هنرستان هوانوردی مدبر

هنرستان هوانوردی مدبر مشاورگروپ

جهت مشاوره در زمینه هنرستان هوانوردی مدبر

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از مشاورگروپ، به بررسی هنرستان هوانوردی مدبر می‌پردازیم.

هنرستان هوانوردی مدبر، اولین هنرستان هوانوردی ایران است که با همکاری سازمان هواپیمایی کشوری و وزارت آموزش و پرورش، تاسیس شد و تاکنون هنرجویان زیادی را در رشته‌های خلبانی PPL، مکانیک هواپیما (A&P)، مکانیک E&E، ایمنی فرودگاه (ARFF)، دیسپچری (DISP)، پهباد (UAE) و …، به جامعه دانشگاهی و صنعت هوانوردی، معرفی نموده است.

هنرستان هوانوردی مشاور گروپ

هنرستان هوانوردی

هنرستان هوانوردی، یک مدرسه زیر نظر وزارت آموزش و پرورش و سازمان هواپیمایی کشوری است که به آموزش مهارت‌های لازم برای کار در صنعت هوانوردی، به دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطه می‌پردازد. این مدارس دارای تجهیزات و کارگاه‌هایی چون شیت متال، آلات دقیق، ساختمان هواپیما، شبیه‌ساز پرواز سسنا 172 (سیمولاتور)، شبیه‌ساز پرواز پهباد و … بوده و به صورت عملی اقدام به آموزش مهارت‌های هوانوردی می‌کنند. به طوری که هنرآموزان آن بعد از فارغ‌التحصیلی، هم می‌توانند بعد از گذراندن تعدادی دوره، وارد مشاغل مربوط به هوانوردی شوند، هم می‌توانند تحصیلات مرتبط به آن را در دانشگاه ادامه دهند، و هم می‌توانند بعد از گذراندن دوره‌های مخصوص و کسب مجوزهای لازم، آژانس هواپیمایی تاسیس کنند.

هنرستان هوانوردی مدبر تهران

هنرستان مدبر، یکی از هنرستان‌های هوانوردی تهران است که در شهر تهران و برای پسران بوده و اولین هنرستان هوانوردی ایران است.

این هنرستان در میدان امام حسین تهران واقع بوده و همه ساله در رشته‌های هوانوردی با گرایش خلبانی، مراقبت پرواز، تعمیر و نگهداری هواپیما، تعمیر برق خودرو و کامپیوتر، از بین دانش‌آموزان پایه نهم و دهم، اقدام به جذب هنرجو می‌کند.

این هنرستان از نوع کار و دانش و غیردولتی بوده و شهریه آن حدود 15 میلیون تومان است.

برای اطلاع از میزان دقیق شهریه هنرستان هوانوردی مدبر و شرایط ثبت نام در آن، از یکی از راه‌های زیر اقدام کنید

  • تماس از طریق خط تلفن ثابت با شماره 9099071613 (بدون پیش شماره)
  • خرید بسته مشاوره‌ای
  • بارگذاری سوال موردنظر در بخش نظرات

هنرستان هوانوردی مدبر چیست

ویدیوی زیر، معرفی هنرستان هوانوردی مدبر تهران است:

سایت هنرستان هوانوردی مدبر

دانش‌آموزان داوطلب برای ورود به هنرستان هوانوردی مدبر تهران که در مقاطع نهم و دهم فارغ‌التحصیل می‌شوند، باید حتما هر چند روز یک بار سایت هنرستان هوانوردی مدبر را چک کنند تا از جدیدترین بروزرسانی‌های آن آگاه شده و به محض آغاز پیش ثبت نام، نسبت به ثبت نام در آن اقدام کنند. آدرس سایت هنرستان مدبر تهران، به نشانی modabber-ts.com بوده و دانش‌آموزان در هر ساعت از شبانه روز برای اطلاع از شروع مهلت پیش ثبت نام هنرستان هوانوردی مدبر ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳، می‌توانند وارد آن شوند.

ثبت نام هنرستان هوانوردی مدبر

ثبت نام هنرستان هوانوردی مدبر در دو مرحله انجام می‌شود، مرحله اول مرحله پیش ثبت نام بوده و در صورت قبولی در آن، وارد مرحله ثبت نام می‌شوید. زمان ثبت نام هنرستان هوانوردی مدبر تهران از طریق سایت آن اطلاع‌رسانی شده و دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به آن، از مهلت و شرایط ثبت نام آگاه شوند.

در اطلاعیه ثبت نام سال ۱۴۰۲ این مدرسه، زمان پیش ثبت نام هنرستان مدبر فروردین ۱۴۰۲ اعلام شده بود.

شرایط ثبت نام هنرستان مدبر

بخشی از شرایط ثبت نام هنرستان مدبر به شرح زیر است:

  • اگر دانش آموز شاغل به تحصیل در رشته‌های دیگر بخواهد تغییر رشته داده و وارد هنرستان هواانوردی شود، باید تغییر رشته داده و از سال دوم هوانوردی مجددا شروع به تحصیل کرده و دروس فنی رشته هوانوردی را پشت سر بگذارد.
  • اولویت ثبت نام در سال تحصیلی جدید با دانش آموزان سال گذشته و دانش آموزان با معدل بالاتر و ثبت نام زودتر می باشد.
  • این مرکز برای تابستان نیز برای دانش آموزان علاقه مند کلاس های تابستانی آشنایی با رشته هوانوردی را نیز هر سال برگزار می نماید که با شرکت در این دوره میتوانید نسبت به علاقه خود به این رشته آشنایی پیدا کنند. ضمنا با مجوز از آموزش و پرورش منطقه هفت تهران  آموزشگاه زبان انکلیسی  دایر می باشد.

