید.

ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد ورود به سیستم جامع ارشد

مطابق تصویر زیر از بخش ویرایش ثبت نام اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد خود نمایید.

ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد ویرایش ثبت نام

پس از اتمام ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد با فشردن دکمه تایید، مانند تصویر زیر پیامکی از طرف سازمان سنجش برای شما ارسال می گردد تا از آخرین زمان تغییر اطلاعات آزمون کارشناسی ارشد خود مطلع باشید.

ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد پیامک سازمان سنجش

اطلاعات قابل ویرایش کنکور ارشد در هر مرحله در جدول زیر ارائه شده است.

ویرایش اطلاعات کنکور ارشد مهلت تغییر اطلاعات ویرایش اطلاعات اینترنتی باجه رفع نقص
ویرایش اطلاعات ثبت نام ارشد در زمان نام نویسی
  •  بازه زمانی ثبت نام 16 تا 22 آذر
  • تمامی اطلاعات ثبت نامی قابل ویرایش و تغییر می باشند
ویرایش اطلاعات کنکور ارشد در زمان مهلت مجدد ثبت نام جاماندگان
  • مهلت مجدد ثبت نام ویژه جاماندگان
  • تمامی اطلاعات ثبت نامی قابل ویرایش و تغییر می باشند
ویرایش ثبت نام ارشد در زمان دریافت کارت ورود به جلسه
  • ویرایش معدل کنکور ارشد
  • ثبت میانگین واحدهای گذرانده شده تا آخر 30 بهمن ماه برای دانشجویان مقطع کارشناسی
  • تاریخ فارغ التحصیلی
  • رشته و محل فارغ التحصیلی
  • مغایرت در زبان‌ خارجی مندرج‌ در كارت‌ ورود به جلسه
  • ثبت یا ویرایش معلولیت (نابينا، كم بينا، ناشنوا، كم شنوا و معلول جسمی حركتی)
  • ویرایش عکس داوطلب کنکور ارشد

توجه: داوطلبان مشمول سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد جهت اعلام مغایرت سهمیه خود لازم است علاوه بر ویرایش اینترنتی به ارگان ذیربط مراجعه کرده و پیگیر وضعیت خود باشند .

اگر پس از اتمام زمان ثبت نام متوجه اشکال در اطلاعات ثبت نامی خود شدید و چنانچه فرصت مراجعه به سایت سنجش و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود را ندارید می توانید از طریق تماس با مرکز مشاورگروپ، ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود را به کارشناسان مجرب مرکز مشاوره تحصیلی مشاورگروپ بسپارید.


ما در این مقاله از مشاور گروپ به بررسی زمان و نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد پرداختیم و از اهمیت ویرایش معدل و سایر اطلاعات در کنکور ارشد صحبت کردیم.

مهم ترین اقدام بعد از نام نویسی مطالعه دقیق و مستمر منابع کنکور کارشناسی ارشد   1403 است چون به این طریق می توانید خود را یک قدم به موفقیت نزدیکتر کنید. اطلاعات لازم برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد و زمان برگزاری کارشناسی ارشد را از مشاور گروپ بخواهید.

برای همه شما عزیزان آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم در زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد، نتیجه تلاش خود را دریافت نمایید و با انتخاب رشته کارشناسی ارشد صحیح و اصولی، دانشگاه مورد علاقه تان را تعیین کنید.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام نیز می توانید از تلفن ثابت با ما تماس بگیرید. ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت را ندارید، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران متخصص متناسب با موضوع درخواستی شما، همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

✔️ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد در چه زمان هایی امکان پذیر است؟

✔️سازمان سنجش در سه نوبت امکان ویرایش اطلاعات کنکور ارشد را در اختیار داوطلبان قرار می دهد. برای اطلاع از زمان تغییر اطلاعات به مقاله مراجعه نمایید.

✔️نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام ارشد ۱۴۰۲ چگونه است؟

✔️راهنمای تصویری ویرایش اطلاعات کنکور ارشد در این مقاله ارائه شده است.

✔️زمان تغییر معدل کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ چه تاریخی است؟

✔️برای ویرایش معدل کنکور ارشد ۱۴۰۲ می توانید در هر سه بازه زمانی ثبت نام، مهلت مجدد ثبت نام و همچنین زمان دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد به مقاله مراجعه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی