ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نظام مهندسی

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نظام مهندسی

جهت مشاوره در زمینه ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نظام مهندسی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نظام مهندسی برای متقاضیانی که در این آزمون نام نویسی کرده اند و سهوا اطلاعات نادرست را درج نموده اند بسیار حیاتی می باشد. به همین منظور در این مقاله از مشاور گروپ به معرفی زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نظام مهندسی می پردازیم و نحوه ویرایش اطلاعات نظام مهندسی در سامانه inbr و باجه های رفع نقص را بررسی خواهیم کرد.

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۱

امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نظام مهندسی برای شما داوطلبان عزیزی که در زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی دی ۱۴۰۱ اطلاعات خود را اشتباه وارد کرده اید فراهم شده است. اگر ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۱ را انجام ندهید سازمان سنجش و دفتر مقررات ملی ساختمان به عنوان متولی برگزاری آزمون از حضور شما در جلسه آزمون جلوگیری خواهند کرد.

ویرایش اطلاعات ثبت نام نظام مهندسی 1401 به دو صورت اینترنتی و حضوری در باجه های رفع نقص انجام می پذیرد، بنابراین باید در زمان مقرر به عنوان زمان ویرایش اطلاعات اقدام به اصلاح اطلاعات خود نمایید.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نظام مهندسی

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نظام مهندسی مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی همزمان با تاریخ نام نویسی نظام مهندسی تعیین شده است. یعنی برای اصلاح اطلاعات خود باید در بازه زمانی 23 تا 30 آبان به سامانه آزمون نظام مهندسی مراجعه و ویرایش اطلاعات خود را انجام دهید.

همچنین مطابق با جدول آزمون نظام مهندسی، متقاضیان ویرایش اطلاعات آزمون نظام مهندسی باید در تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۷ برای اصلاح مواردی که امکان پذیر است به باجه های رفع نقص مراجعه کنند.

لازم به ذکر است آدرس باجه های رفع نواقص توسط سایت دفتر مقررات ملی ساختمان inbr.ir منتشر و به اطلاع داوطلبان خواهد رسید. به محض مشخص شدن نشانی باجه رفع نقص این مقاله به روز رسانی می گردد.

زمان ویرایش اطلاعات آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۱
اینترنتی (در بازه زمانی نام نویسی) حضوری (باجه رفع نقص)
۲۳ تا ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ۷ دی ۱۴۰۱

سایت ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نظام مهندسی

برای اصلاح اطلاعات ثبت نام نظام مهندسی باید در بازه زمانی معین شده به سامانه آزمون نظام مهندسی مراجعه کنید. به منظور دسترسی هرچه سریعتر شما عزیزان لینک سایت ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نظام مهندسی در این مقاله قرار گرفته است.

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نظام مهندسی

در این بخش از مقاله نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نظام مهندسی در سامانه inbr.ir را با هم بررسی می کنیم. امکان ویرایش برای داوطلبان حداکثر 3 مرتبه تعیین شده و متقاضیان باید در بازه زمانی مقرر اقدام به ویرایش اطلاعات خود نمایند.

راهنمای ویرایش اطلاعات آزمون نظام مهندسی

ابتدا به سایت دفتر مقررات ملی ساختمان یا همان سامانه آزمون نظام مهندسی inbr.ir وارد شوید و در بخش آزمون های ورود به حرفه مطابق تصویر روی ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهندسان دی ۱۴۰۱ کلیک کنید.

ورود به سامانه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نظام مهندسی


حالا به سامانه ثبت نام آزمون نظام مهندسی وارد شده اید و باید از منوی سمت راست روی گزینه «ویرایش اطلاعات ثبت نامی» کلیک کنید.

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نظام مهندسی در سامانه ثبت نام آزمون نظام مهندسی

در صفحه جدید، از دو طریق می توانید اطلاعات خود را ویرایش نمایید.

  1. شماره پرونده و شماره رهگیری ثبت نام
  2. شماره پرونده، رمز عبور و شماره شناسنامه

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نظام مهندسی

بعد از ورود اطلاعات درخواستی، عبارت امنیتی را وارد کرده و گزینه تایید را بزنید تا به سیستم ویرایش اطلاعات نظام مهندسی وارد شوید. حالا می توانید به ویرایش اطلاعات خود بپردازید.

ما در این مقاله از ویرایش اطلاعات نظام مهندسی دی ۱۴۰۱ صحبت کردیم. بعد از تکمیل مراحل نام نویسی باید به مطالعه منابع آزمون نظام مهندسی بپردازید. توجه داشته باشید که دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی و به همراه داشتن آن در زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی ضروری است.

با اعلام نتایج آزمون‌ نظام مهندسی از سایت آزمون های نظام مهندسی inbr.ir نتیجه تلاش ها و زحمات خود را دریافت خواهید کرد. تیم مشاور گروپ برای همه شما عزیزان آرزوی موفقیت دارد.

اگر سوالی درباره آزمون نظام مهندسی و ویرایش اطلاعات آن دارید، می توانید همه روزه از 8 صبح تا 12 شب با ما در مشاور گروپ تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را در اسرع وقت دریافت نمایید.

تماس از تلفن ثابت و از سراسر کشور

مشاور گروپ

9099071613

امکان خرید بسته های تماس مشاور گروپ برای آن دسته از عزیزانی که به هر دلیلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند، فراهم شده. با خرید بسته تماس و ثبت اطلاعات خود، مشاوران ما در کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

لینک خرید بسته تماس مشاور گروپ

سوالات متداول اصلاح اطلاعات ثبت نام نظام مهندسی

✔️زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نظام مهندسی دی1401 چه تاریخی است؟

✔️ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نظام مهندسی در دو زمان صورت می گیرد. برای اطلاع از تاریخ ویرایش اطلاعات آزمون نظام مهندسی مقاله را مطالعه نمایید.

✔️نحوه ویرایش اطلاعات آزمون نظام مهندسی چگونه است؟

✔️راهنمای ویرایش اطلاعات ثبت نام نظام مهندسی به صورت تصویری و گام به گام در این مقاله درج شده است.

✔️سایت ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نظام مهندسی چیست؟

✔️برای ویرایش اطلاعات آزمون نظام مهندسی باید به سایت ثبت نام نظام مهندسی وارد شوید. لینک مستقیم سایت ویرایش اطلاعات آزمون نظام مهندسی در این مقاله قرار گرفته است.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نظام مهندسی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403