هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور

زمان مصاحبه دکتری پیام نور 97

جهت مشاوره در زمینه هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

هزینه مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه پیام نور :  آن دسته از داوطلبانی که در انتخاب رشته دکتری 98 ، رشته محل های دانشگاه پیام نور را انتخاب کرده اند و بعد از …


هزینه مصاحبه دکتری 98 دانشگاه پیام نور


ه آن دسته از داوطلبانی که در انتخاب رشته دکتری 1400 ، رشته محل های دانشگاه پیام نور را انتخاب کرده اند و بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری سراسری دعوت به مصاحبه شدند می بایست با توجه به اطلاعیه منتشر شده در خصوص مرحله دوم آزمون دکتری 1400 ، هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور را واریز نمایند ، مدارک مورد نیاز را تهیه نمایند و مطابق جدول زمانبندی مصاحبه دکتری پیام نور در جلسه مصاحبه حاضر شوند .هزینه مصاحبه دکتری 98 دانشگاه پیام نور /

احتمالا طبق روال سال های گذشته هر داوطلب برای هر رشته و برای کل دانشگاه های پیام نور کافیست که فقط یک بار هزینه مصاحبه را پرداخت نماید و در یک جلسه مصاحبه شرکت کند . در حال حاضر هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور در سال ۹۸ اعلام نشده و به محض مشخص شدن آن در این مقاله اطلاع رسانی های لازم به عمل خواهد آمد . در ادامه هزینه شرکت در مصاحبه دکتری پیام نور سال 97 را برای اطلاع از محدوده هزینه مصاحبه به صورت تقریبی آورده ایم .هزینه مصاحبه دکتری 98 دانشگاه پیام نور /


پذیرش دانشجو در دوره بدون آزمون مقطع دکتری ، منوط به کسب حداقل 70 امتیاز از فعالیت های آموزشی ، پژوهشی و مصاحبه مطابق جداول ارائه شده در این مقاله می باشد.

شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد در مقطع دکتری به دو صورت با آزمون و بدون آزمون دانشجو می پذیرد. این پذیرش فرصت بسیار مناسبی برای دانشجویانی است که موفق به شرکت در آزمون دکتری و کسب حدنصاب نمره در آزمون دکتری نشده اند.

داشتن حـداقل میـانگین نمـرات 18 در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته. برای رشته های علوم انسانی (به استثنای رشته های حسابداری و مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی).داشتن حداقل میانگین نمرات 17 برای دیگر رشته ها (از جملـه رشـته هـای حسابداری و مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی).
دارا بودن حداقل میانگین 17 جهـت فـارغ التحصـیلان مقطع کارشناسی ارشد پیوسته و دکتری حرفه ای یا عمومی. متقاضیان دوره بدون آزمـون می بایست فاقـد دروس معادلسازی شده باشند .متقاضیان براسـاس مقررات آموزشی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته می بایست حداکثر در 6 نیمسال فارغ التحصیل شده و حداقل نمره پایان نامـه آن ها 18.50 باشد.
توجه داشته باشید که رشته فارغ التحصـیلی در مقطـع کارشناسی ارشد می بایست با رشته انتخابی در مقطع دکتری تخصصی متجانس و همنام باشد.
تهیه و ارائه نسخه از فایل مقالات و تولیدات علمـی چـاپ شـده در مجـلات ISI یـا مجلات علمی پژوهشی فارسی زبان و غیر فارسی زبان داخلی یا خارجی یا ISC.

شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400

علامندان به پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد ( استعداد درخشان ) در مقطع دکتری می بایست دارای شرایط خاصی باشند که در ادامه به شرح آن می پردازیم :
1. شرط معدل : برای گروه های آزمایشی مختلف حداقل نمره معدل تعریف شده است . حداقل معدل کلیه متقاضیان دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد در گروه آزمایشی دامپزشکی 17 ، علوم انسانی 18.5 و سایر گروه های آزمایشی 17.5 می باشد .
2. نمره پایان نامه : حداقل نمره پایان نامه داوطلبان ممتاز متقاضی در هر گروه آزمایشی باید 18.5 باشد .
3. همنام بودن رشته فارغ التحصیلی : رشته ای که متقاضی در مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده باید همنام و متجانس با نام رشته انتخابی در مقطع دکتری باشد .
4. دارا بودن مدارک در زمان مصاحبه : داوطلبانی که فرم ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد را تکمیل کردند ، در صورت کسب حدنصاب لازم برای دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ، باید فایل مقالات ، تولیدات علمی و … را در روز مصاحبه همراه خود داشته باشند .
5. تعداد نیمسال های تحصیلی ارشد : متقاضیان باید حداکثر طی 6 ترم ( بدون احتساب ترم تابستان ) درس خود را در مقطع کارشناسی ارشد به اتمام رسانده باشند .
6. عدم وجود دروس معادل سازی شده : آن دسته از داوطلبانی که دروس معادل سازی شده داشته باشند نمیتوانند از این طریق برای تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه آزاد اقدام کنند .

شهریه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400

دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بزرگترین مراکز آموزشی در ایران می باشد . این دانشگاه هر سال از طریق کنکور و بدون کنکور ( مخصوص افرادی با سوابق تحصیلی ممتاز ) در مقطع دکتری اقدام به پذیرش دانشجو می نماید . تحصیل در دانشگاه آزاد با پرداخت شهریه همراه است . شهریه دکتری دانشگاه آزاد 98 شامل دو بخش شهریه ثابت و شهریه متغیر می باشد .

شهریه ثابت بر اساس نیمسال ورودی هر دانشجو تعیین می شود و تا پایان اتمام دوره تحصیل وی در سنوات مجاز بدون افزایش خواهد بود اما شهریه متغیر بدین گونه محاسبه می شود که قبل از پذیرش دانشجویان مبلغ شهریه متغیر به ازای واحد متغیر نظری و واحد متغیر عملی اعلام می شود و در طول دوره تحصیل دانشجو افزایش می یابد . شهریه یک ترم تحصیلی بر اساس تعداد واحد هایی که هر دانشجو در ترم تحصیلی اخذ کرده به همراه شهریه ثابت محاسبه می شود . لازم به ذکر است که شهریه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد هیچ تفاوتی با شهریه دکتری دانشگاه آزاد با آزمون دکتری ندارد و تنها تفاوت آن دو در شرکت در جلسه آزمون کتبی می باشد . در حال حاضر هیچ اطلاعیه مبنی بر میزان شهریه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 98 منتشر نشده است.

هزینه ثبت نام دکتری بدون آزمون آزاد 1400

داوطلبان این دوره لازم است در زمان ثبت نام از مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده باشند و با پرداخت مبلغ 920000 ریال نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی برای دوره بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) اقدام نمایند.

تذکر 1: متقاضیان شرکت در دوره دکتری تخصصی بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) باید رشته ای متجانس و همنام با رشته فارغ التحصیلی دوره کارشناسی ارشد خود را در مجموعه انتخاب نمایند و در زمان ثبت نام از مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده باشند.

تذکر 2: داوطلبان دوره دکتری تخصصی بدون آزمون 98 دانشگاه آزاد (ویژه استعدادهای درخشان) لازم است اصل مدرک فارغ التحصیلی و تصویر آن را در زمان دعوت به مصاحبه همراه داشته باشند. همچنین همراه داشتن اصل شناسنامه یا کارت ملی نیز در زمان دعوت به مصاحبه الزامی است.

تذکر 3: با توجه به این که اطلاعات فارغ التحصیلی متقاضیان دکتری بدون آزمون آزاد (ویژه استعدادهای درخشان) شامل: رشته فارغ التحصیلی، معدل و نمره پایان نامه از شرایط اصلی در این دوره است، لذا ارائه اطلاعات نادرست توسط شخص داوطلب، تخلف محسوب گردیده و مطابق قانون با فرد متخلف برخورد خواهد شد.

تذکر 4: داوطلبان پذیرش بدون آزمون(ویژه استعدادهای درخشان) در دوره دکتری تخصصی که مشمول خدمت وظیفه عمومی می باشند بایستی شرایط اشاره شده در مورد مشمولان وظیفه عمومی مندرج در دفترچه راهنما «جدول شماره 2» را عیناً دارا باشند.

تذکر 5: فایل تصویر داوطلب میبایست با اسکن از عکس 3×4 یا 6×4 باشد که در سال جاری تهیه شده است، با توجه به این که تصویر فوق به منظور احراز هویت داوطلب در مراحل مصاحبه و ثبت نام مورد استفاده قرار می‌گیرد، لذا تبعات ناشی از مغایرت تصویر به عهده شخص داوطلب خواهد بود.

تذکر 6: داوطلب لازم است نسخه ای از ریزنمرات دوره کارشناسی ارشد که معدل کل دوره و نمره پایان نامه (یا نتیجه ارزیابی توصیفی) در آن قید شده و به تأیید دانشگاه محل تحصیل رسیده باشد را در قالب یک فایل با فرمت jpg آماده و در زمان ثبت نام مطابق دستورالعمل مندرج در سامانه بارگزاری نماید.

مراحل بعد از ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400

داوطلبان پس از انجام ثبت نام کنکور دکتری دانشگاه آزاد می توانند چند روز مانده به برگزاری آزمون اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه دکتری دانشگاه آزاد 98 با مراجعه سایت سازمان سنجش نمایند . طبق سال گذشته زمان برگزاری آزمون دکتری 98 احتمالا در نیمه اول اسفند ماه می باشد .

چند روز بعد از برگزاری کنکور دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون دکتری 98 بر بروی وب سایت سازمان سنجش قرار می گیرد که شرکت کنندگان می توانند با توجه به پاسخنامه ، تعداد سوالاتی که به آن ها پاسخ صحیح داده اند را محاسبه کرده و از نرم افزار تخمین رتبه دکتری استفاده نموده و تراز تقریبی خود را محاسبه کنند .

پس از اعلام نتایج اولیه دکتری که به صورت یکپارچه منتشر می شود ، مسیر دانشگاه آزاد و سازمان سنجش از یکدیگر جدا خواهد شد . داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته دکتری و انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد شده اند ، می توانند به صورت جداگانه در سایت های سنجش به نشانی sanjesh.org و دانشگاه آزاد به آدرس azmon.org فرم انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند .

داوطلبانی که حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری و حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد را کسب نموده اند ، به مصاحبه دانشگاه های سراسری و آزاد دعوت خواهند شد . مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد و سراسری در زمان های مختلف برگزار شده و نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد و سراسری احتمالا همچون سال گذشته در نیمه اول شهریور ماه اعلام خواهد شد .

اسم هر داوطلب به عنوان پذیرفته شده نهایی فقط در یک دانشگاه اعلام می شود و پذیرفته شدگان نهایی می بایست در تاریخ هایی که توسط دانشگاه ها اعلام می شود ، برای ثبت نام در محل دانشگاه حضور داشته باشند .


هزینه شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور در سال 1400

در این قسمت هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور در سال 97 را آورده ایم تا بتوانید به صورت حدودی هزینه مصاحبه دکتری این دانشگاه در سال 98 را تخمین بزنید .

هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور در سال 97
دانشگاه پیام نور 70000 تومان

 مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی مشاور گروپ آماده اند به کلیه سوالات شما درباره مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور پاسخ دهند . برای ارتباط با مشاوران می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مشاور گروپ استفاده کنید .

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403