مراحل ثبت نام هنرستان هوانوردی مدبر

برای ثبت نام، باید مراحل ثبت نام هنرستان هوانوردی مدبر تهران را دنبال کنید.

مراحل ثبت نام هنرستان هوانوردی مدبر:

  • ابتدا وارد سایت هنرستان مدبر (آدرس وبسایت هنرستان هوانوردی مدبر در بخش “سایت هنرستان هوانوردی مدبر” ذکر شده است) شوید.

سایت هنرستان مدبر

  • به قسمت “پیش ثبت نام در مدرسه و شرایط ثبت نام“، وارد شوید.
  • در فرم زیر، نام، نام خانوادگی، تلفن ثابت، تلفن همراه، شهر و استان محل سکونت و آدرس کامل آن را وارد کنید و پس از واردکردن کد امنیتی تصویر (به حروف کوچک و بزرگ دقت شود)، بر روی ارسال فرم کلیک کنید.

فرم ثبت نام هنرستان هوانوردی مدبر

  • اگر ثبت نام شما دارای شرایط خاصی بود، آن را در قسمت “توضیحات” وارد کنید. بهتر است اگر مشکلی دارید با شماره 9099071613 و یا 77590969 تماس بگیرید و حل مشکل خود را موکول به زمان اعلام نتایج پیش ثبت نام ها نکنید.
  • بعد از طی این مراحل و در صورت پذیرفته‌شدن، مسئولین مدرسه با شما تماس گرفته و برای مصاحبه حضوری از شما و خانواده‌تان، دعوت به عمل می‌آورند. بهتر است که هم از طریق سایت هم تماس تلفنی پیگیر نتایج باشید.

شماره هنرستان هوانوردی مدبر

شماره‌های 77541793-77570969، شماره تماس هنرستان هوانوردی مدبر بوده و کارکنان آن در ساعات اداری و روزهای کاری، آماده پاسخگویی به ابهامات شما در موراد مختلفی چون نحوه ثبت نام، نحوه پیش ثبت نام، نحوه تطبیق واحد برای داوطلبان دهمی و … می‌باشند.

آموزشگاه زبان ترمیک این هنرستان نیز از سال 1393 تاسیس شده و آماده خدمات‌رسانی به هنرجویان این مرکز است.

آدرس هنرستان مدبر

آدرس هنرستان مدبر تهران که جز مدارس مقطع دوم متوسطه بوده و به آموزش هوانوردی می‌پردازد، در میدان امام حسین بوده و آدرس دقیق آن به شرح زیر است:

تهران – میدان امام حسین – خیابان دماوند – روبروی ایستگاه BRT فتحنایی (کهن) – کوچه داوود شریفی – پلاک ۵   

آینده شغلی هنرستان هوانوردی مدبر

این بخش درمورد آینده شغلی هنرستان هوانوردی مدبر است. هنرجویان در هنرستان هوانوردی مدبر، می‌توانند پس از پایان دوره هنرستان، یکی از راه‌های زیر را ادامه دهند:

  • بدون کنکور وارد دانشگاه علمی کاربردی در یکی از رشته‌های خلبانی، مهندسی اویونیک، مهندسی تعمیر و نگهداری هواپیما، مهندسی تکنولوژی هواپیما، خدمات فرودگاهی، مهمانداری، دیسپچری فرودگاه و پهباد شوند.
  • بعد از شرکت در دوره‌های تکمیلی، وارد ایرلاین‌ها و خطوط هواپیمایی شوند.
  • در کارگاه‌های فنی و بخش خصوصی شاغل شوند.
  • پس از گذراندن دوره‌های کوتاه‌مدت آموزش خدمات فرودگاهی و فروش بار و بلیط، در آژانس‌های هواپیمایی مشغول به کار شوند.
  • طبق اعلام سایت هنرستان هوانوردی دانش پرواز شیراز، پس از اخذ مجوز از هواپیمایی کشوری می‌توانند شخصا آژانس هواپیمایی تاسیس کنند.

البته علاوه بر مسیرهای گفته‌شده برای آینده شغلی هنرستان هوانوردی مدبر، راه‌های دیگری هم برای اشتغال فارغ‌التحصیلان این هنرستان وجود دارد که عمومیت نداشته و تعداد آن‌ها محدود است.

ثبت نام در هنرستان هوانوردی مدبر چگونه است؟

مراحل ثبت نام در هنرستان مدبر در این مقاله شرح داده شده است.

آینده شغلی فارغ‌التحصیلان هنرستان هوانوردی مدبر چگونه است؟

این مطلب در این مقاله از مشاورگروپ، به صورت مبسوط توضیح داده شده است.

3.5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه هنرستان هوانوردی مدبر

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. حسام

    سلام ببخشید واسه ثبت نام باید ازمون ورودی بدیم؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی