فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد بهمن ۱۴۰۱

ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد sajed.iau.ir سامانه ساجد Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد بهمن ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ بهمن ماه منتشر شد و داوطلبان واجد شرایط برای ثبت نام باید در زمان مقرر به سامانه ساجد sajed.iau.ir مراجعه کنند. شرایط جذب هیات علمی دانشگاه آزاد را به همراه راهنمای تصویری ثبت نام فراخوان جذب در سامانه جامع دانشگاه آزاد اسلامی در این مقاله بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد 1401

فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد 1401 برای دومین بار در سال جاری اعلام شده است و کلیه داوطلبان استخدام هیات علمی دانشگاه آزاد باید در بازه زمانی مقرر 15 بهمن تا 30 بهمن 1401 مراحل نام نویسی در این فراخوان جذب را تکمیل نمایند.

در این فراخوان بعد از بررسی های هیات اجرایی جذب استان و هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد، از متقاضیان واجد شرایط که هم از لحاظ تحصیلی، هم از لحاظ شرایط سنی و … شایستگی های لازم را داشته باشند، برای حضور در کرسی هیات علمی این دانشگاه دعوت به عمل می آید.

دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به نیاز به تخصص نیروهای جوان متعهد و متخصص علمی براساس طرح آمایش آموزشی و در راستای نیل به اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه اقدام به درج فراخوان جذب هیات علمی می نماید.

متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه ساجد سامانه جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس sajed.iau.ir پس مطالعه دقیق قوانین و مقررات و تکمیل مدارک مد نظر تا قبل از پایان مهلت ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد 1401 نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند.

فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد sajed.iau.ir سامانه ساجد Moshavergroup.com

شرایط جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

شرایط جذب هیات علمی دانشگاه آزاد معمولا در دو نوبت اول و دوم سال تحصیلی تغییر نمی کند ولی ما در این بخش جدیدترین شرایط جذب هیات علمی دانشگاه آزاد را در این بخش از مقاله خدمت شما عزیزان ارائه می کنیم. لازم به ذکر است شرایط عمومی جذب هیات علمی دانشگاه آزاد مطابق مصوبه 608 مورخ 1386/4/19 شورای عالی انقلاب فرهنگی می باشد.

شرایط جذب هیات علمی دانشگاه آزاد
  • مدرک تحصیلی مورد نیاز برای شرکت در فراخوان جذب در تمامی رشته ها اعلام نیاز شده دکتری تخصصی می باشد و متقاضی باید دارای حداقل مدرک مورد نیاز در رشته مربوطه باشد.

تبصره1: ثبت نام دارندگان مدرک کارشناسی ارشد در گروه هنر در رشته های فاقد سرفصل مصوب دوره دکتری در کشور که در سامانه جذب به آن رشته ها اعلام نیاز شده است، بلامانع می باشد.

تبصره2: ثبت نام دارندگان مدرک کارشناسی ارشد در رشته های پرستاری، مامایی، هماتولوژی و اتاق عمل، مشروط به نداشتن تعهد خدمت متقاضیان به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بلامانع می باشد.

تبصره 3: در گروه علوم پزشکی علاوه بر متقاضیان تبصره فوق در سایر رشته ها، متقاضیان صرفا از بین دارندگان مدرک دکتری تخصصی (آموزشی)، بورد تخصصی و فوق تخصصی با ثبت نام هیات علمی دانشگاه آزاد، پس از بررسی و تایید صلاحیت علمی و عمومی و طی نمودن فرایند جذب انتخاب خواهند شد.

  • متقاضیان گروه علوم پزشکی باید فاقد هرگونه تعهد به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به جهت استفاده از مزایای آموزش رایگان، خدمات قانونی و مورد تعهد (طرح نیروی انسانی و ضریب k ) باشند و در زمان ثبت نام ملزم به بارگذاری دانشنامه یا تاییدیه مدرک تحصیلی خود در سامانه جذب می باشند.
  • رشته تحصیلی متقاضی در دو مقطع آخر تحصیل همخوانی داشته باشد. در ﺻﻮرﺗﯿﮑﻪ ﮔﺮاﯾﺶ ﻣﺘﻘﺎﺿﯽ ﻣﺸﺨﺺ ﻧﺒﺎﺷﺪ ﺗﻮﺳﻂ ﮐﺎرﮔﺮوه ﺗﻮاﻧﺎﯾﯽ ﻋﻠﻤﯽ در ﻫﯿﺎت اﺟﺮاﯾﯽ ﺟﺬب اﺳﺘﺎن ﻣﻮرد ﺑﺮرﺳﯽ ﻗﺮار ﺧﻮاﻫﺪ ﮔﺮﻓﺖ.

تبصره: برابر مصوبه جلسه شصت و پنجم مورخ 1/9/89 هیات عالی جذب اعضای هیات علمی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی، متقاضیان جذب در گروه های پرستاری، معارف اسلامی و هنر درصورت داشتن سایر شرایط، همگونی رشته در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ملاک عمل در جذب نمی باشد.

  • حداقل معدل برای مقاطع کارشناسی 14، کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای 16 و دکتری تخصصی 17 (با اعمال ضریب تطبیق معدل) میباشد و یا مجموع معدل های سه مقطع حداقل 48 باشد. 

تبصره: متقاضیانی که فارغ التحصیل دانشگاههای خارج از کشور می باشند درصورت اینکه رتبه دانشگاه های آنان براساس سایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گروه الف (ممتاز) قرار می گیرد مجاز به شرکت در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد می باشند.

  • متقاضیان باید از یکی از دانشگاه‌های معتبر خارجی (500 دانشگاه برتر براساس رتبه‌بندی QS) یا معتبر داخلی حضوری دانش‌آموخته باشند و بروندادهای علمی آنها در مجلات علمی معتبر به چاپ رسیده باشد.
  • رشته تخصصی و شرایط متقاضی استخدام هیات علمی دانشگاه آزاد با اعلام نیاز درج شده در سامانه جذب دانشگاه همخوانی داشته باشد.
  • متقاضیانی که تمایل به انتخاب واحد بین الملل فرشتگان را دارند لازم است با توجه به شرایط خاص این واحد (فعالیت در حوزه ناشنوایان و کم شنوایان) ، جهت ثبت نام شروط الف:تسلط به زبان اشاره ب: آشنایی با فرهنگ ناشنوا را داشته باشته باشند.
  • شرایط جذب هیات علمی ایثارگران و خانواده شهدا بر اساس بند “پ” ماده 90 قانون برنامه ششم توسعه کشور صورت می گیرد و متقاضیان واجد شرایط هنگام ثبت نام در فراخوان ملزم به بارگذاری مدارک و مستندات ایثارگری در سامانه جذب می باشند. اما شرایط سنی جذب هیات علمی ایثارگران مانند سایر داوطلبان در نظر گرفته می شود.
  • متقاضیانی که قصد استفاده از سهمیه طرح مشمولین وظیفه را دارند، پس از سپری نمودن مراحل اولیه پذیرش، جهت انجام خدمت “با اولویت مراکز کم برخوردار” معرفی خواهند شد.
  • ثبت نام در سامانه جذب هیچ گونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نمی‌کند و جذب افراد واجد شرایط صرفاً پس از تائید توانایی علمی، عمومی و طی شدن فرایند جذب هیات علمی در هیات اجرایی جذب استان و هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه امکانپذیر خواهد بود.
  • در طی فرآیند جذب و استخدام هیات علمی دانشگاه آزاد، در صورت داشتن شرایط مساوی (توانایی علمی و صلاحیت عمومی)، اولویت با فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.
  • مسئولیت صحت و کامل بودن اطلاعات وارد شده بر عهده متقاضی بوده و در صورت مشاهده هر گونه مغایرت یا نقص در اطلاعات ثبت شده، درخواست وی منتفی می‌گردد.

شرایط سنی جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

شرایط سنی جذب هیات علمی دانشگاه آزاد برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد حداکثر 30 سال و برای دارندگان مدرک دکتری تخصصی حداکثر 45 سال می باشد. البته تبصره ای هم برای متقاضیان زیرگروه پزشکی در نظر گرفته شده که به واسطه آن شرط سنی ثبت نام هیات علمی دانشگاه آزاد برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد زیر گروه پزشکی حداکثر 35 سال و برای دارندگان مدرک دکتری تخصصی حداکثر 45 سال می باشد.

شرایط سنی جذب هیات علمی دانشگاه آزاد
دارندگان مدرک کارشناسی ارشد حداکثر 30 سال
دارندگان مدرک دکتری تخصصی حداکثر 45 سال
کارشناسی ارشد (زیرگروه پزشکی) حداکثر 35 سال
دکتری تخصصی (زیرگروه پزشکی) حداکثر 45 سال
شرایط سنی جذب هیات علمی ایثارگران مانند سایر داوطلبان در نظر گرفته می شود

ثبت نام جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

مهلت ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

مهلت ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد از روز شنبه ۱۵ بهمن آغاز شده است تا پایان روز یکشنبه ۳۰ بهمن ماه ادامه خواهد داشت. به گفته روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بازه زمانی ثبت نام هیات علمی دانشگاه آزاد تمدید نخواهد شد. در صورت تمدید مهلت فراخوان جذب هیات علمی آزاد این مقاله به روز رسانی و تاریخ جدید به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

زمان فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد مهر 1402 نیز به محض اعلام دانشگاه آزاد اسلامی در همین مقاله به روز رسانی می گردد.

زمان ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد بهمن نوبت دوم 1401

آغاز زمان ثبت نام: 15 بهمن 1401

پایان زمان ثبت نام : 30 بهمن 1401

زمان ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد مهر 1402 نوبت اول

آغاز زمان ثبت نام: احتمالا شهریور 1402

پایان زمان ثبت نام: احتمالا اوایل مهر 1402

بخشنامه جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

بخشنامه جذب هیات علمی دانشگاه آزاد مطابق مصوبه 608 مورخ 1386/4/19 شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ گردیده و در این بخشنامه جذب، توضیحاتی پیرامون شرایط جذب اعضای هیات علمی در این دانشگاه و همچنین نحوه انتخاب هیات اجرایی جذب استان و هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد ارائه داده شده است.

شما مخاطبان گرامی مشاور گروپ می توانید برای مطالعه این توضیحات، روی لینک دانلود بخشنامه جذب هیات علمی دانشگاه آزاد بزنید.

رشته های جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

اطلاع از لیست رشته های جذب هیات علمی دانشگاه آزاد باعث می شود تا متناسب با رشته تحصیلی خود و همچنین رشته و دانشگاهی که قصد تدریس در آن را دارید برای ثبت نام در فراخوان جذب اقدام نمایید. به همین دلیل در لینک زیر لیست رشته ها قرار گرفته است و لازم به ذکر است که اولویت جذب با متقاضیان بومی همان استان می‌ باشد.

برای مشاهده لیست رشته های جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی کلیک نمایید.

 

مشاور گروپ

 

جهت اطلاع از شرایط و نحوه ی جذب هیات علمی دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ با مشاوران مرکز تخصصی مشاور گروپ تماس بگیرید

مراحل ثبت نام جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

مراحل ثبت نام جذب هیات علمی دانشگاه آزاد به صورت زیر است:

  1. مراجعه به سامانه ساجد دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی sajed.iau.ir
  2. انتخاب گزینه “جذب اعضای هیات علمی”
  3. انتخاب گزینه لیست رشته های مورد نیاز و بررسی رشته ها و استان های ارائه دهنده و جنسیت مورد پذیرش و انتخاب اولویت ها
  4. بازگشت به صفحه نخست و انتخاب گزینه “ثبت نام”
  5. تکمیل فرم و درج اطلاعات خواسته شده و ایجاد حساب کاربری در سامانه ساجد
  6. ورود به صفحه شخصی
  7. انتخاب گزینه فراخوان استخدام هیات علمی دانشگاه آزاد
  8. انتخاب درخواست ها و اولویت ها (لازم به ذکر است متقاضیان مجاز به انتخاب یک استان بعنوان اولویت محل خدمت می باشند.)

توجه داشته باشید که مسئولیت صحت و کامل بودن اطلاعات وارد شده بر عهده متقاضی بوده و در صورت مشاهده هر گونه مغایرت یا نقص در اطلاعات ثبت شده، درخواست ثبت نام هیات علمی دانشگاه آزاد وی منتفی می‌ گردد.

برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

 

راهنمای تصویری ثبت نام فراخوان هیات علمی دانشگاه آزاد

برای آشنایی بیشتر و تسهیل روند ثبت نام متقاضیان، راهنمای تصویری ثبت نام فراخوان هیات علمی دانشگاه آزاد شرح داده شده است.

  • پس از ورود به سامانه ساجد، ابتدا از طریق منوی شکل زیر دستورالعمل و شرایط جذب را مطالعه نمائید.

راهنمای sajed.iau.ir | ثبت نام هیات علمی دانشگاه آزاد

  • قبل از ورود به سامانه و طی کردن مراحل 20گانه جذب، از وجود رشته آخرین مقاطع تحصیلی خود در لیست رشته های موردنیاز اطمینان حاصل نمائید:

راهنمای sajed.iau.ir | ثبت نام هیات علمی دانشگاه آزاد

 

  • در صورت دارا بودن شرایط و مطابقت اعالم نیاز استانها با رشته-گرایش آخرین مقطع تحصیلی، از طریق منوی جذب هیات علمی یا لینک سامانه جذب اعضای هیات علمی، گزینه ثبت نام را انتخاب نمائید. توجه داشته باشید که اولویت جذب با متقاضیان بومی همان استان می‌باشد.

راهنمای sajed.iau.ir | ثبت نام هیات علمی دانشگاه آزاد

  • پس از مطالعه شرایط فراخوان، تیک گزینه “مطالب فوق را مطالعه کردم” بزنید.

راهنمای sajed.iau.ir | ثبت نام هیات علمی دانشگاه آزاد

  • لازم است کد ملی و حروف رمز کپچا را در قسمت های مربوطه ثبت نمائید و بر روی دکمه بررسی کلیک کنید.

راهنمای sajed.iau.ir | ثبت نام هیات علمی دانشگاه آزاد

  • در این مرحله ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد، درصورتی که قبال به هر دلیلی به سامانه ساجد وارد شده باشید، مطابق تصویر زیر مشخصات خود را مشاهده خواهید کرد:

راهنمای sajed.iau.ir | ثبت نام هیات علمی دانشگاه آزاد

  • و درصورتی که اولین ورودتان به سامانه باشد، صفحه زیر برای شما نمایش داده می شود که می بایست مشخصات خود را در کادرهای مربوطه وارد نمائید:

راهنمای sajed.iau.ir | ثبت نام هیات علمی دانشگاه آزاد

  • در هر یک از شرایط فوق، پس از بررسی یا ورود اطالعات، آیتم “بعدی” را انتخاب و پس از تائید و یا در صورت نیاز، ویرایش اطلاعات فردی، به سامانه ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد ورود نمائید.

ورود به سامانه ساجد هیات علمی دانشگاه آزاد

جهت ورود به سامانه ساجد هیات علمی دانشگاه آزاد، از کدملی و یک شماره تلفن همراه فعال و غیر تکراری استفاده نمائید تا رمز عبور ورود به ساجد از طریق پیام کوتاه برای شما ارسال شود. پس از ورود به سامانه sajed.iau.ir ثبت نام هیات علمی دانشگاه آزاد لازم است به صورت زیر عمل کنید:

  1. پس از ورود به سامانه تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد که داشبورد شما در سامانه است:

ورود به سامانه sajed.iau.ir | ثبت نام هیات علمی دانشگاه آزاد

  • جهت ثبت نام در فراخوان می بایست در این مرحله بر روی آیتم “جذب اعضای هیات علمی “ که به شکل یک کاشی نارنجی در صفحه داشبورد شما قرار دارد کلیک نمائید.
  • در صفحه جدید برای ثبت درخواست هیات علمی، بر روی “ثبت درخواست جدید” کلیک نمائید.

ورود به سامانه sajed.iau.ir | ثبت نام هیات علمی دانشگاه آزاد

  • با ثبت درخواست جدید وارد مراحل 20 گانه ثبت نام خواهید شد که از اطلاعات پایه شروع و با پرداخت نهایی خاتمه می یابد.

***لازم به ذکر است در هر مرحله کلیه فیلدها باید تکمیل شود و در صورتی که فیلدی مقدار نداشته باشد، با علامت خط تیره مشخص شود.

  • در مرحله دوم ثبت نام (اطلاعات تحصیلی)، درخصوص افرادی که حق التدریس واحدهای دانشگاهی هستند و یا در فراخوان های قبلی شرکت نموده اند، اطلاعات قابل ویرایش نیست، لذا به منظور اصلاح اطلاعات می توانند از طریق گزینه “ثبت سوابق تحصیل جدید” اقدام به ثبت رکورد جدید در آن مقطع نمایند.

ورود به سامانه sajed.iau.ir | ثبت نام هیات علمی دانشگاه آزاد

***در هریک از مراحل ثبت نام جهت درج تاریخ در سوابق پژوهشی و غیره، می بایست تاریخ شمسی ثبت شود.

  • در صورتی که در رشته و مقطع تحصیلی متقاضی اعلام نیازی صورت نگرفته باشد و یا مطابق نکته اشاره شده در بند 2 ،رشته-گرایش آخرین مقطع متقاضی با رشته-گرایش های اعلام نیاز استان ها مطابقت نداشته باشد، در مرحله 19 ،مشابه شکل زیر استان محل تقاضا قابل مشاهده نیست:

ورود به سامانه sajed.iau.ir | ثبت نام هیات علمی دانشگاه آزاد

 

در صورت پرداخت وجه، ثبت نام شما قطعی شده و در لیست بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت عدم پرداخت وجه ثبت نام، پس از پایان مهلت ثبت نام، رکورد درخواست ثبت نام کان لم یکن خواهد شد.

برای دریافت فایل راهنمای تصویری فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد کلیک کنید

ثبت نام هیات علمی دانشگاه آزاد sajed.iau.ir سامانه ساجد Moshavergroup.com


ما در این مقاله مشاور گروپ به موضوع شرایط و نحوه ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ در سامانه ساجد sajed.iau.ir پرداختیم و امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. اگر برای شرکت در مراحل بعدی استخدام هیات علمی دانشگاه آزاد نیاز به راهنمایی های بیشتر داشتید می توانید روی کمک تیم مشاور گروپ حساب باز کنید.

ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

چون برای پیدا کردن جواب سوالات خود در این زمینه باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. اما… حالا تصور کنید فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

✔️نحوه ورود به سامانه فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ چگونه است؟

✔️در این مقاله راهنمای تصویری ورود به سامانه ساجد sajed.iau.ir ارائه شده است.

✔️تمدید مهلت ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد 1401 انجام می شود؟

✔️اخبار تمدید مهلت فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی را در همین مقاله مشاور گروپ مطالعه نمایید.

✔️جذب هیات علمی ایثارگران و خانواده شهدا چگونه است؟

✔️توضیحات تکمیلی شرایط جذب هیات علمی ایثارگران و خانواده معزز شهدا در همین مقاله آمده است.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد بهمن ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403