هزینه های ثبت نام در آزمون های آزمایشی کنکور 1403

هزینه های ثبت نام در آزمون های آزمایشی کنکور 1403 چقدره و کدوم بهتره ؟

جهت مشاوره در زمینه هزینه های ثبت نام در آزمون های آزمایشی کنکور 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله به یکی از سوالات متداول داوطلبان پیرامون هزینه های ثبت نام در آزمون های آزمایشی کنکور 1403 چقدره و کدوم بهتره ؟ پاسخ خواهیم داد. همانطور که بارها نیز گفته ایم آزمون های آزمایشی جز جدا نشدنی آمادگی کنکور هستش و طبیعتا تا حدود زیادی میتونه به این آمادگی کمک کنه . تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

هزینه های ثبت نام در آزمون های آزمایشی کنکور 1400 چقدره و کدوم بهتره ؟

هزینه های ثبت نام در آزمون های آزمایشی

ما در این مقاله هزینه های ثبت نام در آزمون های آزمایشی مختلف مثل آزمون های آزمایشی سنجش، گاج، قلم چی و گزینه دو را بررسی می کنیم. هر کدام از این آزمون ها مزایا و معایب خود را دارند و برای انتخاب بهترین گزینه متناسب با شرایط خودتان باید با هزینه های ثبت نام در آزمون های آزمایشی مختلف آشنا باشید.

هزینه آزمون های آزمایشی گاج کنکور 1403

آزمون های گاج برای دانش آموزان تمامی مقاطع دوازدهم (تجربی، ریاضی، انسانی، زبان و فرهنگ و معارف اسلامی)، یازدهم (تجربی، ریاضی و انسانی)، دهم (تجربی، انسانی و ریاضی)، متوسطه اول (هفتم، هشتم، نهم) و مقاطع چهارم، پنجم و ششم برگزار می گردد. هزینه های ثبت نام در آزمون های آزمایشی گاج برای هر یک از مقاطع تحصیلی متفاوت است.

ثبت نام در آزمون های گاج به صورت کلی و جامع می باشد و امکان ثبت نام  تک آزمون وجود ندارد. آزمون های گاج برای کنکور 1403 شامل 20 مرحله برای پایه دوازدهم به همراه پشتیبانی مشاور و برای پایه های دهم و یازدهم شامل 16 مرحله آزمون خواهد بود.

هزینه کل برای ثبت نام در پایه دوازدهم مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان و برای پایه هیا دهم و یازدهم مبلغ 1 میلیون و 700 هزار تومان خواهد بود .ضمن اینکه داوطلبین امکان پرداخت اقساطی را نیز دارند.

هزینه آزمون های سنجش 

آزمون های آزمایشی سنجش شامل آزمون های تابستانه، مرحله ای و آزمون های جامع می باشد. آزمون های آزمایشی سنجش برای هر یک از گروه های آزمایشی تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان انگلیسی و برای هر یک از مقاطع تحصیلی دهم، یازدهم و دوازدهم برگزار می شود.

برای ثبت نام در آزمون های آزمایشی سنجش باید به سایت sanjeshserv.ir مراجعه کنید. هزینه های ثبت نام در آزمون های آزمایشی سنجش برای هر یک از مقاطع به شرح زیر است:

هزینه آزمون های کنکور آزمایشی سنجش ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

هزینه ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش دوازدهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

نحوه برگزاری آزمون تابستانه آزمون مرحله ای آزمون جامع
غیر حضوری (آنلاین) ۸۰۰،۰۰۰ ریال معادل ۸۰ هزار تومان ۸۰۰،۰۰۰ ریال معادل  ۸۰ هزار تومان ۱،۱۰۰،۰۰۰ ریال معادل ۱۱۰ هزار تومان
حضوری ۱،۳۰۰،۰۰۰ ریال معادل ۱۳۰ هزار تومان ۲،۰۰۰،۰۰۰ ریال معادل ۲۰۰ هزار تومان

هزینه ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش یازدهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

نحوه برگزاری آزمون تابستانه آزمون مرحله ای آزمون جامع
غیر حضوری (آنلاین) ۸۰۰،۰۰۰ ریال معادل ۸۰ هزار تومان ۸۰۰،۰۰۰ ریال معادل ۸۰ هزار تومان ۱،۱۰۰،۰۰۰ ریال معادل ۱۱۰ هزار تومان
حضوری ۱،۳۰۰،۰۰۰ ریال معادل ۱۳۰ هزار تومان ۲،۰۰۰،۰۰۰ ریال معادل ۲۰۰ هزار تومان

هزینه ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

نحوه برگزاری آزمون تابستانه آزمون مرحله ای آزمون جامع
غیر حضوری (آنلاین) ۸۰۰،۰۰۰ ریال معادل  ۸۰ هزار تومان ۱،۱۰۰،۰۰۰ ریال معادل ۱۱۰ هزار تومان
حضوری ۱،۳۰۰،۰۰۰ ریال معادل ۱۳۰ هزار تومان ۲،۰۰۰،۰۰۰ ریال معادل ۲۰۰ هزار تومان
هزینه ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش دوازهم ۱۴۰۱
نحوه برگزاری آزمون تابستانه آزمون مرحله ای آزمون جامع
غیر حضوری (آنلاین) ۶۰۰/۰۰۰ ریال معادل ۶۰ هزار تومان ۶۰۰/۰۰۰ ریال معادل ۶۰ هزار تومان ۸۵۰/۰۰۰ ریال معادل ۸۵ هزار تومان
حضوری ۹۰۰/۰۰۰ ریال معادل ۹۰ هزار تومان ۱/۳۰۰/۰۰۰ ریال معادل ۱۳۰ هزار تومان

 

هزینه ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش یازدهم ۱۴۰۱
نحوه برگزاری آزمون تابستانه آزمون مرحله ای آزمون جامع
غیر حضوری (آنلاین) ۶۰۰/۰۰۰ ریال معادل ۶۰ هزار تومان ۶۰۰/۰۰۰ ریال معادل ۶۰ هزار تومان ۸۵۰/۰۰۰ ریال معادل ۸۵ هزار تومان
حضوری ۹۰۰/۰۰۰ ریال معادل ۹۰ هزار تومان ۱/۳۰۰/۰۰۰ ریال معادل ۱۳۰ هزار تومان

هزینه های ثبت نام در آزمون های آزمایشی

هزینه آزمون های آزمایشی گزینه دو کنکور 1403 چقدره ؟

آزمون های آزمایشی گزینه دو برای داوطلبان کنکورری، شامل 20 مرحله آزمون آزمایشی می باشد و داوطلبان با شرکت در آزمون های مذکور می توانند تمامی کتاب ها و دروس پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم خود را به صورت کامل مرور نمایند. داوطلبان توجه داشته باشند که هزینه های ثبت نام در آزمون های آزمایشی گزینه دو برای هر یک از مقاطع به شرح زیر است:

هزینه آزمون های آزمایشی گزینه 2 پایه  یازدهم و دوازدهم
داوطلبان کنکور 1402 قیمت هر مرحله
آزمون های آزمایشی 1402 – 1403 109,000 تومان

هزینه و قیمت  آزمون های گزینه دو کنکور 1402 ، در هر مرحله  برابر با ۱۰۹,۰۰۰ تومان است که در مجموع، هزینه ۲۰ مرحله آزمون آزمایشی به همراه خدمات طلایی ۲,۱۸۰,۰۰۰ تومان است.

هزینه ثبت نام قلم چی ۱۴۰۳

آزمون های آزمایشی قلم چی شامل آزمون های تابستانه، مرحله ای و جامع می باشد که هر دو هفته یا سه هفته یکبار در روز جمعه برگزار می شود. آزمون های آزمایشی قلمچی به خاطر جامعه آماری بالا و تشابه سوالات این آزمون با کنکور سراسری، مورد استقبال اکثر داوطلبان کنکور سراسری قرار گرفته است. هزینه های ثبت نام در آزمون های آزمایشی قلم چی برای هر یک از مقاطع تحصیلی متفاوت می باشد.

آزمون های هدیه کانون برای دوران جمع بندی نیمسال اول و آمادگی برای امتحانات می باشد. آزمون های هدیه برای همه داوطلبان رایگان است ولی باید ثبت نام کنند. تاریخ آزمون های هدیه در سایت اعلام می شود.

هزینه و قیمت آزمون آزمایشی شاید در تعیین بدترین و بهترین آزمون، از نظر کیفی تاثیر چندانی نداشته باشد. اما طبیعتا در وضعیت اقتصادی امروز یک مولفه مهم در انتخاب آزمون آزمایشی برای داوطلبان و خانواده ها می باشد.

البته در نظر داشته باشید همانطور که آزمون گران به معنای داشتن کیفیت بالاتر نیست آزمون آزمایشی خیلی ارزان ممکن است کیفیت لازم را نداشته باشد. پیشنهاد میکنیم برای انتخاب آزمون مناسب هزینه نسبت به کیفیت آزمون را بررسی کنید.

بررسی آزمون های آزمایشی  قلم چی، گاج، گزینه دو و سنجش را از نظر معیار هزینه و قیمت در زیر مشاهده می کنید.

هزینه های ثبت نام در آزمون های آزمایشی گاج قلم چی سنجش گزینه دو

هزینه های ثبت نام در آزمون های آزمایشی کنکور 1403 چقدره و کدوم بهتره ؟

آزمون آزمایشی قلم چی: هزینه های ثبت نام در آزمون های آزمایشی قلم چی مقدار ثابتی ندارد و در استان ها و شهرهای مختلف، متفاوت است. و حدودا 3 میلیون و 700 هزارتومان تا 4 میلیون 700 هزار تومان است.

اما در کل به نسبت بقیه آزمون های آزمایشی قیمت بالاتری دارد. و در این شرایط اقتصادی ممکن است برای خیلی از خانواده ها این هزینه ها قابل پرداخت نباشد. البته داوطلبان دارای معدل بالای 18 که مشکل مالی داشته باشند در قلم چی بورس می شوند.

آزمون آزمایشی گاج: آزمون های آزمایشی گاج معمولا نه به اندازه ی قلم چی گران هستند نه به اندازه گزینه دو قیمت مناسبی دارند البته معمولا از نظر قیمت به آزمون گزینه دو نزدیک تر هستند. بررسی های ما نشان میدهد که هزینه و قیمت  آزمون های آزمایشی گاج در حدود یک میلیون و 500 هزار تومان تا 2 میلیون و 500 هزار تومان، می باشد.

هزینه های ثبت نام در آزمون های آزمایشی

آزمون آزمایشی گزینه دو: هزینه و قیمت آزمون های آزمایشی گزینه دو برای داوطلبان کنکور 1403 در هر آزمون  برای داوطلبان کنکوری، مبلغ 109هزار تومان می باشد که با توجه به اینکه در کل گزینه 2، 20 مرحله آزمون آزمایشی بررسی می کند هزینه این 20 آزمون مبلغ 2 میلیون و 180 هزار تومان خواهد شد. شرکت در آزمون های آنلاین آزمایشی گزینه دو رایگان می باشد. در صورت داشتن برنامه مطالعاتی مناسب قیمت آزمون های گزینه دو بسیار به صرفه است.

آزمون آزمایشی سنجش: معمولا آزمون های آزمایشی سنجش پایین ترین قیمت را در بین آزمون های آزمایشی دارند و با توجه به تحلیل های قبلی قیمت آن برای شرکت در 4 آزمون آزمایشی آخر مناسب است و صرفه بالایی به نسبت هزینه دارد.

از طرفی اگر در روزهای پایانی و نزدیک به کنکور داوطلب با استرس مواجه نباشد و وقت کافی داشته باشد می تواند در صورت عدم تداخل برنامه این آزمون با آزمون آزمایشی اصلی خود، در 4 مرحله پایانی آزمون سنجش هم ثبت نام کند.

هزینه ثبت نام در هر مرحله آزمون آزمایشی جامع سنجش مبلغ 85 تا 130 هزار تومان و برای آزمون های آزمایشی مرحله ای بسته به آنلاین یا حضوری بودن آزمون، مبلغ 60,000 تا 90,000 می باشد. که با احتساب 10 مرحله آزمون در طول سال و 2 مرحله جامع در مجموع هزینه ثبت نام حدود 800 هزار تومان تا 1 میلیون و 200 هزار تومان می شود.

مقایسه قیمت و هزینه آزمون های آزمایشی:


نام آزمون آزمایشی قیمت و هزینه آزمون آزمایشی(نمره از 10)
آزمون آزمایشی قلم چی 6
آزمون آزمایشی گاج 7
آزمون آزمایشی گزینه دو 8
4 آزمون آزمایشی جامع سنجش 9

 

 

 

 

هزینه و قیمت آزمون های کانون قلم چی

هزینه آزمون های قلم چی برای کنکور 1403 یکسان نیست و اکثرا هم دانش آموزان گلایه دارند از قیمت زیادش، و در اکثر شهرها متفاوت هستاین اختلاف قیمت هم بخاطر کتاب های اضافی هستش که قلم چی توصیه میکنه بگیرید حالا تو بعضی از شهرها اجباری هست و بعضی شهرها هم اختیاری هستش که باز می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت به کانون قلم چی شهرتون مراجعه کنید.

هزینه و قیمت آزمون های گزینه دو

هزینه‌ی ثبت‌نام در آزمون‌های آزمایشی گزینه‌ دو برای داوطلبان بسیار شفاف اعلام شده و هم در سایتشون و هم نمایندگی هاشون قیمت یکی هستش،هزینه شرکت در هر آزمون آزمایشی دوازدهم 109 هزار تومان و برای هر 20 مرحله 2 میلیون 180 هزار تومان است.

هزینه و قیمت آزمون های سنجش

هزینه هر آزمون مرحله ای سنجش 60 تا 90 هزار تومان و هزینه هر آزمون جامع سنجش 85 تا 130 هزار تومان هستش و هزینه ی کل آزمون های آزمایشی سنجش کنکور 1403 (مبلغ 700 تا 1 میلیون و 200 هزار تومان) می باشد.

هزینه و قیمت آزمون های گاج

هزینه آزمون های آزمایشی گاج بین 1 میلیون 700 تا 2 میلیون و 500 هزار تومان می باشد.

خب سعی کردیم تا حد زیادی در این باره برای شما عزیزان هزینه ی آزمون های آزمایشی کنکور 1403 رو اعلام کنیم تا زیاد سردرگم نباشید و بتونید پس از بررسی کیفیت و امکانات در کنار هزینه ها آزمون آزمایشی موردنظرتون رو انتخاب کنید.

مقایسه ی ازمون های ازمایشی قلم چی، گزینه دو، گاج و سنجش

هزینه های ثبت نام در آزمون های آزمایشی : گریزی بر آزمون های شبیه سازی شده کنکور از دیدگاه مشاور گروپ … هدف از این پست بررسی نقاط ضعف و قدرت موسساتی می باشد که آزمون های آزمایشی کنکور را برگذار می کنند.

1-آزمون های گرفته شده و برنامه ریزی شده بسیار موثر می باشند.
در برنامه قلمچی هر دو هفته یکبار یک آزمون برگذار می کند ولی گزینه دو هر ماه یک امتحان برگزار می کند که این یک مزیت و برتری برای قلم چی می باشد ,چرا که شما هم امتحان پایان ترم دادید و تجربه کرده اید که اگر برای یک امتحان ده روز وقت بدهند شما همان یکی دو روز آخر شروع می کنید برای خواندن و اگه سه روز هم بهت مهلت بدهند باز هم همان یکی دو روز آخر شروع به کار می کنید.

2- جامعه آماری

جامعه آماری قلم چی بسیار بیشتر از جامعه آماری پزینه دو می باشد به همین دلیل جایگاه و رتبه شما به واقعیت بیشتر نزدیک می باشد.

3-در مورد برنامه نیز باید این گونه بیان کرد که اکثر مشاورین بر این عقیده می باشند که برنامه قلمچی بسیار پخته تر از سایر موسسات برگذار کننده کنکور آزمایشی می باشد. برنامه درسی مدرسه شما از هر برنامه دیگه ای مهم تر می باشد پس اولویت را به برنامه مدرسه خود بدهید.

هزینه آزمون های ماز کنکور ۱۴۰۳

برنامه ماز دو هفته زودتر از قلمچی شروع میشه ولی همزمان به پایان میرسن . ۸ تیر اولین آزمون ماز برای کنکور ۱۴۰۳ که کل پایه و برای تعیین سطح هست و ۶ مهر آخرین آزمونش که جامع و از کل پایه هست برگزار میشه .
اولین آزمون قلمچی ۲۳ تیر از کل پایه و برای تعیین سطح و نیز ۷ مهر آخرین آزمونش که جامع و از کل پایه هست برگزار میشه .
این یعنی برای پیش روی پایه، آزمون های ماز ۲ هفته زمان بیشتری رو لحاظ کردن.

از لحاظ بودجه هر درس، ماز بیشتر مبحثی کار میکنه و مبحث به مبحث پیش میره ولی قلمچی فصل به فصل . به طور کلی شبیه هم هستن ولی خب تقاوت هایی هم دارن که تو برنامه هرکدوم میتونین ملاحظه کنید.

هزینه آزمون های ماز کنکور ۱۴۰۳ مناسب ترین هزینه نسبت به سایرین است.

‼️کدوم آزمون آزمایشی شرکت کنم؟

🔅امروز قصد دارم به طور خیلی خلاصه چهار آزمون آزمایشی (قلم چی،گزینه دو،گاج و سنجش) رو با ملاک های زیر نقد و بررسی کنم:
۱) سطح سوالات🥇
۲) جامعه آماری👨‍👨‍👧‍👦
۳) برنامه راهبردی📋
۴) هزینه ها💵


  • آزمون قلم چی

✳️سطح سوالات:باکیفیت و روبه سخت

❇️جامعه آماری:بسیار بالا(بیشترین جامعه آماری بین سایر موسسه ها)

✅برنامه آزمون ها:منسجم و منظم،۲هفته یکبار و دارای کمترین نقص در مقایسه با دیگر موسسه ها

✅هزینه آزمون ها و خدمات:فوق العاده بالا

🔰اکثر رتبه های برتر عضو کانون بوده اند.

🔰اگر اهل رقابت نیستید و از سوالات دشوار واهمه دارید شرکت در این آزمون را به شما توصیه نمی‌کنم.


  • آزمون گزینه دو

✳️سطح سوالات:مطابق و مشابه با سوالات کنکور باکیفیت واستاندارد

❇️جامعه آماری: نسبت به قلم چی کمتر

✅برنامه آزمون ها:۳ هفته یکبار،درطی یک سال ۴تا۶ بار امکان مرور درس ها

✅هزینه: به نسبت قلم چی کمتر و عدم تحمیل هزینه های اضافی

🔰نکات منفی:
۱)در تابستان توجه ویژه ای به دروس پایه دوم و سوم دارد در طول سال تحصیلی و با شروع مهر ماه بیشتر تمرکز خود را بر روی درس‌های پیش دانشگاهی می‌گذارد.

۲)نداشتن انعطاف پذیری برنامه:به این شکل که اگر داوطلبی از بودجه بندی یک آزمون به دلایل مختلف عقب بماند به سختی می‌تواند فرصتی برای جبران آن پیدا کند.


  • آزمون گاج

✳️سطح سوالات:بهترین سطح سوالات

❇️جامعه آماری: بسیار کم

✅برنامه آزمون ها: ۲هفته یکبار،میزان دوره مباحث مختلف و انعطاف پذیری کم(درکل چنگی به دل نمیزنه!)

✅هزینه:مناسب و به صرفه


  • آزمون سنجش

✳️سطح سوالات:نرمال،نه می‌توان از آن‌ها به عنوان سوالات سخت(با ایده‌های جدید) یاد کرد و نه سوالاتی که فاقد ارزش هستند.توجه کنید که برخلاف تصور عموم ، سوالات این آزمون آزمایشی رو طراحان کنکور طرح نمیکنن!

❇️جامعه آماری:آزمون‌ آزمایشی سنجش در۱۱مرحله برگزار می‌شود (۷مرحله در طول سال و ۴ مرحله آزمون جامع در انتهای سال).۷ مرحله ی اول جامعه آماری چندانی ندارد ولی۴آزمون جامع به شدت جامعه ی آماری بالایی دارد

✅برنامه آزمون ها:در فواصل زمانی منظم برگزار نمیشه.

✅هزینه : کمترین هزینه نسبت به سایرین.

🔰 کارنامه ی آزمون بر خلاف سایر موسسات همون روز آزمون به دانش آموز داده نمیشه!

☑️در کل به نظر من اگه از نظر هزینه مشکلی ندارید،توی آزمون های قلم چی ثبت نام کنید (کانون دارای سیستم منسجم و کاربردیه)اگه از پس هزینه های قلم چی بر نمیایین میتونید توی گاج و گزینه دو شرکت کنید(خیلی باهم فرقی ندارن).

📌نکته: آزمون های جامع سنجش رو درهرصورت ثبت نام کنید.


در صورت بروز هرگونه مشکل برای ثبت نام آزمون های آزمایشی می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان مجموعه به شماره 9099071613 دریافت نمایید.

سوالات متداول داوطلبان

✔️هزینه ثبت نام در آزمون های جامع سازمان سنجش چه میزان است؟

✔️هزینه ثبت نام برای هر یک از آزمون های جامع سنجش برای مقطع دهم، یازدهم و دوازدهم مبلغ 85 تا 130 هزار تومان می باشد.

✔️هزینه ثبت نام هر یک از آزمون های مرحله ای گزینه 2 چه میزان است؟

✔️هزینه ثبت نام برای هر مرحله از آزمون های آزمایشی گزینه دو مبلغ 109 هزار تومان می باشد.

✔️هزینه های ثبت نام برای هر یک از آزمون های آزمایشی کنکور 1402 چقدره و کدوم بهتره؟

✔️هزینه ثبت نام تمامی آزمون های آزمایشی کنکور 1402 در این مقاله ارائه داده شده است.

4.1/5 - (162 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه هزینه های ثبت نام در آزمون های آزمایشی کنکور 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. دانش اموز

    برا کنکور ۴۰۳ قلمچی ارومیه نزدیک ۶ میلیون تومان و شاید بیشتر هزینه میخواد.واقعا بی انصافیه.نه پشتیبان های حرفه ای دارند و نه مدیریت شعب عالیه.طی سال هم کلی کتاب بدرد نخور تحمیل میکنن که همه دست نخورده باقی میمونه باید کیلویی بفروشی .چرا نظارتی نیست؟

    پاسخ
  2. نبی

    چرا قیمت ها متفاوت هستش
    در استان مرکزی دو شهر با فاصله ۱۵ کیلومتر حدود ۲ تومان اختلاف دارن چرا؟
    بنده امروز براز کلاس یازدهم تجربی ۵۹۰۰۰۰۰۰پرداخت کردم در حالی در شهرستان کناری همشهری ۴۰۰۰۰۰۰ پرداخت کرده چرا و چرا هایی که امید وارم سایت قلمچی جواب بده.

    پاسخ
  3. ساجده

    هزینه ثبت نام قلمچی برای کنکور 1403چقدر هست؟

    پاسخ
  4. Noor

    سلام هزینه آزمون های قلمچی برای امسال در مشهد چقدر هست!؟

    پاسخ
  5. کنکوری

    قلمچی مشهد قاسم آباد تحمیل کردن که حتما باید پکیجشون رو بگیریم ۱۸ میلیون!
    برای سال ۱۴۰۲_۱۴۰۳
    و قیمت تک آزمون ۹ و ۵۰۰!!!
    توی شهدا کمتره ولی خب به خاطر مدرسم ثبت نامم نمیکنن

    پاسخ
  6. امین

    آزمون گاج شهرستان گرمسار استان سمنان 5.200

    پاسخ
  7. Z

    قلمچی _کاشان_ از مهر ۱۴۰۲ تا کنکور ۱۴۰۳ یعنی از مهر تا تیر
    با تخفیف ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان!!!

    پاسخ
  8. کنکوری

    نگاه کنید پارسال،یعنی سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۲ هزینه هر آزمون قلمچی ۱۵۰۰۰۰ تومان بوده امسال یعنی سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۳ گرونتر شده هزینه هر آزمون شده ۱۷۰۰۰۰تومان حالا حساب کنید چند تا آزمون داده است ضرب در این مبلغ کنید این هزینه همراه با سود نمایندگی لحاظ میشه و نمی دونم آخر چه کار می‌خواهند بر سر مردم بیاورند
    من ۲۶ آزمون ثبت نام کردم به ناچار چون پارسال هیچ آزمونی شرکت نکردم که در جمع شده ۴ میلیون و ۴۰۰ تومان که با چک همه این مبلغ پرداخت شد و واقعا هزینه های سنگینی را دارند دلالان و موسسه ها بر ما کنکوری ها تحمیل می کنند

    پاسخ
  9. حسن

    نمایندگی نجف آباد امسال ده میلیون پول میگیره
    خدا ریششون رو بخشکونه

    پاسخ
  10. هانا

    من سوال دارم لطفا جواب بدید:
    این هزینه ای که میگیرن برای چه مدتی هست یک سال؟یک ماه؟
    و اینکه اگه تو گاج شرکت کردین هزینش چقد بوده؟

    پاسخ
  11. مهدی

    سلام در مشهد برای ۱۹آزمون قلمچی از۲۲ مهر۱۴۰۱ تا تیر ۱۴۰۲ فقط آزمونها ۷۲۱۸۰۰۰تومان پرداخت کرده ام وتا امروز هم کسی جوابگو نبوده ولی پیگیری می کنم
    در واقع پرینت پرداختی های من رو با مواردی دیگر نشان می دهند که مورد در خواست من نیست.

    پاسخ
  12. سید محمد

    سلام هزینه های ثبت نام قلم چی شفاف نیست قیمتی که مرکزتهران مشخص می کند با مبلغی که در شهرستانها گرفته می شود خیلی اختلاف دارد . بنظر من بهتر است ثبت نام و پرداخت بصورت اینترنتی باشد تا قیمت در سراسر کشور یکسان باشد. در شهرستانها یک مبلغی هم خودشان اضافی می گیرند من چندین مورد بوده که باتهران تماس گرفتم و همان مبلغ تهران را پرداخت کردم

    پاسخ
  13. علی

    قلمچی_ نمایندگی مراغه_ ۳ میلیون ۴۰۰ هزار تومان

    پاسخ
  14. نون...

    توی شیراز هزینه دوازدهم از مهر به بعد ۴ ملیون و خورده ای هست!!!

    پاسخ
  15. روژان

    من ثبت نام کردم قلم چی کرمانشاه 5 میلیون 500 چرا اینقد زیاده یعنی قیمتش همینه؟

    پاسخ
  16. حسین

    برای ثبت نام آزمون قلم چی در شهرستان خوی ۳میلیون نیم پول می خواهند خواستم بدونم همه نقاط کشور این طوری هست یا در خوی تخلف است

    پاسخ
  17. حسین

    ببخشید ثبت نام قلم چی خوی ۳۲۰۰هزار تومان پول می گیرند این کدام نهاد سازمانی اجازه داده است نمی توانیم این هزینه را پرداخت کنیم

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403