هزینه های اردوی مطالعاتی نوروز 1402 در تهران ویژه داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۲

هزینه های اردوی مطالعاتی نوروز 1402 در تهران ویژه داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۲

جهت مشاوره در زمینه هزینه های اردوی مطالعاتی نوروز 1402 در تهران ویژه داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

هزینه های اردوی مطالعاتی نوروز 1402 در تهران ویژه داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۲ چقدر است؟ این هزینه ها نسبت به سال گذشته افزایش داشته است یا خیر؟ با توجه به بودجه شما بهترین اردوی مطالعاتی نوروزی کدام است؟

برای دریافت پاسخ این سوالات با ما در این مقاله مشاور گروپ همراه باشید.

 

هزینه های اردوی مطالعاتی نوروز 1402 در تهران ویژه داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۲

هزینه های اردوی مطالعاتی نوروز 1402

هزینه اردوی مطالعاتی نوروز ۱۴۰۲ چقدر است؟

در مورد اینکه هزینه اردوی مطالعاتی نوروز ۱۴۰۲ چقدر است؟ بحث و نظرات بسیار متفاوتی وجود دارد. با توجه به سوالاتی که در سالهای اخیر وجود داشته نمیتوان درباره قیمت ها نظر قطعی داد. باید گفت هزینه ثبت نام اردوی نوروزی در مدارس نسبت به موسسات خصوصی ارزان تر است. در حالت کلی هزینه های اردوی مطالعاتی نوروز با توجه به چند عامل متغیر است:

مورد اول: امکانات مکانی که اردوی تحصیلی در آن برگزار میشود.

مورد دوم: سطح علمی و آموزشی اردوی مطالعاتی ( اینکه دبیران حاضر به چه میزان سطح علمی دارند یا حتی مطرح هستند)

مورد سوم: امکانات اردوی نوروزی که قطعا امکانات بیشتر نیازمند هزینه بیشتری نیز خواهد بود.

مورد چهارم: کیفیت خدمات آموزشی مانند پیگیری ها، برقراری نظم در جلسات آموزشی، ایجاد هماهنگی های مطالعه منظم دانش آموزان

طی روزهای اخیر با جستجو و تحقیقاتی میدانی رد برخی از این موسسات کنکوری را که قصد دارند در دانشگاه های بزرگ کشور اردویی 2 هفته ای و یا حتی 20 روزه برگزار کنند را گرفته و به نکات جالبی رسیده است.

قبل از آنکه عنوان کنیم این موسسات چه حربه های برای جذب داوطلبان به کار برده اند باید بگوییم معمولا کسانی که برنامه ریزی خاصی برای مطالعه دروس را پیش میگیرند و قصد دارند در کنکور نتیجه مطلوبی به دست بیاورند از تعطیلات نوروز استفاده خاصی خواهند کرد و آن را زمان مهمی برای موفقیت در کنکور می دانند.

اگر در سال‌های اخیر کنکور داده باشید یا برنامه‌های تلویزیونی مشاوران کنکور را دیده باشید می‌دانید چقدر بر استفاده از این دوران به اصطلاح «طلایی» تاکید شده است. این مشاوران در برنامه‌ها و جلسات خود مدام مثال داوطلبانی را می‌زنند که در طول سال تحصیلی هیچ نخوانده‌اند و وقتی اردوهای مطالعاتی را شرکت کرده‌اند یا در دوران نوروز خوب درس‌خوانده‌اند به رتبه‌ی دلخواه خود دست یافته‌اند!

البته این تنها حربه ای این موسسات و مشاوران نیست آنان در سالهای اخیر با اجاره کردن دانشگاه ها در ایام تعطیلات نوروز قصد دارند داوطلبان را با اسم آن دانشگاه فریب دهند و برای آنان در محل دانشگاه کلاس هایی برگزار کنند.

داوطلبان کنکور سراسری در ایام تعطیلات نوروز، یا اردوهای مطالعاتی مدرسه را انتخاب می‌کنند یا تصمیم می‌گیرند برنامه‌ریزی برای این دوره را به موسسات مشاوره کنکور بسپارند. دسته‌ی سومی هم وجود دارند که در خانه یا کتابخانه درس می‌خوانند. در اردوهای مطالعاتی نوروز، دانش آموزان از صبح تا شب با یک برنامه درسی مشخص درس‌های خود را مرور و جمع‌بندی می‌کنند.

15 دقیقه خواب ژاپنی برای یادگیری بهتر!

در باب هزینه های اردوی مطالعاتی نوروز 1402، همانطور که قبلتر عنوان شد برخی این موسسات را مورد بررسی قرار داده ایم که در سایت یکی از همین موسسات مشاوره کنکور که مدعی است متفاوت‌ترین و بزرگ‌ترین اردوی مطالعاتی کشور را برگزار می‌کند گفته شده که قرار است در این اردو که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود صبح‌ها پیلاتس گروهی برگزار شود و آرکوتایپ‌های یونگ به شرکت‌کنندگان آموزش داده شود تا داوطلبان به مراحل عمیق‌تری از خودشناسی دست یابند.

در برنامه نوروزی این موسسه آمده که ثبت‌نام کنندگان قرار است روزانه ۱۱ ساعت درس بخوانند و صبحانه، ناهار و عصرانه هم به آن‌ها داده می‌شود. بعد از این که ده‌ها و یا شاید صدها داوطلب در کنار یکدیگر ناهار را صرف کردند باید ۱۵ دقیقه بنا بر فرهنگ ژاپنی در کنار یکدیگر با موسیقی مخصوص خواب کوتاه ظهرگاهی داشته باشند!

هزینه های اردوی مطالعاتی نوروز 1402 در تهران ویژه داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۲

پزشک و پرستار به اردوهای مطالعاتی آورده می‌شود!

هزینه های اردوی مطالعاتی نوروز 1402   ، یک موسسه‌ی دیگر مدعی است در اردوهای مطالعاتی نوروز ۱۴۰۲ قرار است با توجه به شیوع کووید-۱۹ پزشک و پرستار در اردو مستقر باشند و چینش داوطلبان با فاصله‌ی مناسب باشد. آن‌ها می‌گویند در این اردوی چند روزه برنامه غذایی داوطلبان جوری اصلاح می‌شود که ایمنی بدن شرکت‌کنندگان بالا رود. در اطلاعیه‌ای که در وب‌سایت این موسسه آمده گفته شده همه ملزم به استفاده از دستکش، مایع ضدعفونی‌کننده و ماسک هستند و محیط اردو پس از هر واحد مطالعاتی استریل می‌شود. در پایان این اطلاعیه نوشته‌اند که خودشان هم نگران این موضوع هستند اما چون ظرفیت ثبت‌نام محدود است داوطلبان ثبت‌نام را انجام دهند. شهریه پیش آن‌ها محفوظ می‌ماند و متناسب با شرایط و زمان تصمیمات اخذ می‌شود.

هزینه های اردوی مطالعاتی نوروز 1402 در تهران ویژه داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۲

آموزش مجازی روزی 50 هزار تومان!

هزینه های اردوی مطالعاتی نوروز 1402   ، یکی از موسسات که اتفاقا در راستای عدم تجمع داوطلبان برای مطالعه اردویی به صورت مجازی برگزار می کند برای هر روز این اردو که مجازی است مبلغ 50 هزار تومان دریافت می کند. آن ها یک جلسه مشاوره حضوری، برنامه ریزی برای هدف گذاری و یک پکیج مشاوره و برنامه ریزی را به داوطلب ارائه می دهند که در مدت 20 روز بتواند در منزل خود مطالعه داشته باشد و در ازای آن 1 میلیون تومان به آن موسسه پرداخت کند.

 

هزینه های اردوی مطالعاتی نوروز 1402 در تهران ویژه داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۲

دانش آموز فروشی برخی مدارس به این جریان انحرافی دامن می زند و برخی ها برای خرید یا فروش شماره تماس كنكوری ها ، پیشنهاد های خوبی برای مشاوران و موسسات دارند.

تبلیغات تلگرامی غوغا می كند و همه اینها دست به دست هم می دهند تا كنكوری من گمراه تر از همیشه به دنبال پیشنهادی صادقانه باشد.
از تبلیغ جمع كردن ٧٠ ، ٨٠ درصدی دروس در عید ، تا تضمین افزایش تراز در ازمون های جامع بعد از عید و حتی بیمه قبولی ، وسوسه دیدن آقای خواننده و امضا گرفتن از فلان بازیگر و شاید رفتن به متل قو برای مطالعه كنكور …

 

هزینه های اردوی مطالعاتی نوروز 1402 در تهران ویژه داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۲

 

اردوهای نوروزی غیر مفید

در برخی از این اردوها كه توسط مؤسسات و آموزشگاهها اجرا می‌شود، در طول 10 تا 15 روز ایام عید از ساعت 8 صبح تا 8 شب، دانش‌آموزان یكسره در كلاس‌های درس شركت می‌كنند. برگزاركنندگان این كلاس‌ها مدعی هستند كه در این دوره‌ها می‌توانند با شیوه‌های خلاصه‌نویسی و … همه‌ی دروس را جمع‌بندی كنند. آن‌ها با این ترفندها جماعت كنكوری‌های ناامید و جامانده را به سوی خود جذب می‌كنند.

تصور كنید، چطور یك دبیر می‌تواند تمام نكات و مفاهیم فیزیك4 سال تحصیلی را در چند ساعت تدریس كند مگر آن كه مطالب بریده بریده یا به صورت حفظی و نكته‌ای ارائه شوند. در این صورت نه تنها كمكی به داوطلبان نمی‌شود، بلكه ذهن آن‌ها آشفته‌تر می‌شود. از طرف دیگر بعد از 10 تا 12 ساعت كلاس روزانه، چه فرصت و رمقی برای دانش‌آموزان خسته باقی می‌ماند تا بتوانند روی مطالب تدریس شده كار كنند. حواستان باشد، گرفتار این نوع كلاسها نشوید برگزاری این اردوها صرفاً به منظور سودجویی است و تنها افراد ساده لوح گرفتار آن می‌شوند.

بدترین مدل اردوهای نوروزی هم صرفا به یك مكان مطالعه ، یك وعده غذای گرم مطبخی و یك برنامه از پی نوشته شده و مشترك برای همه اكتفا می كنند و با نظارت و كنترل حداقلی پشتیبان ها کم تجربه ، به روی حضور غیاب و نظم فضای مطالعه، هفته های طلائی دوران نوروز را به یكی از بدترین روزهای سال بدل می كنند .
در این اردو ها عملا چیزی بنام رفع اشكال و تدریس مبحثی ارائه نمیشه و صرفا اساتید دروس مختلف با تدریس چند دقیقه ای و معرفی خود عملا در تبلیغ كلاس های جمع بندی و همایش خود ، شما را برای ثبت نام در فلان موسسه ترغیب می كنند.

فواید اردو های نوروزی

محیط آرام: فراهم کردن محیط آرام از شرایط اصلی مطالعه مفید و خوب است. محیط مناسب باید فضای آرام با دما و نور مناسب داشته باشد. مسئولان برگزاری یک اردو مطالعاتی نوروزی فراهم کردن این محیط آرام را باید در اولین دستورهای اجرایی خود قرار دهد و سعی کنند به بهترین نحو ممکن این شرایط را فراهم کند.

فضای رقابتی: در اردوهای مطالعاتی اصولا داوطلبانی شرکت می‌کنند که تصمیم جدی برای رشد در روند مطالعاتی خود دارند همین موضوع باعث می شود حس رقابتی بسیار مناسبی برای همه داوطلبانی که در اردو شرکت می کنند ایجاد شود. این حس رقابتی از خسته شدن و مایوس شدن آن ها تا حد بسیار زیادی کم خواهد کرد.

افزایش ساعات مطالعه: یک اردو مطالعاتی خوب از نظر ما می‌بایست ساعات مطالعه هر داوطلب را افزایش دهد. رسیدن ساعت مطالعه داوطلبان به حدود 12 تا 13 ساعت بسیار عالی خواهد بود. وجود مقرراتی مثل ثبت ساعات ورود و خروج این نظم را به داوطلبان می دهد که باید در طول یک روز آن مقدار زمانی را که برای مطالعه دروس در نظر گرفته اند به طور کامل به مطالعه اختصاص دهند و این به نوعی توفیق اجباری برای آن ها خواهد بود.

وجود اساتید و مشاوران مجرب: در طول این دو هفته مطالعه داوطلبان ممکن است از نظر علمی و یا انگیزه برای مطالعه دچار مشکل شوند. اردو هایی که به وسیله اساتید مجرب و یا دانشجویان دانشگاه های برتر و هم چنین مشاورین کاربلد برگزار می شود می تواند این نوع مشکلات را برای داوطلبان حل کند.

هزینه های اردوی مطالعاتی نوروز 1402 در تهران ویژه داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۲

معایب اردوهای مطالعاتی نوروزی

توجه بیش از حد به منافع مالی: همیشه در کنار افرادی که شرافت مندانه کار می کنند کسانی هستند که تنها و تنها کسب درآمدهای بالا برایشان اهمیت دارد و در درجه اول الویت برای آن‌هاست و هدفی جز کسب منفعت مالی ندارند. به همین دلیل در انتخاب موسسه ای که برگزارکننده اردو مطالعاتی خوب است دقت زیادی بکنید و درباره ویژگی های این اردوها دو هفته قبل از برگزاری اردو تحقیقات کافی را انجام دهید.

چینش نامناسب داوطلبان: گاهی مشاهده شده است که مسئولان برگزار کننده برای اینکه هزینه کمتری برای مکان اردو بپردازند مجبور می شوند تعداد زیادی از داوطلبان را در اتاق هایی کوچک مستقر کنند که طبیعتا از بازده مطالعاتی داوطلبان کم می کند.

عدم حکم فرما بودن آرامش در مکان اردو: مسئولان برگزارکننده حتما باید در انتخاب مراقبین اردو دقت عمل کافی داشته باشند و افرادی را برای این کار انتخاب کنند که توانایی کنترل محیط را داشته باشند و بتواندد رفت و آمد داوطلبین را به دقت کنترل کنند.

تبصره: با خواندن این مقاله این موضوع برایتان به اشتباه جا نیفتد که حتما می بایست در اردوهای مطالعاتی شرکت کنید. هدف ما از این نوشته این است که شما که حالا تفریحات خود را کنار گذاشته‌اید و تصمیم برای مطالعه گرفتید این دوران برایتان به اندازه کافی مفید باشد که از مهم ترین عواملی که بازده درسی شما را افزایش می دهد مکان مناسب برای مطالعه است. این مکان می تواند هر جایی باشد حتی کتابخانه های بزرگی که خدمات شبانه روزی ارائه می دهند.

برای خودتان جا بیندازید که هیج چیز نباید مانع رسیدن شما به اهدافتان باشد چرا که در صورت نگرفتن نتیجه مطلوب هیچ کس حق را به شما نخواهد داد! حتی وجدانتان!


اگر برای شرکت در اردوهای نوروزی نیاز به راهنمایی دارید، نمی دانید بر اساس بودجه تان قادر به پرداخت هزینه های اردوی مطالعاتی نوروز 1402 در کدام موسسات آموزشی یا مدارس هستید و قصد دارید از کیفیت این اردوها مطلع شوید می توانید با کارشناسان دپارتمان کنکور سراسری مجموعه مشاور گروپ تماس بگیرید.

به همین دلیل ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️هزینه های اردو مطالعاتی نوروز 1402 چقدره؟

✔️برای اطلاع از عوامل تاثیر گذار در هزینه های اردو مطالعاتی نوروز 1402 به مقاله مراجعه کنین. اگر سوالی درباره قیمت اردوها دارین می تونین با ما در مشاور گروپ تماس بگیرین 9099071613 از 8 صبح تا 12 شب آماه پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

✔️کیفیت اردوهای مطالعاتی نوروز موسسات کنکور چطوره؟

✔️کیفیت اردوی مطالعاتی نوروز بسته به امکاناتی که موسسات آموزشی در اختیار داوطلبان قرار میدن متفاوته و بالطبع با افزایش این امکانات، هزینه های اردو مطالعاتی نوروز 1402 هم بالاتر میره

✔️اگه در تعطیلات عید درس نخونم چی میشه؟

✔️در دوران تعطیلات نوروزی که خیلی از بچه ها خسته میشن و میخوان استراحت کنن، اگر شما همچنان پر قدرت به درس خوندن و جمع بندی ادامه بدین، نتیجه بهتری در کنکور سراسری می گیرین… قصه ی معروف لاک پشت و خرگوش رو که یادتون هست؟ … 🙂

4/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه هزینه های اردوی مطالعاتی نوروز 1402 در تهران ویژه داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403